Hyundai kļūst aizvien populārāks autovadītāju vidū 10

 
30.maijs 2007 0:02

Latvijas autobraucēji, pieņemot lēmumu par jaunas automašīnas iegādi, arvien biežāk apsver iespēju izvēlēties tieši Hyundai, liecina pētījums, ko šogad veicis TNS Emor, vadošā tirgus pētījumu kompānija Baltijas valstīs, sadarbībā ar Hyundai Motor Baltic.

Savukārt lielākā daļa aptaujāto Hyundai īpašnieku atzina, ka iegādātos šīs markas automašīnu atkārtoti. Saskaņā ar pētījumu, aizvien vairāk autovadītāju labprāt iegādātos arī Volkswagen, Škoda un Subaru. Pētījums liecina, ka autovadītāju vidū aizvien augstāk tiek novērtēta Hyundai izdevīgā cena, labais bāzes aprīkojums, kā arī zemās ekspluatācijas izmaksas.

Aptaujātie autovadītāji zemo automašīnas uzturēšanas izmaksu ziņā Hyundai ierindoja pirmajā trijniekā (pirms diviem gadiem Hyundai ieņēma septīto vietu). Pēc autovadītāju domām salīdzinoši zemas ekspluatācijas izmaksas ir arī Opel un Volkswagen markas automašīnām.

Ainārs Liljē, Hyundai dīlera Latvijā Skandi Motors valdes loceklis, saka: “Pētījums liecina, ka panākumus ir guvusi mūsu cīņa pret tirgū esošajiem negatīviem stereotipiem par Hyundai. Aizvien vairāk mūsu klientu atzinīgi novērtē to, ka Hyundai ir labākā kvalitāte par piedāvāto cenu - abi šie rādītāji ir optimāli sabalansēti. Iegādājoties Hyundai cilvēks apzinās, ka par brenda nosaukumu šeit nemaksā, kā tas ir ar prestižajiem zīmoliem.” Veiktais pētījums arī liecina, ka autobraucēji kļūst aizvien zinošāki par piedāvājumu auto tirgū un prot konkrēti definēt savu izvēli. Salīdzinot ar iepriekš veiktajiem pētījumiem, šogad tikai divi procenti no aptaujātajiem autobraucējiem nevarēja nosaukt nevienu automašīnas marku, kuras modeli viņi labprāt iegādātos. Pirms diviem gadiem šis rādītājs bija 27 procenti.

Raksturojot situāciju Latvijas auto tirgū, Ainārs Liljē atzīmē tendenci, ka aizvien vairāk iedzīvotāju vēlas iegādāties tieši jaunu, nevis lietotu automašīnu. Kā norāda A. Liljē, tas ir saistīts ar pieaugošajiem cilvēku centieniem uzlabot dzīves kvalitāti, kā arī pievilcīgajiem līzinga piedāvājumiem un intensīvajām auto reklāmām. Pēdējo divu gadu laikā Latvijā ir strauji audzis jauno automašīnu tirgus. Ja 2007. gada pirmajā ceturksnī Eiropā kopumā jauno automašīnu tirgus ir samazinājies, tad Latvijā, salīdzinoši ar to pašu periodu pērn, tas ir pieaudzis par 63 procentiem, liecina Eiropas Automobiļu ražotāju asociācijas (ACEA) dati (2005. gadā tirgus pieaugums bija - 48%, 2006. gadā – 54%).

Pētījuma, kuru veica TNS Emor 2007. gada sākumā, mērķis bija uzzināt automašīnu modeļu atpazīstamības līmeni un respondentu priekšstatus par dažādām automašīnu markām. Par respondentiem tika izvēlēti autobraucēji ar vismaz 7 gadu stāžu, kuri jau ir izvēlējušies savu auto modeli, vai arī plāno šogad iegādāties jaunu automašīnu. Pētījumā piedalījās 502 respondenti.
 
Visi komentāri
 
234753. viesis 30.maijs 2007 8:17
0 0 Atbildēt

Nevar būt! Riktīgais latvietis tak nebrauks ar H! :P

Vāczemes pacmitgadīgais mūžīgi mūžos! :D

P.S. Vaita Getz nebija lamuvārda vietā?! :P

234756. viesis 30.maijs 2007 8:33
0 0 Atbildēt

Un kur atsauce uz to, ka tas ir reklāmraksts?

234790. viesis 30.maijs 2007 12:08
0 0 Atbildēt

Jāāāāāā no lētām lietām šo bauru tautu neatradināsi!

Ne pa velti Maximas gāž riņķī, bet, par laimi, Sky var brīvi iepirkties.

Žēl, ļoti žēl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

234799. viesis 30.maijs 2007 14:01
0 0 Atbildēt

a kapeec lai es brauktu kautkur ellee raaa uz sky ja man pie maajas ir rimi un maxima ? tur jau tas pats piens un maize kas citur

234822. viesis 30.maijs 2007 20:34
0 0 Atbildēt

Sieviteem jau vienalga,kaa sauc to pepelaci,ka tik jauns un leets,bet kur tos gruudiis peec gadiem desmit?

234824. viesis 30.maijs 2007 20:51
0 0 Atbildēt

... slīcinās Daugavā, jo pat par velti neviens neņems to drazu, lai nekļūtu par vispārēju izsmiekla objektu. ;)

234837. viesis 30.maijs 2007 23:16
0 0 Atbildēt

Un kapeec te nav laimiigo Hyndai iipashnieku atsauksmes?

234845. viesis 31.maijs 2007 1:09
0 0 Atbildēt

He,vot lohus atradusi!?Un juus tam ticat??Katrs tak deki vilks uz savu pusi,ja aptauju buutu veikusi piemeeram audi,tad arii iznaakums buutu-"Lielaakaa dala aptaujaato izveeleejaas audi,nu bet piemineeja arii paareejaas markas...!"

234906. viesis 31.maijs 2007 16:44
0 0 Atbildēt

Zirga galvam deres kaa krediteto pakalu parvietotajs :D

234938. viesis 1.jūnijs 2007 7:29
0 0 Atbildēt

Galvenais tak, lai liela kaste un mazs ceņņiks [es par tucson] :D Man gan kaut kā liekas, ka parketniekiem vajadzētu uzlikt [jauniem] kādu papildus nodokli vismaz pāris štukas... Tikai mūsu valsts ierēdneļi nemācētu atšķirt džipu no parketnieka :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti