Kompānija «Latakko» pārsniedz 10 miljonu latu neto apgrozījumu 1

22.marts 2007 8:39

2006. gadā autopiederumu tirdzniecības kompānija „Latakko” sasniedza 10,3 miljonu latu lielu apgrozījumu. Salīdzinot ar 2005. gadu, kad apgrozījums bija 8,8 miljoni latu, kompānijas apgrozījums pērn pieaudzis par 17%.

Apgrozījuma palielināšanos 2006. gadā ietekmēja kompānijas autocentru tīkla „Pirelli Key Point” straujā attīstība, klientu loka paplašināšanās un pieprasījuma palielināšanās pēc ekskluzīviem un kvalitatīviem produktiem. „Salīdzinot ar iepriekšējā gada rezultātiem, pārdoto riepu skaits palielinājies par 28%. Labi rezultāti sasniegti arī akumulatoru pārdošanā – gada laikā pārdevām vairāk nekā 50 000 akumulatoru. Pavasarī un rudenī, izmantojot īpašus dizaina risinājumus, rekonstruējām divus autocentrus Rīgā un Ventpilī. Tādēļ ar 2006. gada sasniegumiem esam apmierināti,” par aizvadīto gadu stāsta „Latakko” direktors Jevģēnijs Kopilkovs.

Veiksmīgo rādītāju sasnieguma pamatā ir pieprasījuma pieaugums pēc tādu pazīstamu zīmolu produktiem kā „Pirelli” un „Deta”. Apgrozījuma pieaugumu ietekmēja arī lielais pieprasījums pēc lietajiem diskiem. Tomēr pārdošanas rezultāti liecina, ka latvieši par sava auto vizuālā izskata uzlabošanu vēl nemaksā tik daudz kā Eiropā – aptuveni 10% no automašīnas vērtības.

2006. gada panākumi ļauj izvirzīt augstus mērķus arī nākamajam gadam. „Viens no galvenajiem mērķiem 2007. gadā ir kļūt par lieto disku tirgus līderi un attīstīt mūsu jauno pakalpojumu – auto tūningu. Automašīnu „Mercedes” un BMW īpašniekiem tiks piedāvāta ekskluzīvo tūninga kompāniju „Lorinser”, „Breyton” un „G Power” produkcija. Šajā gadā turpināsim pilnveidot „Pirelli Key Point” autocentru tīklu, kā arī centīsimies popularizēt Latvijas tirgū Anglijas eļļu ražotāja „Comma” produkciju,” nākamā gada izvirzītos mērķus nosauc J. Kopilkovs.

Kompānija „Latakko” ir dibināta 1994. gadā un savas pastāvēšanas laikā ir kļuvusi par Latvijas tirgus līderi riepu, akumulatoru, eļļu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības jomās. Kompānijas izveidotā autocentru tīkla „Pirelli Key Point” darbība pārklāj visu Latvijas teritoriju. Kompānijai „Latakko” ir ekskluzīvas „Pirelli” zīmola pārstāvēšanas tiesības Latvijā. „Latakko” pārstāv arī tādus zināmus zīmolus kā „Michelin”, „Bridgestone”, „Hankook”, „Nankang”, „Nexen” „Deta”, „Autostar”, „Antera”, „Momo”, „OZ Racing”, „AEZ”, „Dezent” u.c.
 
Visi komentāri
 
229783. viesis 22.marts 2007 10:58
0 0 Atbildēt

Ja jau kompānija ir tik varena, tad kāpēc mājaslapa jau gadiem ilgi ir "under construction"?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 69 900 eiro - jaunais BMW X5 sasniedz Latviju (+ VIDEO) 17

Jaunās ceturtās paaudzes BMW X5 ieradies Latvijā un jau nopērkams pie BMW dīlera. Cena ir no 69 900 eiro par bāzes versiju. Lasīt vairāk

 

Konfliktā pie Rīgas lidostas taksisti liek lietā asaru gāzi un, iespējams, auksto ieroci 5

Ņemot vērā trešdienas vakarā notikušo agresīvo incidentu starp taksometru vadītajiem, kas radīja reālu apdraudējumu starptautiskās lidostas "Rīga" pasažieriem, lidosta vērtēs iespēju pilnībā liegt transportlīdzekļu apstāšanos tiešā lidostas termināļa tuvumā, izņemot publisko sabiedrisko transportu. Lasīt vairāk

 

Par ko viņš apvainojās? (+ VIDEO) 3

Satiksmes autobusa šoferis ar savu spēkratu apsteidz pie krustojuma stāvošo minivenu, taču vieglā transporta vadītājam liekas, ka viņam nodarīts pāri un metas atriebties, nogriežot busiņam ceļu. Lasīt vairāk

 

4 padomi, ka iegūt nevainojamas bildes zemā apgaismojumā 2

Pienākot svētku laikam, tumšāki kļūst arī vakari, taču valsts svētku laikā katram no mums gribas uzņemt skaistu bildi ar salūtu vai pilsētas dekorācijām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti