Apstiprināti rallija «Sigulda 2007» rezultāti N4 klasē 28

8.marts 2007 10:44

Pēc ekipāžas Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds sporta automašīnas Mitsubishi Lancer Evolution IX detalizētas pārbaudes secināts, ka automašīna atbilst tehniskajiem noteikumiem un žūrijas komisija apstiprinājusi rallija „Sigulda 2007” rezultātus.


J.Vorobjovs/G.Ervalds, Sarma 2007, foto: iAuto, Pentax K10D no 220.lv

Līdz ar to par LMT Latvijas čempionāta otrā posma uzvarētājiem N4 klasē kļuvuši Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds (SEB Unilīzings rallija komanda), aiz sevis atstājot Andi Neikšānu/Pēteri Dzirkalu (Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda), Aivi Egli/Normundu Aizkalnu (RAMI R-evolution Racing), Raimondu Strokšu/Anriju Jessi (Talsu rallija komanda), Mārtiņu Būčiņu/Renāru Franci (Liepājas rallija komanda), Matīsu Mežaku/Arni Roni (RAMI R-Evolution Racing), Jāni Feldmani/Juri Vilmani (Subaru Rally Team) un Viktoru Ļebedevu/Māri Deklauu (Liepājas rallija komanda).

Līdz ar to zināmi arī rallija „Sigulda 2007” rezultāti komandu vērtējumā. Pirmajā vietā ierindojās „Skandi Auto Rallija komanda”, otrajā – „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”, bet trešajā – „SEB Unilīzings” rallija komanda”.

Par žūrijas komisijas lēmumu „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” gan ir iesniegusi apelācijas pieteikumu.

Rallija „Sigulda 2007” rezultāti N4 klasē

Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds (SEB Unilīzings rallija komanda, Mitsubishi Evo IX) 53:08,76, Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda, Mitsubishi Evo IX) +21,85, Aivis Egle/Normunds Aizkalns (RAMI R-Evolution Racing, Mitsubishi Evo IX) +40,02, Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse (Talsu rallija komanda, Mitsubishi Evo IX) +55,64, Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis (Liepājas rallija komanda, Mitsubishi Evo VI) +58,31, Matīss Mežaks/Arnis Ronis (RAMI R-Evolution Racing, Mitsubishi Evo VIII) +58,69.

Latvijas čempionāta kopvērtējums N4 klasē

Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds (SEB Unilīzings rallija komanda, Mitsubishi Evo IX) 19 punkti, Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda, Mitsubishi Evo IX) 12, Aivis Egle/Normunds Aizkalns (RAMI R-Evolution Racing, Mitsubishi Evo IX) 12, Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons (Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda, Mitsubishi Evo IX) 11, Matīss Mežaks/Arnis Ronis (RAMI R-Evolution Racing, Mitsubishi Evo VIII) 8, Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis (Liepājas rallija komanda, Mitsubishi Evo VI) 7.

Latvijas čempionāta kopvērtējums komandām

Skandi Auto Rallija komanda 32 punkti, Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda 30, SEB Unilīzings Rallija komanda 16, RAMI R-Evolution Racing 14, SKY Rally Team 11, Liepājas rallija komanda I 9, Mūsa Motors Rīga Racing 9.

LMT Latvijas rallija čempionāta
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Visi komentāri
 
228318. viesis 8.marts 2007 10:52
0 0 Atbildēt

Džeki paspēja visu sakārtot.

Redaktors 8.marts 2007 10:53
0 0 Atbildēt

Mašīna tika noblombēta.

228327. viesis 8.marts 2007 11:06
0 0 Atbildēt

Kas tiem Neksaniem ir pret to Vorobjovu????:) Tiesam lien araa latviesu skaudiba aiz taa ka nevar nokjert vai kaa?? Nu tak tapat ir skaidrs, ka vismaz pagaidam jaunais Neksans nav konkurents Vorobjovam...nu un tas ka atpalika tikai taas 23 sek ir tikai tapec ka Janka brauca piesardzigi, bet ja vajadzetu butu bijis daudz atraks.....

228331. viesis 8.marts 2007 11:14
0 0 Atbildēt

Aplauzaas LMT :D Janka turies :D

228335. viesis 8.marts 2007 11:20
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc atriebības par pagājušā gada "katalizatora lietu" - tāds pats murgains iemesls.

228336. viesis 8.marts 2007 11:21
0 0 Atbildēt

Vorobjovs pirmais sāka ar savu izrunāšanos :D nav ko pa tukšo muldēt bez pierādījumiem :D

228337. viesis 8.marts 2007 11:23
0 0 Atbildēt

vispār jau tas viss varētu būt arī sarunāts, tipa uztaisīts mākslīgs kašķis intrigai, uzmanības pievēršanai un kopējai publicitātei :)

228352. viesis 8.marts 2007 11:49
0 0 Atbildēt

runaat , izteikt viedokli par citiem ir mazliet kas cits, kaa apstrriideet rezultaatus ar protestu par mashiinas neatbilstiibu :)

bise pret lielgabalu :)

228361. viesis 8.marts 2007 12:07
0 0 Atbildēt

Neikšāni paliek Neikšāni!!!!!!!! Riebums pret LMT komandu!!!!!!!!!

Diemžēl lietoju LMT sakarus!:(

228372. viesis 8.marts 2007 12:46
0 0 Atbildēt

Jē,vēlreiz pārliecinos,ka dzīvojam banānu republikā,TK,uz hvz kāda pamata,paši apzinādamies,ka mērījumi nav precīzi,izplata baumas,par sūkņa ražību...tagad atkal ar ģīmi dubļos...un Neikšānpaps vēl nevar nomierināties...tas daudz izsaka par cilvēku,kā tādu :) Nākošreiz TK varētu blombēt mašīnu par to,ka viņiem liekas,ka restriktors par lielu,mērot ar salauztu lineālu,bet pēc tam atvainoties,ka nepareizi mērījuši...

Es Zvirbuļa vietā to tā neatstātu...TK kādam par šito ir jāatbild!

228384. viesis 8.marts 2007 13:13
0 0 Atbildēt

Kārtībai jābūt,ja nebūs protestu plauks un zels negodība.

228391. viesis 8.marts 2007 13:33
0 0 Atbildēt

Ja protesti būs "pa tēmu" ;) Saprotu,ja konkurentiem kādas PAMATOTAS aizdomas,bet šim gadījumam kājas aug no TK "kompetentā" mērīšanas veida!Nomērīt kautkā,pašiem apzinoties(es ceru),ka mērījumu rezultāts nebūs precīzs...tad priekš kam vispār kautko sākt darīt?

228393. viesis 8.marts 2007 13:38
0 0 Atbildēt

:) atkal anonīmīši slēpjas aiz anonimitātes varenā aizsega? Kas ir, veči,krāniņus papumpējiet lielākus,nebūs jākaunas no sava viedokļa izteikšanas.

Nu,pastāstiet,ko tādu sliktu Neikšāns vispār izdarījis.

228394. viesis 8.marts 2007 13:43
0 0 Atbildēt

(228391. viesis ;228372. viesis)Sorry dekster,nēsmu te reģistrēts lietotājs(nejaukt ar izbanotu :) ) Es par Neikšānu,izņemot apelāciju,ko Viņš iesniedza tagad,neko sliktu nēsmu teicis,runāju par to,ka akmens jāmet TK dārziņā :)

228396. viesis 8.marts 2007 14:01
0 0 Atbildēt

Easyget.lv Siguldas rallija apskats video versijā:

easyget.lv/video/66/

228397. viesis 8.marts 2007 14:11
0 0 Atbildēt

Ko Jūs apvainojat TK?! Pasekojiet rūpīgāk notikumiem un tad mētājat savus akmeņus! Bet ja nav iespējas sekot, tad labāk paklusējiet!

Ja kas, tad Neikšānu fanu pulciņam ir savs forums, tur arī bārstiet savas gudrības!

228404. viesis 8.marts 2007 14:29
0 0 Atbildēt

Jā,TK ir vislabākie,TK rulez!!!Sadomā nomērīt sūkņa ražību,mēra,mēra,tad nāk apgaismība,ka bez trīslitru burkas vajag vēl spiedienu arī fiksēt...ja nevar uz vietas normāli nomērīt,tad nemaz nemēri,ved to blombēto auto uz turieni,kur ir attiecīgās iekārtas,lai to izdarītu!Un nēsmu es Neikšāna fans,pats vari iet uz to forumu,un raudāt par papīros zaudēto uzvaru!

228405. viesis 8.marts 2007 14:33
0 0 Atbildēt

TK arii ir tikai cilveeki

Neviens nekad nekur no kritizeetaajiem savaa darbaa nav kljudiijies?:)

228420. viesis 8.marts 2007 15:11
0 0 Atbildēt

Esmu gan JV, gan AN talanta cienītājs - abi ir augsta līmeņa psihi :) MN - nuthin' special, pašūpot. Šādas te aizkulišu cīņas ir normāla praxe visā pasaulē, c'mon...

228421. viesis 8.marts 2007 15:12
0 0 Atbildēt

žēl, bet Latvijā rallijs sāk risināties ārpus trases ....

228423. viesis 8.marts 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Kas teica ka TK bija domājusi sūkņa ražību mērīt? To izdomāja tie kas to vēroja un ieraudzīja pilnākas un tukšākas burkas... TK nevienu brīdi neteica ka tā mēra sūkņa ražību :)

228427. viesis 8.marts 2007 15:21
0 0 Atbildēt

Interesanti gan,ar kādu nolūku tad TK pildīja tās burkas? :) Bendzīns nebija,ar ko līdz mājām tikt? :)

228433. viesis 8.marts 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Nu tas lai paliek viņu pašu ziņā... bet pielauju ka degvielas daudzums briivpluudee meerot to atpluudes trubaa var liecinaat arii par citu mezglu atbilstiibu... Nu nav taču TK pilnīgi idioti, lai kā vinji kaadam patiktu vai nepatiku :)

228435. viesis 8.marts 2007 15:40
0 0 Atbildēt

Dzo , protams, aicina uz WRC TK straadaat tikai taapeec, ka vinsh neko nejedz :)

228442. viesis 8.marts 2007 16:29
0 0 Atbildēt

Arī pievienojos viesim... man ar liekas ka Džo uz pasaules čempionāta posmiem aicina tikai tapēc ka viņš neko nejēdz... tāteikt, jo nezinošāka TK jo vienkāršāka dzīve... :))))

228462. viesis 8.marts 2007 19:29
0 0 Atbildēt

Mašīna tika noblombēta.

Cik es zinu, tad salons netika noplombēts, minot kaut kādu stulbu iemeslu.

Un par sūkni piesējās ne jau Neikšāni, bet TK. Neikšāns tikai uzrakstīja protestu šinī sakarā.

228464. viesis 8.marts 2007 19:42
0 0 Atbildēt

nu bet par ko iet runa!Džo mēra ražību,pēc viņam vien zināmas metodes,tikai ar trauku,bez spiediena,sprieguma pārbaudes....Neikšāns tad arī pavilkās...priekš kam viņam vajadzēja to apelāciju pēc tam rakstīt...?Un jau gāja runa,ka kašķis esot Neikšāniem ar TK,tikai caur Zvirbuļa auto,jo pa taisno TK darbību nekā nevarot ietekmēt... :)

Vienalga žēl,ka mazajā LV rallija spicē,kur visi viens otru pazīst,lietas tiek kārtotas šādi,savstarpēji vienam otru aizvainojot,kašķējoties...

228475. viesis 8.marts 2007 21:54
0 0 Atbildēt

neiksanam vecajam japiedoma ar bisku pie savas ricibas,ta jau papirs ies pa prieksu masinam !a tk gan jau ka zin ko dara ja ari pec""detalizetas"" parbaudes razultati ir tadi pasi!secinajums-latvietis ed tiru latvieti.:)))a dzo visticamak ka nepatik ka nelien ipasi dupsi nevienam!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina atjaunoto otrās paaudzes Toyota Aygo (+ foto) 1

Toyota Aygo ieguvis pusmūža feisliftu. Tas ieguvis mazliet jaudīgāku dzinēju, aizraujošāku stūres un balstiekārtas darbību, jaunus apdares materiālus un modernāku izskatu. Lasīt vairāk

 

Divu varenauto "saķeršanās" uz autobāņa Vācijā - Koenigsegg Agera R ierāda vietu Porsche 918 Spyder (+ VIDEO) 18

Skriešanās ar ātrumu līdz pat 350 km/h - Porsche 918 Spyder hibrīds mēģina spēkoties ar zviedru varenauto Koenigsegg Agera R. Lasīt vairāk

 

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 7

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo jauno modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Jauns motors un automātiskā kārba – UAZ gatavojas apvidnieka Patriot modernizācijai 5

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs plāno UAZ Patriot modernizāciju, kā galvenos ieguvumus solot tam jaunu motoru un automātisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti