Plāno ātrgaitas tramvaju uz lidostu 25

 
29.marts 2007 0:03

Patreiz notiek sarunas starp Satiksmes ministriju un Rīgas domes pārstāvjiem par dzelzceļa infrastruktūras attīstību, kam ir paredzētas investīcijas jaunajā lidostas attīstības plānā, preses konferencē paziņoja Satiksmes ministrs Ainārs Šlesers.

Šlesers norādīja, ka tiek plānota jaunas ātrgaitas tramvaju līnijas uz lidostu būvniecība. Šie dzelzceļa infrastruktūras uzlabojumi varētu tikt realizēti laikā no 2010. - 2013. gadam.

Attiecīgi palielinot pasažieru skaitu Rīgas lidostā, palielināsies autotransporta piesātinājums uz Rīgas pilsētas ceļiem, un dzelzceļa infrastruktūras attīstība daļēji atrisinātu šo problēmu, norāda ministrs.
 
Visi komentāri
 
230248. viesis 29.marts 2007 8:16
0 0 Atbildēt

labi skan -autotransporta piesaatinaajums...

230257. viesis 29.marts 2007 8:59
0 0 Atbildēt

atsleedznieka maka piesaatinaajums ir tik dramatiski krities , ka xokj tramvaju ''jaabuuvee'' -ja lidostu nesanaaks paplashinaat , vismaz no ''sapnju tramvaja '' ''kotleti'' varees nokaast.

230258. viesis 29.marts 2007 9:04
0 0 Atbildēt

"ātrgaitas tramvajs" = "dzelzceļa infrastruktūra"??? Jau 100 gadi pagāja kopš laikiem, kad tramvaju sauca par dzelzceļu...

Nesaprotama ziņa.

230281. viesis 29.marts 2007 10:10
0 0 Atbildēt

2 Ideots:

man jau arī gribas, lai ceļus sakārtotu, BET - ja kaut daļēji piepildīsies tie plāni, ka lidosta gadā apkalpo cik tur miljonu pakšu, tad esošā busu, taxi un privātauto satiksme lidostas galā kļūs par murgu. Jau tagad, kad trāpa tādā labākā pīķstundā, tad augšā nevar atrast vietu, kur izkāpt no auto (stāv vāgeni divās joslās un lādē koferus ārā). Tāds pats murgs darās īstermiņa stāvvietā, no kuras vienlaicīgi mēģina izbraukt 10iem vāgenu.

230285. viesis 29.marts 2007 10:14
0 0 Atbildēt

Būtībā - neslikta ideja, kuru būtu iespējams realizēt Centrā galapunkts varētu būt rinķis pie centrāltirgus, Akmens tilts - Slokas iela....un kaut kur pa kalnciemeni uz taisno lidostas virzienā. Ja vēl iepirktu 8-sekciju vācu ātrgaitas zemās grīdas trambulīšus kā Drēzdenē ,visa tā lieta izskatītos pavisam labi un skaisti. Bez tam, no ši atzara varētu izveidot jaunu maršrutu uz Zolitudi.

230287. viesis 29.marts 2007 10:26
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka tie, kas brauc uz lidostu parasti ierodas kādu stundu ātrāk, parasti tos aizved radi, draugi, 22. autobuss vai taksis . Priekš kam viņiem tāds tramvajs?

Kāds ātrgaitas tramvajs tas varētu būt, ja brauks pa jau tā pilnajām ielām, ja nu vienīgi, kamēr šamais brauc, tad visi citi stāv. Bet ja tur jau būs, kas 4.,5.,2. vai cita maršruta tramvajs, kur tad? Taisīt jaunas sliedes, bet kur - paralēli esošajām vai ar tipa savādāk.

Itogo sanāk, kamēr lidotgribētāji tramvajā 'lidos' uz lidostu, tad

citiem būs jāgaida, sablīvētā satiksme kļūs vēl .... ciešāka un korķi lielāki...

Bet priekš kam tas viss lidostai, ir daudz citas vietas, kur šādu tramvaju taisīt - piem. no potenciālājam autostāvvietām uz centra pusi, tas man liekas būt daudz lietderīgām nekā Ryaineram pasažierus gadāt.

230288. viesis 29.marts 2007 10:26
0 0 Atbildēt

Ta viņi ne to vien ir plānojuši. :) Tas ir tāds cirks, kā imitēt darbību un par to saņemt piķi. Kādreiz, atceros, veloceliņu uz Berģiem projektēja, ja pareizi atceros, izmaksāja šī "projektēšana" iespaidīgas summas... Protams, naudu būvei nepiešķīra, skat. traļa, pēc pāris gadiem "projekts novecojis", tagad vairs tāds nav, bet tagad ir citi projekti - uz Rumbulu un Vecmilgrāvi :))

230291. viesis 29.marts 2007 10:40
0 0 Atbildēt

Zemās grīdas tramvajs 6 tramvaja maršrutā izmaksās 500milj. Ls!!!!!!!!!!!!!!! un ieguvusm pēc satiksmes specu aprēķiniem būs vidējā ātruma pieaugums no 17km/h uz 25km/h un tantēm ar somām vieglāk iekāpt..... Tas ir vairāk kā divi tiliti pāri daugavai ar visiem pievad un apvadceļiem... cik izmaksās pilnīgi jauna maršruta būve uz lidosu, kuru neviens neizmantos, tie kas kaut kur lidos negribēs ar savām peklēm kaut kur kratīties ar tramvaju, jo tā pat vienā brīdī viņiem vajadzēs izmantot taxi vai radu un draugu auto pakalpojumus....

230299. viesis 29.marts 2007 11:08
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesim...

Diez vai vajadzētu tādu ātrgaitas trambuli laist pār Akmens tiltu - kur tad parastie liksies? Drīzāk tad jau pa plānoto Zemgales tiltu - paralēli Dzelzceļa tiltam, nu un tad tur tālāk kaut kā nebūt. Jebkurā gadījumā šadam tramvajam būtu jāsavieno arī plānotās autoostas, lidosta un centrālā dzelzceļa stacija - citādi tam visam nav nekādas jēgas.

230300. viesis 29.marts 2007 11:10
0 0 Atbildēt

NEsaprotu, tos kuri uzskata, ka nebūs kas brauc uz lidostu ar sabiedrisko.

Cik esmu bijis ārzemju lidostās, visur var normāli nokļūt ar metro, vilcienu vai ekspresi autobu uz pilsētas centru. Taxi nekur nav lēts prieks, tāpēc šāds risinājums ne priekš biznesa klases tūristiem.

230301. viesis 29.marts 2007 11:10
0 0 Atbildēt

A uz Ryanair likt virsū nevajag. Publika ir raiba, bet ļotenes (man gadījušās) svaigas (atšķirībā no AirBaltic), cenas Ok. Servisu man 2-3h lidojumam nekādu navajag. No Rīgas gan projām ir ērtāk tikt ar EasyJet un Airbaltic, atpakaļ ērti arī ar Ryanair. Un tieši pateicoties šitādiem lētajiem, es tagad varu vairākas reizes gadā LIDOT ceļojumā uz Eiropu (tālāk pārsēžoties citā EasyJet, Ryanair, hlx, wizz, germanwings utml. reisos), nevis kratīties cauri PL un vēl pusEuropai.

Un, ja es kā tūrists dodos kādu apgabalu aplūrēt, tad man neinteresē, ka lidosta ir galīgā nomalē.

Starp citu tas pats mūsu AirBaltic man ir krietni vairāk neērtības sagādājis nekā EasyJet un Ryanair.

Bet piekrītu viedoklim, ka normāli ātrgaitas sabtr. (lai arī maksā skarbi) pilsētai ir vajadzīgi, bet pirmkārt nevis uz lidostu, bet no centra uz Guļamrajoniem.

230306. viesis 29.marts 2007 11:26
0 0 Atbildēt

2 Ideots:

Tur nu piekrītu. Pareizu trambuli no sākuma vajag citos maršrutos. Braucot "na čužoj ščot" (komandējumā), es arī labprāt izstieptos un ēstu šampi.

Tikai man arī ārpus tūrisma biežāk gadās destinācijas, ko var ar AirBaltic sasniegt. Itogo - kājām vietas tāpat nav un šampis jāpērk pašam.

230307. viesis 29.marts 2007 11:31
0 0 Atbildēt

taksisti taču pa naktīm vīlēs tam tramvajam sliedes un kniebs pušu vadus, hehe :)

kautgan arī tagad liela daļa ekonomisko turistu spiežas lidistas busā un nedodās rokā bandītiem ar zaļo lukturīti.

230309. viesis 29.marts 2007 11:34
0 0 Atbildēt

Ideots [?] 29.03.2007 11:15

ja var šampi iemalkot un attieksme perfekta.

un ja vēl stjuartes atsūkā..turpini vien savas pasakas.

230320. viesis 29.marts 2007 12:12
0 0 Atbildēt

es jau kaukur pieminēju, ka izskatās, ka lidosta ir šlosera privātuzņēmums....

tak paskatamies kautvai to pašu prāgu.... centram cauri pukšķina metro, izkāp ārā no pazemes, ar to paši biļeti ietrausies busā un brauc tālāk......

bet banānu republikā pat autobusi un tramvaji ir dažādi uzņēmumi..... un visi mīcās cauri centram....

tak visi jau gadiem ilgi gudri runā par autostāvvietām pie rīgas un lai visi braukā ar sabtransu... uttt...

bet reālas darbības vietā ir pa brīdim kā īlens no maisa izlien kāds galīgi ekskluzīvs projekts.....

un projektam iztērētie līdzekļi tā arī paliek pa tukšo skurstenī iebāzti....

230322. viesis 29.marts 2007 12:38
0 0 Atbildēt

Tauta, ko ņematies??? Lai arī Lidosta ir Šlesera uzņēmums, tāpat kā Ventspils Lemberga. Galvenais ir rezultāts. Vismaz cilvēks ar galvu domā un gala rezultātā gan jau kaut kas normāls sanāks.

230413. viesis 29.marts 2007 18:37
0 0 Atbildēt

imho šķērsot Daugavu ir domāts pa dzelzceļa tiltu.

230448. viesis 29.marts 2007 23:12
0 0 Atbildēt

Tā arī ir pa dzelzceļu tas trambulis jālaiž, tad pa jelgavas dzlzceļu un no tā uz lidostu. Sen jau dzelzceļu tramvajam jāpielāgo. Vagoni vieglāki jāiepērk vai jāuzražo. papildus pievadus uz mikrorajoniem un aiziet. uz bolderāju jau sen trambuli jeb vieglo vilcienu varēja palaist

230553. viesis 30.marts 2007 15:05
0 0 Atbildēt

Nekur juus netiksiet bez viensliedes vilciena. Tas ir vieniigais variants Riigai.

230583. viesis 30.marts 2007 16:59
0 0 Atbildēt

2 230553. viesis:

Nav tik traki. Alternatīvas ir arī bez viensliedes vilciena. Tas pats maglevs (magnētiski levitējošais).

230600. viesis 30.marts 2007 21:15
0 0 Atbildēt

Turpat "LDz Zasulauks" vajag pārsēšanās termināli nešķērsojot sliežu plakni lai ar koferiem nebūtu neērti vazāties. Un gar Kalnciema tiltu maliņu uz Kalnciema ielu un prom uz lidostu. Kalnciema ielai pa vidu,kā reiz, aug zālīte. Sliedes virsū un sastādīt dažas pieturas pie Spices, Maximas. Plus, Mārupes pļavās vēl palielāku autostāvvietu lai atslogotu RIX piebraukšanu.

Vai arī Centālajā stacijā uzlikt jaunu līniju ar augsto peronu Centrs-Zasulauks, Spice-Lidosta.

-Nors

230601. viesis 30.marts 2007 21:18
0 0 Atbildēt

pie reizes būs arī kā"Park and Ride", park and $uck utt utprj

230674. viesis 1.aprīlis 2007 14:35
0 0 Atbildēt

Sloseris ir parbraucies ar FLYTOG, kas savieno GARDEMON lidostu ar OSLO. Mana uztvere tie ir slima sunja murgi, Ainar. Mes dzivojam belasu edaju zeme un nah... kadam vajag tadu atrgaitas tramvaju, vienigi pats un gan jau vel kads ahujena uzsildisies uz ta rekina! Nevajag visu kopet no zemes, kuras pilsonji tev pagadijas labi esam un tu sarausi savu kaapi uz vinju rekina... Starp citu, mes ar tevi esam macijusies viena TAUTAS AUGSTSKOLA Norvegija tikai atskirigos laikos...

230708. viesis 2.aprīlis 2007 8:22
0 0 Atbildēt

Atbalstu!!!

230762. viesis 2.aprīlis 2007 11:37
0 0 Atbildēt

Tāpat jau centrā vajadzētu pazemes staciju vai tuneļus, nav jau vairs reāli Rīgas centrā izbūvēt virszemes ātrgaitas tramvaju.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti