Mūsu motošosejnieki uz goda pjedestāla «Nemuno žiedas» trasē 3

 
6.maijs 2007 19:41

Gandrīz pussimts dalībnieku, lieli ātrumi un laba sacīkšu organizācija pirmajās Baltijas motošosejs sacīkstēs Kačergines trasē.

Saulainais , bet vēsais laiks nebija šķērslis pirmajām motošosejas sacīkstēm Baltijas reģionā Kauņas „Nemuno žiedas” 3300 metru garajā trasē. Ļoti daudziem latviešu motobraucējiem tā bija lieliska iespēja likt lietā iemaņas, kas gūtas pirmssezonas treniņos labākajās Eiropas trasēs, kuras gan ir daudz drošākas par pašmāju trasēm un sniedz lielākas braukšanas iespējas.



Sacensības sākās ar B 600 un B 1200 klašu braucieniem, kuri ir sava veida tramplīns uz augstākas meistarības klasēm. Tāpēc tieši šajās klasēs katru sezonu parādās jauni uzvārdi, kurus drīzumā redzam vai ceram ieraudzīt superbaiku un supersportu braucienos. B 600 klasē pārliecinoši pirmais ir lietuvietis Arunas Gibieža, toties nākamos piecus ierakstus finiša protokolā ieņem latviešu braucēji Juris Kerstens, Renārs Mažgans, Māris Krakops, Leons Osipovs un Aldis Briģis. Edvīna Zaķa desmitā vieta drīzāk jānoraksta uz aprašanu ar jauno motociklu. B 1200 klasē nepārspēts paliek lielisks pašmāju trases zinātājs Gediminas Majauskas, bet ar otro vietu sezonu uzsāk Dainis Liņķis. Robertam Masliham brauciena finišs ceturtajā vietā.

Apvienotais 125 un 250 klašu brauciens īpašus pārsteigumus nesagādāja - pirmās divas vietas somu veterāniem Heinonenam un Kolhonenam ar 250 klases braucamajiem. Pie uzvaras 125 klasē tiek Garijs Rožkalns, kurš šo sezonu uzsāk ar jaunu motociklu.



Vismazāk dalībnieku finišē Supersport 600 klases braucienā, kur pirmās divas vietas ir lietuviešu braucējiem Ignas Krasauskas un Arunas Gibieža. Par prieku latviešu līdzjutējiem, trešais ir pagājušā gada Baltijas vicečempions šajā klasē Igors Miezis.

Ilgi gaidītais Superbike klases brauciens tikai apstiprina pirmstarta pieņēmumus, ka nebūs ātrāka braucēja par lietuvieti Šarunas Pladas. Lai arī lielāko brauciena laiku pirmais brauca cits Kauņas trases pazinējs Julius Čibirka, savu īsto ātrumu Pladas parādīja 12 aplī, kad veica trasi 1:10.980, kas nozīmē 167 km/h vidējo ātrumu! Trešais cēlā vientulībā visu distanci noriņķoja Gediminas Majauskas. Labākais no latviešiem – ceturtais, bija vairākkārtējais Kauņas sacensību uzvarētājs Agris Neija, kurš šoreiz startēja no pēdējās starta vietas un nevarēja iejaukties līderu trio strīdā.

Ar viena apļa deficītu, septītais bija Andrejs Grīnbergs, bet desmitais – Andrejs Kuzņecovs.
Pēc sacīkšu braucieniem sacentās arī labākie Stunt Riding virtuozi. Lai arī emocionālāki spēcīgākais priekšnesums bija latviešu Jānim Rozītim, dažas sīkas kļūdas un rezultātā otrais. Stantraidings ir iekļauts arī  16 jūnija motošosejas sacīkšu „Rīgas TT” programmā.

Tāls Meļķis
LaMSF Motošosejas komisijas vadītājs
 
Visi komentāri
 
233423. viesis 7.maijs 2007 10:53
0 0 Atbildēt

Gariks jau vienigais kas brauc 125 klase :D

233433. viesis 7.maijs 2007 14:04
0 0 Atbildēt

Nu un labi, ka brauc! Atšķirība no mutes brūķētājiem... Un ar ko tad lai viņš brauc - ar fātera MV Agustu? Tas ir pilnīgi normali viņa vecumā braukt ar 125. italis

233467. viesis 8.maijs 2007 9:57
0 0 Atbildēt

cik norpotu neviens jau nav teicis, lai vins nebrauc. lai jau cinas, lai jau cinas. naks laiks uzkaps uz lielaka un vares ar somiem paspekoties 8)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti