(!) Uzlabota sabiedriskā transporta plūsma pa Merķeļa ielu 11

 
12.februāris 2007 0:02

Lai paātrinātu transportlīdzekļiem labā pagrieziena manevra veikšanu no Merķeļa ielas uz Krišjāņa Barona ielu un tādējādi uzlabotu sabiedriskā transporta plūsmu pa Merķeļa ielu, ir veiktas izmaiņas Krišjāņa Barona ielas un Merķeļa ielas krustojuma gājēju luksoforu signālplānam.

Pēc veiktajām izmaiņām zaļais luksofora gaismas signāls vispirms ieslēdzas transportlīdzekļiem, kas brauc taisni vai veic labo pagriezienu no Merķeļa ielas uz Kr. Barona ielu. Savukārt gājējiem, kas vēlas šķērsot Kr. Barona ielu, zaļais luksofora signāls ieslēdzas pēc 15 sekundēm, kad lielākā daļa transportlīdzekļu labo pagriezienu jau ir veikuši. Šāda satiksmes organizācija ļauj ātrāk atbrīvot sabiedriskā transporta joslu Merķeļa ielā no tā autotransporta, kas veic labo pagriezienu uz Kr. Barona ielu, tādējādi uzlabojot sabiedriskā transporta plūsmu pa Merķeļa ielu.

Lai gājējus papildus informētu par luksoforu signālu darbības ilgumu, Merķeļa ielas un Krišjāņa Barona ielas krustojumā ir uzstādītas arī luksoforu laika atskaites iekārtas.

Luksoforu laika atkaites iekārtas sniedz gājējiem informāciju par to, cik sekundes darbosies katrs no gājēju luksofora signāliem, tādējādi disciplinējot gājējus nešķērsot ielu pirms zaļā gaismas signāla, kā arī nepieciešamības gadījumā mudinot paātrināt gaitu, lai pagūtu šķērsot ielu pirms sarkanā signāla ieslēgšanās.

Šāda veida laika atskaites iekārtas pie luksoforiem Rīgā ir paredzēts uzstādīt 7 krustojumos, kur ir intensīva gājēju plūsma.

Šobrīd laika atskaites iekārtas jau ir uzstādītas Maskavas ielas un Ikšķiles ielas krustojuma luksoforiem, Marijas-Merķeļa-Satekles ielas krustojumā un Merķeļa un Kr. Barona ielas krustojumā. Tuvāko divu gadu laikā, veicot luksoforu objektu renovāciju vai remontu, šīs ierīces ir plānots uzstādīt arī Raiņa bulvāra un Inženieru ielas krustojumā, Merķeļa ielas un Inženieru ielas krustojumā, Eksporta ielā pie pasažieru ostas, kā arī Lielvārdes ielas un Brīvības ielas krustojumā.
 
Visi komentāri
 
225451. viesis 12.februāris 2007 1:42
0 0 Atbildēt

tās laika atskaites ir ok !!!

bet domaajams, ka iesākumā pedestriāņi tāpatās spersies pāri barona ielai ...

autovadītāji ! - turiet roku uz taures (gataviibaa) un kaaju uz bremzes (gataviibaa) :D :D :D

225453. viesis 12.februāris 2007 8:45
0 0 Atbildēt

nepagāja ne 15 gadi, kopš dadomājās par šādas shēmas nepieciešamību!

Labāk vēlāk, nekā nekad!

Tiesa, kad sāks pedestrāņus drāst tāpatās kā autobraucējus par krustojumu šķērsošanu pie sarkanās gaismas?

225454. viesis 12.februāris 2007 9:11
0 0 Atbildēt

vispaar jau labaak visos krustojumos sareguleet gaismas kaa uz chaka ielas - gaajeejiem zaljais uz visaam puseem vienaa laikaa - gan gaajeejiem droshaak, gan mashiinaam eertaak nogriezties, jo ja daudz gaajeeju, pa labi var nogriezties 2 mashiinas

225462. viesis 12.februāris 2007 10:18
0 0 Atbildēt

Vēl vajadzētu atrisināt problēmu ar "kamikadzēm" , kas lec uz ietves pie sarkanā Valdemāra ielā pretim vecajai Rīgas domes ēkai.... tie, kas brauc virzienā no Vanšu tilta tiek apstādināti laicīgi un daļa gājēju uzsāk iešanu no parka puses līdz ceļa vidum pie sarkanā signāla... savukāt automašīnām, kas brauc uz Vanša tilta pusi ir zaļai vēl kādu brītiņu... savukārt tie gājēji, kas stāv kongrasu nama supēs - paskatās, ka pretējie sākuši iet un metās uz ceļa tieši zem riteņiem... pāris reizes ir sanācis gandrīz nonest tantukus... tai vietai vienmēr braucu garām uzmanīgi un ar kāju uz bremšu pedāli gatavībā mest pa mēmejiem...

225469. viesis 12.februāris 2007 10:54
0 0 Atbildēt

...62.viesis rakstīja:

"Valdemāra ielā pretim vecajai Rīgas domes ēkai..." un pareizi rakstīja, bet, imho, kādi tur vēl varianti:

1) tāpat jau plūsma bremzējas ar visu zaļo NT virzienā, bet troļukiem kreisais bez pret plūsmas ar vajadzīgs;

2) variantam ar drošības saliņu īsti nav vietas;

3) kaut ko jau atrisinās LR Ārlietu ministrijas ievākšanās, tad tur plūsmas koriģēs :).

PS

Manā skatījumā tur var atļaut labo pagriezienu no Vanšu tilta puses (pielikt papildsekciju) un tad no Bastejkalna puses gājēju plūsma sāksies tikai pie pilnīgi slēgtas satiksmes pa Valdemāra ielu. Baigais mīnuss, ka večiņas un mammītes ar ratiem diez vai spēs piecas joslas noforsēt ...

225496. viesis 12.februāris 2007 15:00
0 0 Atbildēt

"Šāda veida laika atskaites iekārtas pie luksoforiem Rīgā ir paredzēts uzstādīt 7 krustojumos, kur ir intensīva gājēju plūsma."

Princips incants - vietās, kur daudz gājēju, samazināt ielas šķērsošanai atvēlēto laiku, jo tieši tā šobrīd darbojās tas luksafors :D

225506. viesis 12.februāris 2007 16:34
0 0 Atbildēt

Tagad jau reizem nakas palaist garam pat 2 trambuzhus gaidot kamer iedegsies zalais uz ausekla/elizabetes stura.

225508. viesis 12.februāris 2007 16:41
0 0 Atbildēt

man liekas, ka piem, pie Valdemāra-Bruņinieku krusta gājēju luksofors deg kādas 12 sek, varbūt gājēji kļūtu sportiskāki, ja uz šādiem krustojumiem, kur gājēju laikā transports apturēts vispār ,iedotu gājējiem kādas 5-8 sekundes :)

225511. viesis 12.februāris 2007 17:07
0 0 Atbildēt

Aprobezhoti. Gribeetu redzeet, kaa tu vecs un slims buudams sprintotu paari ielai savaas 5 sekundees. Domaat vajag!

225515. viesis 12.februāris 2007 19:54
0 0 Atbildēt

Būtu jauki ja krustojumu pie āgenskalna tirgus uztaisītu kā čakenē , kad gājēji iet visi uzreiz, savādāk tur baigais kiš mišiekdienā.

225558. viesis 13.februāris 2007 16:14
0 0 Atbildēt

viss jau būtu normāli, ja uz merķeļa ielas trešajā joslā visu laiku nestāvētu "avarējušās" automašīnas.... kuru vadītāji uz 5 minūtēm ieskrējuši paēst makdonaldā :|

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti