Prezentējot Megane Renault Sport dCi 2007. gada Ženēvas auto izstādē, Renault noslēgs esošo sporta auto klāstu. Megane Renault Sport dCi paredzēts tiem, kas vēlas izbaudīt sportisku un komfortablu braucienu ikdienā par samērīgām izmaksām.
Šis automobilis aprīkots ar 2.0 litru dīzeļmotoru, sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, un tā aptuvenais degvielas patēriņš ir 6,5 litri uz 100 kilometriem. Jaudīgus dīzeļdzinēju automobiļus parasti izvēlas pircēji, kas nobrauc lielus attālumus, bet vēlas savienot sportiskās izjūtas ar ekonomiju. Šis automobiļu pircēju segments būtiski aug Rietumeiropā. Megane Renault Sport dCi būs pieejams gan 3 durvju, gan 5 durvju versijā, un tā tirdzniecību plānots uzsākt jau aprīlī.Automašīnas šasija ir aprīkota ar tādu pašu priekšējo un aizmugurējo piekari, kāda tiek izmantota Megane Renault Sport, kas garantē sportisku saķeri ar ceļu. Speciāla sporta piekare, kas tiek izmantota šosejas sacensībās ir pieejama, kā papildus izvēle tiem, kas vēlas vēl sportiskāku un precīzāku braukšanu. Megane Renault Sport dCi gan no iekšpuses, gan ārpuses norāda uz tās sportiskajām iespējām.
Lielisks dīzeļa dzinējs
Lai apmierinātu pircēju vēlmes pēc sportiska auto ar zemām izmaksām, Renault ievietoja 2.0 dCi motoru šasijā, kas tika izstrādāta Megane Renault 2.0T. Šāds dzinējs jau ir pieejams dažos Renault augstākās klases modeļos un tika uzlabots, lai piedotu tam vēl sportiskāku raksturu.Izmantojot jaunākos tehnoloģijas risinājumus dīzeļmotoriem, šī motora maksimālā jauda ir 175 ZS pie 3750 apgr./min, un maksimālais griezes moments ir 360 Nm pie 2000 apgr./min.
Šī dzinēja jaudas līknes ir līdzīgas benzīna motoram. Turbokompresors ar mainīgo ģeometriju nodrošina augstu griezes momentu plašā apgriezienu diapazonā. Degvielas iesmidzināšanas sprauslas spēj strādāt līdz pat 5 reizēm vienā ciklā, kas nodrošina samazinātu dzinēja troksni, degvielas patēriņu un zemu izmešu daudzumu. Dzinējs ir aprīkots ar bezpiedevu reģenerācijas filtru un divām balansa vārpstām, kas palīdz samazināt trokšņa un vibrācijas līmeni līdz minimumam.
Aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, šis dīzeļmotors uzstāda jaunus standartus sportisko dīzeļmotoru klasē. Aptuvenais degvielas patēriņš ir tikai 6,5 litri uz 100 kilometriem, savukārt CO2 emisija ir 172g/km.
Divas sevi pierādījušas šasijas
Renault inženieri lielu daļu uzmanības veltījuši tam, lai jauno Megane Renault Sport dCi klientu acīs padarītu pievilcīgāku. Megane Renault Sport dCi pamatā ir benzīna dzinēja Megane Renault Sport 2.0 T konstrukcija. Renault Sport standarta šasija piedāvā dinamiskas vadāmības un komfortablas ikdienas braukšanas kombināciju, bet sporta šasija (Cup chassis) ir pieejama, kā papildus izvēle. ESP elektroniskās stabilitātes programmu, ar kuru aprīkots automobilis, iespējams arī atslēgt, lai braucējs pilnībā varētu izbaudīt visas iespējas, ko piedāvā Megane Renault Sport dCi.Neatkarīga priekšējā piekare nodrošina precīzu un efektīvu vadību dažādos ceļa un braukšanas apstākļos. Aizmugurējā piekare ir konstruēta ap ierobežotas kustības elastīgu siju. Aizmugurējā piekare ir konstruēta ar stabilizatoru. Piekare kopumā ir uzlabota, tā lai tā atbilst Megane Renault Sport dCi raksturam un savara sadalījumam. Jaudīga Brembo bremžu sistēma ietver 4 bremžu diskus, kas iespaido ar to izmēriem ( 312 mm ventilējamie priekšējie, 300 mm aizmugurējie) un biezumu (28mm priekšā un 11mm aizmugurē). Priekšējie bremžu diski ir aprīkoti ar 4 cilindru bremžu suportiem. Alumīnija riteņu diski ir apauti ar Continental Sport Contact 2 riepām diviem iespējamiem variantiem – 225/45R17 vai 225/40R18.
Elektriskais, mainīgas slodzes stūres pastiprinātājs ir pielāgots šīs automašīnas svara sadalījumam.
Megane Renault Sport dCi aprīkots ESP (dynamic electronic stability programme). Pasīvās drošības elementi ir tieši tādi paši kā jebkuram cita, Megane, un EuroNCAP testos tam piešķirt augstākais novērtējums – 5 zvaigznes.
CO2 emisija ir 172g/km , veseli 12g/km vairaak nekaa muusu kungi ljauj pa velti emiseet . drausmiigs dabas piesaarnjotaajs, odnako :)