Kārtīgs auto ar mazauto degvielas patēriņu 10

 
7.maijs 2007 0:02

Vācu kompānija "Audi" prezentējusi vidējās klases sedana A4 versiju ar 1,9 litru TDI dīzeļdzinēju, kura patēriņš pielīdzināms vairumam mazās klases automobiļu, piemēram, "Toyota Yaris".

Konkrētā modeļa uzbūvē visu agregātu darbība un papildaprīkojums noregulēts ar mērķi ekonomēt degvielu. Piemēram, instrumentu panelī ir speciāls indikators, kas vadītājam norāda ideālo brīdi pārnesumu pārslēgšanai, turklāt gan no zemāka augstākā, gan otrādi.



Arī pati pārnesumkārba un dzinēja vadības bloks noregulēti degvielas patēriņa maksimālas samazināšanas nolūkā.

Tāpat ekonomiskajam "Audi A4" veikti svara samazināšanas pasākumi, paredzētas speciālas riepas ar zemu rites berzes koeficientu un optimizēta aerodinamika, izmantojot virsbūves detaļas no kompānijas piedāvātās "S-Line" paketes.

Saprotams, ka pēc visām šīm modifikācijām nekādus ātruma rekordus uzstādīt nav iespējams – 115 zirgspēku dzinējs nodrošina paātrinājumu līdz 100 km/h 11,2 sekundēs –, taču galvenais mērķis ir sasniegts, proti, uz 100 kilometriem nobraukta ceļa "Audi A4 1.9 TDI" ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vidēji patērē 5,3 litrus dīzeļa.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
233393. viesis 7.maijs 2007 7:12
0 0 Atbildēt

Nja, viens no kārtējajiem audi vājajiem bīdeļiem. Vairāk tā kā prasītos pēc tā 2.0 dīzeļa, kas būs jaunajā audi parketniekā :D

233394. viesis 7.maijs 2007 7:17
0 0 Atbildēt

Baudāms auto! :)

233398. viesis 7.maijs 2007 8:55
0 0 Atbildēt

Interesanti ar ko Oktāvija ar 1.9TDI būtu sliktāka un tērē arī tos pašus 4.5-5 L/100 un tas viss bez jebkādiem īpašiem pasākumiem degvielas patēriņa samazināšanai???

233399. viesis 7.maijs 2007 8:57
0 0 Atbildēt

Labi ka vel RS4 nav sareguleti uz 15z-zzzzzzs.:):) Santimu ******* mostaties un sakat skaitit kapeicinju,$is gandriz ekonomiskaks par tautas iemiljotajiem Korejie$u luznjiem!:):)

233406. viesis 7.maijs 2007 9:46
0 0 Atbildēt

priduri - saliidzina diizeli ar benziinu.

233421. viesis 7.maijs 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Baigais sasniegums, vot ja veel virsbuuvi butu no oglekljshkjiedras uztaisiijushi lai svars mazaax, tad varbuuut i butu ar ko palieliiities bet citaadi nekaa sevishkji ekonomiska tajaa visaa nesaskatu.

233440. viesis 7.maijs 2007 16:09
0 0 Atbildēt

Nu gan atradusi ar ko lielities!

Man ir A4 Quattro 1.9TDI nochipots lidz 170 lopniem un uz sosejas vairak par par 5.4 nepateree

233444. viesis 7.maijs 2007 16:44
0 0 Atbildēt

2 Ideots : un tu domaa, ka es to audi pirktu tappeec, ka vins eed mazaak nekaa mazais yaris? vareeja veel pieraadiit, ka diizelja audi zalaa kraasaa ir zalaaks, nekaa zaljais toyota benziins.

233453. viesis 7.maijs 2007 19:44
0 0 Atbildēt

tam kam A4 Quattro 1.9TDI, tur jau teikts ka vidēji patērē 5,3l/100km, tas nozīmē ka pa šoseju mazāk..

233463. viesis 8.maijs 2007 1:55
0 0 Atbildēt

Nu ja man jaaizveelas starp Yaris un Audi, tad es njemu Audi. Tiesa man pie vienas vietas pateerinjsh taapeec man ir 3.0 Quattro, kas teeree veseliigus 15L uz 100km ... fak ze fjuel ekonomy

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti