Pīlēns/Mežaks uzvar minirallijā «Ķekavas ziema ‘07» 6

 
12.februāris 2007 11:08

Par svētdien notikušā Latvijas minirallija čempionāta pirmā posma rallija „Ķekavas ziema ‘07” uzvarētājiem absolūtajā vērtējumā svētdien kļuvuši Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks („Subaru Impreza”).

Citās ieskaites klasēs pirmās vietas izcīnīja Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs („Renault Clio”, Sporta 2WD), Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”, 4WD+), Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”, 4WD), Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („Honda Civic Type R”, 1600+),  Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („Lada Samara”, 1600) un Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”, Road). Komandu vērtējumā uzvaru svinēja „Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis).

Sestdien pēc ātrumposmu stenogrammu sastādīšanas Vecumnieku pagasta ceļos daudzas ekipāžas prognozēja, ka trases vietumis nelīdzenā seguma dēļ svētdienas rallijs var pārvērsties par izdzīvošanas sacīksti. Tomēr šīs bažas nepiepildījās un „Ķekavas ziema ‘07” kļuva par krāšņu sezonas atklāšanas ralliju.

Jau ar sacensību pirmo ātrumposmu drošā vadībā izvirzījās vienīgā igauņu ekipāža Margus Remmaks/Urmas Rosimā, tomēr ziemeļnieku centienus uzvarēt apturēja „Mitsubishi EVO VIII” turbīnas defekts. Pēc Remmaka izstāšanās vadību pārņēma Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks („Subaru Impreza”), pirmo pozīciju saglabājot līdz pat finišam. Otrajā vietā ar 12 sekunžu atpalikšanu finišēja Viktors Lebedevs/Māris Deklaus („Mitsubishi Lancer EVO IX”), bet trešajā pozīcijā ierindojās Matīss Mežaks/Arnis Ronis („Mitsubishi EVO VIII”). Vietu uzreiz aiz godalgoto trijnieka ieņēma brāļi Kaspars un Armands Šimkus, kuriem šīs bija debijas sacīkstes ar pilnpiedziņas automašīnu „Subaru Impreza”. Uzvarētājiem brāļi piekāpās tikai 33,6 sekundes. Sporta automašīnu ar divu riteņu piedziņu klasē iespaidīgu uzvaru izcīnīja Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs („Renault Clio”). Cīņā par otro pozīciju Normundam Verbelim/Igoram Bartaščenokam („Honda Civic”) par pusminūti izdevās apsteigt ekipāžu Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols („Renault Clio”).

Pārliecinoši ātrākie no minirallistiem, kuriem sacīkstēs bija jāstartē ar standarta radzēm (atgādināsim, ka „sportinieki” brauca ar garajām sporta radzēm), bija Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”), kļūstot par uzvarētājiem 4WD+ klasē. Tuvākos sāncenšus GuntaruMiķelsonu/Aivaru Maļavkinu („Mitsubishi EVO VI”) pirmās vietas ieguvēji apsteidza par vairāk nekā minūti. Vērojot Dūča sniegumu, šķiet, nebūtu pārdroši izteikt prognozi, ka ar konkurētspējīgu automašīnu viņš spētu pacīnīties par vadošajām vietām arī lielajā rallijā. Trešajā pozīcijā ierindojās 2006. gada čempioni 4WD klasē Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”), kuri šosezon pārgājuši uz jaudīgāku grupu.

4WD klasē, uzrādot labāko rezultātu piecos no sešiem ātrumposmiem, uzvarēja
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”). Balgalvja ekipāžai augstā 16. pozīcija absolūtajā vērtējumā. Atmosfērisko dzinēju pilnpiedziņas klasē otrie bija Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”), bet trešā pozīcija pirmajās sacensībās ar jauno automašīnu Marekam Švarcam-Švampānam/Didzim Putniņam („Audi 90 Quattro”).

1600+ klasē intrigas virmoja jau pirms starta un spriedze nemazinājās līdz pat pēdējā ātrumposma finišam. Pirms pēdēja „dopa” rallija vadībā nedaudz negaidīti atradās Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaižis („VW Golf 4”), tomēr pagalam neveiksmīgi veiktais pēdējais ātrumposms viņus atmeta uz trešo vietu. Pirmo uzvaru, startējot ar jauno „Honda Civic Type R”, izcīnīja Kaspars Brencis/Armands Ziemelis. Lielisku sniegumu atkal demonstrēja iepriekšējās sezonas vicečempioni Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”), iegūstot otro vietu. Ceturtajā un piektajā pozīcijā ierindojās ekipāžas, kuras startēja ar jaunu tehniku - Uldis Briedis/Ints Palma („Renault Clio”) un Andris Berķis/Itars Siliņš („Seat Leon”), kuri gandrīz visu ralliju cīnījās ar dzinēja problēmām. Jācer, ka kāda no šīm ekipāžām spēs sastādīt konkurenci 1600+ klases valdošajam čempionam Jānim Kārkliņam, kurš Ķekavā nestartēja, jo gatavojās testa braucieniem Tomija Makinena rallija skolā Somijā ar jauniegādāto N3 grupas „Renault Clio”.

1600 klasē savu favorītu lomi pilnībā attaisnoja Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („Lada Samara”), izcīnot pārliecinoši uzvaru. Vidzemnieki bija ātrāki arī par jaudīgākās 1600+ klases pārstāvjiem. Otrajā vietā ierindojās valdošie čempioni Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”), kuri uzvarētājam piekāpās pusotru minūti. Trešo pozīciju ieguva Ģirts Preiss/Agris Erods („VAZ 2108”), kuriem izdevās apsteigt vienu no Latvijas atraktīvākajām rallija ekipāžām Ziedoni Beču/Gati Ulmani („Toyota Corolla”).

Road klasē cīņa par uzvaru risinājās starp divām ekipāžām. Pārāki izrādījās Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”), kuriem izdevās sapelnīt par 10,9 soda sekundēm mazāk nekā ekipāžai Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”). Vietu uz goda pjedestāla zemākā pakāpiena izcīnīja Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš („Seat Cordoba”).

Deviņu komandu vērtējumā pārliecinošu uzvaru svinēja „Veģi”, kuru pārstāv piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis. Nākamajās vietās ierindojās „Auto Stils Rally team” (piloti Zigurds Kalniņš, Edgars Piļka, Andris Berķis) un „Kurzeme Dnb Nord” (piloti Zigurds Kalniņš, Edgars Piļka, Kārlis Volanskis).

Rallija „Ķekavas ziema ‘07” laureāti balvās saņēma Ķekavas pagasta padomes sarūpētās balvas un jau tradicionāli veltes no putnu fabrikas „Ķekava”.

Jau šīs nedēļas nogalē 17. un. 18. februārī Gulbenē ar ralliju „Sarma 2007” sāksies Latvijas čempionāts autorallijā. Savukārt minirallija čempionāta otrais posms mazā „Sarma 2007” risināsies 4. martā, dienu pēc lielā rallija čempionāta otrā posma rallija „Sigulda 2007”.


Rallija „Ķekavas ziema ‘07” uzvarētāji Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks („Subaru Impreza”) Fotoaģentūra „4rati”.

Latvijas 2007. gada minirallija čempionāts

1. posms, rallijs „Ķekavas ziema ‘07”
Absolūtā ieskaite
Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks („Subaru Impreza”) 30:30,0, Viktors Lebedevs/Māris Deklaus („Mitsubishi Lancer EVO IX”) +12,0 sekundes, Matīss Mežaks/Arnis Ronis („Mitsubishi EVO VIII”) 18,8.
Sporta 2WD
Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs („Renault Clio”) 31:36,8, Normunds Verbelis/Igors Bartaščenoks („Honda Civic”) +1:22,2, Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols („Renault Clio”) +1:54,9.
4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) 33:22,7, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO VI”) +1:16,3, Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”) +1:47,2.
4WD
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”) 35:35,8, Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”) +23,8, Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 90 Quattro”) +29,3.
1600+
Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („Honda Civic Type R”)  37:18,1, Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”) +14,1, Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaižis („VW Golf 4”) +14,4.
1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („Lada Samara”) 36:51,9, Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”) +1:38,3, Ģirts Preiss/Agris Erods („VAZ 2108”) +2:30,2.
Road*
Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”) 21,7 sodas sekundes, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”) 32,6, Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš („Seat Cordoba”) 1:48,9.
Komandas
„Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 39, „Auto Stils Rally team” (piloti Zigurds Kalniņš, Edgars Piļka, Andris Berķis) 31, „Kurzeme Dnb Nord” (piloti Māris Freibergs, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 28.

* Road klases pārstāvji distanci veica pēc regularitātes braucienu principa.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Visi komentāri
 
225482. viesis 12.februāris 2007 11:59
0 0 Atbildēt

Nākamajās vietās ierindojās „Auto Stils Rally team” (piloti Zigurds Kalniņš, Edgars Piļka, Andris Berķis) un „Kurzeme Dnb Nord” (piloti Zigurds Kalniņš, Edgars Piļka, Kārlis Volanskis).

Kalniņš un Piļka pārstāv 2 komandas???

225488. viesis 12.februāris 2007 12:45
0 0 Atbildēt

cik zinu, ka dullais Kalniņš ar Piļku pārstāv Auto Stilu, bet varbūt slepus ir ortrā komandā arī!!! :-D

225491. viesis 12.februāris 2007 14:10
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc drukas kļūdas - super ātrais Kalniņš, kurš šobrīd gatavojas "lielajā Sarmā" piesmiet vecos bukus un ātrais Piļka pārstāv tikai un vienīgi Auto Stils Rally team!

225510. viesis 12.februāris 2007 16:54
0 0 Atbildēt

Nu un kas tad notika Caunem Junioram?

225521. viesis 12.februāris 2007 23:00
0 0 Atbildēt

iemetās efekts un aizbrauca mājās ;)

225667. viesis 14.februāris 2007 21:19
0 0 Atbildēt

Drukas kļūda izskatās virsrakstā... Reiz bija standartauto rallijs, tagad ne smakas no standartauto... Varēja saukt par Lielā rallija treniņu ralliju, nevis miniralliju...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti