2006. gada vasarā, veicot tehnisko apskati četru asu piekabei, CSDD tehniskās apskates (turpmāk TA) stacija uzrādīja, ka priekšējam tiltam nav bremžu, bet pirms braukt uz TA, es pats regulēju bremzes daudz augstākā līmeni, nekā to var pārbaudīt CSDD.
Uz doto brīdi man vienīgajam ir paša konstruēta 100% bremžu sistēmu pārbaude, kas var nodrošināt pilnīgu pārbaudi hidrauliskajām, pneimatiskajām un jauktajām bremžu sistēmām un ar šo aparatūru esošo bremžu pārbaudes un regulēšanas ticamību vērtēju - 50% vieglajām automašīnām, smagajām a/m ar piekabi -30% un pneimatiskai rokas bremzei - 0% ticamība pēc TA apskates veikšanas.Es iedziļinājos, kāpēc uzrāda, ka nav bremzes priekšējam tiltam, bet patiesībā rezultāti ir zīmējumā un arī skaidrojums tam, kur rodas problēma.
Par minēto problēmu vairākas reizes esmu informējis CSDD vadību personīgi un arī rakstiski, kur telefoniski man paskaidroja, ka sākumā, lai es tieku galā ar servisiem, kas remontē bremzes piekabēm un mašīnām. Pusgada garumā CSDD vadībai nav sanācis izlabot pievadceļu pie boksa, lai veiktu pārbaudi atbilstoši tehniskajām prasībām, ka bremžu pārbaudes brīdī šasijai ir jābūt horizontālā stāvoklī bet šobrīd ja piekabei ramis paliek ārpus boksa tad tā daļa atrodās 13 cm zemāk nekā piekabes otrais tilts uz kuru atbalstas pati piekabe. Tāda tipa piekabes parasti ir auto treileri, mežvedēji,šķldrinieki utt.
Rakstu jums šobrīd, jo saprotu, ka informējot CSDD vadību un arī stacijas direktoru, kurš bija klāt veicot mērījumus rezultātu nav. Rīgā, Maskavas ielā ir smago a/m CSDD TA stacijā, kura ir uzbūvēta nepareizi un veiksmīgi strādā jau gandrīz 10 gadus, bet četru asu piekabju īpašnieki nespēj oficiāli veikt TA, jo priekšējam tiltam nav iespējams veikt bremžu pārbaudi un stends uzrāda, ka nav bremžu, bet problēma ir pašā stacijā.
Mans ieteikums smago auto īpašniekiem nebraukt ar četru asu piekabēm uz šo staciju bet izvēlēties citu kur ir taisna grīda.
iAuto lasītājs
"regulēšanas ticamību vērtēju - 50% vieglajām automašīnām, smagajām a/m ar piekabi -30% un pneimatiskai rokas bremzei - 0% ticamība"
pēc šāda kritiska pašnovērtējuma iekārtu saukt par augsta līmeņa laikam var tikai nebaidzams optimists :) rokas bremzes regulējumam vispār nekādas ticamības, priekš kam tad stendu taisīt, to pašu rezultātu var iegūt ari sētmalē ;)