Maserati Quattroporte Executive GT 12

 
17.aprīlis 2007 9:11

Maserati Quattroporte Executive GT ir sporta tipa četrdurvju sedana prestiža modifikācija, kas orientēta vairāk uz komfortu un solīdu stilu. No parastās Quattroporte tā atšķiras ar citu, greznāku interjera noformējumu ar koku un ādu, hromētiem virsbūves dekoriem un oriģināla dizaina riteņiem.



Executive GT, kas uzskatāms par Maserati modeļu gammas flagmani, paceļ interjera un eksterjera eleganci jaunā līmenī. Uz 2007. modeļu gadu ieviesti jauni salona apdares materiāli (gan ādas, gan koka) un jauna krāsu gamma ar vēl nebijušiem toņiem.

  • divu dažādu ātrumkārbu izvēle
  • jauni 19 collu riteņi
  • salona aizmugures aprīkojums vissmalkākajām kaprīzēm
  • hromēti dizaina akcenti
Vizuāli Quattroporte Executive GT var pazīt pēc hromētām sīka ornamenta dekoratīvajām radiatora restītēm priekšā, kā arī trīs motortelpas ventilācijas atverēm sānos katrā pusē tādā pat stilā. Vēl viena ārēja atšķirība ir spoži lietie 19 collu riteņi ar deviņiem īpaša dizaina spieķiem.

Automašīnas salona aprīkojums, kurā ietilpst t.s. Comfort Pack, rada asociācijas ar paaugstināta prestiža limuzīniem. Īpaši uzlabotas aizmugurējo pasažieru ērtības, viņu vajadzībām paredzēts individuāls klimata kontroles panelis. Pakaļējais sēdeklis sastāv no diviem atsevišķiem klubkrēsliem ar elektropiedziņu, kas regulē gan paša sēdekļa, gan tā atzveltnes stāvokli. Tāpat šie klubkrēsli apgādāti ar apsildes, ventilācijas un masāžas funkcijām. Priekšējo sēdekļu atzveltnēs integrēti koka galdiņi, kas lieliski der darbam ar klēpjdatoru. Mājīgu noskaņu rada sānu logu žalūzijas un griestu apdare ar mīkstu alkantaru. Stūres rata ādas apvalks kombinēts ar koka elementiem.

Sporta raksturs prestiža sedanam

Maserati V8 cilindru 4,24 litru darba tilpuma dzinējs konstruēts pēc tādiem pat principiem kā sacīkšu agregāti un var lepoties ar teicamu lietderīgās jaudas attiecību 95,2 ZS uz litru. Maksimālā jauda ir 400 ZS (295 kW) pie 7000 apgr./min, maksimālais griezes moments ar DuoSelect transmisiju – 451 Nm pie 4500 apgr./min, turklāt 75 procenti no tā pieejami jau pie 2500 apgr./min, kas ir ļoti būtiski ikdienas ekspluatācijā. DOHC konfigurācijas motoram ir maināmas ieplūdes fāzes, savukārt akseleratora komandas tiek nodotas elektroniski pa vadiem pēc drive-by-wire tehnoloģijas, kas vēl nesen bija pieejama tikai aviācijā.



Adaptīvā riteņu piekare Skyhook dod iespēju viena automobiļa korpusā iemiesoties diviem dažādiem raksturiem. Lai panāktu maksimālu komfortu, var izvēlēties “vismīkstāko” programmu Normal, savukārt ātrai un aktīvai braukšanai paredzēta programma Sport ar stingrāku darbības režīmu. Piekares ģeometrija nodrošina permanentu stabilitāti, lai, gaitu uzsākot, mašīnas priekšgals neceltos gaisā un bremzēšanas laikā nedurtos zemē. Divi darbības režīmi (parastais un sporta) ir arī Maserati Stability Programme (MSP) sistēmai, kas kontrolē bremžu un motora darbību, stabilizējot auto un palīdzot vadītājam ekstremālos apstākļos.

Izmantots prestiža sedanam neierasts agregātu izvietojums, kas parasti raksturīgs divvietīgiem sporta auto. Motors atrodas aiz priekšējās ass iespējami tuvu automobiļa vidum, savukārt DuoSelect ātrumkārba pēc Transaxle principa novietota aizmugurē pie pakaļējā diferenciāļa, ļaujot iegūt lielisku balansu un masas sadalījumu pa asīm 47 % priekšā un 53 % aizmugurē, kas ir gandrīz ideāls klasiskās piedziņas automobilim.

Eksterjera un interjera pērles

Visnotaļ konservatīvo prestiža sedanu pasauli pārsteidza ne tikai Maserati Quattroporte tehniskie risinājumi, to pašu izdarīja arī Pininfarina studijas veidotais dizains. Reti izdodas lielu (5,05 metri garumā un 1,9 metri platumā) četrdurvju automobili (Quattroporte itāliski nozīmē tieši četras durvis) apveltīt ar tik dinamiskām un pievilcīgām līnijām, nezaudējot ne kripatiņu no nepieciešamās elegances. Tas panākts ar harmoniski izliektu sānu līniju un plūdenām apjomu pārejām. Priekšējās dekoratīvās radiatora restītes klasiskā ovāla veidā ar trejžubura emblēmu un motortelpas ventilācijas atveres sānos ļauj nekļūdīgi pazīt Maserati.



Lai perfekti savienotu sportiskumu ar komfortu un prestižu, arī interjerā izmantoti vairāki interesanti risinājumi. Vadītāja rīcībā ir 14 dažādi sēdekļa regulējumi un trīs sēdekļa pozīcijas, ko var iestādīt atmiņā. Iekāpšas atvieglošanai stūres statnis automātiski paceļas uz augšu, un sēdeklis atvirzās atpakaļ. Īpaši aizmugurē sēdošo pasažieru kāju ērtībām paredzēta funkcija, kas ļauj piespiedu kārtā pavirzīt priekšējā pasažiera sēdekli vēl par 22 cm. Salonā izmantota Poltrona Frau firmas ādas apdare un Bose kompānijas audioaparatūra; iespējams instalēt arī mobilo telefonu, televizoru un DVD atskaņotāju. Quattroporte interjeru var viegli pielāgot katra konkrētā pircēja gaumei un individualitātei Maserati personalizācijas programmas ietvaros.

Ar automātisko ātrumkārbu

Kopš 2007. modeļu gada Maserati Quattroporte (arī modifikācija Executive GT) pieejama ar divām dažādām pārnesumu kārbām, kas katra piešķir automašīnai savu raksturu. Quattroporte Executive GT DuoSelect aprīkota ar pusautomātisko sešpakāpju Maserati DuoSelect ātrumkārbu ar elektrohidraulisko pārslēgšanas mehānismu. Tā ļauj vadītājam gan aktīvi pārslēgt pārnesumus pašam, gan arī dod iespēju paslinkot un uztic šo nodarbi elektronikai. Ar to Maserati Quattroporte Executive GT DuoSelect maksimālais ātrums ir 275 km/h un uzrāviens no vietas līdz 100 km/h – 5,2 sekundes.

Kā alternatīva ieviesta klasiskā sešpakāpju automātiskā pārnesumu kārba ar hidrotransformatoru, kas tapusi Maserati un ZF firmu sadarbībā. Tā paredzēta ne tik sportiski noskaņotiem braucējiem un ļauj padarīt auto vadīšanas procesu vieglāku un komfortablāku, bet automobiļa gaitu – līganāku. Tieši Executive GT filozofijai automātiskā pārnesumu kārba piestāv vislabāk, turklāt samazinās arī degvielas patēriņš. Modificētajam dzinējam sausā kartera vietā ieviests slapjais karteris ar tajā ievietotu eļļas sūkni, maksimālais griezes moments palielināts līdz 460 Nm pie 4250 apgr./min. Maserati Quattroporte Executive GT Automatic maksimālais ātrums ir 270 km/h, uzrāviens no vietas līdz 100 km/h – 5,4 sekundes

Līdz ar automātisko ātrumkārbu izmainījās arī auto komponējums un masu sadalījums pa asīm. Pārnesumu kārba tagad novietota gareniski automašīnas priekšā uzreiz aiz motora, bet aizmugurē pie velkošajiem riteņiem palicis tikai pašbloķējošais diferenciālis. Masas vairāk koncentrētas ap ģeometrisko centru un sadalītas pa riteņiem, attiecīgi, proporcijā 49 % priekšā un 51 % aizmugurē.

Maserati Quattroporte Executive GT Automatic bāzes modelis pieejams sākot no LVL 72 500. Cenā iekļauta trīs gadu garantija, bez nobraukuma ierobežojuma.
 
Visi komentāri
 
232335. viesis 17.aprīlis 2007 13:44
0 0 Atbildēt

Salons vienkaarshi pretiigs :(

Aareji dizains varbuut veel kaut cik, bet itaalju razhojums ....... taatad suuds !

232340. viesis 17.aprīlis 2007 15:05
0 0 Atbildēt

Tas nav vienkāršajiem, mirstīgiem!

232345. viesis 17.aprīlis 2007 15:55
0 0 Atbildēt

ātrumpārslēgs gan maziņš (ja es nekļūdos)

232346. viesis 17.aprīlis 2007 16:00
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka čoks, kā manam vecajam passatam, pie kreisās rokas - ģēla... :D

Nu jā, ātrumpārslēgam manuprāt vispār nav nozīmes šajā agregātā.

232351. viesis 17.aprīlis 2007 17:32
0 0 Atbildēt

" Īpaši aizmugurē sēdošo pasažieru kāju ērtībām paredzēta funkcija, kas ļauj piespiedu kārtā pavirzīt priekšējā pasažiera sēdekli vēl par 22 cm."

Shitas man patiik :D

232355. viesis 17.aprīlis 2007 19:21
0 0 Atbildēt

tizls interjera dizians

232357. viesis 17.aprīlis 2007 19:37
0 0 Atbildēt

Tad jau Ferrari ari suds,ja $is ir,jo $is ari isteniba ir cetrvietigs Ferrari,tikai par puscenu no ta,ko prasa par cetrvietiga Ferrari emblemu....Labs pirkums $aja cenu robeza priek$ tiem,kuriem ir apniku$i Bmw,Audi un MB un katra zinja ari atraks par vairumu to,nemaz neminot to,ka ta lietinja skanes ari labi ar saldo Italju V8 sirsninju!:):)

232363. viesis 17.aprīlis 2007 22:29
0 0 Atbildēt

Vācu plašpatērīņa produkti ar šo mākslas darbu nevar konkurēt.

Interjers savdavbīgs un interesants, eksterjers - labākais kāds sitik lielam auto redzēts

232365. viesis 18.aprīlis 2007 0:02
0 0 Atbildēt

Eu, bet nu tiešām tas mazais pļurstiķis uz viduskansoles ir ātrumpārslēgs?!?! Izskatās, ka vienkārši būtu kaut kas nolūzis! :)

Citiem Maserati manuprāt ir labāki saloni redzēti, bet auto jau vienalga atstāj kārtīgu respektu.

232384. viesis 18.aprīlis 2007 9:25
0 0 Atbildēt

redzot šādus auto parasti mani pārņem doma, a kuram lielāks kaifs no šā braucamā vadītājam vai pasažierim?

būt īpašniekam un neatvilkt, ja tev pieder šāds auto? tas ir tāpat kā pašam sieva skaistule, drāž viņu citi, bet pašam prieks ka atļauj paskatīties.

232386. viesis 18.aprīlis 2007 9:48
0 0 Atbildēt

Nu ja var ticeet rakstiitajai cenai, tad shis auto cenas/piedaavaajuma zinjaa stipri paarspeej Latvijaa nopeerkamo BMW 650i, kura cena ir pat lielaaka, bet piedaavaajums slaabanaaks.

232394. viesis 18.aprīlis 2007 11:40
0 0 Atbildēt

ātrum kloķis - Ferrari F1 tips- galveno lomu pārslegšanā spēle F1 tipa pārslēgi uz sūres...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti