Jaunā «Corolla» Euro NCAP testos novērtēta ar 5 zvaigznēm 10

 
1.marts 2007 0:01

Augstu vērtētajos Euro NCAP testos pilnīgi jaunajai Toyota Corolla piešķirts maksimālais novērtējums par pieaugušo braucēju aizsardzību.

10. paaudzes Corolla ir pirmais C segmenta sedans, kam Euro NCAP testos piešķirtas piecas zvaigznes, un, iegūstot pavisam 34 punktus par pieaugušo braucēju aizsardzību, tā pievienojas C segmenta līderiem drošības ziņā.



Jaunā Corolla ir sestais Toyota modelis, kas iegūst piecas zvaigznes Euro NCAP testos — pirmais bija Avensis 2003. gada jūnijā. Pārējie Toyota modeļi, kam piešķirtas piecas zvaigznes par pieaugušo braucēju aizsardzību, ir Yaris, Corolla Verso, Prius un nesen tirgū laistais hedžbeks Auris.

Ar iegūtajām četrām zvaigznēm Corolla ir arī C segmenta līderu vidū par bērnu aizsardzību, turklāt automašīna saņēmusi trīs zvaigznes arī salīdzinoši jaunajā gājēju drošības novērtējumā.

Vērtējot visu Euro NCAP testu klāstu, Toyota ir labāk novērtētais ražotājs Eiropā: sešiem modeļiem piešķirtas piecas zvaigznes par braucēju aizsardzību, sešiem modeļiem piešķirtas četras zvaigznes par bērnu aizsardzību un trīs modeļiem piešķirtas trīs zvaigznes par gājēju aizsardzību.

Toyota Motor Europe vecākais viceprezidents mārketinga un pēcpārdošanas jautājumos Andrea Formika (Andrea Formica) teica: “Iegūtie lieliskie rezultāti drošības novērtējumā nepārprotami apliecina Toyota apņēmību ar katru jaunu Eiropas tirgū laistu automašīnu piedāvāt klientiem labāko drošības aizsardzību. Tiek lēsts, ka 2007. gadā seši Toyota modeļi, kuri saņēmuši maksimālo novērtējumu, proti, piecas zvaigznes, veidos tuvu pie 70 % no Toyota kopējā pārdošanas apjoma Eiropā.”

Pilnīgi jaunā Corolla ir būvēta uz izturīga, stingra karkasa ar teicamām pasīvās drošības sistēmām. Tā pieejama ar līdz deviņiem drošības spilveniem, tostarp vadītāja ceļgalu drošības spilvenu, kas sadursmes gadījumā mazina vadītāja kāju un ķermeņa apakšējās daļas traumu risku.

Priekšējiem sēdekļiem ir otrās paaudzes Whiplash Injury Lessening (WIL) sistēma ar īpaši veidotiem galvas balstiem un sēdekļu rāmjiem. Standarta aprīkojumā ietilpst atgādinātāji par drošības jostām.

Tāpat kā visiem Toyota pamata modeļiem, arī jaunā Corolla ir standartā aprīkota ar Isofix bērnu sēdeklīšu stiprinājumiem, kas atrodas aizmugurējās malējās sēdvietās. Bērnu sēdeklīšiem pieejami arī augšējie stiprinājumi, un iespējams atslēgt drošības spilvenu priekšējā pasažiera vietā, lai tur varētu lietot bērnu sēdeklīti ar skatu pretēji braukšanas virzienam. Lieliskais standarta pasīvās drošības aprīkojums palīdzēja Corolla sasniegt ļoti labo rezultātu par bērnu drošības novērtējumā, proti, 4 zvaigznes un 40 punktus.

Corolla saņēma arī 3 zvaigznes un 23 punktus par gājēju aizsardzību, pateicoties īpaši pārdomātajam automašīnas priekšējās daļas un dzinēja pārsega dizainam, lai mazinātu risku gājējiem; zemāk novietots arī automašīnas dzinējs.

Līdztekus pasīvās drošības sistēmām jaunā Corolla piedāvā virkni aktīvās drošības elementu, kas palielina braukšanas baudījumu un mazina risku iekļūt avārijā. No jauna izveidotā priekšējā un aizmugurējā balstiekārta nodrošina teicamu stabilitāti taisnvirziena kustības laikā, vienlaikus uzlabojot arī vadības īpašības un braukšanas komfortu.

Jaunajai Corolla ir pilnīgi jauna bremžu sistēma ar standarta bremžu pretbloķēšanas sistēmu (ABS), kas aprīkota ar elektronisku bremzēšanas spēka sadalījumu (EBD) un bremžu palīgsistēma (BA). Automašīnas stabilitātes sistēma (VSC) un vilces kontroles sistēma (TRC) atkarībā no tirgus ir pieejama vai nu kā standarta, vai papildu aprīkojums.
 
Visi komentāri
 
227604. viesis 1.marts 2007 7:43
0 0 Atbildēt

kas tā par milzīgi jauno korollu? Ko tad mums makaronus karina par jauno auri kas nāk korollas vietā?

227606. viesis 1.marts 2007 8:22
0 0 Atbildēt

Nav ne vainas autiņam :)

227609. viesis 1.marts 2007 8:41
0 0 Atbildēt

kaut kaa jau tos pirceejus vajag apjaat :D

panjem veco labo korollu, par korolaas cenu tagad tirgos auri-bauri, bet jauno korolllu uznesiis debesiis ar slavas dziesmaam, pieliks ~15% klaat pie cenas un tirgos kaa kaut kaadu mega-super-modeli... bet tiem kas gribees samierinaaties ar mazuminju - tiem tiks auris :D :D gala rezultaataa - koncernam garanteeta lielaaka peljnja. Corolla tiek pieliidzinaata arvien augstaakai klasei, savukaart auris tiek pozicioneets tipa taa kaa gandriiz corolla :D :D :D bet par abaam mashiinaam pirceejs jebkuraa gadiijumaa paarmaksaas :D :D :D

tas buutu tas pats, ka vw pazinjotu - vairs nerazhojam golfu, naakamajaa gadaa golfa vietaa buus peectecis - MOPS. tad panjem veco polo, uzfrishina mazliet, un nosauc par VW MOPS un logiski, ka pozicionee to kaa golfa mantinieku :D :D logiski ka par golfa cenu :D :D savukaart peec pusgada panjem, un pazinjo - nu, taa kaa golf bija pasaulee sevi labi pieraadiijis utt utjp, tad nu redzies - turpinaasim razhot arii golfu, bet tas jau buus pavisam cits auto, nu tik pat kaa passat ja ne veel krutaak :D :D :D un rezultaataa golfs kljuus par 20% daargaaks, nekaa ja golfam buutu izlaista vienkaarshi jaunaa paaudze :D :D :D

227618. viesis 1.marts 2007 9:38
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, Auris būs hečbeks (Corollas vietā), bet Corolla būs tikai sedans. Pie kura būs universāls - nezinu :D

Līdzīgi arī Hondai - Civics hečbeks ir mazāks un "trakāks", bet sedans ir nopietnāks un jau mazliet tuvojas nākošai, Accord klasei.

227620. viesis 1.marts 2007 9:43
0 0 Atbildēt

jā, bet civic sedans maksā mazāk par "dizainisko" hečbeku un auto tomēr ir un paliek civic. Kojotas gadījumā taču ir savādāk - izlaisti divi dažādi modeļi, lai no pircējiem būtu iespēja paprasīt augstāku cenu ;)

227624. viesis 1.marts 2007 9:59
0 0 Atbildēt

viesim 227609.

Nu tik kruta aprakstīts. Pārsmējos :D

227625. viesis 1.marts 2007 10:03
0 0 Atbildēt

227624. viesis 01.03.2007 09:59

un pasaki veel ka taa nav ? :D:D:D mrāķetings , poņimješ :D

227639. viesis 1.marts 2007 10:59
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ļoti glīts, izskatīgs un izturīgs auto japaniešiem izdevies. Jebkurā gadījumā reālāks par "kosmisko" civiku. Domāju, ka dāmu auditorija būs sajūsmā par šo modeli , un tirgū liels noiets šim modelim šogad ir garantēts. Vēl priekš nopietnākiem vīriem vajadzētu līdzīgu jaunu Camry modeli - tad jau visi būtu laimīgi...

227650. viesis 1.marts 2007 12:10
0 0 Atbildēt

Piekrītu Ugga-Auris un Corolla būs vienkārši divi atšķirīgi auto.Kuru pirks,tas jau cits jautājums.

227655. viesis 1.marts 2007 12:29
0 0 Atbildēt

Camry Latvijā oficiāli netiro :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti