Satiksmes drošības kampaņas "Nāvīgi ieradumi" laikā ne tikai Rīgā, bet arī citās lielākajās pilsētās kampaņas tēls "Nāvīte" iziet ielās. Pie lielveikaliem, tirdzniecības centriem un "Statoil" degvielas uzpildes stacijās kampaņas simbols ar saviem palīgiem skaidro autovadītājiem un viņu pasažieriem nāvīgo ieradumu bīstamību.
Izplatītākie no tiem pie stūres ir ēšana, dzeršana, strīdēšanās ar pasažieriem, transportlīdzekļa iekārtu regulēšana, kā arī izklaidīga apkārtnes vērošana, lūpu krāsošana vai pat avīžu lasīšana, skaidro kampaņas rīkotāji.Tādēļ tās laikā ar speciāli veidotiem koordinācijas un uzmanības testiem cilvēkiem demonstrē, ka viņi nespēj kvalitatīvi veikt vairākas darbības vienlaikus.
"Nāvīte" ar saviem palīgiem rosījās arī mūsu pilsētā – degvielas uzpildes stacijās "Statoil" Esperanto un Ganību ielā, pie veikaliem "Maxima" Dzērves, Klaipēdas un Ziemeļu ielā, kā arī pie hipermārketa "RIMI". CSDD akcijas pārstāvji Linda Kalniņa un Kaspars Zandbergs atzina, ka mūspusē autobraucēji pārmēru neaizraujas ar "nāvīgajiem ieradumiem". Biežākie grēki ir sarunas pa mobilo tālruni, smēķēšana un padzeršanās, taču avīzes neviens nelasa un īsziņas arī neraksta.
Autovadītāji labprāt diskutēja ar akcijas pārstāvjiem, atzīstot, ka pie stūres reizēm parunājot pa tālruni, taču avīzes gan nelasot.
www.liepajniekiem.lv
Kurland - the land of azure seas, emerald forests, amber plains and warm hearted people.
citēts no šņaba pudeles etiķetes!:D