Piešķir Baltijas mazumtirgotājam klientu apmierinātības balvu 2

26.aprīlis 2007 0:02

23.04. apbalvošanas ceremonijā Itālijas pilsētā Venēcijā uzņēmums Toyota paziņoja 2007 Toyota Ichiban Eiropas klientu apmierinātības balvas uzvarētājus. No Baltijas valstīm šo balvu saņēma Elke Auto AS (Igaunija).

Šie mazumtirgotāji tika izvēlēti tādēļ, ka tie nodrošina nevainojamu klientu apmierinātību attiecībā gan uz pārdošanas, gan uz pēcpārdošanas pakalpojumiem. Uzrādot izcilus sasniegumus visos klientu apkalpošanas posmos, šie mazumtirgotāji pilnībā atbalsta Toyota izaugsmes stratēģiju Baltijas reģionā.

“Mūsu mērķis ir iegūt pirmo vietu visaptverošas klientu apmierinātības jomā visos Eiropas tirgos līdz 2010. gadam,” sacīja Toyota Motor Europe vecākais viceprezidents pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas jautājumos Andrea Formika (Aandrea Formica). “Toyota Ichiban* Eiropas klientu apmierinātības balva ir veids, kādā mēs vēlamies pateikties tiem mazumtirgotājiem, kas snieguši nopietnu atbalstu šiem mūsu centieniem. Viņi ir ieklausījušies mūsu klientos un darījuši vairāk nekā prasīts, lai nodrošinātu pozitīvu klientu attieksmi pret Toyota visos klientu apkalpošanas posmos.“

Mazumtirgotāji tika vērtēti, balstoties uz visaptverošas klientu apmierinātības aptauju, ko Toyota veica desmit Eiropas valstīs, kas piedalījās konkursā 2006. gadā**. Izvēlētie mazumtirgotāji uzrādīja augstu sniegumu attiecībā uz pārdošanas un pēcpārdošanas pakalpojumiem. Piemēram, klienti izteica pilnīgu apmierinātību ar veidu, kādā tie sagaidīti autosalonos, par testa braucieniem, pirkšanas procesu vai automobiļa piegādi. Attiecībā uz pēcpārdošanas pakalpojumiem klienti augstu novērtēja tikšanās organizēšanu, precizitāti un pakalpojumu piegādes punktualitāti, kā arī turpmāku sadarbību un klientu apkalpošanu.

Šī ir pirmā reize, kad Toyota piešķir Toyota Ichiban Eiropas klientu apmierinātības balva mazumtirgotājiem. Toyota Motor Europe prezidents Tadaši Arašima (Tadashi Arashima) un Toyota Motor Europe viceizpilddirektors Terijs Dombrevals (Thierry Dombreval) pasniedza balvas Toyota Eiropas filiāļu un Toyota Baltic augstākā līmeņa vadības klātbūtnē.

Turpmāk Toyota Motor Europe piešķirs šo balvu arī citos Eiropas tirgos, lai nodrošinātu konsekventu slaveno „Toyota Way” principu piemērošanu mazumtirdzniecībā.

_____________________
* “Ichiban” ir ņemts no Toyota klientu apmierinātības saukļa “Okyakusama Ichiban”, kas japāņu valodā nozīmē “Klients ir pirmais”.
 “Ichiban” nozīmē “pirmais” vai “numur viens”.
** Francija, Vācija, Spānija, Lielbritānija, Čehijas Republika, Baltijas valstis, Grieķija, Īrija, Slovākija, Ukraina.
 
Visi komentāri
 
233021. viesis 26.aprīlis 2007 13:34
0 0 Atbildēt

Vārds toyota minēts 15 reizes :) :) :)

233037. viesis 26.aprīlis 2007 16:30
0 0 Atbildēt

Jāatzīst pat diezgan grūti to tekstu izlasīt tā nemitīgā "Toyota" dēļ.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sieviete sadauza 570 000 eiro vērtu Ferrari pirmajā braucienā (+ VIDEO)

Tikai dažas minūtes pēc tam, kad iznomātais Ferrari 458 Italia izbrauc no dīleru centra, sievietes vadītais spēkrats piedzīvo smagu avāriju, ietriecoties barjerā un saduroties ar pretimbraucošo transportu. Lasīt vairāk

 

Volkswagen pārspēj Andra Dambja Pikes Peak rekordu pasaules augstākajās sacīkstēs (+ VIDEO) 1

Ar pirmo pilnībā elektrisko Volkswagen sacīkšu automašīnu I.D. R Pikes Peak starptautiskajās Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībās (Pikes Peak International Hill Climb) sasniegts vēsturisks rekords Lasīt vairāk

 

Līgo dienā un Jāņu naktī pieķerti 10 dzērājšoferi un četri autovadītāji narkotiku iespaidā 1

Līgo dienā un Jāņu naktī policija aizturējusi desmit autovadītājus, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā, kā arī četrus šoferus narkotiku iespaidā, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Latvijā iecienītākie auto ir Volkswagen, Toyota un Audi 11

Saskaņā ar nesen Kantar Emor un Kantar TNS veikto aptauju "Auto zīmolu veselības indekss", cilvēki Latvijā, Igaunijā un Lietuvā automašīnu markas vērtē diezgan līdzīgi un zīmolu topā dominē tādas markas kā Volkswagen, Toyota un Audi. Izvēloties nākamo auto, iedzīvotāji visbiežāk svārstās starp divu zīmolu automašīnām. Pēdējos gados ievērojami pieaugusi pircēju uzticība konkrētam auto zīmolam – divas trešdaļas respondentu kā nākamo apsver izvēlēties tādas pašas markas auto, kāds viņiem ir patlaban. 44% Latvijas iedzīvotāju un 31% lietuviešu dod priekšroku dīzeļdzinējam. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti