iAuto tūrisma rallija kausa II posms noticis (+ foto) (+ rez) 222

 
1.aprīlis 2007 15:15

Un tā sestdiena daudziem iAuto lasītājiem sākās agri un beidzās ar patīkamu nogurumu pēc pamatīgas braukšanas.

iAuto Tūrisma Rallija Kausa II posmā startēja 37 dalībnieki - finišēja par trijiem mazāk.

No rīta dalībniekiem bija jāveic ~55 kilometru garš leģendas-režīma brauciens. Kaut arī apkārtne bija samērā elementāra un ceļi taisni un pārredzami, daudziem dalībniekiem viens "jauks" krustojums sagādāja ne mazumu raižu -  vairāki pat paspējuši apmaldīties...



Pēc leģendas brauciena sekoja pati galvenā II posma  disciplīna - sporta kompleksa Mūsa trase. Šoreiz gan dalībniekiem bija jāveic ne tikai krosa trase, bet tai pievienots arī treks, daļa pļavas un tādā veidā panākts, ka trases garums palielinājies līdz 3 kilometriem. Ņemot vērā iespējamo bīstamību, pēdējā dienā tika pieņemts lēmums par ķiveru obligātu lietošanu. Un ne bez pamata. Trase bija pietiekami ātra un viltīga.





Viena ekipāža to uzskatāmi pierādīja, apmetot divus kūleņus. Auto - cūkām, bet pašiem dalībniekiem gan nevienas skrambiņas.  Kārtējo reizi pierādījās drošības jostu (un ķiveru) nepieciešamība un jēga...

Vakara daļā, kā ierasts - orientēšanās. Kaut arī īsa, bet pietiekami dinamiska. Tomēr jāatgādina dalībniekiem - CSN ir jāievēro!!!

 Fotogrāfiem aicinājums sūtīt safotografēto uz iauto@iauto.lv (bez ierobežojuma). Jau iesūtītās fotogrāfijas (c) iAuto rallija dalībnieki/līdzjutēji - apskatāmas šeit »».

Rezultātus meklējiet augšējā (menu) sadaļā. Visi dalībnieki/interesenti laipni aicināti uz apbalvošanu - Valdeķu ielā 33, Eurostop 2.stāvā picērijā "Trīs Pingvīni" trešdien 4.04.2007. plkst. 19.

Uzmanību: Nākamais posms nenotiks, kā plānots 26.maijā. iAuto Tūrisma Rallija III posms "CASTRO vasara" notiks 9.jūnijā. Plānotais rajons - Jelgava, Augstkalne. Pieteikšanās jau ir sākusies - REĢISTRĀCIJA 3.POSMAM. Lūgums reģistrēties tikai tad, kad ir skaidrs, ka piedalīsieties un apmaksāsiet dalības maksu tuvāko 3 dienu laikā! Pretējā gadījumā dalībnieks tiks svītrots no saraksta. Dalības ierobežojums: 40 ekipāžas. Nenokavējiet!

Arī 3.posmā ķiveru un pasu nepieciešamība - obligāta!


Paldies: sporta kompleksam "Mūsa" - Edgaram Maišelim par piešķirto un teicami sagatavoto trasi, tiesnešiem: Lapsai, Lapseenam, Murgam, Lācim, Bebram, Robčikam! Paldies atbalstītājiem: TSC AUTO, MOS, sporta kompleksam MŪSAAsfaltplēsēju Darbnīcai!

iAuto Tūrisma Rallija kausa
organizators Elmārs Biele
 
Visi komentāri
 
230732. viesis 2.aprīlis 2007 10:07
0 0 Atbildēt

Paldies orgiem par pasaakumu!!! kaut kas jaadara lietas labaa, lai OZ samazinaatos aatrumi, savaadaak dazhs labs jau saak tuvoties rallija aatrumiem pa satiksmei nesleegtiem celjiem ar auto, kam vieniigaa droshiibas sisteema - jostas.

230734. viesis 2.aprīlis 2007 10:10
0 0 Atbildēt

danke :)

feini, man patika :)

par orientēšanos - Biz, katram jau sava galva uz pleciem... attiecīgi katrs pats atbild par to, ka CSN ir jāievēro :)

230739. viesis 2.aprīlis 2007 10:16
0 0 Atbildēt

noraidiits!! Tu vari orineteeties cik vien labi gribi un pietureeties CSN, un nevinneet nekad. otrs, droshiiba!!!! shajaa zinjaa vienliidziigaaka sacensiiba ir ziemaa, kad ir slidens.....

domaaju, ka dereetu puishi ar radaru...

230740. viesis 2.aprīlis 2007 10:16
0 0 Atbildēt

ble, orienteeties:-):-):-)

230741. viesis 2.aprīlis 2007 10:22
0 0 Atbildēt

A kas ir CASTRO ???

Redaktors 2.aprīlis 2007 10:24
0 0 Atbildēt

CASTRO ir brends. Ja būtu ieskatījies reklāmas materiālos, kas tika izdalīti pie reģistrācijas, būtu sapratis :)

230743. viesis 2.aprīlis 2007 10:27
0 0 Atbildēt

ja vietējie sāk pa ceļiem tusēt ar mietiem rokās (pats redzēju), tad kautkas laikam ar ātruma režīmu nav kārtībā :(

p.n.

šoreiz bija tikai viens kontrolpunkts, kur nesatikām kādu citu ekipāžu, un tas neira pārāk labi.

230744. viesis 2.aprīlis 2007 10:28
0 0 Atbildēt

žēl tikai, ka uzklupa ekipāžai, kam tajā vietā ātrums vispār bija nulle :)

Redaktors 2.aprīlis 2007 10:28
0 0 Atbildēt

Jelgavas rajonā (kur būs III posms) tā nepaskriesiet - tur policija strādā :)

230755. viesis 2.aprīlis 2007 10:49
0 0 Atbildēt

Mieti ta mieti, bet tā ģimenīte ar bērniem, kas pastaigājās pa ceļu, kas veda uz WP7, gan nez vai labi jutās...

230756. viesis 2.aprīlis 2007 10:49
0 0 Atbildēt

Orientēšanā jāsāk tuvāk tumsai,tad ātrumi būs mazāki un kontrolpunktus meklēt būs interesantāk!

Nr.15.

Redaktors 2.aprīlis 2007 11:31
0 0 Atbildēt

Šoreiz OZ bija tik agri, jo reāli (bez ēšanas) nāktos gaidīt vēl papildus 2 stundas. Turpmāk - OZ būs kā parasti - tumsā.

230766. viesis 2.aprīlis 2007 11:46
0 0 Atbildēt

tumsā.....

diez vai tam pajoliņam zemeņsargu stringos ar to koku zobos vispār atstarotājs bija......

p.n.

red, jautājums - ja tas uzbrucējs privātīpašumam (mašīnai uz pagasta koplietošanas ceļa) būtu palicis bez zobiem, ko varētu vainot????

Redaktors 2.aprīlis 2007 11:51
0 0 Atbildēt

Tad varētu vainot tikai to, kas izretinājis viņam zobus. Un vēl varētu vainot arī pašu koka īpašnieku, kas sabojājis svešu īpašumu.

Bet nu jūs jau paši zināt, ka vietējiem reizēm šķiet, ka karš sācies, kad ierauga tik daudz braucējus vienuviet...

230775. viesis 2.aprīlis 2007 12:11
0 0 Atbildēt

Paldies par jauko pasākumu!!!! Par tiem svešķermeņiem uz ceļa - jā, kā nu kuram, vienam zemeņu sargs, otram pudeļu brāļi, bet mums gan bija vēl jautrāk- kaut kādi 4-5 puikas plikus *dupšus* rādīja.... Nu PSDC, es kad ieraudzīju to skatu, no smiekliem aš neirakstījos tālāk esošajā līkumā.... :D

#18 Impreza

230777. viesis 2.aprīlis 2007 12:18
0 0 Atbildēt

arī mums negāja garām šis burvīgais skats!!! :D

subaru (36 nr)

Redaktors 2.aprīlis 2007 12:18
0 0 Atbildēt

Galvenais notikušā pasākuma rādītājs: jūsu reģistrācijas/apmaksas ātrums... Nenokavējiet... un parādiet savu attieksmi par pasākumu - reģistrējoties nākošajam posmam!

Protams, mums ir liels prieks, ka kādam patīk tas, ko mēs darām, bet saprotam, ka pasākuma galvenā "nagla" esat tieši jūs paši!

230787. viesis 2.aprīlis 2007 12:56
0 0 Atbildēt

Savā ziņā šis ir unikāls pasākums, kad 80 cilvēku samaksā par pasākumu, parasti nezinot, kur tas notiks, kāda būs programma (Oz, tikai trase), vai nemainīsies datums, noteikumi, līdzņemamamie atribūti (piem pases, ķiveres). Bet acīmredzot pasākums kopumā vienmēr ir izdevies pateicoties gan organizatoriem, gan pašu dalībnieku pozitīvajai attieksmei.

Pašam tusiņš ļoti patika, ja būtu tikai trase, tad nebūtu tas, bet tā kā Redam tomēr izdevās saorganizēt arī citus tradicionālos daudzcīņas-tūrisma-rallija elementus, tad komplektā viss bija ļoti garšīgi, diena pavadīta lieliski! Paldies organizatoriem, dalībniekiem un sevišķi SAAB komandas biedriem!

Redaktors 2.aprīlis 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Paldies par komplimentiem!

Arī nākošajam pasākumam gatavojiet ķiveres un pases!

230789. viesis 2.aprīlis 2007 13:04
0 0 Atbildēt

:) oi, Yukki...tikai tad,kad es iebildu TIKAI pret trasi pasākumā un gribēju,lai ir OZ un RS...tad sābistiem vajadzēja ononīmi gānīties.... maitas.

Redaktors 2.aprīlis 2007 13:09
0 0 Atbildēt

Lūgums šajos komentāros rakstīt tikai to, kas attiecas uz organizācijas pozitīvajām/negatīvajām iezīmēm. Savstarpējās lietas - citur, please!

230793. viesis 2.aprīlis 2007 13:16
0 0 Atbildēt

Vienīgais ,kā ierobežot ātrumu- dabūt 2 radarus kaut kur vecos, kādi bija toreiz Mūsā un izdalīt tiesnešiem OZ laikā,lai stāv mežā un čeko ātrumu un par katru pārsniegto km 1 minuuti pie laika klāt. Kaut kā tā. Ar citām metodēm pagrūti būs. Jebkurā citā variantā būs ''skriešana''.

Redaktors 2.aprīlis 2007 13:19
0 0 Atbildēt

Radarus mēs noorganizēsim!

230804. viesis 2.aprīlis 2007 13:45
0 0 Atbildēt

pagājušo vasar sanāca piedalīties Ave Sol rallijā - par to arī ziņoja vairums mēdiju! notika viņš kkad augustā...

tur bij interesanti atrisināts "skriešanas" jautājums - konkrētajā punktā bij jāierodas konkrētā laikā un kā pierādijūms tam bija punkts jānobildē - vēlāk tiesneši čekoja bildes un skatījās vai nobildēts pareizajā laikā, ja nebija, tad tika piešķirti soda punkti... gan par to ka kavē, gan par to, ka nobildēts par ātru.

var būt arī šeit var ieviest kko līdzīgu, lai nebūtu tā baigā steigšanās, bet uzsvars būtu uz precizitāti un orientēšanās spēju!

Redaktors 2.aprīlis 2007 13:53
0 0 Atbildēt

Par punktu vākšanas precizitāti: būs konkrētas vietas, kur būs jābūt konkrētos laikos, ko fiksēs tiesneši un tas būs pietiekami, lai noorganizētu preiciztāti.

Redaktors 2.aprīlis 2007 13:55
0 0 Atbildēt

III posmā būs ļoooti gara OZ trase - pa daudziem pagastiem. Tas nozīmē, ka būs ne tikai jānobrauc daudz kilometru, bet būs arī daudzi dažādi punkti - pēc kartes, pēc azimuta, pēc foto-meklēšanas.

230808. viesis 2.aprīlis 2007 13:57
0 0 Atbildēt

Redaktor,

vai varētu mazliet paskaidrot, kā notiek tā kontrolpunkta meklēšana "pēc azimuta"?

Paldies jau iepriekš...

Redaktors 2.aprīlis 2007 14:12
0 0 Atbildēt

Piemēram, divos punktos būs kompostrieri un arī lapa ar grādiem (azimutu), kuru krustpunktos atrodams vēl viens kontrolpunkts.

230812. viesis 2.aprīlis 2007 14:17
0 0 Atbildēt

Dexter, Tev tak n-tās reizes daudzi, t.sk. Redaktors ir aizrādījuši, ka savu personīgo nepatiku pret saabistiem būtu vēlams izrādīt citur, es nesaprotu kā Tev pašam neapnīk. Pie tam nevajag izdomāt nepamatotas muļķības, mums vienmēr ir gribējies vairāk disciplīnas, nevis tikai trasi. Sarežģītāku OZ, garākas, viltīgākas leģendas, mazākus gaidīšanas laikus - jā, dodiet!

Starp citu par pašiem OZ KP, man personīgi gribētos, lai tie tomēr atrastos kartē iezīmētajos punktos, neredzu pamatojumu, kāpēc tiem būtu jābūt 30 m rādiusā, pie tam ceļa otrā pusē, jo tādējādi tiktu izslēgts "nejaušas atrašanas vai veiksmes" gadījums - KP meklē precīzi kartē atlikto punktu, nevis klīsti ar vēl baru citu braucēju ķemmējot nejaušā virziena apkārtni.

230815. viesis 2.aprīlis 2007 14:31
0 0 Atbildēt

Yukki, šoreiz punkti jau nu nebija nekur noslēpti,nesāc atkal ļa ļā taisīt par to tēmu. Tu jau droši vien gribētu,lai ,kad piebrauc apmēram pie punkta, iznāk no krūmiem tiesnesis, pienāk pie auto un pats iekompostrē vajadzīgajā kontrolkartes vietā caurumiņus...un pakasa muguru tev....

230820. viesis 2.aprīlis 2007 15:32
0 0 Atbildēt

es esmu par sekojošu kontrolpunktu atrašanas kārtību - kompostieri vajadzētu piestiprināt pie tajā apkaimē VISZĪMĪGĀKĀ objekta - aizbrauc uz vietu, paskaties apkārt un tur arī tas ir!

kautvai pie mazākās eglītes dziļajā lielajā mežā (pagājušā gada kaives ozola posms) :D:D:D

bet ja kompostieris tiek pielikts no pļavas puses pie 100m gariem krūmiem (laikam jaungads), tad tas nu nebūtu gluži pareizi...

es saprotu, ka šādā gadījumā pietiekoši daudz laika ir jāpavada lai atrastu piemērotus orientierus....

un arī fakts, ka reāli ir iespējami tikai 2 faktiskie maršruti (pa un pret pulksteni) atgādina tipisku ralliju, no sērijas, kurš ātrāk apbrauks apli, piestājoties 12 vietās. Vai kuram paveiksies un pa šoseju priekšā nevilksies fūre ar kolonnu pretī... vai neuzrausies uz vietējiem rungainajiem vai aliniekiem...

tas nebūtu pareizi, ka visus punktus paņem praktiski visi...

es tomēr esmu par sarežģītāku maršrutu, tādu lai paņemt visus punktus varētu tikai ideālajā maršrutā, AR punktu pāriem, bet BEZ ātrākas iebraukšanas atkarības, es pat esmu par to lai finišā arī būtu jāiebrauc tieši savā minūtē...

papildus vajadzētu kautkādas interesantākas fiškas, kā piemēram:

a) leģenda no kāda punktā uz citu (varbūt pat vairākas)

b) attālumi no kādiem punktiem uz citu (šeit vēlams lai attālumi būtu no vairākiem punktiem, lai būtu vairākas iespējas atrast meklēto)

c) azimuti (arī no vairākiem punktiem)

d) lai kādu punktu (piemēram finišu) varētu atrast saliekot kopā kautkur citos punktos atrastu informāciju (bet arī vairākos variantos)

Redaktors 2.aprīlis 2007 15:36
0 0 Atbildēt

2 Pirmais: Apmēram tas viss plānots III posmā.

230826. viesis 2.aprīlis 2007 16:19
0 0 Atbildēt

100% piekrītu Pirmais, ka vajag atcelt OZ ātrākās iebraukšanas faktoru vērtējumā.. :( citādi nav nopietni, ka pa grunteni velk ar 120 un uz šosejas līdz 140 un varbūt pat vairāk.. tā var iedzīvoties situācijā, ka ralli neļaus vairs nekur organizēt. bet uz doto brīdi tā ir spiesta lieta, ja vēlies kaut kādus solīdus punktus dopa vērtējumā. un tad arī atkritīs radara nepieciešamība no organizatoru puses (CP ir ok, kontrolei tomēr jābūt, ja kāds aizmirstās, bet savi radari orgiem ir lieka resursu tērēšana). Iesaku šo jautājumu "pacelt" trešdienas vakarā!!

230829. viesis 2.aprīlis 2007 16:23
0 0 Atbildēt

Vai ķiveres šoreiz vajag katram savas vai varēs atkal aizņemties no pārējiem dalībniekiem???

#22

230830. viesis 2.aprīlis 2007 16:25
0 0 Atbildēt

iesaku varbuut tomeer vietas daliit peec mazaakaa nobraukuma?? tas tikai tad, ja savaakti visi KP un iekljaavies laika normaa. kam mazaaks nobraukums, tas speejis precizaak sastaadiit marshrutu un precizaak braucis....

230831. viesis 2.aprīlis 2007 16:31
0 0 Atbildēt

Vienīgi kā nobraukumu nokontrolēt?

230832. viesis 2.aprīlis 2007 16:34
0 0 Atbildēt

pirms starta pieraksta pashi, tiesnesis nokontrolee, finishaa taapat. par sagroziishanu negribu pat runaat, neba nu shmaukties tur tauta ierodas...

230833. viesis 2.aprīlis 2007 16:38
0 0 Atbildēt

nu tad jāņem džips un jāvelk pa taisno... ;)

230834. viesis 2.aprīlis 2007 16:38
0 0 Atbildēt

sakiet, kad vareetu paraadiities pirmie rezultaati?

#45

Vanags

230837. viesis 2.aprīlis 2007 16:46
0 0 Atbildēt

eid [?] 02.04.2007 16:38

nu tad jāņem džips un jāvelk pa taisno... ;)

nolikums neatljauj, jo pasaakums noris pa koplietoshanas celjiem nevis bezceljiem:-)

230839. viesis 2.aprīlis 2007 16:49
0 0 Atbildēt

nepiekrītu bizenajam par nobraukuma mērīšanu..... nemaz nevajag speciāli šmaukties lai rādījumi nesakristu....

braucot uz 100, esmu palūrējis spidometrā vairāk kā 2 mašīnām ;)

tas nozīmē, ka ja trase ir 100km, tas ar savu ex micuku es toč varētu maldīties vismaz 5 km, lai tik un tā vinnētu audī ;)

230841. viesis 2.aprīlis 2007 16:56
0 0 Atbildēt

labi, piekriitu Pirmajam, sho kljuudu nebiju njeemis veeraa.... davai, kaa tad savaadaak izdariit, lai vilks paeedis un kaza dziiva???

230842. viesis 2.aprīlis 2007 17:02
0 0 Atbildēt

vajag izvietot mentu ekipāžas ar rīgas slavenajām DOKUMENTU PĀRBAUDĒM....

vai arī mežsargus, kas saliek sābistus ar sejām sniegā :D

230845. viesis 2.aprīlis 2007 18:17
0 0 Atbildēt

Paldies par izdevušos ralliju. Beidzot arī Mūsā bija labs laiks, salīdzinājumā ar pagājušo gadu.

Par to ātruma pārsniegšanu OZ un leģendā: domāju, ka tas ir jākontrolē tikai apdzīvotajās vietās. Mežos jau neliela ārdīšanās pieder pie lietas.

P.S.

Man viens labs cilvēks pirms bliešanas pa trasi iedeva savu itkā lieko ķiveri, taču pēc tam viņam izdevās veiksmīgi nozust. Meklēju bezjēgā, bet nekā. Ķiveres īpašniekam: paldies, ka izpalīdzēji, taču sazinies ar mani lai varu atdot to kas nepieder man. t. 29448915.

#24# (reno tīm)

230846. viesis 2.aprīlis 2007 18:24
0 0 Atbildēt

to var atrisinaat ar kontrolmeeriijumiem orienteeshanaas laikaa..

piefikseejot katraa LK kaads kuram nobraukums.

un izreekjinot koeficientu ar ko jaareizina oz kilometraazha.

230855. viesis 2.aprīlis 2007 22:11
0 0 Atbildēt

wiii - hammeram ar bizi laaaabais video - tikko noskatījos. tikai nu ķišena - mjortvaja, izņemot vienu "bļāviens" riepai par godu :)

230856. viesis 2.aprīlis 2007 22:27
0 0 Atbildēt

Vai visi savāca 3. WP?

Tomēr arī šajā OZ bija tīri interesanti kaut vai pie WP... laikam 7, kur visi sabrauca uz šaurās ieliņas un atpakaļ tika tikai pretējā secībā - šaurs.

Mēs gan patinām regularitātes leģendu atpakāl un vismaz 31. tikām garām pa "slepenajām" takām ar pus km handikapu :))

Tāpat arī WP 11, kur satikās visi pretējos virzienos braucošie!!! Gaidījām rindā, lai mestu ripā!!!

Trase bija pārāk īsa, lai paspētu kautko viltīgu saštukot, bet iespēju netrūka!!!

230857. viesis 2.aprīlis 2007 22:42
0 0 Atbildēt

Nākamo rallija posmu Pirmais rīkos?

Redaktors 2.aprīlis 2007 22:44
0 0 Atbildēt

Nesapratu?

230859. viesis 2.aprīlis 2007 23:06
0 0 Atbildēt

Pēc visiem padomu kalniem no viņa puses tā sanāk :)

230861. viesis 2.aprīlis 2007 23:30
0 0 Atbildēt

Eu,ochkarik! Beidz te tik daudz umnjichetj! Ja reiz ver valjaa savu paaksti,tad ljurini pa teemu... hrenovs infantilais demagogs.

Un tavi apmelojumi,par manu it kaa seedeshanu kaadam astee ir (pats jau zini) SLIMA ZIRGA MURGI... :D

Ja kaads uzskata,ka esmu shamajam seedeejis astee,lai beidz bubinaat no DEXTERA aizmugures un drosmiigi piesakaas pats! Gribu zinaat,kursh ir tas chiikstuliitis. :D

Orienteshanas tieshaam bija mazliet extrema... :)

230862. viesis 2.aprīlis 2007 23:34
0 0 Atbildēt

Paldies organizētājiem par foršo ralli! Piekrītu, ka ātrumi ir jāierobežo, kaut gan pats neko lēnāk arī nebraucu. Bet domāju, ja OZ ir pa mežiem tur pilnīgi pietiek ar 90 km/h, lai būtu izskrējies!!! :)))

230863. viesis 2.aprīlis 2007 23:37
0 0 Atbildēt

Fartuk, jā, astē sēdēt ir gan ekstrēmi :D

230866. viesis 2.aprīlis 2007 23:51
0 0 Atbildēt

Nemuldi tukshu! Kaut vienu faktu vai pieradijumu!

Aptaisijies umnjik? :D:D:D

230867. viesis 2.aprīlis 2007 23:55
0 0 Atbildēt

Dexter,megini saprast,ka man uz taviem spriedelejumiem ir galigi pajat,bet ja pats sevi uzskati par godigu(no sportiskaa viedoklja) brauceju,tad tadiem apvainojumiem ir vajadzigs segums.Ja tev tadu nav,tad patrene savu peleko vielu un megini pacelt intelekta limeni,a to tochna kaa no laukiem... :D

230868. viesis 2.aprīlis 2007 23:58
0 0 Atbildēt

:) atslābsti. Segums ir. Bet tas nav būtiski, tas tik tā... Rallijs tāds ir-kāds brauc pa priekšu,kāds no pakaļas ;)

230871. viesis 3.aprīlis 2007 0:49
0 0 Atbildēt

Seguma nav... Tas,ka tu spej tikai izdvest ,ka "IR" = 0 ... tavs subjektivais laukja viedoklis...

230872. viesis 3.aprīlis 2007 0:51
0 0 Atbildēt

Un vispar... neba jau nu man butu kaut kas japierada tadam iblim kaa tu... tev muzhigi regojas... to kaads aste sezh,to dzeraji dzivokli lauzhas... :D To sauc par paranoju,laukji... :D

230882. viesis 3.aprīlis 2007 8:22
0 0 Atbildēt

Bij OK!

Braucu apm. kā ikdienā!

P.S Nākamreiz gribas to ģimenīti apbērt ar putekļiem un akmeņiem!

Kā jūs justos? Speciāli piebremzē, cienot to ģimeni, a` ģimenes galva paķer akmeni, lai mestu pa mūsu auto........

230891. viesis 3.aprīlis 2007 8:52
0 0 Atbildēt

Davai izcērtas!!!

230905. viesis 3.aprīlis 2007 9:47
0 0 Atbildēt

labaak jau lai izkniebjas un buus miers...:-)

230912. viesis 3.aprīlis 2007 10:30
0 0 Atbildēt

Ap cikiem rezultāti varētu uzzīmēties?!?

230914. viesis 3.aprīlis 2007 10:31
0 0 Atbildēt

rakstu

230923. viesis 3.aprīlis 2007 10:56
0 0 Atbildēt

Tu ziimee, ziimee:-P

230933. viesis 3.aprīlis 2007 11:29
0 0 Atbildēt

es jau - tagad pie bieles :)

Redaktors 3.aprīlis 2007 11:32
0 0 Atbildēt

Sāku rēķināt.

230935. viesis 3.aprīlis 2007 11:32
0 0 Atbildēt

nu tad gaidam, kad buus publiceets! :)

#45

230942. viesis 3.aprīlis 2007 11:52
0 0 Atbildēt

incanti kā fartuks ar bezpiedziņas un nemotora sāpi spēja nosēdēt astē 200zirgainam pilnpiedziņas bēmēvē :D:D:D

nu cepuri nost fartuka priekšā ;)

p.n.

nu vai pakaļā, kāda starpība :P

Redaktors 3.aprīlis 2007 12:08
0 0 Atbildēt

kamēr tiek rakstīti rezultāti - visi saraksta ekipāžas numuru un piedziņas tipu (Q vai neQ)

230948. viesis 3.aprīlis 2007 12:09
0 0 Atbildēt

23 Quattro :)

230949. viesis 3.aprīlis 2007 12:10
0 0 Atbildēt

40 neQ

230950. viesis 3.aprīlis 2007 12:10
0 0 Atbildēt

Pirmais! Tas tak visiem sen ir skaidrs,ka Jusheens ir paranojisks murgotajs... Ja ari es kadaa bridii tam BeMeWe biju aste,tad tikai tapec,ka biju sho nokeris pa minuti...

Bet patiesiba nemaz neatceros,bija vish man braucot priekshaa vai ne (starteja gan pirms mums)... nebija laika uz citiem blenzt...

Mans aparats galigi neiet... :D Max atrums 140... varbut ilgi lidojot varetu 150 izspiest .

:D

Redaktors 3.aprīlis 2007 12:11
0 0 Atbildēt

Pārtraukt te skaidrot attiecibas!!!

kamēr tiek rakstīti rezultāti - visi saraksta ekipāžas numuru un piedziņas tipu (Q vai neQ)

230952. viesis 3.aprīlis 2007 12:12
0 0 Atbildēt

26 neQ ... :P

230953. viesis 3.aprīlis 2007 12:12
0 0 Atbildēt

34 Quattro

230955. viesis 3.aprīlis 2007 12:14
0 0 Atbildēt

lapsa kū :)

230956. viesis 3.aprīlis 2007 12:16
0 0 Atbildēt

28 neQ

230957. viesis 3.aprīlis 2007 12:17
0 0 Atbildēt

#36 Q

230958. viesis 3.aprīlis 2007 12:18
0 0 Atbildēt

#47 Quattro

230959. viesis 3.aprīlis 2007 12:20
0 0 Atbildēt

#25 neQ

230960. viesis 3.aprīlis 2007 12:21
0 0 Atbildēt

#45 neQ

Redaktors 3.aprīlis 2007 12:29
0 0 Atbildēt

Kamēr tiek rēķināts, varat iepazīties ar RAW materiālu.

Skatīt augstāk (menu)!

230967. viesis 3.aprīlis 2007 12:42
0 0 Atbildēt

ek. 26. atradu aprekinos 3 BEST 3.17,7+3.14,9+3.17,5 nevar but 10.06,0 vajadzetu but 9.50,1

230968. viesis 3.aprīlis 2007 12:42
0 0 Atbildēt

Redaktor: Nepiemirsti, ka #40 ekipāžai leģendas braucienā ir 2min nobīde, sakarā ar izpalīdzēšanu ekipāžai #22.

Paldies!

230969. viesis 3.aprīlis 2007 12:42
0 0 Atbildēt

#22 neQ

#13 Q

230970. viesis 3.aprīlis 2007 12:44
0 0 Atbildēt

#18 Subaru Q

230971. viesis 3.aprīlis 2007 12:46
0 0 Atbildēt

manuprāt, trases rēķinos, ir noņemts nost mazākais (MIN) rezultāts no 4-iem, tas ir - labākais, nevis sliktākais...

Redaktors 3.aprīlis 2007 12:47
0 0 Atbildēt

Nu ja - vajadzēja atnemt MAX() nevis MIN() :)

Izlabots.

230973. viesis 3.aprīlis 2007 12:48
0 0 Atbildēt

lūdzu atgādini, kur tad #40 ekipāža palīdzēja #22????????

230974. viesis 3.aprīlis 2007 12:50
0 0 Atbildēt

Calibrai ar NR.3 tikai 3 braucieni, bet tāpat noņemts viens sliktākais nost, sanāk 7 min ar kapeikām !!!

230975. viesis 3.aprīlis 2007 12:50
0 0 Atbildēt

Sorry, tad #20 - no galvas neatceros, kontrolkartē ierakstīts tas ekipāžas Nr. Runa iet par balto žiguli. Pie leģendas beigām tika ievilkts, lai kūpošs var atbraukt līdz finišam.. :)

Redaktors 3.aprīlis 2007 12:54
0 0 Atbildēt

#3 labots.

230977. viesis 3.aprīlis 2007 12:55
0 0 Atbildēt

ek. 19. Q

230979. viesis 3.aprīlis 2007 12:56
0 0 Atbildēt

#19 = Q

Redaktors 3.aprīlis 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Labots.

230998. viesis 3.aprīlis 2007 13:13
0 0 Atbildēt

900 neQ

231011. viesis 3.aprīlis 2007 13:21
0 0 Atbildēt

Tajā tabulā, kurā parādās laiki trasē, joprojām ir kļūdas. Nav pieskaitīti roteru sodi par 2. braucienu. Un izskatās,ka summas ar nesakrīt ar to,kam būtu jābūt.

231035. viesis 3.aprīlis 2007 13:51
0 0 Atbildēt

#15 Q

231036. viesis 3.aprīlis 2007 14:01
0 0 Atbildēt

Roteru sodi aprēķina formulā vēl nemaz nefigurē - tur ir tikai 4u summa mīnus sliktākais no tiem 4iem. Pieņemu, ka formula vēl tiks papildināta.

231037. viesis 3.aprīlis 2007 14:02
0 0 Atbildēt

to hammer - nav jau tā ka bez jēgas, jo pirmais brauciens lielākajai daļai tāpat bija vislēnakais! un galu galā - tā jau arī tika teikts - ņems nost sliktāko nevis pirmo braucienu - tāpēc sanāk ka ņem nost tam, kam sods! ;)

231041. viesis 3.aprīlis 2007 14:13
0 0 Atbildēt

38 Q

231042. viesis 3.aprīlis 2007 14:14
0 0 Atbildēt

Bet brauciena laiks = brauciens + konkrētā brauciena sods. Manā skatījumā viss OK. :)

231043. viesis 3.aprīlis 2007 14:15
0 0 Atbildēt

man arii liekas ok, jo stumdot riepas taapat zaudeejaam daudz laika, kameer tikaam atpakalj trasee!

#45

231052. viesis 3.aprīlis 2007 14:53
0 0 Atbildēt

To Redaktors!Varbut tam nav liela nozime,bet registracijas anketaa kaa sturmanis tika pieteikts Karlis Purgailis ... nevis 1. posma sturmanis Andris Rancans.

Ek. No 26

231057. viesis 3.aprīlis 2007 15:15
0 0 Atbildēt

laikam pusdienslaiks... rezultāti nemaz netop skaidrāki :(

231058. viesis 3.aprīlis 2007 15:53
0 0 Atbildēt

jā - pusdienslaiks gan

Redaktors 3.aprīlis 2007 15:54
0 0 Atbildēt

Bet brauciena laiks = brauciens + konkrētā brauciena sods.

Redaktors 3.aprīlis 2007 16:03
0 0 Atbildēt

Nu ja roteru sodi kadam sanaktu divos braucienos, tas jau ietekmetu rezultatu. Piedevam roteru sodi izcukoja labakos rezultatus, kurus del ta nacas svitrot, jo tie kluva par sliktakajiem.

231065. viesis 3.aprīlis 2007 16:14
0 0 Atbildēt

nav jau te tādu, kam katrā braucienā pa roterim būtu..

attiecīgi - visi brauca daudz maz piesardzīgi, lai nedabūtu sodus..

un ja ir vairāki braucieni ar sodiem, tad jau tas arī ietekmē gala rezultātu..

vienreiz kļūdīties var ikviens, tīri normāli, ka sods iet pie brauciena laika un krīt laukā kā sliktākais rezultāts (ja sods ir tikai vienā braucienā)...

Redaktors 3.aprīlis 2007 16:15
0 0 Atbildēt

Hammer! Neizdomā jaunu matemātiku! Sods par konkrētu braucienu summējas ar TIEŠI tajā notriektajiem roteriem.

231069. viesis 3.aprīlis 2007 16:35
0 0 Atbildēt

Iespejams,ka roteru sodiem tagad vairs nav jegas,bet pirms braukshanas tada informacija disciplinee. :)

Redaktors 3.aprīlis 2007 16:39
0 0 Atbildēt

Rezultāti atjaunoti - LEG ir aprēķināts.

231075. viesis 3.aprīlis 2007 17:07
0 0 Atbildēt

Red: Nu tak #40 ekipāžai ir 2min nobīde jāņem vērā, rezultātā Rob/Sods 4 NAV (12:28:22 132), bet gan 132-120=12...

Izskatās, ka nākamreiz nestāšos palīdzēt.. :(

Redaktors 3.aprīlis 2007 17:12
0 0 Atbildēt

Izlabots.

Redaktors 3.aprīlis 2007 17:26
0 0 Atbildēt

Pievērsiet uzmanību, vai visi vārdi, uzvārdi un komandas ir pieminētas!

231081. viesis 3.aprīlis 2007 17:51
0 0 Atbildēt

a kad tad bus kaut kāds kopvērtējums pa vietām:? Mums, iekš NSNF vajag zināt laicīgi, kuru ta vajadzēs trešdien pendeļot:?

231082. viesis 3.aprīlis 2007 18:21
0 0 Atbildēt

kkas galīg nav ritīg ar kontrollaikiem 36 ekipāžai!!! lielāko daļu braucām diezgan tuvu ar ekipāzu #15, bet pēc kontrollaikiem sanāk, ka esam bijuši krietni aiz viņiem - tā nu galīgi nevar būt...

jo īpaši jau laiks nr3 - kā iespējams ka tur esam bijuši pēc ROB???

#36 subaru

Redaktors 3.aprīlis 2007 18:35
0 0 Atbildēt

#36 toč drukas kļūda, labots.

231084. viesis 3.aprīlis 2007 18:40
0 0 Atbildēt

Paldies! Tagad korekti.

231085. viesis 3.aprīlis 2007 18:44
0 0 Atbildēt

Notīrīju šodien autiņam stiklu un secināju, ka ir palikušas sekas no "piebērtā stikla", kad #26 uz grants ceļa aizplēsa garām... :/

231086. viesis 3.aprīlis 2007 18:46
0 0 Atbildēt

vai gadījumā arī pie laika nr2 nav kļūda?

#36 subaru

Redaktors 3.aprīlis 2007 18:48
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka nē.

Ja neredzu kļūdas oriģinālajos pierakstos, man nav pamata neticēt hronometristam.

231089. viesis 3.aprīlis 2007 18:56
0 0 Atbildēt

Sorry par to stiklu ! :)

26.

231092. viesis 3.aprīlis 2007 19:05
0 0 Atbildēt

Nav tik traki, cerams veel turees ilgi... Bet piemiņa būs! :)

ieris #40

231106. viesis 3.aprīlis 2007 20:27
0 0 Atbildēt

Pēc provizoriskiem aprēķiniem:

Pnt Vieta Nr

11 1 6

13 2 21

16 3 4

18 4 25

18 5 15

20 6 7

22 7 20

24 8 34

25 9 9

26 10 10

28 11 26

32 12 31

34 13 23

40 14 47

40 15 33

41 16 38

45 17 108

46 18 19

48 19 28

53 20 1

54 21 45

54 22 13

55 23 29

57 24 3

60 25 22

61 26 900

61 27 35

62 28 24

62 29 18

65 30 40

67 31 37

72 32 36

231108. viesis 3.aprīlis 2007 20:55
0 0 Atbildēt

Kas tad to te ir rēķinājis un pēc kādas ābeces??

231109. viesis 3.aprīlis 2007 21:05
0 0 Atbildēt

A kas, nepatīk ieņemamā vieta. Sarēķini labāku!

231110. viesis 3.aprīlis 2007 21:09
0 0 Atbildēt

Rekini kaa gribi... lidzigi jau sanak...

Tobish: Griez kaa gribi,galja paliek galja. :D

Redaktors 3.aprīlis 2007 21:12
0 0 Atbildēt

Rezultāti taču ir publicēti.

Vietas tiks pieliktas rīt no rīta.

231114. viesis 3.aprīlis 2007 21:36
0 0 Atbildēt

231109. viesis 03.04.2007 21:05

Čau, anonīmais Varoni.

231115. viesis 3.aprīlis 2007 21:44
0 0 Atbildēt

Kurš tad ir tas viesis, kurš rēķinājos tos ''provizoriskos rezultātus'' ?? :D:D Kaut kāda nojēga ir par punktu skaitīšanu?

231116. viesis 3.aprīlis 2007 21:48
0 0 Atbildēt

Tev neienak prataa,ka viesis ari varbut neielogojusies kompetenta persona? Nu ja,kur ta lidz tavam pratinjam! :D

231117. viesis 3.aprīlis 2007 21:54
0 0 Atbildēt

Pilnīgi vienalga kas tas ir, bet sarēķināts tur ir tā, ka tikai Pirmais tā rēķina.

231118. viesis 3.aprīlis 2007 21:57
0 0 Atbildēt

:D Pirmais laikam ir rekinvedis... Vai ari vinjam ir kads mistisks softs,kas smuki rekina... :D

231119. viesis 3.aprīlis 2007 21:59
0 0 Atbildēt

Kaa tad isti butu jarekina? vieta LEG+vieta TRASE + vieta OZ ... man domat,ka taa... :?

231120. viesis 3.aprīlis 2007 22:01
0 0 Atbildēt

Nesapas ne Bizenajam sodi, ne mums, ne liepājniekiem. lai arī kas rēķināja ( Elmārs tas nav) , izskatās pēc 3. klases skolnieka. Un vēl pie tam pēc bailīga skolnieka,kuram kauns par savu personu.

231121. viesis 3.aprīlis 2007 22:02
0 0 Atbildēt

Furtak, tu tak pats ar vari sarēķināt, ja ir vēlme. Tik neaizmirsti dalījumu trasē piedziņas klasēs un to,ka OZ pie vienāda laika ir vienādas vietas...ir 2 pirmās, vairākas otrās un tā tālāk....

231122. viesis 3.aprīlis 2007 22:03
0 0 Atbildēt

Njaaa... pec tada aprekina nekas nesanak. Dajotje formulu! :D

Gribas zinat,a to miegs nenak... :D

231123. viesis 3.aprīlis 2007 22:05
0 0 Atbildēt

Es jau visu dienu sedeju un meginaju izzist,kaa un kas,bet te kaut kaads mistisks aprekins.

Par vietam trasee neaizmirsu...

231124. viesis 3.aprīlis 2007 22:07
0 0 Atbildēt

OZ ir III 1.vietas un VII 2.vietas

231125. viesis 3.aprīlis 2007 22:07
0 0 Atbildēt

Ble nevis VII ,bet gan V (piecas)

231126. viesis 3.aprīlis 2007 22:08
0 0 Atbildēt

Kāpēc mistisks? Leģendā vietu sadalījums vienkārš-kuram mazāk sodu, tam augstāka vieta. Trasē tas pats, tikai tur ir dalījums klasēs, attiecīgi ir 2 pirmās, 2 otrās un tā tālāk vietas. OZ pie vienādi ceļā pavadīta laika ir vienāda vieta. 40 minūšu laikā iekļāvušies ir 1. vieta, 41 minūšu -otrā un tā tālāk.

231127. viesis 3.aprīlis 2007 22:10
0 0 Atbildēt

Nu tas ir skaidrs kaa ir tabulaa,bet ta provizoriskaa liste neshtimmee...

231128. viesis 3.aprīlis 2007 22:11
0 0 Atbildēt

man tā provizoriskā liste izskatījās pod ebka ... #19

231129. viesis 3.aprīlis 2007 22:13
0 0 Atbildēt

provizoriskā liste ir diletanta roku darbs.

231130. viesis 3.aprīlis 2007 22:15
0 0 Atbildēt

Ja 1.vieta taa arii skaitaas "1" un 20. "20" tad tipo par divam disciplinam ar ienjemtajam 1. un 20. vietu ir 21 punkts .

Taa laikam,ja?

Nu tad ja Dex= 1+6+5 ,tad cipars ir galigi savadaks,neka tani PRO listee.

231131. viesis 3.aprīlis 2007 22:15
0 0 Atbildēt

Ātrs veids kā sa (3,14)st prātu

231132. viesis 3.aprīlis 2007 22:16
0 0 Atbildēt

Koroch,ja nav rezultatu,tad nav... gaidis lidz ritdienai :|

231133. viesis 3.aprīlis 2007 22:17
0 0 Atbildēt

nazurbajev [?] 03.04.2007 22:16

Koroch, ja nav rezultatu, tad nav... gaidis lidz ritdienai :|

:) Ja nav taf nebūs - rīt tie labāki Tev nepaliks :)

231134. viesis 3.aprīlis 2007 22:17
0 0 Atbildēt

Jā, Fartuk, man tāds rezultāts sanāca- 12 punkti, Bizem 15, Liepājniekiem -14...citiem nereeķināju.

231135. viesis 3.aprīlis 2007 22:18
0 0 Atbildēt

Man sanak 26 :?

231136. viesis 3.aprīlis 2007 22:21
0 0 Atbildēt

Mosh nepaslinkot un sarekinat? Ble,bet pailgi bus... bet ari zinkare moca... :D

231137. viesis 3.aprīlis 2007 22:25
0 0 Atbildēt

Nezinu,slinkums acis šķobīt par trases laikiem, bet ja tev trasē ir 4. vieta, tad jā, 26 punkti kopā.

231138. viesis 3.aprīlis 2007 22:27
0 0 Atbildēt

Man jau shadi tadi uzmetumi ir... :)

Tulit izrekinashu.

231139. viesis 3.aprīlis 2007 22:33
0 0 Atbildēt

kā jums tur rēķinās??? kad vareetu būt kādi reāli rezultāti, nevis šāda traka spriedeleeshana???

Wimba!

231145. viesis 3.aprīlis 2007 23:33
0 0 Atbildēt

Pec birtinja iemetishu... ceru,ka REDS nedusmosies... :D

231148. viesis 4.aprīlis 2007 0:01
0 0 Atbildēt

Re kā, organizatori guļ,dalībnieki rēķina.

231150. viesis 4.aprīlis 2007 0:07
0 0 Atbildēt

No/P./Vieta

6./9 /1.

20/12/2.

21/13/3.

7 /14/4.

4 /14/4.

34/16/6.

10/16/6.

25/16/6.

15/18/9.

47/20/10.

31/22/11.

9 /25/12.

26/26/13.

38/27/14.

28/32/15.

23/32/15.

33/34/17.

19/36/18.

3 /38/19.

13/38/19.

108/39/21.

45/41/22.

29/42/23.

22/42/23.

35/43/25.

1 /43/25.

18/46/27.

900/47/28.

40/47/28.

24/48/30.

37/48/30.

36/54/32.

Taa nu man sanaca... punkti ir katra disciplinaa ienjemto vietu summa.

PN. nekadas bumbas man ludzu nepiesiet! :D

231152. viesis 4.aprīlis 2007 0:40
0 0 Atbildēt

:D:D nu ko, vēl viens izrēķinās un mums ar Edgaru būs pirmā vieta :D

231153. viesis 4.aprīlis 2007 0:44
0 0 Atbildēt

A man ar katru aprekjinu arvien zemak un zemak... :D

Redaktors 4.aprīlis 2007 8:39
0 0 Atbildēt

Hammers nav ievērojis sen zināmo principu OZ - aiz trim pirmajām vietām seko 4. vieta, nevis 2.

Pēc mūsu datiem ir nedaudz citi rezultāti.

Redaktors 4.aprīlis 2007 8:49
0 0 Atbildēt

Pirms rezultāti kļūst par oficiāliem, tiem parasti nav klāt iegūtās vietas. Rezultāti bez vietām jau ir sen.

Nu tagad pieliku klāt vietas.

231173. viesis 4.aprīlis 2007 9:26
0 0 Atbildēt

man sacēlās jautājums - kurš no tiem TRIM, kam OZ ir rakstīts "1.vieta", ir pirmajā vietā, kurš otrajā un kurš trešajā, ja es esmu CETURTAJĀ ????

Redaktors 4.aprīlis 2007 10:03
0 0 Atbildēt

Pirmās trīs pirmās vietas dala 1-3 vietu. Nākošā ir 4. vieta. Tāda sistēma ir vienmēr bijusi un BŪS.

231184. viesis 4.aprīlis 2007 10:12
0 0 Atbildēt

Sistema ir pat ljoti forsha... :)

Redaktors 4.aprīlis 2007 10:19
0 0 Atbildēt

Cita varianta nemaz nav, lai kā jums gribētos...

231189. viesis 4.aprīlis 2007 10:43
0 0 Atbildēt

kā jau vienmēr...

1. zvanot pirms rallija oficiālajām personām, lai uzzinātu, vai trasē varēs lietot +/- sporta riepas, saņēmām atteikumu, lai gan, kā vēlāk to trasē varēja manīt, citiem tas bij atļauts. (šeit pat nav runa par rezultātu, bet gan par principu kā tādu.)

iespējams, ka savādākas riepas trasē mums nepalīdzētu, bet, atšķirībā no citiem, mums netika dota iespēja pat pamēģināt.

2.OZ brauciens... Agrāk šajos pasākumos bij problēma, ka savā laikā iebrauc 10 - 13 ekipāžu, kuras visas saņem 1.vietu, un attiecīgi nākamajiem ir 14.vieta...

šoreiz esam izgājuši uz ātrumu, kas distanci veic ātrāk, izpildot visus nosacījumus (uzdevumus), tam arī ir 1.vieta.

tik šis tas nav saprotams:

a) ja tiek braukts maximāli ātri, tad kamdēļ finišā laika mērijumus neveic ar sekunžu precizitāti (tad es saprastu, kamdēļ mūsu ekipāžai ir 15.vieta OZ braucienā)

b)kādēļ mērot ar minūtes precizitāti, netiek skaitītas vairākas pirmās vietas, pēc tam vairākas otrās, vairākas trešās, utt. ???

kaut kā bišk netaisnīgi liekas..., bet mūžīgā kasīšanās ar nolikuma ikreizēju interpretēšanu organizatoru gaumē, jau ******* piegriezusies...

#20 stūrmanis

Redaktors 4.aprīlis 2007 10:46
0 0 Atbildēt

Te nav nekādas interpretēšanas - ir 3 pirmās vietas, tad seko 4.vietas utt. Tā nav interpretēšana, bet šis princips ir bijis ievērots GADIEM. Sekundes OZ finišā nekad nav skaitītas, jo tiek pieņemts, ka dalībnieki ievēros CSN. Izskatās, ka šoreiz tas nav ievērots. Žēl, ka nebija policijas...

Par riepām - aizmirstiet par riepām, uz kurām nav E simbola. No nākošā posma pie sacensībām tādi auto netiks pielaisti.

231191. viesis 4.aprīlis 2007 10:51
0 0 Atbildēt

Hmmm... interesants viedoklis par OZ. Liekas,ka tiesham principaa butu janem vera ari SEK... bet labak nah to lidoshanu.

231192. viesis 4.aprīlis 2007 10:54
0 0 Atbildēt

oz nekad nav tikušas ņemtas vērā sekundes. tas arī nekad nav bijis svarīgi. šis posms ir bijis zināms izņēmums dabiskā apgaismojuma ziņā. parasti orientēšanās notiek tumsā, ir komplicētāka un lielākoties dalībnieki atgriežas ar sodien = kavējumiem. viena posma dēļ tomēr netiek mainīta vērtēšanas kārtība.

231193. viesis 4.aprīlis 2007 11:09
0 0 Atbildēt

OZ nekad nav tikušas ņemtas vērā sekundes, jo OZ NEKAD NAV BIJIS UZ LAIKU !!!!!

Redaktors 4.aprīlis 2007 11:10
0 0 Atbildēt

Arī pagājušajā reizē bija uz laiku.

231195. viesis 4.aprīlis 2007 11:17
0 0 Atbildēt

deksters [?] 03.04.2007 21:44

Kurš tad ir tas viesis, kurš rēķinājos tos ''provizoriskos rezultātus'' ?? Kaut kāda nojēga ir par punktu skaitīšanu?

Izskataas, ka no@irstajam viesim ir bijusi kaada nojeega, augshgals ir sanaacis liidziigs...

Redaktors 4.aprīlis 2007 11:18
0 0 Atbildēt

Iesaku uz apbalvošanu ierasties visiem, jo runāsim par smago III posmu!

231198. viesis 4.aprīlis 2007 11:20
0 0 Atbildēt

ja nesanāk 3 pirmās vietas un 5 ceturtās vietas, tad jau nav problēmu.. pagājušajā posmā NAV vairākām ekipāžam vienāda vieta...

a ja tas ir uz laiku un pārvēršas par pasākumu "skrējiens pēc miljona", tad jātaisa fotofinišš :D un jāprecizē līdz sekundei, lai nesanāk tāda tizla situācija ar vairākām vienādām vietām...

231200. viesis 4.aprīlis 2007 11:21
0 0 Atbildēt

interesanti, kāpēc dienas leģendas braucienā var noķert laiku ar precizitāti līdz sekundes simtdaļai, bet vakara leģendas braucienā tas paliek neiespējami ???

PS.. domājiet, ko gribiet.. sistēma šā kā tā neietekmē manas ekipāžas rezultātu, te ir runa par principu...

231201. viesis 4.aprīlis 2007 11:22
0 0 Atbildēt

vakara leģendas = vakara OZ...

sorry

231202. viesis 4.aprīlis 2007 11:25
0 0 Atbildēt

nu netiek un netiks oz mērīts sekundēs un punkts. ja oz naktī no kāda uz kādu no punktiem ir leģenda kā atsevišķa disciplīna, to mēra līdz sekundei. un nekā savādāk. bet oz finišs vienmēr ir bijis minūtēs.

231206. viesis 4.aprīlis 2007 11:45
0 0 Atbildēt

ja ir uz laiku un visi brauc vienā laikā, tad jau nav variantu.. moš nākamreiz visiem būs pirmās vietas... ko tad???

tad nelieciet uz laiku.. atbrauks visi norādītajā laika normā, visi vienādi visu atraduši un būs jaukas entās pirmās vietas :)

ja jau uz laiku, tad uz laiku.. un ja ar laika mērīšanu jau nevar izvairīties no vietu dublēšanās, tad jau tas ir bezpriģels.. ķipa ne būtu ne sekunžu, ne simtdaļu, ne tūkstošdaļu, lai noteiktu normāli rezultātu...

trallallā.....

231207. viesis 4.aprīlis 2007 11:45
0 0 Atbildēt

nu pagaidām jau tiek solīts, ka nākamreiz būs grūtāks OZ, bet ne vienmēr solītais šeit tiek izpildīc...

un OZ rēķināšanā ar ir starpība, vai visi iebrauc laikā, izpildot visus uzdevumus, un ir 30 1ās vietas, vai izejot uz ātrumsacīkšu principu...

231208. viesis 4.aprīlis 2007 11:48
0 0 Atbildēt

un par tiem E burtiem uz riepām...

kāpēc tieši no nākamās reizes, nevis šīs vai iepriekšējās???

kapēc nevar vinreiz uztaisīt normālu nolikumu, lai viss būtu skaidrs, lai nebūtu iespējas ienterpretēt???

Redaktors 4.aprīlis 2007 11:48
0 0 Atbildēt

Nu tik viegla OZ nav bijusi ļoti sen. Iepriekšējie OZ bija sarežģītāki. Šoreiz neviens negribēja gaidīt vēl stundas līdz tumsai. Arī OZ / LEG maršruts tika saskaņots ar grūtībām, jo pagastos baidījās no sabojātiem ceļiem. Tāpēc arī tik vienkārša OZ. Kad piedāvājām sacensības bez OZ/LEG, tad bija vēl lielāka kliegšana - "opredeļitesj, tovariši!"

Redaktors 4.aprīlis 2007 11:51
0 0 Atbildēt

Par riepām - nekad nav bijis savādāk - CSDD nepieļauj ielas satiksmi bez E, bet šis posms bija "precedents", kad par to sāka runāt un tāpēc pirmo reizi tas notika ar brīdinājumu.

Nākošreiz brīdinājumi netiks izteikti un bez E nevarēs startēt.

231213. viesis 4.aprīlis 2007 11:57
0 0 Atbildēt

tad vai nu taisa normāli, vai netaisa nemaz :)

kāda jēga no tāda OZ, ka nevar vietas normāli sadalīt???

231214. viesis 4.aprīlis 2007 11:58
0 0 Atbildēt

a kas tie par brīdinājumiem, ja ir NOLIKUMS???

vai Nolikums ir tikai principa pēc, a pārējais ir - pupu mizas, ķipa kā iegribēsie ????

231216. viesis 4.aprīlis 2007 12:00
0 0 Atbildēt

bez OZ/LEG tas jau būtu kaut kas līdzīgs krosam, rallijam...

ja jau CSN/CSDD nepieļauj satiksmi bez E, tad nekāds brīdinājums nebij nepieciešams :D

Redaktors 4.aprīlis 2007 12:17
0 0 Atbildēt

Rezultāti lēnām pārtop par oficiāliem.

231226. viesis 4.aprīlis 2007 12:30
0 0 Atbildēt

meitenes - vienārši nav ko darīt, jebšu nevaram sagaidīt pusdienlaiku lai atceltu pakaļu nokompja?

231230. viesis 4.aprīlis 2007 13:03
0 0 Atbildēt

Nav jau tik viennoziimiigi, jo peec iAuto 2007.gada nolikuma:

1.1. 2007.gada standarta automobiļu tūrisma rallija kausa “iAuto rallija kauss 2007” ir daudzposmu sacensības, kuru norisi reglamentē LAF Sporta kodekss un tā papildinājumi...

savukaart LAF SAK

TEHNISKIE NOTEIKUMI AUTOMOBIĻIEM DALĪBAI STANDARTA AUTOMOBIĻU KOMISIJAS RĪKOTAJĀS/REĢISTRĒTAJĀS MINIRALLIJA SACENSĪBĀS noraada:

10.  Riteņi un riepas

....

10.6 Atļauts lietot rallija sporta grants un rallija sporta asfalta riepas.

231231. viesis 4.aprīlis 2007 13:05
0 0 Atbildēt

Vai tiešām šeit visi brauc tikai dēļ rezultātiem?? Kur tad paliek braukšanas prieks?!

Man gan patika gan leģendas brauciens, gan vakara orientēšanās (kaut arī bija vienkāršāk kā parasti)!

Redaktors 4.aprīlis 2007 13:13
0 0 Atbildēt

3.posma nolikumā ir teikums par E simbolu uz riepām.

231235. viesis 4.aprīlis 2007 13:35
0 0 Atbildēt

Ja ir 10 pirmās vietas, neticu,ka visi ir iebraukuši vienā sekundē. Kāpēc kādam, kurš iebrauc nākamajā minūtē ir 11. vieta, ja viņš atpaliek no iepriekšējā teiksim par 7 sekundēm? Kāpēc ir tik liela starpība- 10 vietas? Lai ir 9, 8, 7, 6......... Lai nav tā, ka ir tik liela atstarpe. Ir 3 pirmās, 4 otrās, 9 trešās vietas.

Es piekrītu,ka man ir 15. vieta, jo pirms manis ir iebraukuši 14 cilvēki. Bet, kāpēc tam, kurš iebrauca pirms manis , tiek dāvātas 13 vietas mazāk kopvērtējuma aprēķinā???????????

Redaktors 4.aprīlis 2007 13:44
0 0 Atbildēt

Ja ir 10 pirmās vietas, tad visi desmit iebraukuši vienā minūtē, un tā kā vērtēšanas sistēma bija minūte, tad tieši tā arī sanāk.

231237. viesis 4.aprīlis 2007 13:55
0 0 Atbildēt

katram ir iespēja taisīt savu pasākumu...

vai palīdzēt redam uztaisīt viņējo....

esmu arī kautko taisījis un tāpēc zinu, ka iepriekš visu paredzēt ir grūti...

man ir tikai viens ieteikums redaktoram

pirms drukāt leģendas, izbraukt un PĀRMĒRĪT trasi

tāpēc, ka dažos posmos pareizais krustojums ir jāatrod apmēram kilometru no iepriekšējā orientiera ar 50 metru precizitāti (pērn posms, kura starts bija kautkādā grans karjerā), bet citās vietās 300m ir "pie kājas" - piemērs - šī gada bauskas posms (es speciāli pārmērīju, kopā ar komandas biedra stūrmani) - izbrauc no trases ceļa uz šosejas un tad nobrauc leģendā minēto attālumu.... un paskaties kurš krusts bija tuvāk - benzīntanka vai īstais....

un kā šajā gadījumā tālāk rēķināt sekundes???

p.n.

es varētu pieteikties pārmērīt, bet tādā gadījumā nevarēšu piedalīties :(

Redaktors 4.aprīlis 2007 13:58
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais krustojums nebija divu ceļu krustojums, bet gan par 90grādiem sagriezts T. Jūti atšķirību? Citiem gan par 55km sakrita ar 200m nobīdi. Parēķini, cik tas ir procenti... Šķiet, ka pietiekami maz.

231240. viesis 4.aprīlis 2007 14:11
0 0 Atbildēt

Man viss patika, izņemot, ka leģendā mums ir tik liels sods iegriezts, kam negribas piekrist, jo nekur distancē nenobīdījāmies vairāk par pāris sekundēm, bet te vairāk kā pusotras minūtes sods:( Tā kā neko pierādīt nevaram, nāksies piekrist tiesneša pierakstiem un turpmāk braukšanas maršrutu logot:(

Bet vismaz prieks, ka trasē man iemērīja tikai superviegls vienpiedziņas auto (golfs) un dažas pilnpiedziņas.

OZ tiešām varētu sākt mēŗīt sekundes, kāda problēma - izmainam 3.posma nolikumu, tradīcijas un uz priekšu.

Bet vispār foršs pasākums anyway!

231242. viesis 4.aprīlis 2007 14:15
0 0 Atbildēt

Redaktor: Tiešām interesanti kā ir ar laikiem?

Ja dabā distance lielāka, tad

1. pieturoties pie vidējā ātruma -> pavadītais laiks distancē ir ilgāks

2. pavadot noteikto laiku -> vidējais ir lielāks

Doršvien jau ka pareizais variants ir 2. Jo cik noprotu, tad rezultāti tiek rēķināti pēc sākumā noteiktā laika, vai ne?

Redaktors 4.aprīlis 2007 14:16
0 0 Atbildēt

Laiki tiek rekinati pec uzdotas marsruta kartes.

231247. viesis 4.aprīlis 2007 14:33
0 0 Atbildēt

... jo tālāk, jo trakāk ...

231248. viesis 4.aprīlis 2007 14:40
0 0 Atbildēt

Nu iemacieties zaudet, nevis te sakat apstridet dajeko...

231249. viesis 4.aprīlis 2007 14:40
0 0 Atbildēt

... kaislības sit augstu vilni (: vilnim tagad zila ace (:

231252. viesis 4.aprīlis 2007 14:43
0 0 Atbildēt

231230. viesis 04.04.2007 13:03

Nejauc miniralliju ar iAuto ralliju. Tās ir divas dažādas sacensības. Minirallijs ir ātrum sacensības ar atbilstošu drošības aprīkojumu, iAuto rallijs ir orientēšanās/atjautības rallijs.

Redaktors 4.aprīlis 2007 14:45
0 0 Atbildēt

:) atjautības sacensības??? Nu katrs domā, kā vēlas...

231254. viesis 4.aprīlis 2007 14:48
0 0 Atbildēt

iAuto rallijs ir pirmā skola pirms minirallija.

231255. viesis 4.aprīlis 2007 14:55
0 0 Atbildēt

231252. viesis 04.04.2007 14:43

Palau, viesi! Izlasi LAF NACIONĀLO SPORTA KODEKSU (ja jau gribi buut tik gudrs), izlasi iAuto nolikumu, pazvani uz LAF un paintereseejies par lietaam, un tad saac glupi gvelzt.

Redaktors 4.aprīlis 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Visi dalībnieki/interesenti laipni aicināti uz apbalvošanu - Valdeķu ielā 33, Eurostop 2.stāvā picērijā "Trīs Pingvīni" trešdien 4.04.2007. plkst. 19.

231259. viesis 4.aprīlis 2007 15:18
0 0 Atbildēt

231255. viesis 04.04.2007 14:55

Par kurām lietām tad man būtu jāpainteresējas? Vai ne par tām, ka sākot ar 2006. gadu, visām a/m, kuras piedalās ātrumsacensībās (piem. minirallijā) ir jābūt aprīkotām ar drošības karkasu? Vai arī par tām lietām, ka tiesnešiem jābūt licencētiem..? Protams, man līdz Jūsu gudrajiem prātiem vēl tālu, bet nu nekas, viss nāk ar laiku.

Lai Jums veicas un prieks par organizatoriem, kas cenšas uzturēt auto garu arī nesporta (domāti ne "ātrunnieki") braucējos. Tomēr palasot Jūsu savstarpējos komentārus, un aplikšanu ar ne tiem skaistākajiem epitetiem, rodas iespaids, ka nekur tālāk par savu katliņu negrasaties izaugt. Katrā ziņā daudzi teksti ne Jums, ne vortālam godu nedara.

Redaktors 4.aprīlis 2007 15:24
0 0 Atbildēt

Droši vien anonīmais T. aizmirsis, ka LAF SAK (komisija) sastāv ne tikai no minirallija, bet tur atrodamas arī citas disciplīnas, kurās nav nepieciešams drošības karkass. Ja interesē, tad arī galvenais tiesnesis ir licencēts.

Kas attiecas uz dalībnieku ņemšanos, tad jāatzīmē, ka viņiem šeit ir vismaz kāda iespēja to darīt, nevis vienkārši saņemt rezultātus, nesaprotot, par ko un kas bija nepareizi...

Un visbeidzot - ja reiz jūties tik ļoti sportiski gudrs, tad vajadzētu piekopt kaut vai nelielu sportisku rīcību un nenoniecināt visu pārējo, it sevišķi to, ko nezini.

Un pats beidzamais - kad pats (un vai vispār) esi braucis rallijā? :)

Redaktors 4.aprīlis 2007 15:34
0 0 Atbildēt

Visi dalībnieki/interesenti laipni aicināti uz apbalvošanu - Valdeķu ielā 33, Eurostop 2.stāvā picērijā "Trīs Pingvīni" trešdien 4.04.2007. plkst. 19.

231263. viesis 4.aprīlis 2007 15:38
0 0 Atbildēt

A napig man ir 28 vieta :? Man parasti bij no 16-22 vietai!! Pieprasu pārlabot rezultātu!! 8)

231265. viesis 4.aprīlis 2007 15:50
0 0 Atbildēt

231259. viesis 04.04.2007 15:18

Iir arii TEHNISKIE NOTEIKUMI SĒRIJVEIDA AUTOMOBIĻIEM ROAD KLASEI, kurai tad sis autosporta pasaakums (2.10. Autosporta pasākums - LAF saskaņotas un Kodeksa prasībām atbilstošas sacensības, parāde, paraugdemonstrējums, tests, rekorda mēģinājums vai treniņi) piekriit

231276. viesis 4.aprīlis 2007 18:00
0 0 Atbildēt

red, ja pamanīji, tad es neko nesaku par attālumu sakritību/nesakritību par 200m finišā!

es vēlreiz uzsveru, ka speciāli pēcpustdienā kopā ar citas ekipāžas stūrmani pārmēriju attālumu no pagrieziena ārā no trases ceļa līdz pagriezienam pa kreisi, netici man, pārmēri pats ;)

tas nekādā gadījumā nav uzskatāms par personīgu uzbraucienu vai mēģinājumu apstrīdēt kādus rezultātus, BET pēdējā laikā leģendas attālumu neatbilstības problēmas ir praktiski visos posmos - un ne tikai es tās pamanu....

un jautājums ir sekojošais un es gribētu daudzmaz oficiālu atbildi (par oficiālu es uzskatu to variantu, pēc kura strādā tiesneši): kā tālāk ir jārēķina režīms, ja kāds no leģendā esošajiem orientieriem dabā ir aizlecis par pāris simtiem metru, jeb šajā gadījumā par apmēram 15 sekundēm

piemēram, ja šajā orientierī (pagriezienā pa kreisi no šosejas vai tuvu tam) būtu laika tiesnesis, tad kurš variants būtu pareizais

1) nobraukt ar ātrumu 70km/h, neskatoties uz attālumu neatbilstību

2) būt orientierī pēc leģendas attālumiem aprēķinātajā laikā, uzspļaujot ātruma režīmam

231278. viesis 4.aprīlis 2007 18:14
0 0 Atbildēt

Pirmais: apskaties iepriekšējā lapā! :) Es tieši to pašu jautāju 04.04.2007 14:15.

Red'a atbilde = 2. variants.

231279. viesis 4.aprīlis 2007 18:21
0 0 Atbildēt

ja tā, tad kuļi ir vaidzīgs vidējais ātrums????? sarakstam jau leģendā cikos jābūt orientierī un āttālumus nemaz nerakstam klāt ;)

231281. viesis 4.aprīlis 2007 18:33
0 0 Atbildēt

eu, kas ir roteri?

231282. viesis 4.aprīlis 2007 18:40
0 0 Atbildēt

Tā arī ir patiesība par to,ka šis ir atjautības un mistikas pasākums. Jo-nekad nevar zināt,kā tiks noteikti rezultāti.

231283. viesis 4.aprīlis 2007 18:44
0 0 Atbildēt

Pirmais,un ko tu vāries?? Pats tak teici, ka nav ko pārmest. Ko virini vārtus tad?

231297. viesis 4.aprīlis 2007 22:20
0 0 Atbildēt

Nu re, viss izrunāts, visi tādi mierīgi un smaidīgi šķīrās. :)

231306. viesis 5.aprīlis 2007 0:35
0 0 Atbildēt

man patika, trases vajadzetu biezaak!! :D

231307. viesis 5.aprīlis 2007 0:51
0 0 Atbildēt

vai citiem nav veel bildes uz citiem serveriem(bildez, fotki, draugiem)??

#06

231455. viesis 6.aprīlis 2007 21:33
0 0 Atbildēt

Draugiem.lv - ir

231456. viesis 6.aprīlis 2007 21:34
0 0 Atbildēt

Dirigent !

Nepatiik ka jaunie atstaajusi aiz muguras :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti