Veiksmīgi atklāta «Vasaras kausa» jaunā sezona 2

29.maijs 2007 11:23

Ar pirmo posmu 12.maijā veiksmīgi ir atklāta „Vasaras kausa” jaunā, nu jau ceturtā sezona! Par to, protams, liels prieks - ka esam spējuši izdzīvot laikā, kad autosporta pasākumu sarīkot nav tas vieglākais darbiņš, jo, diemžēl, autosporta attīstība neinteresē ne valsti kurā mēs dzīvojam, ne īpaši arī uzņēmējus jeb sponsorus.

Par laimi ir tomēr daži, kam rūp autosporta attīstība un viņiem arī sakām lielum lielu paldies - visiem mūsu bijušajiem, esošajiem un potenciālajiem atbalstītājiem.



Jaunajās sezonas pirmajā posmā izmēģinājām kā darbojas jaunieviestās lietas, dalībnieku skaits ir palielināts līdz 100 dalībniekiem. Aizvadītajā posmā pārliecinājāmies, ka tas mums ir par spēkam, un esam spējīgi sniegt prieku vēl lielākam braukt gribētāju skaitam, nekā iepriekšējos gados. Sacensības ilga aptuveni tik pat ilgi cik citus gadus, kad bija mazāks dalībnieku skaits, tas tāpēc, ka esam uzlabojuši tehniskās un organizatoriskās citas lietas, kas veicina sacensību ātrāku norisi. Centīsimies arī turpmākajos posmos turpināt aizsākto un gādāt lai viss ritētu maksimāli ātri un nebūtu liekas aizķeršanās.

Šajā posmā tika ieviesta jauna disciplīna - astotnieka griešana. Šo disciplīnu piedāvāja mūsu atbalstītājs „BBS AUTOCENTRS”. Vēl vairāk - tieši viņi visos posmos labākā astotnieka griezējam dāvinās 50Ls vērtu dāvanu karti ko izmantot servisa pakalpojumiem. Pirmajā posmā vēl nebija lielas atsaucības, jo disciplīna tika ieviesta pēdējā brīdī, tāpēc arī nepaspējām informēt dalībniekus. Taču apķērīgi piedalīties gribētāji bija un ir arī pirmais dāvanu kartes ieguvējs - sveicam Edgaru Osīti. Šajā disciplīnā var piedalīties jebkurš sacensību dalībnieks, kura automašīnai ir aizmugures piedziņa. Aicinām trenēties potenciālos astotnieka griezējus, un vest uz posmiem līdzi riepas ko izmantot šajā atrakcijā. Piebildīšu, ka uzvarētāju nosaka skatītāji ar savām ovācijām.

Liels bija prieks pirmajā posmā redzēt daudz jaunu dalībnieku - tas nozīmē, ka cilvēki vēlas braukt, un mēs Jums labprāt palīdzēsim iepazīt autosporta virtuvi.

P.S. Atvainojamies, ka nedaudz aizkavējās šis raksts un galerijas. Reģistrācija otrajam posmam jau sākusies.

www.vasaraskauss.lv
 
Visi komentāri
 
234681. viesis 29.maijs 2007 13:02
0 0 Atbildēt

garlaicīgi bija man kā braucējam

234687. viesis 29.maijs 2007 14:30
0 0 Atbildēt

Viss bumbās. Es piedalījos pagājšgad. Vienīgā vārdu apmaiņa sanāca pie mašīnas "tehniskās pārbaudes". Pienāca puika un sāka man stāstīt, ka ar tādu mašīnu nevar sacenēs braukt, viskautkādas vainas atrada ne par tēmu. Bet viņš bija aizmirsis pašu galveno, ka tās ir >>>sacensības standarta automašīnām

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

4000 km bez cilvēka palīdzības - bijušais Uber darbinieks radījis „perfektu” autopilotu (+ VIDEO) 4

Ar šo tehnoloģiju aprīkots Toyota Prius bez cilvēka iejaukšanas aizbraucis no vienas ASV piekrastes līdz otrai. Lasīt vairāk

 

Divās dienās trīs bojā gājušie satiksmes negadījumos

Pirmdien bojā gājuši divi notriekti gājēji, bet vakar satiksmes negadījumā nāvējošas traumas guvis vēl viens cilvēks Lasīt vairāk

 

Kā prasmīgi organizēt satiksmes plūsmu (+ VIDEO) 9

Dažādas situācijas, dažādi risinājumi. Video pierāda, ka ar modelēšanas paņēmienu iespējams organizēt raitu satiksmes kustību ar dažādu caurlaišanas plūsmu. Lasīt vairāk

 

Par 20% dārgāka degviela un kurināmais - ES rosina Latvijai apņemties ambiciozākus plānus "zaļās" enerģijas īpatsvara palielināšanā 30

Latvijai līdz 2030.gadam būtu jānodrošina vismaz 45% atjaunīgo energoresursu (AER) īpatsvars valsts enerģijas galapatēriņā, iepriekš prognozēto 40% vietā, teikts Ekonomikas ministrijas (EM) izstrādātajā nacionālajā enerģētikas un klimata plāna projektā 2021.-2030.gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti