Cīņa ar kupenām un grāvjiem minirallijā «Sarma 2007»

5.marts 2007 14:56

Maz bija ekipāžu, kas Latvijas minirallija čempionāta otrajā posmā rallijā „Sarma 2007” nepiedzīvoja izlidošanu sniega kupenās vai grāvī. Sarežģītajos laika apstākļos pirmo vietu izcīnīja Ainārs Igaveņš/Uldis Znotiņš („Mitsubishi Lancer Evo 6”).


Igaveņš/Znotiņš

Naktī pirms sacensībām uzsnigušais sniegs Gulbenes apkaimē jau tā grūto minirallija „Sarma 2007” trasi padarīja vēl sarežģītāku. Uz ceļiem bija izveidojusies sniega un dubļu putra, uz kuras nonākot, automašīnas kļuva nevadāmas. Šādos apstākļos izbraucienus pa grāvjiem piedzīvoja lielākais vairums sportistu.

Priekšrocības radās ekipāžām ar vēlākiem starta numuriem, jo pa priekšu braucošie pamazām izveidoja trajektoriju, uz kuras bija vismaz kaut kāda saķere. Vislabāk ar sarežģītajiem apstākļiem galā tika Ainārs Igaveņš/Uldis Znotiņš („Mitsubishi Lancer Evo 6”), kuri pirms dienas startēja arī rallijā „Sigulda 2007”. Otrajā pozīcijā ierindojās igauņi Mario Karūse/Alains Karūse („Opel Astra”). Savās debijas sacensībās trešo vietu ieguva Lielbritānijas ekipāža, 16 gadus  vecais Toms Keivs/Džemma Praisa („Honda Civic Type R”). Divu minūšu zaudējums igauņiem šķietami neliecina par veiksmīgu sniegumu, tomēr jāņem vērā, ka jaunais angļu sportists nekad nebija braucis pa ziemas ceļiem. Visi pirmo trīs vietu ieguvēji startēja ar radžotām sporta riepām.


Miķelsons/Maļavkins

4WD+ klasē labāko rezultātu sasniedza Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi Lancer Evo”), kuriem tā bija pirmā uzvara Latvijas čempionāta posmā. Otro vietu tikai pēdējā ātrumposmā „izrāva” Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”), kopvērtējumā par 4,1 sekundi apsteidzot ekipāžu Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi”). Stabilitātes trūkums un soda sekundes par roteru nogāšanu uzreiz aiz goda pjedestāla atstāja Edgaru Enkuru/Juri Strupku („Audi 90 Quattro”) un Edgaru Piļku/Igoru Sidorovu („Audi Coupe”).


Patmalnieks/Ziemelis

4WD grupā cīņa izvērtās neprognozējama. Uz pirmo vietu pretendēja vairākas ekipāžas, bet finisā veiksmīgākie izrādījās Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”). Sešas sekundes uzvarētājiem zaudēja Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80 Quattro”), bet trešo rezultātu sasniedza Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”). Nopelnītā soda minūte šoreiz laupīja pirmo vietu Jānim Patmalniekam/Rolandam Ziemelim („Audi 80 Quattro”), atmetot ekipāžu uz piekto vietu. Četros (no sešiem) „dopos” pārliecinoši labāko rezultātu uzrādīja Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 90 Quattro”), tomēr divarpus zaudētās minūtes priekšpēdēja ātrumposmā „Freko” potenciālajiem līderiem ļāva ierindoties tikai sestajā pozīcijā.

Negaidīti rezultāti fiksēti 1600+ klasē. Visos sešos ātrumposmos uzrādot labāko rezultātu,  pārliecinošu uzvaru izcīnīja minirallija debitanti brāļi Nauris un Atis Bruņinieki („VW Golf II”)! Panākums gūts, pat neraugoties uz nopelnīto soda minūti, bez kuras komandas „Meirēni/4 Racing” pārstāvji būtu bijuši absolūti ātrākie starp visiem minirallistiem, kuri startēja ar standarta radzēm. Otrajā vietā ierindojās Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”), uz goda pjedestāla zemākā pakāpiena atstājot ekipāžu Uldis Zaharāns/Mārtiņš Kreicburgs („Opel Kadett”). Tikai 4,1 sekundes līdz trešajai pozīcijai pietrūka Uldim Briedim/Intam Palmam („Renault Clio”). Pa kupenām padzīvoties nācās pirmā posma rallija „Ķekavas ziema ‘07” uzvarētājiem Kasparam Brencim/Armandam Ziemelim („Honda Civic Type R”) un Raivo Pikkem/Artim Dreimanim („VW Golf II”) – šīm ekipāžām, attiecīgi, sestā un astotā vieta.


Grīnfels/Grīnfelde, Pepper Racing team 2

Mazajā 1600 klasē uzvaru svinēja pērnā gada čempioni Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”), par vairāk nekā 22 sekundēm apsteidzot Ģirtu Preisu/Agri Erodu („VAZ 2108”). Trešo vietu savā otrajā minirallijā izcīnīja Māris Mellis/Gunārs Briedis („Honda Civic”). Mellis savulaik ir startējis gan rallijā, gan krosā, tāpēc šāds rezultāts nav pārsteigums. Lielisku sniegumu slidenajā trasē parādīja ar aizmugures piedziņas „VAZ 2103” braucošie „Pepper Racing team 2” komandas pārstāvji Raivis Grīnfelds/Ineta Grīnfelde, sasniedzot ceturto pozīciju 14 ekipāžu konkurencē.


Vītols/Stankevičs

„Road” klasē, salīdzinot ar pirmo posmu, vadošais trijnieks nemainījās, tikai vietu secība bija citāda. Uzvaru izcīnīja Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”), aiz sevis atstājot ekipāžas Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš („Seat Cordoba”) un Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”). Patīkami atzīmēt, ka „Road” klasē startēja 17 ekipāžas.

Komandu vērtējumā uzvara vienībai „GM Auto Rally Team”, kuras sastāvā startē Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins, Didzis Blūms/Aigars Rencis un Māris Freibergs/Edgars Trūps. Otrajā vietā „B&K rallijs” (Mareks Vītols, Ģirts Preiss, Uldis Zaharāns), bet trešā - „Kurzeme Dnb Nord” (Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis).

Latvijas minirallija čempionāta trešais posms rallijs „Kalnamuiža 2007” risināsies Kuldīgas rajonā maija otrajā nedēļas nogalē.

Latvijas minirallija čempionāts

2. posms, minirallijs „Sarma 2007”
Absolūtā ieskaite
Ainārs Igaveņš/Uldis Znotiņš („Mitsubishi Lancer Evo 6”, Sporta 4WD) 25:57,1, Mario Karūse/Alains Karūse („Opel Astra”, sporta 2WD) +1:59,1 sekundes, Toms Keivs/Džemma Praisa („Honda Civic Type R”, sporta 2WD) +4:01,7.
4WD+
Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi Lancer Evo”) 31:20,7, Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) +1:43,8, Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”) +1:47,9.
4WD
Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”) 32:41,0, Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80 Quattro”) +6,6, Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”) +16,3.
1600+
Nauris Bruņinieks/Atis Bruņinieks („VW Golf II”) 31:55,4, Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”) +14,2, Uldis Zaharāns/Mārtiņš Kreicburgs („Opel Kadett”) +2:15,7.
1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”) 34:48,1, Ģirts Preiss/Agris Erods („VAZ 2108”) +22,5, Māris Mellis/Gunārs Briedis („Honda Civic”) +1:29,6.
Road*
Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”) 13,6 soda sekundes, Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš („Seat Cordoba”) 28,2, Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”) 30,7.
* ROAD klases pārstāvji distanci veica pēc regularitātes principa.
Komandas
„GM – Auto Rally team” (piloti Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs) 40, „B&K rallijs” (Mareks Vītols, Ģirts Preiss, Uldis Zaharāns) 37, „Kurzeme Dnb Nord” (Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 30.

Kopvērtējums pēc 2. posma

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 27, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins 27, Arvis Arums/Arnis Krasovskis 20.
4WD
Didzis Blūms/Aigars Rencis 27, Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš 25, Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš 17.
1600+
Kaspars Brencis/Armands Ziemelis 23, Raivo Pikke/Artis Dreimanis 18, Uldis Briedis/Ints Palma 18.
1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis 27, Ģirts Preiss/Agris Erods 22, Raivis Grīnfelds/Ineta Grīnfelde 17.
Road*
Mareks Vītols/Elvis Stankevičs 27, Māris Freibergs/Edgars Trūps 25, Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš 22.
Komandas
„GM – Auto Rally team” (piloti Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs) 64, „Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 61, „Kurzeme Dnb Nord” (Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 58.


LAF SAK preses dienests
Foto: iAuto, PENTAX K10D no www.220.lv

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

450 000 eiro pagalam – Ford GT varenauto sadeg jau pirmajā braucienā (+ FOTO) 1

Vācijā sadedzis gluži jauns Ford GT varenauto, kas bija noskrējis vien 70 kilometrus. Vadītājs un pasažieris paguvuši laicīgi pamest degošo spēkratu un traumas nav guvuši. Lasīt vairāk

 

Suzuki atklāj jaunā Jimny izskatu (+ FOTO)

Japānas autobūves kompānija Suzuki atklājusi sava mazākā apvidnieka Jimny izskatu un publiskās pirmizrādes laiku. Lasīt vairāk

 

Jūrmalas Domes atbilde iAuto.lv par Jūrmalas caurlaidēm un tiesas atcelto sodu 30

iAuto jau ilgstoši pievērš savu uzmanību un pēta Jūrmalas Domes aktivitātes saistībā ar iebraukšanas maksu pilsētā un tās piemērošanas kārtību! Lasīt vairāk

 

Pusgadsimtu vecu Ford GT40 cer pārdot par 12 miljoniem

Augusta beigās RM Sotheby`s rīkos izsoli Monterejā, kuras laikā centīsies pārdot unikālu Ford GT40 sporta auto. Par 1966.gadā ražoto divdurvju kupeju izsoles organizatori cer iegūt 9 līdz 12 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti