Rūpnīca, kas ražo Kia cee’d, uzstāda ražošanas rekordus 8

 
4.aprīlis 2007 7:47

Gada sākumā jaunā Žilinas rūpnīca Slovākijā, kas sākusi ražot automašīnas Kia cee’d modeli, pilnu ražošanas jaudu ir sasniegusi ātrāk, nekā bija cerēts. Kopš janvāra saražotas 24 000 Kia cee’d, martā rekords bija 617 auto dienā.

”Pieprasījums pēc Kia cee’d ir liels,” saka Kia Auto Baltijas reģiona tirdzniecības vadītāja Kristela Kirgmā (Kristel Kõrgmaa). ”Par laimi ir gaidāma transportlīdzekļa gaidītāju rindas samazināšanās, jo iepriekšējā gadā darbību sākusī Žilinas rūpnīca ir strādājusi efektīvāk nekā gaidīts. Kia sākotnējais mērķis - ceturksnī saražot 5000 modeļu un sākot no maija - 10 000 mēnesī - jau ir pārsniegts, jo otrā ražošanas maiņa tika aizsākta 45 dienas ātrāk nekā plānots.”



“Otrās maiņas mērķis ir saražot 60 cee’d automašīnas stundā,” piemetināja Kristela Kirgmā. Martā plānoto 10 000 automašīnu vietā tika saražots par 2000 transportlīdzekļiem vairāk, savukārt maija mēnesī pircējiem būs iespējams piegādāt apmēram 14 000 Kia cee’d automašīnas. Pateicoties augsta līmeņa tehnoloģijai, automašīnām ir iespējams nodrošināt ļoti labu kvalitāti, ņemot vērā to, ka Kia ir nolēmusi piešķirt cee’d 7 gadu vai līdz 150 000 km nobraukuma garantiju.

Vairāk nekā 1 miljardu eiro izmaksājusī videi draudzīgā Žilinas rūpnīca reģionā ir radījusi apmēram 10 000 darba vietas. Strādājot ar pilnu jaudu, rūpnīca ražos 300 000 jeb 100 auto uz vienu darbinieku gadā.
Līdz gada beigām būs iespējams izvēlēties ne tikai cee’d ar lūku, bet arī vēl divus citus modeļa virsbūves tipus. Piecdurvju Sporty Wagon ražošana tiks uzsākta augustā, trīsdurvju Sporty Hatch - decembrī.

Kia Motors ir viena no pasaulē visstraujāk augošajiem autoražotājiem. Kompānijas oficiālais importētājs Igaunijā, Latvijā un Lietuvā ir KIA Auto AS (www.kia.ee).
 
Visi komentāri
 
231160. viesis 4.aprīlis 2007 8:05
0 0 Atbildēt

Slovaki malači , piesaistījuši investīcas .... Latvieši lohi, kas tās ir pakasuši .....

Ja savā laika Rafa krieviskā vadībā nebūtu sava lielā krievu drauga GAZ uzticības atrauga, tad iespējams jau tagad mēs Jelgavā montetu VW marku vai Opel, bet toreiz tafos 90mitajos vienam otram likās ka ar GAZ būs labāk, jeb vieglāk nopelnīt uz objekta izpārdošanu .... žēl ka esam pakāsuši vieno no tautsaimniecības nozarēm kas nodrošinātu ka minimums 5000 darba vietas.... tāda nu ir tā Latvija kupi prodaij .... tādi inženieri kādi bija Rafā , tādi vairs LV nebūs nekad .... prieks par tiem kas turpina savu darbu un iemaņas pilnveidot Vācijā, lai gan dažam labam jau drīz pensijas vecums.

231182. viesis 4.aprīlis 2007 10:08
0 0 Atbildēt

Laikam jau ZILiņus ar neražos (nesaliks) mūsu banānu valstī.

Karoče, drīz arī biķernieku trasi patirsīs, nu jauki....

Bet par auto - kia paliek kia...

231264. viesis 4.aprīlis 2007 15:42
0 0 Atbildēt

psec, šitās KIA jau tuvākā laikā ir plānots ražot ar lūku...

:D :D

Nu malači, Malači!!!

:D :D :D

231288. viesis 4.aprīlis 2007 21:03
0 0 Atbildēt

to Joo

Tev ir informācija, ka VW vai Opel Jelgavā vispār ir gribējis ko pasākt?

Vai ļerksti ļerkstēšanas pēc?

231294. viesis 4.aprīlis 2007 21:37
0 0 Atbildēt

to:231288. viesis 04.04.2007 21:03

Info no darbiniekiem, kas tur strādāja jeb inženieriem, kas tagad VW darbojas ...... bija arī citi koncerni, kas izteica vēlmi sadarboties bet tos neatminos .... bet VW itsevišķi palicis spilktā atmiņā... tas bija 90 vidus ja parezi atceros ....

Starpicu KIA arī apsvēra iespēju izveidot šajā reģionā rūpnīcu, bet laikam nebija tik vilinoši piedāvājumi. Par BMW uzreiz bija skaidrs, jo ražotais modelis bija paredzēts Krievijas tirgum ....tāpat kā Ford un Toyota .... , bet to ka mēs pakāsam šo tirgu 90desmitajos gados tas ir reāli ... mūsu lielākā verītba bija nevis ēkas un ražošanas līnijas , kas bija tehnoloģiski nokalpojušas , bet gan darbinieku resurss, kura tobrīdējas izmaksas bija ļoti pieņemamas investoriem, tieši investoriem, nevis sadarbības partneriem ....., bet nekas tagad pat mēs Latvijā nespējam normāli pārbūvēt auto, jo pat tur mūs leiši ir apsteiguši, dzirdēju ka Kauņā drīz būs pirmais sertificētais auto parbūves cehs, kuru drīzimā apstiprinās ES (Prasibas ir ļoti nopietas, itseviķi drošības testiem sēdekļiem un jostām...) takā dārgie letiņi turpināsim pirk nekustamos pārdot tos pēc pāris gadiem un priecāties par īstermiņa peļņu nerūpējoties par savu bērnu nākotni, bet priecāties par jaunu MB ..... esam tak egoistu tauta Baltijas piekrastē

231408. viesis 5.aprīlis 2007 11:39
0 0 Atbildēt

JOO taisnība.

231413. viesis 5.aprīlis 2007 13:16
0 0 Atbildēt

Protams,ka salaida dēlī visu to RAF rūpnīcu,un vai nav vienalga,kādas markas auto gribēja tur ražot-jebkurā gadījumā tas mums(kā valstij) būtu izdevīgi.Tāpat jau arī VEF u.c. aizlaida dibenā.

231452. viesis 6.aprīlis 2007 17:50
0 0 Atbildēt

Rūpnīca, kas ražo Kia cee’d, uzstāda ražošanas rekordus ------

tādus saukļus atceros kopš PSRS laikiem kad galvenais bija kvantitāte nevis kvalitātāte

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti