«Opel Antara» eleganto apvidnieku Hansa Auto rādīs pavasarī 19

 
7.februāris 2007 8:51

Pēc trīs gadu pārtraukuma, Opel atgriežas pilnpiedziņas segmentā ar piecvietīgo Opel Antara, kas sevī apvieno universāla un džipa īpašības, savukārt interjers ataino augstākās klases sedaniem raksturīgo komforta līmeni.



Ar divu dažādu jaudu 2.0 litru dīzeļu, kā arī 2.4 un 3.2 litru benzīna dzinējiem komplektā ar manuālo vai automātisko ātrumkārbu un visu četru riteņu piedziņas iespaidīgajām iespējām, Opel Antara Latvijā gaidāma šajā pavasarī. Paredzētā sākumcena šim auto ir 26 850 eiro.

Opel Antara aprīkota ar elektronisku visu riteņu piedziņas (AWD) sistēmu - automašīnai braucot pa labu ceļa segumu, darbojas priekšējo riteņu piedziņa, savukārt sarežģītos braukšanas apstākļos AWD ieslēdzas automātiski, nevainojamai vilcei sadalot piedziņu 50:50 starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem.



Visi četri Antara dzinēji sniedz līganu, vienmērīgu gaitu un atbilst Euro 4 emisijas standartiem. Cieto daļiņu filtrs, kam nav nepieciešama apkope, samazina kaitīgo izmešu izplūdi par 90% un ir standarta aprīkojums abiem 2.0 CDTI dīzeļdzinējiem. Standartā ar 2.4 ECOTEC (140 z.s.) benzīna un abiem 2.0 CDTI (127 z.s. un 150 z.s.) dīzeļdzinējiem ir uzstādīta piecpakāpju manuālā pārnesumkārba, savukārt piecpakāpju automātiskā kārba komplektējas ar 3.2 V6 ECOTEC (227 z.s.) benzīna un pēc izvēles arī ar 2.0 CDTI ECOTEC (150 z.s.) dīzeļa dzinēju. “Sagaidām, ka vairums Opel Antara pircēju izvēlēsies 150 zirgspēku 2.0 CDTI – vienu no jaudīgākajiem dīzeļdzinējiem šajā klasē. Līdzīga pieredze mums ir ar Chevrolet modeli Captiva, kam piemērota tā pati riteņu bāze. Šis dīzeļdzinējs pateicoties savai jaudai un nelielajam degvielas patēriņam, kas kombinētā braukšanas ciklā ir tikai ap 7.3 litriem uz 100 kilometriem, ir ideāli piemērots šim apvidniekam”,  stāsta SIA “Hansa Auto” salona vadītājs Vitolds Kaupass. 



Visvienkāršākajā Opel Antara Essentia aprīkojuma līmenī standarta aprīkojumā ir: elektroniska visu riteņu piedziņa, ESP, ABS, TC,  nobrauciena kontroles sistēma (DCS), bremžu vadība pagriezienos (CBC), kas, samazinot bremžu spiedienu uz priekšējiem riteņiem, uzlabo stabilitāti pagriezienos, 8 drošības spilveni, gaisa kondicionētājs, elektriski regulējami logi priekšā un aizmugurē, centrālā atslēga, CD 30 un MP3 radio ar vadības pogām stūrē, borta informācijas displejs, priekšējie miglas lukturi, sudrabotas jumta sliedes, 16” tērauda diski u.c.

Opel Antara, tāpat kā popularitāti iemantojušai mazās klases automašīnai Opel Corsa, kas “Hansa Auto” salonu sasniedza jau oktobrī, papildus aprīkojumā ir iespējama Flex-Fix sistēma – izvelkams velosipēdu turētājs, kas ir paslēpts zem aizmugurējā bufera. 



Jaunā Opel Antara patiešām rūpējas par jums un pasažieriem. Pateicoties plašajam jaunāko drošības funkciju klāstam, sākot no drošības spilveniem līdz miglas lukturiem un indikatoram, kas braukšanas laikā kontrolē gaisa spiedienu riepās, jūs varat justies droši. Piemēram, jaunās Opel Antara SEFETEC sistēmas galvenais elements ir ārkārtīgi izturīga pasažieru telpa. Frontālās sadursmes gadījumā trieciena enerģija tiek izkliedēta pa trim dažādām slodzes zonām, kas līdz minimumam samazina mehānisko deformāciju un absorbējot trieciena enerģiju, tiek samazinātas arī iespējamo remontdarbu izmaksas.
Lasiet www.iauto.lv!
Plašākai publikai Hansa Auto Opel Antara paredz rādīt savā stendā autoizstādē, kas no  24 līdz 29.aprīlim norisināsies starptautiskajā Izstāžu centrā Ķīpsalā.

Taču vēl viens notikums par godu Opel Antara ienākšanai Latvijas tirgū. Tas paredzēts arī oficiālā Opel dīlera “Hansa Auto” salonā, Brīvības gatvē 246. Lai saņemtu personīgu ielūgumu uz prezentāciju, sūtiet savu kontaktinformāciju uz e-pastu: auto@hansaauto.lv

SIA “Hansa Auto”
 
Visi komentāri
 
225078. viesis 7.februāris 2007 9:21
0 0 Atbildēt

Tā taču tā pati čevī kapķiva tikai ar opeļ zīmi.

225081. viesis 7.februāris 2007 9:28
0 0 Atbildēt

Sito notirgot bus gruti - tas pats Chevrolets Captiva (vismaz vizuali), tikai cena augstaka.

225083. viesis 7.februāris 2007 9:38
0 0 Atbildēt

par Opel vārdu pāris K vairāk

225085. viesis 7.februāris 2007 10:02
0 0 Atbildēt

paskatieties uz stuuri un spidometru!! KOPIJA CAPTIVAI!

bet tomeer labaak Opeli par 26k nekaa Captiva par 24k...

225087. viesis 7.februāris 2007 10:28
0 0 Atbildēt

Un tas skaitās elegants? Kā var atļauties tā teikt nepatiesību !!!!!

225089. viesis 7.februāris 2007 10:41
0 0 Atbildēt

dermantiina seedeklji kaa elektrichkaa

225092. viesis 7.februāris 2007 10:50
0 0 Atbildēt

Strunts ar ko pa piemājas pļavu sienāžus dzenāt.

225096. viesis 7.februāris 2007 11:03
0 0 Atbildēt

Vai man reegojaas, bet es to Antaru jau uz ielas redzeeju, tumshi zilu. Bija Opel ziime priekshaa.

225098. viesis 7.februāris 2007 11:07
0 0 Atbildēt

Smuks un ekonomisks! Tagad nezinu ko darīt, vai gaidīt Antara vai ņemt TOYOTA RAV 4..it kā Antara jaunāks un šikāks modelis.., bet vai labāks? Ko saka visu zinoši komentētāji?

225120. viesis 7.februāris 2007 12:56
0 0 Atbildēt

Kāpēc tā nav jaunā opel Frontera?

225153. viesis 7.februāris 2007 19:02
0 0 Atbildēt

kautkaa shos 3 gadus veco Antaru uz ielas neesmu redzeejis, nu varbut kaadas divas ;)

225158. viesis 7.februāris 2007 20:33
0 0 Atbildēt

Karteja Frontera,bet tik ar modernakam rotaljlietinjam-mans vertejums 3 no iespejamiem 10!:):):)

225173. viesis 8.februāris 2007 0:24
0 0 Atbildēt

Brīnums, ka vēl nav parādījies VWfans ar savu gadsimta frāzi: nu ārkārtīgi baudāms auto

225203. viesis 8.februāris 2007 11:21
0 0 Atbildēt

:):):):)

Ņemak Corsu aiztaisam logus un durvis, pievienojam kompresora šlauku pie izpūtēja un ieslēdzam kompresoru!:):):) Piepūšam Corsu un sanāk Antara! Skatoties uz salonu, pat Korejiešu autiņos ir mazāk plastmasas! Brrrrrr, kas tādu pirks!

225208. viesis 8.februāris 2007 12:54
0 0 Atbildēt

Žēl nebūs 7-vietīgs, savādāk jāņam Ševi.

225219. viesis 8.februāris 2007 14:10
0 0 Atbildēt

Tomēŗ, šķiet, ka korejiešu tuksons un jaunais santa fe tomēr ir glaunāki un labāk nostrādāti. Bet, par minēto cenu Latvijā šim auto gribētāju netrūks.

225245. viesis 8.februāris 2007 17:41
0 0 Atbildēt

Gandrīz Captivas kopija,jo vienai(neatceros ,kurai) ir nedaudz garāka aizmugures daļa.Pārējais-Opeļa vārdā nosauktajai labāki apdares materiāli salonā un krietni lielāka cena.

225295. viesis 9.februāris 2007 1:55
0 0 Atbildēt

gan captiva, gan antara laikam uz vienas platformas buuveetas. pasham ir bijusi saskare ar captivu, nu pilniiga miskaste... leeta jau protams, bet visu laiku kkas chakareejas, kkas grab... nu pilniigs korejieshu plastmasas drankjis. nevienam neiesaku.

225447. viesis 11.februāris 2007 23:28
0 0 Atbildēt

ja var ticēt krievu Avtorevju, tad Antara no Captivas atšķiras ar stingrāku (cietāku?) piekari un krietni labāku vadāmību (loģiski) un ir gandrīz 100kg smagāk pateicoties krietni labākai skaņas izlolācijai (atšķirība esot milzīga), bet benzīna motori tie paši (paštruntīgi), dīzelis ir vienīgā jēdzīgā alternatīva

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti