«Fiat» rāda «Bravo» Ženēvas starptautiskajā autoizstādē 12

 
2.marts 2007 8:10

Fiat ir nolēmis sagatavot iespaidīgu prezentāciju Ženēvas autoizstādes pirmajā dienā, kas rezervēta starptautiskajiem saziņas līdzekļiem, savu stendu atvēlot desmit jauno Bravo versiju parādīšanai.

Šie Bravo automobiļi pārstāvēs visu līniju ar Dynamic, Emotion un Sport specifikācijām, kas aprīkotas ar 120 un 150 zirgspēku 1,9 MultiJet un 150 zirgspēku 1,4 benzīna turbodzinējiem un „ietērptas” Maranello sarkanā, Maserati zilā, nakts zilā, tumši pelēkā, provocējoši melnā un uzticami gaišzilā ar dažādu toņu un zīmējumu audumu un ādas iekšējo apdari.



Fiat uzskata, ka šie skaistie automobiļi sabiedrības simpātijas iekaros ar savām tīrajām, gludajām līnijām, kas apstiprina Fiat nodomu balstīties uz jauno "ģimenes sajūtu", kas uzsākta ar Grande Punto, un no jauna atklāt Itālijas autobūves stila labāko tradīciju elementus bez stilistiskiem kropļojumiem un pārspīlējumiem.

Izstādē ir izveidota konceptauto laboratorija, kas pilnībā veltīta Fiat 500 pasaulei.



Stendā tiek parādīts arī jaunais 150 zirgspēku 1,4 benzīna turbodzinējs, ko izstrādājis un izgatavojis Fiat Powertrain Technologies un kas ir viens no jaunajam Bravo piemītošajiem tehnoloģiskās izcilības elementiem.
 
Dienās, kad izstāde būs atvērta sabiedrībai, stendā būs apskatāmi arī citi Fiat kolekcijas automobiļu modeļi, sākot ar Panda 100 HP sportisko versiju, kas aprīkota ar 100 zirgspēku 1,4 16v dzinēju, un ekskluzīvo Panda Monster (versija, kas tiks ražota ierobežotā 695 eksemplāru apjomā). Ženēvā sabiedrība varēs novērtēt prestižo Croma Model Year ’07 un Fiat Sedici daudzpusīgumu, kas kopā ar Panda 4x4 pārstāv zīmola līdzdalību bezceļa automobiļu tirgū ar precīzu mērķi piedāvāt visu to izklaidi un drošību, ko var sniegt pilnpiedziņas auto. Un vēl – Ženēvas izstāde ir arī iespēja apmeklētājiem labāk iepazīties ar 2007. gada Grande Punto līniju, kas ievieš uzlabojumus iekšējā apdarē (jauni materiāli un krāsas), kā arī standarta aprīkojumam (atkarībā no tirgus un komplektācijas): sākot ar manuālo klimata kontroli un beidzot ar izsmalcināto Blue&Me® sistēmu, kas izstrādāta kopā ar Microsoft.
 
 
Visi komentāri
 
227729. viesis 2.marts 2007 8:51
0 0 Atbildēt

uzticami gaišzilā krāsa :))

227731. viesis 2.marts 2007 9:34
0 0 Atbildēt

gliits, gliits

227736. viesis 2.marts 2007 10:23
0 0 Atbildēt

varu nojaust ka šis projekts fiatam ir ļoti svarīgs. Itālijā tas tiek reklamēts uz nebēdu.

Man jau liekas ka aizies - auto tiešām glīts.

Niks

227737. viesis 2.marts 2007 10:43
0 0 Atbildēt

Es laikam esmu konservatīvs, bet man patika tās slīpās svītriņas kā emblēma.

227744. viesis 2.marts 2007 12:05
0 0 Atbildēt

Tiešām, skaists auto ! Ar sportisku noskaņu un akcentu... Bravissimmo italiešiem. Izskatās, ka fiatu skaits nākamgad varētu palielināties arī Latvijā. Viss,protams, būs atkarīgs no cenām un dažādām akcijām.

227745. viesis 2.marts 2007 12:24
0 0 Atbildēt

to IkdienasViesis

Diemzeel Latvijaa Fiat ir un paliek rets, diivainaa kaartaa pat ekskluziivs auto, jo pat looti veiksmiigais Grande Punto "neaizgaaja".

Un sim modelim perspektiivas nav labaakas ne par matu, jo leetaaks par Golfu jau tas nebuus un konservatiiviem pirceejiem Fiats joprojaam saistaas ar ne visai veikmiigajiem 80.gadu saakuma modeliem.

Pie mums peerk vai nu prestizas vai leetas masiinas. Bet muusdienu Fiats neietilpst nevianaa no siim divaam kategorijaam.

Taa ka saada auto iipasnieks Riigaa noteikti buus kaa apbriinas objekts, manupraat, pozitiivaa noziimee. :))

227782. viesis 3.marts 2007 8:37
0 0 Atbildēt

Da vienalga žigulis ir un paliek žigulis. šis vienkārši sanāk daudzmaz smuks žigulis:)

227783. viesis 3.marts 2007 9:27
0 0 Atbildēt

Kā tad, žigulis... :D

Ej un nokaunies!

Šitais žigulis būs modernāks nekā jebkurš 5 vai 10 gadīgs vācietis...

227784. viesis 3.marts 2007 10:21
0 0 Atbildēt

Fiati nemaz nav slikti, bet tos nepērk dēļ neadekvāti augstajām cenām! Pasaulē Fiat ir viens no lētākajiem auto, bet pie mums...!

227786. viesis 3.marts 2007 12:16
0 0 Atbildēt

manuprāt, kilograms folksvāgena maksā neadekvātāk...

227788. viesis 3.marts 2007 12:59
0 0 Atbildēt

Vizuāli jau glīts, bet kā ir tehnisko pusi, tas laikam tikai laika gaitā noskaidrosies.

227789. viesis 3.marts 2007 13:50
0 0 Atbildēt

esot pat ļoti ok salīdzinot ar pārējiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti