Nissan plāno būvēt auto par 2500 dolāriem 18

26.aprīlis 2007 10:21

Koncerns Renault-Nissan plāno nākošgad sākt ražot auto, kura cena būs 2500 dolāru, kas ir par 40% mazāk nekā maksā uz šo brīdi pats lētākais pieejamais auto.

Šobrīd auto plāno ražot Indijas tirgum, tomēr tas nevar neatstāt iespaidu uz pasaules autoindustriju kopumā.

Neskatoties uz cenu, auto būs komfortabls, drošs un pietiekoši uzticams.

Auto uzstādītais dzinējs spēs attīstīt 33 Zs jaudu (maksimālais ātrums - 80 jūdzes stundā), virsbūves tips - četrdurvju.

Business Week viedoklis: "Bez šaubām, šo auto gaida lieliska nākotne. Potenciālo pircēju ir ļoti daudz - Indijā, Brazīlijā, Krievijā un citās valstīs."
 
Visi komentāri
 
232989. viesis 26.aprīlis 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Kā viņiem nav kauna to izstrādājumu saukt par auto!!!

233003. viesis 26.aprīlis 2007 11:45
0 0 Atbildēt

130 km/h. normaals vaagjis. buus gruuti ielidot uz aatruma parsniegshanu.

233004. viesis 26.aprīlis 2007 12:00
0 0 Atbildēt

aha 130. spidometrā var būt max būs 130.

reāli ātrāk par 90 neies. un vēl ar 4 durvīm. 4 alusvēderi iekāps, paņems šašliku un pāris alus kastes bagažniekā, un varēs nest to s-du uz piknika vietu uz rokām :D

233006. viesis 26.aprīlis 2007 12:16
0 0 Atbildēt
233018. viesis 26.aprīlis 2007 13:00
0 0 Atbildēt

Nu būs vēl viens ļoti baudāms auto priekš VWfana.

233019. viesis 26.aprīlis 2007 13:01
0 0 Atbildēt

Ir tāds brīnums FIAT 126, un iet pat ar pieciem virs 100 "alusvēdariem", komforts gan jau ka 0.

233020. viesis 26.aprīlis 2007 13:02
0 0 Atbildēt

Pilna Polija ar tiem mazajiem bezmotoriem :D

233024. viesis 26.aprīlis 2007 13:47
0 0 Atbildēt

Auto izskatās, ta smuks :) Esmu vīlies savā Opel Meriva, reālais patēriņš ir graujoši liels priekš tāda auto. Es ceru, ka šis ēdīs vismaz uz pusi mazāk, kā Meriva 1.3

233028. viesis 26.aprīlis 2007 14:13
0 0 Atbildēt

a ko - normāli priekš pilsētas!

233030. viesis 26.aprīlis 2007 14:42
0 0 Atbildēt

Kādi alusvēderi, šašliki un pikniki. jums skaidrā valodā ir teikts - auto Indijai. Tur rikšas vēl aizvien alusvēderus ved "na svoih dvoih", un 130 km/h ir nesasniedzams sapnis ceļu kvalitātes, satiksmes organizācijas u.c. iemeslu dēļ.

233038. viesis 26.aprīlis 2007 16:38
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks moderniem tāda tipa braucamajiem parādīties. Ir daudz cilvēku, kuriem katru dienu vajag pārvietoties tikai 5-10 km uz darbu un atpakaļ. Nav jēgas maksāt par baigo komfortu ja to izmanto tikai kādas 10-15 min. dienā. Savukārt, ir jēga lai tā pārvietošanās izmaksātu nedārgi.

233043. viesis 26.aprīlis 2007 18:41
0 0 Atbildēt

cap acīm redzot nav bijis Indijā un nemaz nenojauš, kā viņi tur ar tiem saviem graustiem nesās!

233047. viesis 26.aprīlis 2007 21:06
0 0 Atbildēt

Un lielakais labus domaju,ka varetu but vispasaules auto industrijas politikas maina.saks razot vairak letakus un komfortablakus auto....

233052. viesis 26.aprīlis 2007 21:37
0 0 Atbildēt

Njā, mūsdienu auto ir pārāk dārgi un sarežģīti. Lielākā daļa paredzēta čista priekš zīmēšanās. Bet viņi jau speciāli netaisa lētos auto. Galu galā, ja pērk pa 10 000 EUR, tad nafig jāiespringst un jātaisa par 5 000 EUR.

233106. viesis 27.aprīlis 2007 15:05
0 0 Atbildēt

Kādreiz jau pat bagātajā Vācijā lielus panākumus baudīja BMW-isetta braucamrīks, kuru par auto grūti būtu nosaukt. Arī šodien lētiem mini auto varētu būt labas perspektīvas. Šaubos, vai kāds Latvijas jaunietis vai tīnis par 2000 eirām pirks vecu mersi ja par to naudu būs iespēja nopikt pilnigi jaunu mini nissanu. Tie paši getzi jau pamatā ir topā tikai un vienīgi to lētuma dēļ. Nu, tagad tiem parādīsies blakus krievu konkurenti lada kalina. Ja jau smādēts netiek pat logans, tad jau t'

adiem mazvāģīšiem kā minētais nissans ir nākotne.

233113. viesis 27.aprīlis 2007 16:16
0 0 Atbildēt

Dacija solīja sākumā, ka LOGAN maksāšot zem 5000USD. tā bija.

233151. viesis 28.aprīlis 2007 0:43
0 0 Atbildēt

Kāda jēga par 2,5k $ pirkt t*****i kas normālā kondīcijā turētos dažus gadus, un tos pašus būtu galīgi nekas? Tie karakteri, kam mašīnu un zupu sponsorē vecāki, drīzāk izvēlēsies kādu 15-20 gadus vecu bembi, ar ko sisties nost. Pats piederu pie šīs vecuma grupas, sākotnēji gribēju 3. GTD golfiņu, bet nejauši iegrozījos tā, ka tiku pie 20 gadus vecas mucas. Tagad, cik iespējams atlicināt no algas, tiek iebāzts autiņā. Mērķis - autiņš bez rūsas, labā stāvoklī un ar ekstrām. Varbūt tajos 2,5k $ ierakstīšos, bet vismaz būs ērts un kvalitatīvs autiņš, nevis kaut kāda kaste :D

233152. viesis 28.aprīlis 2007 0:59
0 0 Atbildēt

2500$ Indijā ir pavisam kas cits kā 2500$ šeit. Indiešiem piemīt daudz mazākas krāna staipīšanas tendences, tāpēc 2.5k $par jaunu kasti viņiem būs OK, nevis lepošanās ar 20 gadus vecu šhrotu ar piepirstu sēdekli ilgi prms tevis..

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sieviete sadauza 570 000 eiro vērtu Ferrari pirmajā braucienā (+ VIDEO)

Tikai dažas minūtes pēc tam, kad iznomātais Ferrari 458 Italia izbrauc no dīleru centra, sievietes vadītais spēkrats piedzīvo smagu avāriju, ietriecoties barjerā un saduroties ar pretimbraucošo transportu. Lasīt vairāk

 

Volkswagen pārspēj Andra Dambja Pikes Peak rekordu pasaules augstākajās sacīkstēs (+ VIDEO) 1

Ar pirmo pilnībā elektrisko Volkswagen sacīkšu automašīnu I.D. R Pikes Peak starptautiskajās Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībās (Pikes Peak International Hill Climb) sasniegts vēsturisks rekords Lasīt vairāk

 

Līgo dienā un Jāņu naktī pieķerti 10 dzērājšoferi un četri autovadītāji narkotiku iespaidā 1

Līgo dienā un Jāņu naktī policija aizturējusi desmit autovadītājus, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā, kā arī četrus šoferus narkotiku iespaidā, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Latvijā iecienītākie auto ir Volkswagen, Toyota un Audi 11

Saskaņā ar nesen Kantar Emor un Kantar TNS veikto aptauju "Auto zīmolu veselības indekss", cilvēki Latvijā, Igaunijā un Lietuvā automašīnu markas vērtē diezgan līdzīgi un zīmolu topā dominē tādas markas kā Volkswagen, Toyota un Audi. Izvēloties nākamo auto, iedzīvotāji visbiežāk svārstās starp divu zīmolu automašīnām. Pēdējos gados ievērojami pieaugusi pircēju uzticība konkrētam auto zīmolam – divas trešdaļas respondentu kā nākamo apsver izvēlēties tādas pašas markas auto, kāds viņiem ir patlaban. 44% Latvijas iedzīvotāju un 31% lietuviešu dod priekšroku dīzeļdzinējam. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti