CITROËN prezentē savu apvidus auto «C-Crosser» 31

 
20.februāris 2007 9:25

Jau tuvākajā laikā Ženēvas autoizstādē, kas norisināsies no 6.-18.martam tiks demonstrēts jaunais Citroën augstākās klases apvidus auto C-Crosser.

Tas var lepoties ar vairākām priekšrocībām – pievilcīgo un prestižo dizainu, 5+2 sēdekļu konfigurāciju ar ērtu salona pārveidošanu, kā arī pilnpiedziņu īsti daudzpusīgam pielietojumam un HDi dīzeļa motoru, kas aprīkots ar daļiņu filtru, lai nodrošinātu savā klasē izcilākos braukšanas rādītājus un minimālu kaitējumu videi.



Jaunais Citroën augstākās klases apvidus auto C-Crosser pirmoreiz tiks demonstrēts Ženēvas autoizstādē, Eiropā parādīsies jau 2007.gada vasarā, bet Latvijā būs pieejams no šā gada novembra. C-Crosser, saglabājot visas Citroën raksturīgās dizaina iezīmes, ir vairākas priekšrocības tai pašā laikā tā stilā ir ideāli apvienoti apvidus auto spēks, sporta auto vitalitāte un luksusa klases sedana izsmalcinātība.

Jaudīgs, robusts un izsmalcināts dizains

C-Crosser ir oriģināls ar izteiksmīgu priekšgalu, ko rotā firmas zīmes kompozīcija, kas izceļ šī apvidus auto jaudu un prestižo izskatu. Motora pārsega līnija pasvītro automobiļa pamatīgumu un lepojas ar hroma apdares joslām.

Jaunais Citroën apvidus auto izceļas ar dinamisku profilu un līdzsvarotām proporcijām – aizmugures virzienā plūstošu jumta līniju, augstu viduslīniju un izliektiem spārniem, savukārt, sportisko izskatu pasvītro priekšējo lukturu forma.

Funkcionāls un ērts salons ar jaunākajām tehnoloģijām

Pateicoties pilnpiedziņai, visaugstākajiem standartiem atbilstošais C-Crosser jūtas vienlīdz droši jebkurā apvidū un jebkādos laika apstākļos. C-Crosser modulējamais salons ir vienotā stilā ar automobiļa ārpusi, tas aprīkots ar 5+2 sēdekļiem, otrās rindas sēdekļu bīdīšanas un nolocīšanas iespējām un gludu grīdu, ļauj veidot dažādas konfigurācijas braucēju ērtībai. Pasažieru ērtībai salonā ir pavisam 22 mantu glabāšanas nodalījumi, kuru izmērs un dizains veidots praktiskai pielietojamībai.

Kā jau pierasts, arī šis Citroën markas auto ir aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām – plašu high-tech aprīkojumu, kurā ietilpst augsta klases audiosistēma, jaunās paaudzes navigācijas sistēma, atpakaļgaitas kamera manevru atvieglošanai un bluetooh – drošai tālruņa zvanu saņemšanai un veikšanai.

Augstākā līmeņa pasīvā drošība

Citroën jaunais apvidus auto uz pārējo fona izceļas ar augstākā līmeņa pasīvo drošību, automobiļa konstrukcija palielina pasažieru un gājēju aizsardzību, standarta aprīkojumā ir pieejami seši gaisa spilveni, turklāt ir izstrādātas efektīvas drošības jostu sistēmas.

Uz ceļa Citroën jaunais apvidus auto ir ārkārtīgi atsaucīgs un dinamisks, ideāli apvienojot braukšanas komfortu un turēšanos uz ceļa, bet ar daļiņu filtru (DPFS) aprīkotais HDi dīzeļa motors līdz minimumam samazina automobiļa ietekmi uz vidi.

C-Crosser vienlīdz pārliecinoši jūtas gan uz ceļa, gan bezceļa apvidū, tajā ir patīkami braukt gan vienam, gan kopā ar ģimeni, auto ir pietiekami ietilpīgs, lai paņemtu līdzi arī draugus vai pārvadātu lielākas kravas. Citroën jaunais apvidus auto paredzēts cilvēkiem, kuriem vajadzīgs daudzpusīgi pielietojams automobilis, kas spēj piepildīt viņu vēlmes pēc brīvības un labklājības.

www.citroen.lv
 
Visi komentāri
 
226721. viesis 20.februāris 2007 9:33
0 0 Atbildēt

NU vispaar no peedeejaa laika prezenteetajiem shim ir vissmukaakais "gjiimiitis". Un diski kaa pukjiites. :)

226723. viesis 20.februāris 2007 9:36
0 0 Atbildēt

Vismaz vizuāli izskatās normāls konkuretns CiRVim un Outlanderam, un gan jau ka cena ar būs patīkama ?

226724. viesis 20.februāris 2007 9:45
0 0 Atbildēt

Tas jau arii ir Outlanders, tikai citrona embleema uzlikta. Buus arii taada pati *******

226726. viesis 20.februāris 2007 9:50
0 0 Atbildēt

Jaa Outlanders arii neslikti izskataas, bet 4007 Pegijs gan ne visai, biku pa lielu "mute".

226729. viesis 20.februāris 2007 10:02
0 0 Atbildēt

C-Crosser ir oriģināls ar izteiksmīgu priekšgalu, ko rotā firmas zīmes kompozīcija, kas izceļ šī apvidus auto jaudu un prestižo izskatu.

:D:D:D

226731. viesis 20.februāris 2007 10:02
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā visus tekstus raksta viens tīnis?

226733. viesis 20.februāris 2007 10:06
0 0 Atbildēt

Ja kādam vajag labklājību,jāpērk citrojans

''Citroën jaunais apvidus auto paredzēts cilvēkiem, kuriem vajadzīgs daudzpusīgi pielietojams automobilis, kas spēj piepildīt viņu vēlmes pēc brīvības un labklājības. ;; :D

226736. viesis 20.februāris 2007 10:08
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā ar Rēbusa vārdu parakstās cilvēks, kam vajag palīdzību. Saziedosim viņam vēl kāda portāla iegādei, vienalga par kādu tēmu.

226738. viesis 20.februāris 2007 10:15
0 0 Atbildēt

Nu ja šitais apvidnieks būs tāds pats kā c4, tad citronam steidzami jāceļ vēl viens serviss garantijas problēmu risināšanai, a to attieksme pie viņiem nosit jebkuru vēlmi vēlreiz nopirkt kaut vienu šo mašīnu.

Baigi prasītos vēl viens dīleris

226754. viesis 20.februāris 2007 10:54
0 0 Atbildēt

226738.viesim

nepatīk Veho, brauc uz Kuldīgu. Tur attieksme servisā būs daudz, daudz savādāka. Es domāju, uz labo pusi savādāka.

226755. viesis 20.februāris 2007 10:57
0 0 Atbildēt

Pa pusei štrunts par izskatu - dodiet to 2.7 dīzeli ar 5 vai 6 pakāpju automātu!!! Apnīk jau, ka visi šie Outlander, SantaFe, Captiva u.c. "pieejamie" parketnieki ir pieejami tikai ar kaukādiem 2.0 vai 2.2 dīzeļiem, kuri IMHO tai būdai ir par mazu.

226756. viesis 20.februāris 2007 10:57
0 0 Atbildēt

Ēu,gomik,tiešām citroņi ir tik labi?

226763. viesis 20.februāris 2007 11:22
0 0 Atbildēt

Citroņi noteikti ir labāki par Danielu, kurš ir tikpat raustīgs un aizņemts ar sevi kā average gomiks. (Gomikiem neapvainoties, bet mierināt Danielu!)

226764. viesis 20.februāris 2007 11:28
0 0 Atbildēt

viesi,ja tev kas man sakāms,raksti privātajā,nepiesārņo ēteru,slimais.

226770. viesis 20.februāris 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Gomika vēdā Globusam atbildēt nevaru, jo tādu nepazīstu, bet savā jeb nomika vārdā varu viennozīmīgi atbildēt, ka ar abiem Citroniņiem esmu 100 % apmierināts un šobrīd neredzu nevienu iemeslu, kādēļ manam nākamajam auto atkal nebūt tieši Citroen.

Interesanti, kāda šim brīnumam būs cena. Katrā ziņā jaunais Outlander ir dārgāks nekā Honda CRV. Mopš C-Crosser būs biki lētāks, tad gan tā cena varētu būt līdzīga Cirvja cenai. Nu paskatīsimies!

226771. viesis 20.februāris 2007 11:48
0 0 Atbildēt

.

.

. ____________________________________ .

.

. "Nepiesārņo ēteru, slimais."

.

. Daniels_Reebuss

. ____________________________________ .

.

.

226780. viesis 20.februāris 2007 12:21
0 0 Atbildēt

226736. viesis 20.02.2007 10:08

Pēdējā laikā ar Rēbusa vārdu parakstās cilvēks, kam vajag palīdzību. Saziedosim viņam vēl kāda portāla iegādei, vienalga par kādu tēmu.

a mosh saakam ar tevi , onaniimaa nabagseekla , nopublicee savu konta Nr. , saziedosim teu santiimus regjistraacijai .

226781. viesis 20.februāris 2007 12:23
0 0 Atbildēt

Mashins smux , kliist runas ka citroniem elektrogemoroji ir paardziivoti , mosh tiktieshaam buus neslikc ''laminaatniex'' , bet nu raxtinjsh rittiigi no seerijas ''dajosh shedevr jezjednjevno'' :D

226841. viesis 20.februāris 2007 15:04
0 0 Atbildēt

franchu mashiinas nav mashiinas(latvijaa)

226851. viesis 20.februāris 2007 16:17
0 0 Atbildēt

Nomiks,kaut kur lasīju,ka tieši C-Crosser būs dārgākais no trīnīšiem(C/M/P).

226856. viesis 20.februāris 2007 16:59
0 0 Atbildēt

UUSA

Ja tā būs taisnība, tad domājams, ka C-Crosser tāa rī nekad nekļūs populārs auto, jo, ja par lētākām naudām varēs iegādāties Outlander, tad ņems tieši to!

226857. viesis 20.februāris 2007 17:02
0 0 Atbildēt

2007.gada Citroen kalendārā šis brīnums jau bija iebildēts. Kad vaicaju pēc cenas, atbilde bija no 25k ēriku sākot. Un par bāzi izmantots, kā jau komentos varēja lasī, tas pats Outlanders.

tiem, kuri kunkst par sliktu kvalitāti citronam, ieteikšu nomainīt blīvi starp stūri un sēdekli. mans C2 jau ir noripojis 99k km pa LV šosejām, nav citu problēmu, kas nebūtu citiem auto.

par servisu, iesaku Cēsis - Autogars.

226861. viesis 20.februāris 2007 17:37
0 0 Atbildēt

Nomiks,domāju,ka ņems visus atkarībā no gaumes(man visvairāk patīk Citrona variants),aizmirstot vai nezinot,ka saturs vienāds.

226867. viesis 20.februāris 2007 20:06
0 0 Atbildēt

Pāris pārdomas:

1. normālā valodā šo raxtu lasīt te: www.worldcarfans.com/rsslink.cfm/a...sser-in-detail

2. tulkotājam (protams - tas nav viegls darbs!) vajadzētu vēl patrennēties...(maigi izsakoties)

3. pievērsiet uzmanību salonam - vai tas kko neatgādina...? ;-)

4. 2.2l (pat super-duper HDi) dīzelis šai gotiņai ir par īsu normālai braukšanai, esp ar automātu... :-(

5. vienīgais mierinājums - ka automātiskā vilkmes sadale ir ielokojama 4x4 modē. Tā bija vislabākā fīča sievas Tucson, un pietrūxt viņas Vehicross'am, kuru var ielokot tikai pazeminātajā 4x4 režīmā (starp citu - atpakaļskata kamera Vehicrossam ir jau no 1999ā gada, par modernu hi-tech to gan nevajadzētu saukt... :-D )

6. bet pēc visiem pārējiem parametriem - glīc vidusmēra laminātniex ar (paldies dievam) mazliet oriģinālāku dizainu... ;-D

Paldies Citroniņam, ka tas vismaz mēģina ko svaigu parādīt pasaulei! ;-)

226876. viesis 20.februāris 2007 22:08
0 0 Atbildēt

Jebkuram tādam sundukam (it sevišķi ,ja 5+2),vajag V8 virs 4L,tad varēs normāli pabraukt.Ja rāviens līdz 100km/h lielāks par 9 sek,tad braukšana ir mocības.

226880. viesis 20.februāris 2007 22:40
0 0 Atbildēt

Šim Citroenam taisni laikā būtu baudāmais 1,6 HDI ar 110 lopiņiem.

226889. viesis 21.februāris 2007 0:31
0 0 Atbildēt

Ja ir labs V8 būs rāviens arī virs 100 . 5+2 -ja sasēdīsies šajā citramonā 7 veči,tad ar viņa motocikla motoru pabraukt būs grūti. Rāviens zem 9sek. līdz 100 ir grand cherokee ar v8,dodge durango ar v8 ,100.Landcruiser ar v8-kaut kur ap 9 sek.un citiem.Tā Ka ir ne parketnieki,pat ar rāmi un labu dinamiku.,rotams ar patēriņu virs 20L.

226919. viesis 21.februāris 2007 11:45
0 0 Atbildēt

arī trailblazerim ir ap 9sek / 100 km. Par patēriņu nerunāsim :)

226928. viesis 21.februāris 2007 12:58
0 0 Atbildēt

--------------------------------------------------------------------------------

VWfans [?] 20.02.2007 22:40

Šim Citroenam taisni laikā būtu baudāmais 1,6 HDI ar 110 lopiņiem.

Vai ta šim ir vinča ar tādu dzinēju?? Neko vairāk par vinču tās pagriezt nespēj... normāli,es domāju pagriezt.

227007. viesis 22.februāris 2007 12:30
0 0 Atbildēt

Nu smukākais no trijiem viņš ir sanācis:) Ar 2.2HDi pilnīgi pietiks, lai šo kasti neslikti pavilktu. Piemēram, C5 ar 2.2HDi pilnīgi pietiek:) masas atšķirības nemaz nebūs tik lielas:) Citroen kas tiks ražots Japānā- par kvalitāti nav ko uztraukties, dizains franču, nu SUPER!! :)

227016. viesis 22.februāris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

Dexter, lūdzu nepiesārņo ēteru!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti