Renault sacensību pilotu attīstības programma prezentē sastāvu

15.februāris 2007 0:00

Renault sacensību pilotu attīstības programma darbojas jau piecus gadus, un tās mērķis ir atklāt jaunos autosporta talantus, kā arī sagatavot tos profesionālai karjerai.

Jāatzīmē, ka arī šobrīd slavenais Heiki Kovalainens (Heikki Kovalainen) 2002. gadā tika iekļauts Renault sacensību pilotu attīstības programmā!

2007. gada sezonā Renault sacensību pilotu attīstības programmai ir izvēlēti pieci jauni un talantīgi braucēji, kuriem savas prasmes būs jāpierāda tādās sacensībās kā GP2 sacensību seriālā, Renault pasaules sērijā, F3 Eirosērijā un Formula Renault 2.0 sērijā.

Lukas di Grassi (Lucas di Grassi) – brazīlietis – 22 gadu vecs

22 gadus jaunais brazīlietis Lukas di Grassi Renault sacensību pilotu attīstības programmai pievienojās 2004. gadā, un jau 2005.gadā Lukas sevi pierādīja, uzvarot prestižajās Macao Formula 3 Grand Prix sacensībās. Veiksmīgi pierādot sevi arī 2006. gada sezonā, Lukas ir kļuvis par nopietnu kandidātu 2007. gada GP2 sacensību seriāla čempiona titulam. Viņš pārstāvēs ART Grand Prix komandu, kas jau ir divkārtēja šo sacensību čempione.

“Renault man tiešām ir palīdzējis kļūt par profesionālāku un spējīgāku braucēju, tāpēc esmu ļoti laimīgs, ka varu piedalīties Renault sacensību pilotu attīstības programmā. Šo gadu laikā esmu ieguvis lielu pieredzi, kuru noteikti izmantošu, cīnoties par GP2 čempiona titulu.”

Romāns Grosžans (Romain Grosjean) – francūzis – 20 gadu vecs

20 gadus jaunais Romāns ir viens no talantīgākajiem savas paaudzes Francijas autobraucējiem. Renault sacensību pilotu attīstības programmai Romāns pievienojās pēc uzvaras Francijas Formula Renault 2.0 sacensībās 2005. gadā. 2006. gada sezonā Romāns Grosžans piedalījās F3 Eirosērijā, un to turpinās darīt arī šogad, pārstāvot komandu ASM, kurai jau pieder viens čempiona tituls pagātnē.

“Es esmu ļoti pagodināts jau otro gadu būt Renault sacensību pilotu attīstības programmā. Renault ir ievērojama starptautiska kompānija, divkārtējie F1 čempioni, un viņi atbalsta mani – esmu par to patiesi pateicīgs!”

Bens Hanlejs (Ben Hanley) – brits – 22 gadu vecs

Straujais un kaujinieciski noskaņotais Bens Hanlejs jau otro gadu ir izvēlēts dalībai Renault sacensību pilotu attīstības programmā. 2006. gadā, kas bija viņa otrā sezona motosportā, Bens piedalījās Renault pasaules sērijās, kā arī izcīnīja uzvaru un pjedestālu Misano, Itālijā. Šosezon viņš cīnīsies par Renault Pasaules sērijas titulu kopā ar Prema Powerteam.

“Piedalīties Renault pilotu attīstības programmā ir nenovērtējams ieguvums. Aizvadītā gada laikā esmu kļuvis par labāku braucēju gan fiziski, gan morāli. Šosezon plānoju kļūt vēl konkurētspējīgāks!”

Nelsons Pančiatici (Nelson Panciatici) – francūzis – 18 gadus vecs

17 gadu vecumā Nelsons kļuva par vienu no jaunākajiem braucējiem, kas piedalījušies Formula Renault čempionātā. 2006. gadā viņš izcīnīja 6 goda pjedestālus un vienu 1. starta pozīciju (pole position) Albi. Kā jaunpienācējs Renault pilotu attīstības programmā Nelsons izmēģinās un spodrinās savu talantu Eirokausa izcīņā un Formulā 2.0 Francijas čempionātā ar vadošo komandu SG Formula.

“Esmu lepns, ka varu piedalīties šajā programmā. Tas stiprina manu motivāciju, jo Renault ir franču kompānija, kas gūst uzvaras Formula 1 sacīkstēs. Es gribu smagi strādāt un darīt visu, lai attaisnotu uz sevi liktās cerības.”

Dani Kloss (Dani Clos) – spānis – 18 gadus vecs

Ar 8 uzvarām (no tām 6 pēc kārtas) un trijiem pjedestāliem, Dani kļuva par Itālijas Formula 2 čempionu 2006. gadā. Šajā pašā sezonā viņš izcīnīja arī Eirokausa titulu, uzvarot 3 sacīkstēs. Daudzsološais Dani ir arī jaunākais programmas dalībnieks, kurš sacentīsies Formula 3 Eirosērijas čempionātā. 

“Es zinu, ka šī programma man dod vislabāko iespēju kļūt par profesionālu braucēju. Es zinu, ka šādu iespēju dod reizi dzīvē, un es darīšu visu, lai pierādītu Renault, ka viņi nav kļūdījušies, izvēloties mani.”

Par Renault sacensību pilotu attīstības programmu

Renault sacensību pilotu attīstības programmu 2002. gadā radīja Renault F1 komanda. Vienas sezonas laikā īpaši atlasīti piloti pierāda savus spēkus, piedaloties formu čempionātos, taču paralēli tiek trenēti fiziski un psiholoģiski, lai kļūtu par profesionāliem braucējiem. Šai programmai jau no paša sākuma bijuši raksturīgi īpaši stingri atlases kritēriji, pēc kuriem tiek izvēlēti tās dalībnieki.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina atjaunoto otrās paaudzes Toyota Aygo (+ foto) 1

Toyota Aygo ieguvis pusmūža feisliftu. Tas ieguvis mazliet jaudīgāku dzinēju, aizraujošāku stūres un balstiekārtas darbību, jaunus apdares materiālus un modernāku izskatu. Lasīt vairāk

 

Divu varenauto "saķeršanās" uz autobāņa Vācijā - Koenigsegg Agera R ierāda vietu Porsche 918 Spyder (+ VIDEO) 18

Skriešanās ar ātrumu līdz pat 350 km/h - Porsche 918 Spyder hibrīds mēģina spēkoties ar zviedru varenauto Koenigsegg Agera R. Lasīt vairāk

 

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 7

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo jauno modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Jauns motors un automātiskā kārba – UAZ gatavojas apvidnieka Patriot modernizācijai 5

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs plāno UAZ Patriot modernizāciju, kā galvenos ieguvumus solot tam jaunu motoru un automātisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti