Jaunais Fiat Bravo iegūst piecu zvaigžņu Euro NCAP vērtējumu

6.marts 2007 9:34

Jaunais Fiat Bravo tika apbalvots ar prestižo piecu zvaigžņu Euro NCAP vērtējumu, ievietojot to augšgalā savā kategorijā drošības ziņā ar kopējo punktu skaitu 33.

Tas ir nozīmīgs slavinājums, kas kopā ar līdzīgiem vērtējumiem, kuri piešķirti Grande Punto un Fiat Croma, ir uzticēšanās apliecinājums Fiat Automobiles SpA visos aspektos vadītāju un pasažieru aizsardzībā.


   
Fiat Bravo gadījumā šis apliecinājums ir devis ievērojamus rezultātus. Lai to sasniegtu, dizaineri ir apsvēruši katru iespējamā negadījuma veidu atsevišķi: priekšēju un sānu sadursmi, apgāšanos, aizmugurējo sadursmi un aizdegšanos. Starp faktoriem, kas tika ņemti vērā, ir dažādi ātrumi, kuros negadījumi notikuši, šķēršļi un pasažieru aizsardzība, izmantojot daudzus atšķirīgus fiziskos atribūtus. Kopumā aprēķiniem tika veltīts piecpadsmit tūkstoši stundu kopā ar sešiem avārijas testiem, simt piecdesmit simulācijām ar HyGe sliedi un simts testi sastāvdaļām un apakšsistēmām. Šie skaitļi ir pierādījums uzņēmuma lēmumam padarīt Fiat Bravo par vienu no drošākajām automašīnām uz ceļiem.



Šī ievērojamā drošība ir panākta, izmantojot daudzas mūsdienu sistēmas, kas pieejamas jaunajiem modeļiem (standarta aprīkojuma līmeņi ir atkarīgi no vietējā tirgus un versijām). Tie iekļauj drošības aprīkojumu ar diviem gaisa spilveniem priekšā (vadītājam ir divpakāpju spilveni), divus priekšējos sānu gaisa spilvenus, divus loga gaisa spilvenus un ceļa gaisa spilvenu vadītājam. Augšgalā no šiem visiem ir drošības jostas ar stiprinājumiem trīs vietās ar nostiepšanās un smaguma ierobežojumu, pieci galvas aizsargi un FPS aizdegšanās novēršanas sistēma. Tādi virsbūves elementi kā motora pārsegs, durvis un priekšējais panelis arī veicina pasažieru aizsardzību. Visbeidzot, arī lielam daudzumam citu sastāvdaļu ir nozīme pasažieru aizsardzībā, kā, piemēram, sēdekļiem un stūres statnim, kas ticis konstruēts, ņemot vērā to iespējamo uzvedību negadījumā.



Turklāt jaunās mašīnas saskanīgā un paredzamā vadīšana nozīmē, ka, vadot to, var izvairīties zināmā mērā no vadītāja kļūdas un tikt galā kritiskās situācijās. Papildu augstam bremžu sistēmas izpildījumam Fiat Bravo ir arī pēdējā elektriskā bremžu sistēma un pretbuksēšanas kontroles sistēma, lai nodrošinātu drošu un dinamisku izpildījumu. Tās iekļauj ABS ar EBD (Electronic Brake Force Distribution) un pats svarīgākais – ESP (Electronic Stability Program) – sistēma, kas ieslēdzas kritiskos apstākļos, kad mašīnas stabilitāte ir uz riska robežas, palīdzot vadītājam saglabāt automašīnas kontroli. ESP, kas ir ieinstalēta Fiat Bravo, iekļauj daudz papildu funkciju, proti, ASR (Anti Slip Regulation), kas ierobežo riteņu griešanos gadījumā, kad ceļam ir slikti saķeres apstākļi; MSR (Engine Torque Regulation), kas sāk darboties straujas ātruma samazionašanas laikā, samazinot motora griezes momentu un novēršot riteņu nobloķēšanos; HBA (Hydraulic Brake Assistance) – elektroniski hidrauliska sistēma, kas sāk darboties neparedzētas salūšanas gadījumā, un visbeidzot Hill-hold funkcija, kas atvieglo uzbraukšanu kalnā.

Tādēļ Fiat Bravo ir automašīna, kas projektēta un izgatavota, lai sasniegtu augstākos drošības un uzticamības standartus. Šī dvēseles miera garantija piesaista publikas augošo atzinību, ko var secināt pēc 9500 saņemtiem pasūtījumiem dienā Itālijā, pēc 620 000 apmeklējumiem neseno atvērto durvju laikā, ko bija ierosinājuši Fiat pilnvarotie tirdzniecības pārstāvji, un pēc 350 000 tīmekļa vietnes apmeklētājiem, kas apmeklē “Quellichebravo” blogu. Šis ir vērā ņemams panākums, kas ir labvēlīgs gaidāmajai automašīnas debijai galvenajos Eiropas tirgos – gan laišanai apgrozībā Francijā 17. martā, gan nedaudz vēlāk to laišanai apgrozībā Šveicē, Nīderlandē, Vācijā un Spānijā.

Baltijas valstīs Fiat Bravo gaidām šī gada maijā.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 2

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Par braukšanu ar 174 kilometriem stundā auto īpašniekam piemēros 360 eiro sodu 8

Valsts policijas (VP) pārvietojamais fotoradars pagājušā svētdienā konstatējis automašīnu, kas traukusies ar 174 kilometru stundā lielu ātrumu, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Ceļa remontdarbus kavē būvuzraugu trūkums (+ VIDEO) 1

Vispirms -- par, jāteic, pēdējā laika skaļāko kriminālprocesu, kas skar Valsts ieņēmuma dienesta spici. Šobrīd ir aizdomas, ka VID amatpersonas apmaiņā pret kukuļiem gadiem ilgi palīdzējušas uzņēmējiem apzagt valsts budžetu. Lasīt vairāk

 

Hyundai Kona Elektro – korejiešu otrais “elektriķis” startē no 34 000 eiro (+ FOTO) 2

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai atklājis sava otrā elektriskās piedziņas modeļa – krosovera Kona Elektro cenu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti