Atslogos Rīga - Daugavpils šoseju 36

 
27.februāris 2007 10:48

Tuvākajos gados plāno attīstīt Daugavas kreiso krastu posmā no Rīgas HES līdz Jēkabpilij. Mērķis, kurš kopā izmaksāšot 40 miljonus latu, ir atslogot šoseju posmā Rīga - Daugavpils.

Pieaugot automobiļu skaitam uz Latvijas ceļiem, vairākas šosejas ir ļoti noslogotas. Kā viens no spilgtākajiem piemēriem minama Daugavpils šoseja, kas papildus vieglajām automašīnām pārpildīta vēl ar kravas automašīnām. Risinājumu, kādā veidā uzlabot automašīnu plūsmu pa Daugavpils šoseju, 26. februārī piedāvājis satiksmes ministrs Ainars Šlesers.

Pagājušajā gadā tika pieņemts lēmums būvēt faktiski jaunu ceļu no Rīgas caur Ērgļiem līdz Krievijas robežai. Pēc Satiksmes ministrijas datiem pirmā posma (Aizkraukle - Koknese - Pļaviņas) būvdarbiem būtu jāsākas šogad. Projektu sola būt pabeigts 2011. gadā.
 
Visi komentāri
 
227319. viesis 27.februāris 2007 11:27
0 0 Atbildēt

cAUR ĒRĢĻIEM? Tas tak viens no skaistākajiem novadiem, kā tad būs ar vides aizsardzības aspektiem?

227322. viesis 27.februāris 2007 11:44
0 0 Atbildēt

uz Eergljiem pa taisno nebuutu slikti, cot tikai ceru ka to likumaino celju vietaa kaadsuztaisiis normaalus taisnus.

Par ekologjiju, jo iisaaks celsh auto jabrauc jo mazaak visaadu suu tas atstaaj gaisaa un uz celja. Vareetu piekrist ka ne visur driikst vienkaarshi sachakareet dabu, bet sapraatiigi darot visam jaabut OK, galu galaa celsh jau tur ir arii tagad.

227332. viesis 27.februāris 2007 11:59
0 0 Atbildēt

man domat te ir kada kluda. Caur ergliem isti nesanak taisnak. Mums jau ir viena taisna soseja kas nav izbuveta, no tinuziem lidz koknesei. Jo ja no rigas skatas uz ergliem tad noklustam madonaa. Cik noprotu tad sosejas galamerkis ir zilupe?

Pari pa teicu purvu un lubanas ezeru un klaniem diez vai kads buves soseju.

227335. viesis 27.februāris 2007 12:01
0 0 Atbildēt

Kaut kas te neiet kopā-būvēs caur Ērgļiem,bet pirmais būs posms Pļaviņas-Koknese -Aizkraukle.Paskatoties kartē redzams,ka Ērgļi no Kokneses ir labu gabalu(abas pilsētas ir apmēram vienādā attālumā no Rīgas).

227344. viesis 27.februāris 2007 12:23
0 0 Atbildēt

Tad jau Kangarus arii iztaisnos, nekaada prieka vairs!!:(

227346. viesis 27.februāris 2007 12:29
0 0 Atbildēt

bišķi neprecīza informācija - nu bet principā baigi labā apņemšanās,

jaunu ceļu vajag :D

tādu ar četrām joslām un atļauto ātrumu 120 km/st :D

227349. viesis 27.februāris 2007 12:35
0 0 Atbildēt

Tas ceļš pamatā tika jau sociālisma laikā izbūvēts no Tīnūžiem līdz gandrīz Koknesei,tikai grants variantā.Praktiski tagad varētu pa veco zemes klātni,uzbūvējot dažus viaduktus,labu šķembotu pamatkārtu un asfaltu,to diezgan viegli dabūt gatavu.

227351. viesis 27.februāris 2007 12:36
0 0 Atbildēt

mjā, tā kokneses šoseja (kas pašlaik ir plata grantene ar bedrēm) ir tīri ok doma - tikai līdz viņai jāizbūvē kārtīgs ceļš, tb. no pļavniekiem līdz tīnūžiem, tad jāsaved pati šose kārtībā, un aidā! -pa turieni kādreiz ir vilkts baigā ātrumā, jo pa Daugavpils šosi līdz koknesei ir trīs stundas (tāpēc, ka brīnišķīgajā Latvijas infrastruktūrā ceļš netiek būvēts apkārt pilsētai, bet gan cauri tai). Ir Salaspils (50 km/h), Ogre (70 un tagad arī 50 km/h), Ciemupe (50 km/h), Ķegums (50 un pat 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! km/h) Lielvārde (70 un arī 50 km/h) utttt. Tas ir tāds debilisms, kā tikai pie mums iespējams - nevienā kaimiņvalstī pat tāda nav, ka viena no galvenajām valsts artērijām ir tik nenormāli sačakarēta ar apdzīvotām vietām.

nu lūk - pa Daugavpils šosi līdz koknesei ir 3 stundas, pa to nepabeigto grants šosi (kādreiz to sauca par Maskavas šosi, nezinkāpēc) ir stunda un 20 minūtes. Protams, pēc viena tāda brauciena no diskiem jāiztīra grants (it sevišķi, ja slapja bijusi) un piekarei jānomaina pāris lodveida balsti :D :D :D ok joks bet nu - ātrums ta kāds.. Dzīvojam Latvijā! :D

227358. viesis 27.februāris 2007 12:53
0 0 Atbildēt

elektro, ar ko Tu brauc līdz Koknesei 3h? Max 1h!

Bet citādi "kas ta cits, ja ne šlesērs"!:D

227368. viesis 27.februāris 2007 13:00
0 0 Atbildēt

līdz koknesei aizbraukt vienas stundas laikā - to sauc par krimināli sodāmām darbībām :D

227370. viesis 27.februāris 2007 13:04
0 0 Atbildēt

kaadas mulkjiibas, koknese-riiga max 1h20min nepaarkaapjot nekaadus noteikumus...

un elektro... prichom te pljavnieki???

227374. viesis 27.februāris 2007 13:41
0 0 Atbildēt

Līdz Koknesei stundas laikā vasarā ir normāls pasākums. Ja ātrāk, tad gan :D:D:D

227379. viesis 27.februāris 2007 13:55
0 0 Atbildēt

"tikai" japaciešās līdz 2011...

227380. viesis 27.februāris 2007 13:56
0 0 Atbildēt

Daži te tik gudri! 3 stundas brauc līdz Liepājai ...Un ievērojot noteikumus, ja kas ;)

Un tam ''Maskavas'' ceļam nosaukums tautā ir dots tāds, jo tas ceļš bij domāts taisnākais pa LV līdz Maskavai ;)

227384. viesis 27.februāris 2007 14:00
0 0 Atbildēt

Es gan uz Daugpili pie radiem braucu pa kreiso krastu caur Jaunjelgavu-baigi ātri sanak un galvenais bez stresa jo tā šoseja ir "mazapdzīvota" un tur nebrauc visādi dunduki svētdienas braucēji un nav "pareizo" mājsaimniecu! :D

227386. viesis 27.februāris 2007 14:03
0 0 Atbildēt

nu nezinu. kas gan cits kā Šlesērs bagijs ir ok... atceros toreiz braucām mēs menedžeri ar manu sābu no rīgas - un montāžas brigāde ar tranzītu. izbraucām vienā laikā, bet tie oluandri neļāvās pierunāties braukt pa to grants ceļu, un mauca pa daugavpilieti. nu lūk - i mēs koknesē viņus 2h gaidījām. bija pats vasaras cepiens. un protams, ka kriminālās darbības tika veiktas - visforšākais bija lēnām uz 130 pārcirst pāri kaut kādam šķērsojošam ceļam, un pēc tam apjēgt, ka "ups, mums tak nebija galvenais" :@ :@

atpakaļ braucot gribēju vēl ātrāk atbraukt, bet sanāca, ka bija uz saviem 160 cipariņiem jāskatās radara ekrānā, ko man laipni parādīja kāds cp, pēc tam, kad gribēju no viņa bēgt, bet pēdējā brīdī kolēģis atrunāja :D

starp citu KOKNESE UN PĻAVIŅAS ir gan sakars, jo ja ņem vēl kādu citu ceļu, pa kuru no Rīgas vēlas nokļūt Pļaviņās, tad jāņem to, kas iet pa Daugavas otru krastu.

nu karoče ir trīs ceļi - pa Daugavas otru krastu caur Daugmali un tādiem brīnumiem, kur pēc tam paliek grants ceļš, pie tam švaks - un tad jēkabpilī pāri pār suslu, un tālāk uz Koknesi

un trešais ceļš - tas, par ko runāju. Ulbroka - Suntaži - madliena.. un tad laukā līdz skrīveriem un līdz tam pašam nolāpītajam Daugavpils ceļam.

Tikai nesakiet tagad, ka montāžas brigāde būs pa ceļam kaut kur gulējuši vai koduši.. :D

otrais ir Rīga - Daugavpils ar sačakarētajām apdz. vietām

un trešais - tas platais grants ceļš, pa kuru var forši atvilkt, un tad izbrauc netālu no Kokneses uz

227387. viesis 27.februāris 2007 14:05
0 0 Atbildēt

227380. viesis

R-Liepāja normāli ir 2st.- 2:20!

Kādreiz, 90.gados 1:30 bija normāla prakse, ierubī tālos un velc. Tagad katrs idiots dabū tiesības, nopērk Getzu un pilni ceļi ar lohiem.

227388. viesis 27.februāris 2007 14:07
0 0 Atbildēt

VISIE KURŠ TUR AAA pri čom te Pļavnieki - kur tad tavuprāt sākas Lubānas iela? Pa Lubānas ielu līdz Ulbrokai, Sauriešiem, utttttt un vīlē tik :D

227389. viesis 27.februāris 2007 14:16
0 0 Atbildēt

nu ja, tik problēma ta tāda, ka tas ceļš no Pļavniekiem līdz Tīnužiem nav un nekad nebūs domāts normālai, dzīvai satiksmei - ja kāds smagais vai Ulbrokas autobuss gadās priekšā, tad ir jāspiež nabaga bīdelis līdz galam - un atkal, un atkal, lai apdzītu tādus. it sevišķi tas rajons ap PIE SIEVASMĀTES krodziņu, tālāk līdz kuršiem, ap lukoil tanku.. nu pilns ar krāniem, kas taisa kreisos, griežās laukā, neļauj braukt... Vot ja no Slāvu apļa paņemtu un visam tam pāri - līdz Tallinas apvedceļam - uzblieztu autostrādi uz betona stabiem ar 3 joslām katrā virzienā - WOWOWOWOWOWO!!!!! :P :D

227390. viesis 27.februāris 2007 14:23
0 0 Atbildēt

To elektro

Nekas, drīz varēs teleportēties un šosejas vairs nebūs vajadzīgas :D :D :@

227391. viesis 27.februāris 2007 14:25
0 0 Atbildēt

teleportēties sābā ar ātrumu ap 194 km/h... incanti, teleportam menti arī sēdēs klāt? :D zaļā NLO :D

227397. viesis 27.februāris 2007 15:08
0 0 Atbildēt

Šlesers ir ļoooti spēcīgas Latvijas ģeogrāfijā vai arī viņam tur savs funktieris. Kāpēc pabeigt būvēt 80-tajos iesākto ceļu caur Suntažiem Koknesi utt, ja var būvēt pavisam jaunu caur Ērgļiem??? lielāks kampiens sanāk.

227410. viesis 27.februāris 2007 17:09
0 0 Atbildēt

ELEKTRO. citēju "nu karoče ir trīs ceļi - pa Daugavas otru krastu caur Daugmali un tādiem brīnumiem, kur pēc tam paliek grants ceļš, pie tam švaks - un tad jēkabpilī pāri pār suslu, un tālāk uz Koknesi"

Ja no rīgas brauc, tad pirmā ir koknesa un tikai tad ir jēkabpils.

No Aizkraukles līdz Jēkabpilij pa daugavas kreiso krastu ved grants ceļš. Un braukt pa šo ceļu līdz Jēkabpilij, lai pēc tam brauktu pa A6 atpakaļ uz Koknesi? neloģiski.

227414. viesis 27.februāris 2007 17:29
0 0 Atbildēt

loti labs celsh braucot no rigas uz to pusi ir caur jaunjelgavu!

riga-kekava-daugmale-kegums-jaunjelgava un aizkraukle...celsh labs un var ieekonomet vismas 40 min celja.!

227417. viesis 27.februāris 2007 18:01
0 0 Atbildēt

elektro pilnigi saspiedies

3h nekad dzive uz koknesi nav jabrauc. no Rigas Lidz Koknesei ir tiesi 100km un vispar neparkapjot noteikumus 1:20min ir max. Parasti so cela posmu (braucu regulari) veicu 1:05-1:10 atkarībā no laika apstakļiem un trafika - +10-20 robezas parkapjot atrumu.

Otrkart,braukt cauri Jaunjelgavai lidz Jekabpilij un pec tam griezties atpakal pa A6 50km lidz Koknesei :) Jaa labs plaans.

Vispar tas sviests, kas no Aizkraukles cauri Secei, Staburagam ved uz Jekabpili ir murgs. Max tur var uz kādi 30-40 pabraukt, ja autiņa kaut mazliet ir žēl.

227418. viesis 27.februāris 2007 18:04
0 0 Atbildēt

227414. viesis 27.02.2007 17:29

loti labs celsh braucot no rigas uz to pusi ir caur jaunjelgavu!

riga-kekava-daugmale-kegums-jaunjelgava un aizkraukle... celsh labs un var ieekonomet vismas 40 min celja.!

Tikai tad, ja dzivo pardaugavā.

Ir mērīts un mēģināts - ļoti ātri braucot no Rīgas centra Aizkrauklē var nonākt aptuveni tajā pašā laikā kā braucot pa Daugavpils šoseju, jo jābrauc pāri saliniekam, pēc tam atpakaļ pāri Daugavai caur HES. Un tas ir nepārspīlējot ātri braucot - vietām uz 180, bet pārsvarā uz 120-130. Poliči tur reti stāv, tāpēc var atvilkt.

Laiku nesanāk ietaupīt, jo tas gabaliņš tad sanāk par aptuveni 10km garāks nekā braucot pa Daugavpils šoseju.

227423. viesis 27.februāris 2007 19:22
0 0 Atbildēt

padomju laikā man viens no Krievijas rādija karti ar sarkanu maģistrāli caur Kangariem ,tāds projekts pastāv no tiem laikiem un laikam jau vieglāk ie tagad to pārstrādāt nekaā visu no jauna !!!

227438. viesis 27.februāris 2007 23:02
0 0 Atbildēt

227418. viesis 27.02.2007 18:04

Laiku nesanāk ietaupīt, jo tas gabaliņš tad sanāk par aptuveni 10km garāks nekā braucot pa Daugavpils šoseju.

__________________________________________

Laiku ietaupīt nesanāk, taču brauciens caur Daugmali ir baudāmāks nekā jāšanās pa pārslogoto Daugavpils šoseju. :)

227439. viesis 27.februāris 2007 23:14
0 0 Atbildēt

Par Plavniekiem un Lubaanas ielu, Zebraa nesen raadijaa plaanus un staastiija ka tur galaa aplis plaanots taa kaa uz Ulbroku varees normaali laukaa tikt un Lubaanas ielas gals buus normaalaa platumaa

227444. viesis 28.februāris 2007 0:33
0 0 Atbildēt

Vienreiz esmu braucus Rīga-Vecumnieki-Nereta-Aknīste-Subate-Ilūkste-Daugavpils

Ceļš tukš, apdzīvotu vietu nav, tikai kādi 30 km zemes ceļš.

Laika un nervu ietaupījums ievērojams.

227445. viesis 28.februāris 2007 7:27
0 0 Atbildēt

Uz Daugavpili var vilkt arī caur Vecumniekiem, Skaistkalni, tad Lietuvā caur Biržai, Pandelys, gar Rokiškis, caur Obeliai un Zarasai. Arī labs, kluss ceļš. Viss gabals asfaltēts, un līkums sanāk minimāls. Toties raitāka kustība.

227446. viesis 28.februāris 2007 7:44
0 0 Atbildēt

pašnāvnieki te reklamējas - vilkt pa šosi ar 180 km/st :D :D :D

lai jums vēlāk vieglas smiltis. āmen.

227449. viesis 28.februāris 2007 8:54
0 0 Atbildēt

Ko Jūs Elektro apceliet? Viņš taču teica,ka ir menedžeris.Nu tak viss ar to ir pateikts(nu,koroče.... konkrēti u.t.t.)Ista menedžera leksika.Nu protama lieta,menedžeri no Rīgas līdz Koknesei ar 160 tiešām brauc 3 st.

227489. viesis 28.februāris 2007 12:26
0 0 Atbildēt

hehe paldies par atbalstu, viesi-kurais tur..

man drīzāk nāktos domāt, ka uz menedžeri skaties kā uz neaizsniedzamu augstumu - jo redz, nabags, neesi spējis iedziļināties manis teiktajā - laikam kādi ārēji apstākļi traucējuši, neminēšu, kādi tieši... mazliet esi kaut ko sajaucis, bet piedod to pats sev, un viss būs kārtībā. Tikai neieslīgsti mazvērtības kompleksos, viss jau būs kārtībā! Turies!

227525. viesis 28.februāris 2007 16:13
0 0 Atbildēt

Taisnākais un ātrākais ceļš uz D-pili ir caur Vecumniekiem un Subati. Visā posmā apdz. vietas , kurām jābrauc cauri ir tikai Vecumnieki, Aknīste un Svente. Paskaitiet cik to ir braucot caur J-pili. Kustības un CP arī nav, asfalta nav tikai vienā gabalā - nepilni 20km starp Neretu un Aknīsti.

227582. viesis 28.februāris 2007 21:05
0 0 Atbildēt

Reiz 1990. gadā no Maskavas braucu uz Rīgu ar taxi. Biju iesnaudies, i nemanīju, ka maskaļu taxisti Koknesē bija uz tās vēl šodien nepabeigtās "šosejas" uzlīduši... Ko tas traktors tur 6os no rīta darīja, nezinu, bet bez viņa vēl ilgi tur būt kārpījušies - žiksītis sēdēja uz vēderiņa mīxtajās smiltiņās... :-D

To ceļu savest kārtībā būtu jauki gan. Varētu padomāt par vēl dažu citu ceļu iztaisnošanu. Tikai - nu nevajag zagt tik rupji & tik daudz, cienītie Šreka komandas biedri! ;-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti