Nelielā darbnīcā Fīniksā, Arizonas štatā, top sacīkšu trasēm domāts sporta rodsters "La Bala".
Uzņēmuma "Grabercars" izstrādātā "La Bala" konstrukcija ir diezgan vienkārša - cauruļu rāmis, kas apšūts ar stikla šķiedras paneļiem, un automobiļa specifikai pielāgoti agregāti no "Toyota MR2", tostarp aizmugurē šķērsām iebūvēts 1,6 litru četru cilindru turbomotors ar 170 zirgspēku jaudu. Šādā komplektācijā 690 kilgramus smagais "La Bala" spēj 100 km/h robežu sasniegt 4,3 sekundēs.
Visnotaļ cienījams rādītājs, taču "Grabercars" liek saprast: ja tas ir par daudz, tad aiz braucēju mugurām iespējams iebūvēt gandrīz jebkuru citu četru cilindru dzinēju un tikt pie sev vēlamas dinamikas.
"La Bala" ir 3,2 metrus garš, 1,7 metrus plats auto ar divām sēdvietām un 2,49 metrus garu riteņu bāzi, kura pamatuzdevums ir izklaidēt īpašniekus sacīkšu trasē.
Starp citu, ražotājs plāno nokārtot visus sertifikācijas jautājumus, lai "La Bala" varētu izmantot arī ikdienas satiksmē. Par to, vai tādā gadījumā auto konstrukcijā būs paredzēts arī jumts, "Grabercars" klusē.
Sportiskā rodstera cena ir sākot no 25 000 ASV dolāru, un to iespējams pasūtīt gan gatavā, gan izjauktā veidā. Otrs variants domāts tiem, kam patīk pavadīt brīvo laiku garāžā, skrūvējot automobiļus.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
Vai viens tāds uz valdemārenes nesen neizjuka pa sastāvdaļām pie nelielas sadursmes?