Fiat Grupas auto tirgus paplašināšanās Eiropā turpinās

27.februāris 2007 10:19

Fiat grupas automobiļiem 2007. gads sākas labvēlīgi, turpinot jau pagājušajā gadā sākušos Eiropas tirgus pārdošanas apjoma pastāvīgu pieaugumu.

Jau janvārī Austrumeiropā tika pārdots vairāk nekā 108 tūkstoši transportlīdzekļu, kas ir par 4,8 procenti vairāk nekā tajā pašā mēnesī 2006. gadā. Tirgus daļa - 8,8 procenti, kas ir par 0,3 procentu punktiem vairāk salīdzinājumā ar pagājušā gada janvāri.
 
Janvārī kopumā Eiropā reģistrēts gandrīz 1 miljons 225 tūkstoši transportlīdzekļu, par 0,4 procentiem vairāk nekā tajā pašā mēnesī pagājušajā gadā. Fiat grupas automobiļu tirgus paplašinās un tādējādi nostiprina savu pozīciju starp vadošajiem konstruktoriem kontinentā, ieņemot piekto vietu aiz Volkswagen, Peugeot-Citroën, Ford, GM un pirms Renault.
 
Pozitīvi rezultāti sasniegti gandrīz visos galvenajos Eiropas tirgos: Vācijā - 2,7 procenti (+ 0,1 procentu punkts salīdzinājumā ar 2006. gada janvāri), Francijā - 3,4 procenti (+ 0,1 procentu punkts), Apvienotajā Karalistē - 2,2 procenti, pieaugums par 0,4 procentiem. Pēdējā minētajā valstī apjoma pieaugums salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir nozīmīgs un atbilst 31,2 procentiem.
 
Ar Fiat zīmolu janvārī reģistrēts vairāk nekā 82 tūkstoši automobiļu, par 4,6 procentiem vairāk nekā tajā pašā mēnesī 2006. gadā. Tirgus daļa bija 6,7 procenti, pieaugums - 0,3 procenta punkti salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Fiat Grande Punto un Fiat Panda ir modeļi, kuri uzlabo zīmola rezultātus. Pie tam, Fiat Grande Punto modelis ar 10,6 procenti savā segmentā ir otrajā vietā starp visvairāk pārdotajiem automobiļiem Eiropā. Toties Fiat Panda ar 31,8 procentiem turpina dominēt A segmentā. Drīzumā zīmola panākumus veicinās jaunais Fiat Bravo. Šis modelis jau ir pārdošanā Itālijā un no marta sāksies tā pārdošana arī Francijā, Spānijā, Vācijā, Holandē, Šveicē un Baltijas valstīs. Dažas dienas pēc “durvju atvēršanas” Itālijā tika saņemti 8000 pasūtījumu.
 
2007. gads ir pozitīvs arī Alfa Romeo zīmolam. Janvārī reģistrēti gandrīz 14 tūkstoši, kas atbilst 1,1 tirgus daļas procentam, ar 0,1 procentu punkta pieaugumu. Kopumā apjoms palielinājies par 9,3 procentiem salīdzinājumā ar to pašu mēnesi pagājušajā gadā.

Ar gandrīz 12 tūkstošiem reģistrētu pirkumu Lancia iegūst 1 procentu (+ 0,1 procentu punkts salīdzinājumā ar pagājušo gadu) un tā pārdošanas apjoms palielinās par 1 procentu.
 
Baiba Gintere
Vincents Grupa
Mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina atjaunoto otrās paaudzes Toyota Aygo (+ foto) 1

Toyota Aygo ieguvis pusmūža feisliftu. Tas ieguvis mazliet jaudīgāku dzinēju, aizraujošāku stūres un balstiekārtas darbību, jaunus apdares materiālus un modernāku izskatu. Lasīt vairāk

 

Divu varenauto "saķeršanās" uz autobāņa Vācijā - Koenigsegg Agera R ierāda vietu Porsche 918 Spyder (+ VIDEO) 18

Skriešanās ar ātrumu līdz pat 350 km/h - Porsche 918 Spyder hibrīds mēģina spēkoties ar zviedru varenauto Koenigsegg Agera R. Lasīt vairāk

 

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 7

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo jauno modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Jauns motors un automātiskā kārba – UAZ gatavojas apvidnieka Patriot modernizācijai 5

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs plāno UAZ Patriot modernizāciju, kā galvenos ieguvumus solot tam jaunu motoru un automātisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti