Smart apmācīs taupīt degvielu 17

 
5.jūnijs 2007 10:20

Visā drīzumā kompānija Daimler sāks testēt dzinēja automātiskās apturēšanas un iedarbināšanas sistēmu, kura debitēs atjauninātajos Smart Fortwo šī gada beigās. Šāda tehnoloģija tikusi izstrādāta ekonomijas uzlabošanas nolūkos.



Jaunā sistēma izslēgs dzinēju, kad auto stāvēs sastrēgumā vai arī pie luksofora. Tikko vadītājs pieskarsies gāzes pedālim, dzinējs atkal tiks iedarbināts.

Ar šādu sistēmu tiks aprīkots Smart ar 71 Zs benzīna dzinēju ar tilpumu viens litrs, kas darbosies kopā ar piecpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. Auto varētu debitēt šī gada beigās.
 
Visi komentāri
 
235065. viesis 5.jūnijs 2007 10:32
0 0 Atbildēt

Tad jau ekonomijai vajadzēja dīzeli,ne benzīnnieku.

235071. viesis 5.jūnijs 2007 11:05
0 0 Atbildēt

Kautka nenopietni. Interesanti, ka tas ekonomiskais auto uztures gaismas un apsildi/ventilacju? Ja ar akumulatoru un jaudigu generatoru, tad varam drosi rekinaties, ka degvielas paterins tikai pieaugs, pievienojot vel papildus biezu akumulatora mainu, kas ekologisko situaciju nebut neuzlabos. Jeb varbut to auto domats lietot tika lietosanai siltas zemes, gaisaja diennakts laika, kur atlauts bruakt bez gaismam...

235092. viesis 5.jūnijs 2007 12:06
0 0 Atbildēt

nemaz nerunaajot par to sisteemu.....un ja shamaa sadomaa neiesleegties:?

235093. viesis 5.jūnijs 2007 12:13
0 0 Atbildēt

to Ozz; būs lētais un dārgais variants.Dārgais pats pieleks,bet lēto būs jaiestumj pašam vai kolēģiem uz ceļa,kas ari veicinās draudzības sajūtu uz ceļa.:)))

235112. viesis 5.jūnijs 2007 13:30
0 0 Atbildēt

Es jau sen(pirms kādiem 7-8 gadiem) lasīju par tādu sistēmu,kura jau bija ieviesta,neatceros tik kādiem auto.Un,ja krustā jāstāv pietiekami ilgi ,tas varētu būt OK.

235114. viesis 5.jūnijs 2007 13:40
0 0 Atbildēt

Varētu būt ok sistēma, ja viss strādā perfekti, bet diemžēt tā ne vienmēr notiek. Kas notiks pēc gada, diviem vai cik tur, kad mašīna vairs tik labi neleks, arī ziemā? Stāvi korķī, mašīna noslāpst, jāsāk kustēties, bet tavs smarts mēģinās piekurbulēties, izraisot vēl lielāku necieņu pret sevi aizmugurē stāvošo vadītāju acīs.

Ja būtu kāda alternatīva sistēma, kas liek izkustēties, kā hibrīdiem, tad vēl tā.

235116. viesis 5.jūnijs 2007 13:43
0 0 Atbildēt

Seene:

Chomam ir 3. golfs ecomatic, manuaala kaarba, divi pedaalji, apstaajoties noslaapee motoru uzspiezhot gaazi momentaa pieshkjiljas un nav neviena no Tevis mineetajaam probleemaam.

235120. viesis 5.jūnijs 2007 14:13
0 0 Atbildēt

235116. viesis 05.06.2007 13:43

Seene:

Chomam ir 3. golfs ecomatic, manuaala kaarba, divi pedaalji, apstaajoties noslaapee motoru uzspiezhot gaazi momentaa pieshkjiljas un nav neviena no Tevis mineetajaam probleemaam.

Un cik vinam videjais degvielas paterins?

235121. viesis 5.jūnijs 2007 14:20
0 0 Atbildēt

Ja aķi izlādē un pielādē no/līdz biežāk, jo tas ilgāk dzīvo, bet ja notiek, kā parasti, kad dēļ sūdīga ģeņģera neuzlādē līdz galam, var nosprāgt pat gada laikā! Tātad, ja normālu aķi reizi kvartālā pilnībā izlādētu un pēc tam uzlādētu līdz galam, tad , kontrolējot līmeni varētu izvilkt 15 - 20 gadus, pat nerunājot par jaunajiem slēktā tipa, piem.BOSH SILVER - tas man bez lādēšanas kalpo jau 7.gadus!

Jautājums SEENEi - vai tam GOLFAm vispār ir starteris, vai divpusējais elektromotors(tipa starteris/ģenerators)?

235142. viesis 5.jūnijs 2007 16:49
0 0 Atbildēt

e-nazis. baigi zinošais tu par aķiem esi. Iztukšo savu svina aķi dažas reizes tā pavairāk un nekāds ūberģenerators to vairs nepielādēs.

Vis lielākais autoindustijas marazms ir 12V izmantošana motora iedarbināšanai.

235145. viesis 5.jūnijs 2007 16:57
0 0 Atbildēt

Nebuus ta , ka teiksim ziemaa uz ledus bremzeejot noblokeesies riteni, kompis domaas, ka staavam pie luksofora un noslaapees dzineeju;)?

235161. viesis 5.jūnijs 2007 23:52
0 0 Atbildēt

Seene normālās valstīs dienas laikā lukturus nelieto :D

Uggga silts motors slikti lektu, smejies? :D Manas mucas grabošais bīdelis, jo sevišķi silts, lec uz pāris kloķenes apgriezieniem, kas tad vēl būtu šitādam niekam ar jaunu bīdeli :D Btw šitam tak startera strāva noteikti arī mazāka - mazāk ko griezt :D

235162. viesis 5.jūnijs 2007 23:53
0 0 Atbildēt

Aizmirsu piebilst, ka šitā lieta tikai nedaudz atvieglos - parasti, ja vadītajs nav līkrocis, tāpat probu nav ;) Ja gadās stāvēt pie bārbrauktuves, visu izslēdzu :D

235204. viesis 6.jūnijs 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka šeit ir salasījušies gudrāki cilvēki par Daimler speciālistiem...

235228. viesis 6.jūnijs 2007 15:30
0 0 Atbildēt

alisters, gudraki vai nee, tacu motoram shadam slegashana iekshaa-araa ilgu muzhu nesole. Tiesa, shodien tapat auto taisa 3 gadiem..

235246. viesis 6.jūnijs 2007 19:37
0 0 Atbildēt

Slēgšanās iekšā-ārā nekaitē motoram nemaz, ja ir adekvāts starteris. Ar tipveida nožēlojamo čivinātāju, ilgi nedzīvo ne motors, ne starteris, ne akumulators. Golfklases auto akumulatoram jābūt vismaz 144V, starterim vismaz 5kW un degvielu drīkst padot tikai pēc normāla RPM un eļlas spiediena sasniegšanas.

235259. viesis 7.jūnijs 2007 7:37
0 0 Atbildēt

Nezinu, ko viņi te jaunu ir izdomājuši, bet atceros, ka man paziņam bija ~'85. gadā ražots VW Santana (tas pats Passats vien ir), kam bija poga logu tīrītāja ručkas gala. Nospied podziņu - motors noslāpst. Piespied gāzi, motors tiek piedarbināts.

Tagad to pasniedz kā kko jaunu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 12

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti