Ilgi gaidītā BMW 1-series 25

12.jūnijs 2002 9:09

Angļu žurnālistiiem izdevies beidzot saņemt BMW "kapeiciņu", lai to pārbaudītu. BMW 1-series ir apvienots viss tas labais, kas atrodams citos BMW modeļos. Tikai ar elektroniku bavārieši ir tomēr pārcentušies...

Nav citas tādas mašīnas, kuru gaidītu tik ļoti, kā BMW 1-series. Auto, kuru "dzīvu" neviens nebija redzējis, bet par kuru bija ļoti daudz publikācijas. Situācija nedaudz izmainījās pēc Ženēvas, kad tika parādīts concept car, uz kā bāzes tiks būvēts 1. sērijas BMW. Tomēr ko šī jaunā mašīna nozīmē patiesībā, varēja tikai minēt - koncept auto var tikai aptaustīt un fotografēt... Tomēr britiem izdevās pārliecināt BMW, lai saņemtu 1. sērijas prototipu (CS1) uz testu. Tiesa gan - kabrioleta versiju. Kaut tā ir pirmā sērija, BMW ir atpazīstams no pirmā skatiena. CS1 dizains ir stilīgs, agresīvs un stipri atgādina koncept auto X-Coupe, kas tika demonstrēts Detroitā. Krietni platie spārni, pludinātas sānu formas, masīvie 18 collu diski ar super lieliem bremžu diskiem un ne mazāk iespaidīgiem bremžu klučiem - šī detaļa, pēc izgudrotāju domām, jau pirms iekāpšanas pārliecinās braucēju, ka ar šo auto varēs nobremzēt. Acīs iekrīt BMW purns ar firmas dubultajām lampām un praktiski vertikālu radiatora resti. Firmas stils ir saglabāts līdz sīkumiem. Zem CS1 motora pārsega - jaunākais Valvetronic 1,8 litru dzinējs, kam jauda ir 115 zs. Tālāk šos zirgus pārnes Sequential Sports Gearbox ātrumkārba, kuras vadības pogas atrodas uz stūres. No apakšas dzinējs ir aizsargāts ar karstumizturīgu plastiku. Der atzīmēt no 7. sērijas paņemto un adaptēto iDrive sistēmu, kas CS1 tagad sauksies Controller. Tas izskatās tā: uz centrālās konsoles, ierastā ātrumpārslēga kloķa vietā atrodas džoistiks - kontrolieris. Noliecot to uz kādu no saules pusēm var izvēlēties funkcionālos sektorus - pēc tam jau orientēties uz displeja. Protams, pie tā ir jāpierod, bet dzīvi šī lieta atvieglo - ja katrai funkcijai būtu savs slēdzis, tad viss salons būtu pilns ar tiem. Šajā gadījumā viss ir pie rokas. Tomēr angļi ir atzīmējuši, ka visbiežāk izmantojamās funkcijas, tādas kā kondicioniera un radio vadība būtu "jāiznes uz paneļa" - tā būtu ērtāk. CS1 piedziņas koncepcija - 100% BMW. Mašīnai ir standarta shēma ar klasisko dzinēja novietojumu un aizmugures velkošajiem riteņiem. Tāda sistēma garantē ideālu svaru sadalījumu pa asīm 50/50. Pēc angļu "draiveru" vārdiem auto labi turas uz ceļa un lieliski reaģē uz stūri... Lielāko sajūsmu britiem izraisīja interjers. Cietie un šaurie sēdekļi, kas bija redzami Ženēvā izraisīja daudz strīdus par to, vai tie būs ērti. Tomēr praksē pierādījās, ka sēdekļi ir gana ērti un sēžot var aizsniegties līdz jebkuram nepieciešamajam slēdzim. Apdarē ir izmantota gaiša plastika un alumīnijs - gaiši toņi, kā zināms, palielina telpas vizuālos apmērus, kas šim salīdzinoši mazajam salonam ir diezgan aktuāli. Centrālais tunelis auto salonu it kā sadala uz pusēm, radot vadītājam tādu kā "kokpitu". Pēc angļu domām, mašīnai tirgus veiksme ir garantēta. Šodienas Ford Focus un VW Golf pircēji būs gatavi pielikt nedaudz naudiņas un nopirkt BMW. Bet cenu starpība gan varētu būt ne parāk maza... iAuto // AutoCity
 
Visi komentāri
 
27035. viesis 12.jūnijs 2002 10:03
0 0 Atbildēt

Perfekts autiņš! BMW kārtējo reizi parāda savu pārākumu.

___________________

batman

27036. viesis 12.jūnijs 2002 10:08
0 0 Atbildēt

No prieksas izskatas gana agresivs. Pirmaja bilde sedekli tiesham izskatas ka no saplaksna taisiti, bet ka rakstits gana erti esot. Man tikai liekas ka pakaleja piedzina vairak stumj neka velk, nu vismaz uz prieksu braucot. Vispar labs autins bus.

27039. viesis 12.jūnijs 2002 10:13
0 0 Atbildēt

Smux, nav ko piebilst!

27046. viesis 12.jūnijs 2002 10:29
0 0 Atbildēt

Pakaļējā piedziņa ir tas kas vajadzīgs. Sāvādāk no jauniem kompaktiem tikai VAz un Iž ir RWD bet gribas arī mašīnu ar RWD nevis.......

27067. viesis 12.jūnijs 2002 10:56
0 0 Atbildēt

Atrada ar ko salīdzināt- ar pokusu....... smiekli nāk!!!!!!!

27081. viesis 12.jūnijs 2002 11:30
0 0 Atbildēt

yo, bet taa peedeejaa bilde - tas ir kaut kaads prototips vai taads arii salons izskatiisies??

27082. viesis 12.jūnijs 2002 11:38
0 0 Atbildēt

No priekshas smux, no saaniem - nu taa, bet no mugurpuses... nu vareeja buut labaax!

27085. viesis 12.jūnijs 2002 11:48
0 0 Atbildēt

Jā no aizmugures kā chetsimta pezha.

27093. viesis 12.jūnijs 2002 12:14
0 0 Atbildēt

Tipa opel korsa prieksh BMW

27101. viesis 12.jūnijs 2002 12:35
0 0 Atbildēt

Eu, juus! Tie kas brauc ar 500 un 700! Jums nav kauns par savu BMW, ka tagad buus taac 100? Fui, kaa juus to pieljaavaat?

27113. viesis 12.jūnijs 2002 13:20
0 0 Atbildēt

Tikvien kā priekša ir simpātiska, bet pārējais gan jau varēja būt labāks, daudz labāks.

27117. viesis 12.jūnijs 2002 13:28
0 0 Atbildēt

It kaa, nekaads smukuliits neizskataas, askjiriibaa no gaidaamajaam, jaunajaam 5. un 6. seerijam.

27150. viesis 12.jūnijs 2002 14:37
0 0 Atbildēt

Lielisks autiņš. BMW sniegums liek pārējiem nobālēt. Izmēram nav vainas, kam patīk un kas var atļauties var gāzēt arī ar lielākiem, bet manuprāt priekš manis tas būs īstais.

27167. viesis 12.jūnijs 2002 15:02
0 0 Atbildēt

mja pie 1,8 l motora 115 zs - pamaz

Celica pie taada pasha motora tilpuma dod 190 zs :oP

27203. viesis 12.jūnijs 2002 16:17
0 0 Atbildēt

Nu skaistums nezheeliigs, atkal jau chetrinkju pliitis suukaa un nemaz nepiemineeshu paarejos ..........

27224. viesis 12.jūnijs 2002 17:16
0 0 Atbildēt

Sabāciji kāda velna pēc ražot tādas mašīnas.Es TĀDU nevaru atļauties, bet gribētu gan. Kā nekā BMW.

27262. viesis 12.jūnijs 2002 23:25
0 0 Atbildēt

laikam jau tie angļu žurnālisti pēc tam veselu nedēļu masturbēja . . .

27323. viesis 13.jūnijs 2002 12:01
0 0 Atbildēt

Labi jau Fokus un Golf īpašniekim nedaudz jaapieliek, a man cik jāpieliek pie sava 316i, 89g. uhhh :)) ZUBI NA POLKU :)

27334. viesis 13.jūnijs 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Tāda maza mašīnīte ar RWD nu nezinu vai tas ir forši! Ziemā un noteikti iebraucot peļķē lielā ātrumā bez stabilitātes kontroles varētu sākties jautrības!

27412. viesis 14.jūnijs 2002 8:24
0 0 Atbildēt

Varbuut kaadam vajag xenona lukturus (jaunus un originaalos hellas) prieksh BMW? Tad piezvaniet 9620262. Cena ir Ls270.-

27631. viesis 14.jūnijs 2002 19:25
0 0 Atbildēt

Jaa, shito es pirkshu, tas nu ir skaidrs - miilsetiiba no pirmaa acu uzmetiena ... :)

27632. viesis 14.jūnijs 2002 20:05
0 0 Atbildēt

TRYHG5THHTRHRTHTRHTR

27660. viesis 16.jūnijs 2002 23:38
0 0 Atbildēt

KUR PAZUDA BAZARS PAR MAZDU UN AUDI????

MG

27671. viesis 17.jūnijs 2002 9:34
0 0 Atbildēt

to; MG

uzej uz "iAuto tests" un tur būs tas ir tieši virs raksta par Laguna!

27868. viesis 18.jūnijs 2002 10:13
0 0 Atbildēt

nu nekas sevišķsl eļļu auto nez vai ilgāk par 100 000 izturēs nu kā jau BMW

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto 3

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti