Rallijam «Sarma 2007» pieteikušās 56 ekipāžas

 
14.februāris 2007 9:20

Šajā nedēļas nogalē Gulbenē notiks LMT Latvijas čempionāta un kausa izcīņas autorallijā pirmais posms – rallijs „Sarma”. Sacensībām ir pieteikušās 56 ekipāžas no Latvijas, Igaunijas, Krievijas un Ukrainas.

Visplašāk pārstāvētā ir N4 kategorija, kur startam pieteikušās 20 ekipāžas. Visticamāk, ka rallija uzvarētāji jāmeklē starp ekipāžām Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis, Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds, Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons un Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks. Šie sportisti bija ātrākie 2006. gada sezonā, taču šogad viņiem konkurenci varētu izrādīt arī Aivis Egle/Normunds Aizkalns (trīskārtējiem Latvijas čempioniem pērn bez problēmām nesanāca nobraukt nevienu ralliju...), Viktors Ļebedevs/Māris Deklaus (pamatīgi uzlabojuši tehniku, salīdzinot ar pagājušo sezonu), Matīss Mežaks/Arnis Ronis (startēs ar konkurēt spējīgāku tehniku, nekā pērn). Būs interesanti pavērot, kā spēcīgajā N4 konkurencē jutīsies Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals un Kaspars Šimkus/Armands Šimkus, kuri iepriekšējos gados bija zināmi kā vieni no līderiem priekšpiedziņas auto klasēs.

N3 klasē šoreiz pieteikušās tikai septiņas ekipāžas. Par sacensību favorītiem tiek uzskatīti pērnā gada Latvijas čempioni un vicečempioni Dans Leščs/Jānis Vīksna un Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs, kā arī 15 gadus vecais Jānis Kārkliņš, kurš startēs kopā ar Jāni Krastiņu. Arvim Vecvagaram/Aināram Kalniņam, Mārtiņam Meldrājam/Gundaram Vītolam un Krišjānim Caunem/Vilnim Vitkovskim vismaz pirms sezonas netiek piedēvēts favorītu statuss, tomēr jebkurš no minētajiem var patīkami pārsteigt.

A Plus klasē, kur sportisti cīnās par Latvijas kausu, 12 ekipāžu konkurencē sacensības favorīti ir Ivars Caune/Vladimirs Barinovs, taču viņiem savs pārākums būs jāpierāda cīņā ar 2006. gada labāko A Plus duetu Raimondu Kisielu/Gati Panavu. Tāpat ļoti ātri varētu būt arī Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks un Uldis Sesks/Gunārs Francis, kā arī Artūrs Priednieks/Jānis Kirkovalds, kuri A Plus klasē atgriežas pēc viena gada pavadīšanas AR2000 kategorijā.

AL2000 klasē, kurā startēs 15 dueti, viennozīmīgs favorītu statuss tiek atvēlēts Egilam Īlem/Mārim Īlem, kuri trasē izripinās pavisam jaunu VW Polo automašīnu. Tomēr viņu pozīcijas centīsies apdraudēt agrāko gadu Latvijas čempioni Aivars Kivkucāns/Veno Sietiņš un Ivars Norberts/Guntars Zicāns, kā arī igauņi Martins Kīls/Prīts Kinnunens.

Džipu konkurencē šoreiz pieteikušās tikai divas ekipāžas – Aldis Vilcāns/Māris Masteiko un Aleksejs Berkuts/Antons Nikolajevs. Rallija „Sarma” pieteikumu sarakstu un ātrumposmu atrašanās vietas iespējams aplūkot internetā – www.autorally.lv.

LMT Latvijas rallija čempionāta
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti