2007. gada 16. – 17.jūnijā AUDI AG atkal pieņems lielāko izaicinājumu autosportā: Audi Sport Team Joest ar trīs prototipu automobiļiem sacentīsies Lemānas 24 stundu sacensībās, kas šogad svin savu 75. gadskārtu.
Pasaulē ir tikai daži sporta notikumi, kuri piesaista globālu uzmanību. Lemānas 24 stundu sacensības ir viens no tiem. Kopš 1923. gada unikālā ātruma un grūtību kombinācija ir padarījusi šīs izturības sacīkstes par grandiozu notikumu, kas aizņem laikrakstu virsrakstus Eiropā, Amerikā un Āzijā.Ne bez iemesla Lemānas sacensības tiek uzskatītas par grūtākajām automobiļu sacīkstēm pasaulē. 24 stundu laikā tiek nobraukti vairāk kā 5000 kilometri. Tas ir gandrīz tikpat daudz, cik Formula 1 nobrauc sezonas laikā. Pagājušā gada uzvarētāja Audi R10 TDI vidējais ātrums, ieskaitot apkopes, bija 215,409 km/h. Arī šis rādītājs ir līdzvērtīgs Formulai 1.
LM P1 prototipu automobiļi, kas cīnās par uzvaru Lemānas sacensībās, ir vienlīdz fascinējoši gan skatītājiem, gan tehniķiem. Noteikumi sniedz inženieriem lielu brīvību, ļaujot izmantot dažādas dzinēju koncepcijas un pielietot vismodernākās tehnoloģijas, kas vēlāk būs redzamas sērijveida automobiļos. Teicams piemērs ir tiešās iesmidzināšanas sistēmas un turbīnas (TFSI) apvienojums: pirms tas tika ieviests masveida ražošanā, ar to tika izcīnīta uzvara Lemānas sacensībās. Šobrīd Audi Lemānā attīsta TDI dzinēja iespējas.
Lemānas valdzinājums aizgrābj skatītāju un mēdiju uzmanību – par spīti Pasaules kausam futbolā, kas pagājušogad norisinājās vienlaicīgi ar Lemānas sacīkstēm, trasi apmeklēja 235 000 līdzjutēji, kas ir sacīkšu rekords. Sacensībās tika akreditēti 2214 mediju pārstāvji. Starptautiskās televīzijas pārraidēs 114 valstīs skatītāju skaits sasniedza 386 miljonus.
Audi Lemānas sacensībās aktīvi piedalās kopš 1999.gada un jau pirmajā gadā ieņēma vietu uz goda pjedestāla. Nākamajā gadā Audi izcīnīja pārliecinošu uzvaru, finišējot kā absolūts līderis ar visiem trim Audi R8. Kopš šīs leģendārās uzvaras Audi ir palicis nepārspēts Lemānas sacīkstēs. Ja ieskaita Bentley Speed 8, kuru darbināja Audi Sport izstrādātais TFSI dzinējs, uzvaru 2003.gadā, tad Audi pārākums tehnikā ir nepārspēts jau septiņus gadus no vietas. Pagājušajā gadā, pēc piecām uzvarām ar tagad jau leģendāro Audi R8, sekoja pirmais dīzeļa automobiļa triumfs Lemānas sacensību vēsturē, kas bija Audi R10 TDI debija.
Šogad AUDI AG pirmo reizi kopš 2002.gada Lemānas 24 stundu sacensībās piedalās ar rūpnīcas komandu trīs automobiļu sastāvā.