Nissan plāno būvēt auto par 2500 dolāriem 18

 
26.aprīlis 2007 10:21

Koncerns Renault-Nissan plāno nākošgad sākt ražot auto, kura cena būs 2500 dolāru, kas ir par 40% mazāk nekā maksā uz šo brīdi pats lētākais pieejamais auto.

Šobrīd auto plāno ražot Indijas tirgum, tomēr tas nevar neatstāt iespaidu uz pasaules autoindustriju kopumā.

Neskatoties uz cenu, auto būs komfortabls, drošs un pietiekoši uzticams.

Auto uzstādītais dzinējs spēs attīstīt 33 Zs jaudu (maksimālais ātrums - 80 jūdzes stundā), virsbūves tips - četrdurvju.

Business Week viedoklis: "Bez šaubām, šo auto gaida lieliska nākotne. Potenciālo pircēju ir ļoti daudz - Indijā, Brazīlijā, Krievijā un citās valstīs."
 
Visi komentāri
 
232989. viesis 26.aprīlis 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Kā viņiem nav kauna to izstrādājumu saukt par auto!!!

233003. viesis 26.aprīlis 2007 11:45
0 0 Atbildēt

130 km/h. normaals vaagjis. buus gruuti ielidot uz aatruma parsniegshanu.

233004. viesis 26.aprīlis 2007 12:00
0 0 Atbildēt

aha 130. spidometrā var būt max būs 130.

reāli ātrāk par 90 neies. un vēl ar 4 durvīm. 4 alusvēderi iekāps, paņems šašliku un pāris alus kastes bagažniekā, un varēs nest to s-du uz piknika vietu uz rokām :D

233006. viesis 26.aprīlis 2007 12:16
0 0 Atbildēt
233018. viesis 26.aprīlis 2007 13:00
0 0 Atbildēt

Nu būs vēl viens ļoti baudāms auto priekš VWfana.

233019. viesis 26.aprīlis 2007 13:01
0 0 Atbildēt

Ir tāds brīnums FIAT 126, un iet pat ar pieciem virs 100 "alusvēdariem", komforts gan jau ka 0.

233020. viesis 26.aprīlis 2007 13:02
0 0 Atbildēt

Pilna Polija ar tiem mazajiem bezmotoriem :D

233024. viesis 26.aprīlis 2007 13:47
0 0 Atbildēt

Auto izskatās, ta smuks :) Esmu vīlies savā Opel Meriva, reālais patēriņš ir graujoši liels priekš tāda auto. Es ceru, ka šis ēdīs vismaz uz pusi mazāk, kā Meriva 1.3

233028. viesis 26.aprīlis 2007 14:13
0 0 Atbildēt

a ko - normāli priekš pilsētas!

233030. viesis 26.aprīlis 2007 14:42
0 0 Atbildēt

Kādi alusvēderi, šašliki un pikniki. jums skaidrā valodā ir teikts - auto Indijai. Tur rikšas vēl aizvien alusvēderus ved "na svoih dvoih", un 130 km/h ir nesasniedzams sapnis ceļu kvalitātes, satiksmes organizācijas u.c. iemeslu dēļ.

233038. viesis 26.aprīlis 2007 16:38
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks moderniem tāda tipa braucamajiem parādīties. Ir daudz cilvēku, kuriem katru dienu vajag pārvietoties tikai 5-10 km uz darbu un atpakaļ. Nav jēgas maksāt par baigo komfortu ja to izmanto tikai kādas 10-15 min. dienā. Savukārt, ir jēga lai tā pārvietošanās izmaksātu nedārgi.

233043. viesis 26.aprīlis 2007 18:41
0 0 Atbildēt

cap acīm redzot nav bijis Indijā un nemaz nenojauš, kā viņi tur ar tiem saviem graustiem nesās!

233047. viesis 26.aprīlis 2007 21:06
0 0 Atbildēt

Un lielakais labus domaju,ka varetu but vispasaules auto industrijas politikas maina.saks razot vairak letakus un komfortablakus auto....

233052. viesis 26.aprīlis 2007 21:37
0 0 Atbildēt

Njā, mūsdienu auto ir pārāk dārgi un sarežģīti. Lielākā daļa paredzēta čista priekš zīmēšanās. Bet viņi jau speciāli netaisa lētos auto. Galu galā, ja pērk pa 10 000 EUR, tad nafig jāiespringst un jātaisa par 5 000 EUR.

233106. viesis 27.aprīlis 2007 15:05
0 0 Atbildēt

Kādreiz jau pat bagātajā Vācijā lielus panākumus baudīja BMW-isetta braucamrīks, kuru par auto grūti būtu nosaukt. Arī šodien lētiem mini auto varētu būt labas perspektīvas. Šaubos, vai kāds Latvijas jaunietis vai tīnis par 2000 eirām pirks vecu mersi ja par to naudu būs iespēja nopikt pilnigi jaunu mini nissanu. Tie paši getzi jau pamatā ir topā tikai un vienīgi to lētuma dēļ. Nu, tagad tiem parādīsies blakus krievu konkurenti lada kalina. Ja jau smādēts netiek pat logans, tad jau t'

adiem mazvāģīšiem kā minētais nissans ir nākotne.

233113. viesis 27.aprīlis 2007 16:16
0 0 Atbildēt

Dacija solīja sākumā, ka LOGAN maksāšot zem 5000USD. tā bija.

233151. viesis 28.aprīlis 2007 0:43
0 0 Atbildēt

Kāda jēga par 2,5k $ pirkt t*****i kas normālā kondīcijā turētos dažus gadus, un tos pašus būtu galīgi nekas? Tie karakteri, kam mašīnu un zupu sponsorē vecāki, drīzāk izvēlēsies kādu 15-20 gadus vecu bembi, ar ko sisties nost. Pats piederu pie šīs vecuma grupas, sākotnēji gribēju 3. GTD golfiņu, bet nejauši iegrozījos tā, ka tiku pie 20 gadus vecas mucas. Tagad, cik iespējams atlicināt no algas, tiek iebāzts autiņā. Mērķis - autiņš bez rūsas, labā stāvoklī un ar ekstrām. Varbūt tajos 2,5k $ ierakstīšos, bet vismaz būs ērts un kvalitatīvs autiņš, nevis kaut kāda kaste :D

233152. viesis 28.aprīlis 2007 0:59
0 0 Atbildēt

2500$ Indijā ir pavisam kas cits kā 2500$ šeit. Indiešiem piemīt daudz mazākas krāna staipīšanas tendences, tāpēc 2.5k $par jaunu kasti viņiem būs OK, nevis lepošanās ar 20 gadus vecu šhrotu ar piepirstu sēdekli ilgi prms tevis..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti