VW Phaeton – jaunas ēras sākums 23

2.jūlijs 2002 8:55

Līdz ar Phaeton ieviešanu tirgū Vācijā aizsākās jauna Volkswagen ēra. “Sperot soli” limuzīnu segmentā, līdz šim veiksmīgais Eiropas autoražotājs izveidojis pilnpiedziņas automašīnu un nu pārstāv visus auto segmentus.

Jaunais Phaeton sasniedz ievērojamu kvalitātes, komforta un drošības līmeni. Phaeton pārliecina ar dinamisku dizainu un augstu tehnoloģijas sākumu – V6 un W12 motoriem, visu riteņu pneimatisko balstiekārtu sērijas aprīkojumā. Phaeton W12 ar 309 kW/420 Zs jaudu un pilnpiedziņu 5.06 m garais, 1.90 m platais un 1.45 m augstais limuzīns tā pastāvēšanas sākumposmā piedāvā divu jaudu benzīna motorus. W12 – komfortabls un dinamisks- 6.0 l, 12 cilindru dzinējs, dzinēja jauda - 420 Zs, griezes moments - 550 Nm. W12 motora spēks tiek pārnests ar 5-pakāpju automātiku un pilnpiedziņas 4MOTION. Elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums sasniedz 250 km/h. Paralēli W12 Phaeton debitē arī V6, kuru piedāvā ar 3,2 l 6 cilindru dzinēju, jaudu - 177 kW/241 Zs, maksimālo ātrumu – 245 km/h (automātiskā ātrumkārba – 242 km/h). 2002. gada rudenī sekos Phaeton V10 TDI; 230 kW/313 Zs jauda nodrošinās šim modelim pasaulē jaudīgākās vieglās automašīnas dīzeļa statusu. Jaudas sadalījumu 250 km/h ātrajam modelim garantēs 6-pakāpju automātika. Jaunā pilnpiedziņas pneimatiskā balstiekārta standartaprīkojumā Vienreizējais Phaeton pārvadmehānisms sevī ietver jaunu bezpakāpju četru riteņu piedziņas pneimatisko balstiekārtu. Elektriskā Stabilitātes Programma (ESP), bremžu asistents – jaudīgākā bremžu iekārta segmentā –, 8 gaisa spilveni un galvas balsti apvienojumā ar stingro karosēriju garantē optimālus drošības standartus. Karosērijas tērauda elementi ir cinkoti. No alumīnija veidotas durvis un jumts, no augstvērtīgas tehnoloģijas plastmasas – priekšējie spārni un rezerves riteņu muldas. Tāpat kā automašīnas vadība ar nenormētām drošības rezervēm tā arī karosērijas komponenti ir pielāgoti automašīnas vadīšanai līdz ātrumam 300 km/h. Phaeton dizains - paraugs jaunai, pārliecinātai paaudzei Limuzīna dizains ir veidots nevainojami – formas seko jauniem standartiem. Harmoniskās un spēcīgās karosērijas līnijas pasvītro Phaeton dinamiskās īpašības. Progresīvajā automašīnas salonā dominē atsvaidzinoši skaidra un moderna elegance. Tehnoloģiskā interjera koncepcija ir ātri apgūstama. Lai arī Phaeton vienīgā detaļa, kas atgādina par citiem Volkswagen modeļiem, ir logo, visi šīs automašīnas elementi šķiet pazīstami, pārredzami un atbilstoši izvietoti. Jaunā klimata kontrole ir pirmā un vienīgā, kas neizraisa caurvēju Jaunā 4 zonu klimata kontrole Climatronic nodrošina labākās klimata kontroles statusu. Blakus šoferim un priekšējā sēdekļa blakussēdētājam, pateicoties klimata kontrolei, arī aizmugurē sēdošie var individuāli noregulēt sev vēlamo temperatūru gan labajā, gan kreisajā aizmugures sēdekļa daļā. Nākamais šīs klimatautomātikas sasniegums - atdzesētais vai sasildītais gaiss apņem telpu caur automātiski atveramām un aizveramām sprauslām, neizraisot caurvēju. Integrēta gaisa mitruma kontrole automātiski novērš logu aizsvīšanu. Viduskonsolē atrodas informācijas vadības centrs – krāsains displejs formātā 16:9. Šis monitors ir multifunkcionāls. Uz tā galvenokārt tiek attēlota komforta, audio, TV, navigācijas, malu aprēķinātāja un telefona vadība. Zem informācijas centra atrodas tastatūra, kas speciāli domāta audioierīces noregulēšanai. Phaeton pamatfunkcijas tiek aktivizētas ar vienkāršu pogas nospiešanu. Pie šīm funkcijām pieder arī visu riteņu pneimatiskās balstiekārtas regulēšanas iespējas. Ievērojams platības piedāvājums un elektriski regulējami sēdekļi standartā Phaeton piedāvā pietiekami daudz platības. Plašums priekšā un aizmugurē sēdošajiem, optimāla vieta aizmugurē sēdošo ceļgaliem un plecu platumam ir līdz šim labākais piedāvājums klasē. Kā katrai Phaeton detaļai arī sēdekļa ierīcei ir pilnībā jauna koncepcija. Standartā iespējams noregulēt priekšējos sēdekļus, izmantojot 12 pakāpju sistēmu, atbilstoši braucēja vajadzībām. Phaeton W12 standartā un V6 par attiecīgu papildsamaksu tiek piedāvāta 18 pakāpju sistēma ar atmiņas, klimata un ziņojumu funkciju. Vienlaicīgi iespējams izvēlēties divas atšķirīgas sēdekļu konfigurācijas aizmugures sēdekļiem. Īpaši ekskluzīvā līmenī Volkswagen piedāvā Phaeton ar diviem atsevišķiem aizmugures sēdekļiem, kas regulējami ar 10 pakāpju sistēmas (ieskaitot atmiņas loģiku un Easy-Entry sistēmu) palīdzību. Papildaprīkojuma klāstā ietilpst navigācijas sistēma, telefona ierīkošana, TV, automātiskā attāluma regulācija ADR, dažādi ādas sēdekļu varianti, apsildāma stūre, bīdāms jumts u.c. Ar Phaeton individualizācijas programmas palīdzību klientam iespējams izvēlēties vēlamo papildaprīkojumu, piemēram dažādus koka apdares materiālus. Limuzīns ir daļa triloģijas, kas sastāv no produkta, rūpnīcas un servisa Volkswagen nav izgudrojis ievērības cienīgu automašīnu vien; paralēli tika radīta vienreizēja ražošanas un klientu apkalpes koncepcija. Visas trīs sastāvdaļas – produkts, rūpnīca un serviss – veido Volkswagen luksus segmenta triloģiju. No sākuma Phaeton īpašnieki ir iegādājušies augstvērtīgu limuzīnu, kurš radīts vienā no jaunākajām un daudzsološākajām pasaules rūpnīcām – stikla manufaktūrā Drēzdenē. Par triloģijas trešo daļu kļūst Volkswagen neierastā klientu koncepcija, ko pavada Phaeton serviss. Ar to domāta ir mobilitātes garantija. Jebkura apkope tiek koordinēta caur Tehnisko Servisa Centru (TSC), kas katru servisa gadījumu izskata individuāli. Phaeton Latvijā sagaidāms septembrī. iAuto // BCI
 
Visi komentāri
 
29189. viesis 2.jūlijs 2002 9:27
0 0 Atbildēt

"(..)stikla manufaktūrā Drēzdenē." - shito verkji razhos stikla ruupniicaa :)

Kaadam radusies maza kljuuda tulkojot?

29200. viesis 2.jūlijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Tā šo rūpnīcu paši vēcieši ir nosaukuši - stikla MANUFAKTŪRA.

Ar tulkojumu šajā sakarā viss irkārtībā:)))))

29264. viesis 2.jūlijs 2002 12:53
0 0 Atbildēt

kas gan tas par to mazo pedaaliiti kreisajaa pusee?

-n*

29268. viesis 2.jūlijs 2002 13:11
0 0 Atbildēt

Izskatas ka šamejam ir paredzēt spiest bremzes ar kreisi kāju ?

Redaktors 2.jūlijs 2002 13:16
0 0 Atbildēt

bremzes domātas tikai gļēvuļiem :))

29283. viesis 2.jūlijs 2002 14:06
0 0 Atbildēt

phaetonam rocenes vietā ir kājene, tas būtu tas pedālītis.

man jau patīk aizmugures siluets. smuki.

29289. viesis 2.jūlijs 2002 14:22
0 0 Atbildēt

Nu shitam meeslam vienaada emblema ar vaboli, tapeec tas nekad nebus piekleejiigs limuziins :)

Pat tuninga kantori jau visai skeptiski skataas uz sho auto, ka neesot jeegas tam izstraadaat papildus tuninga elementus :)

Srots vienaa vaardaa :)

tas pats kas chetrinkju pliitis :)

29301. viesis 2.jūlijs 2002 15:13
0 0 Atbildēt

kāds tjūnings ? neesi appīpējies ? jātjūno ir bezmotora kārbas, ar kurām puišeli mērās daiktiem...šitais verķis nav domāts zēniem, bet reāliem večiem, kuri negrib zīmēties, ka naudas pietiek, lai kartupeļus vestu ar 750iL, tā teikt, a esčo ja očeņ, očeņ skromnij ;)

29309. viesis 2.jūlijs 2002 16:12
0 0 Atbildēt

Es teikti ka dizaina zinjaa mazliet liidziigs Audi A6 vai A8, jums taa neshkjiet ?

29311. viesis 2.jūlijs 2002 16:18
0 0 Atbildēt

no viena katla jau tas viss nāk... tāpēc šur tur var uzspēlēt jaunībdienu spēlīti atrodi 10 atšķrības. :) bet tā, diezgan smuks

29321. viesis 2.jūlijs 2002 16:53
0 0 Atbildēt

man aizmugures stoikas risinājums tīk labāk, kā audi...tur aizmugurē ir pēdējais mazais stikla 3stūrītis, kamēr phaetonam man liekas smukāk...ko domājat ?

29347. viesis 2.jūlijs 2002 20:29
0 0 Atbildēt

Nu no pakaljas gatavais Opel Omega! Bet visaa visumaa izskataas peec Opel Omega/VW Passat/Audi A8 apvienojuma... Diezgan bezgaumiigs rats... :( Ja VW grib saakt ieksheejo konkurenci ar Audi A8, vareeja tad vismaz neradiit tik liidziigu auto...

29348. viesis 2.jūlijs 2002 20:30
0 0 Atbildēt

Lai nu kaa tur arii nebuutu, VW ar limuziinu man neasocieesies pat tad ja Faetonam uztaisiitu 8 durvis! Tautas vaagjis bija, taads arii palix!

29349. viesis 2.jūlijs 2002 20:32
0 0 Atbildēt

Manupraat Audi ar savu trijstuuriiti ir pievilciigaax. Arii salons gaishaax...

29495. viesis 3.jūlijs 2002 13:52
0 0 Atbildēt

Jaa patiesi O_Calibra, ruupniica ir ar stiklotaam sienaam un no aarpuses var redzeet kaa top auto. Taapat tiek organizeetas ekskursijas kuraas var redzeet auto tapshanu no a-z

29595. viesis 4.jūlijs 2002 10:11
0 0 Atbildēt

Bremzes - gļēvuļiem , smadzenes - drošsiržiem ?

36073. viesis 28.augusts 2002 19:31
0 0 Atbildēt

36074. viesis 28.augusts 2002 19:32
0 0 Atbildēt

ZAIBIS

GRIBU TĀDU

40099. viesis 23.septembris 2002 10:48
0 0 Atbildēt

Taapeec jau arii smux, ka liidziigs A8!!

40214. viesis 23.septembris 2002 15:26
0 0 Atbildēt

Vai vajadzēja VW tik dārgu un glaunu auto taisit? Diez vai. Smuks jau bezgala, jaudigs, komfortabls utt., bet ir viens liels un trekns BET - tas ir Folksvagens un folkswagenam jau pec definicijas ir jabut tautas vagim nevis smalkam limo. Nu ka tas izskatas LADA/Limo. Tizli vai ne?

40222. viesis 23.septembris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

Brr, nu nesaprotu es tos aizspriedumainos cilvēkus, kas brenda vēsturi/nosaukumu saista ar gatavu produktu! Jūs, ko, ar nosaukumu braucat, vai ar konkrētu auto, kuru raksturo tehnisku risinājumu kopums konkrētā kvalitātē?

40248. viesis 23.septembris 2002 16:38
0 0 Atbildēt

Nee nu man nav nekas preti pret sho auto! Bet tomer liekas amizanti. galu gala tachu VW pieder Audi, lai tas tais limo. Vienkarshi veidojas situacija, ka cilvekam sak likties divaini, ka par VW (lai ari baigi shiko) ir jamaksa tikpat (ja ne dargak) ka par Audi A8 vai BMW 5/7. Nu? Tas ta. Jo man liekas amizanti Peugeot 7XX ipasnieki. Taka limo, taka ne? Tapat ka ar Lexus 'apvidniekiem" - taka 4x4, bet tomer nav. Luk ta. Neapvainojieties! Pats esmu izbijis Golfa braucejs, tagad braucu ar Audi. Varbut tapec ta domaju.

45971. viesis 25.oktobris 2002 22:13
0 0 Atbildēt

A kur Latvijā var braukt ar 250km/h? A skuju tolku no tā?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 6

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" līdz 2022.gadam investēs 34 miljardus eiro nākotnes automobiļu attīstīšanai 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" piektdien paziņoja, ka nākamajos piecos gados plāno investēt vairāk nekā 34 miljardus eiro jaunās tehnoloģijās, lai kļūtu par globālu līderi elektrisko automašīnu jomā. Lasīt vairāk

 

Kā pārmācīt tos, kas braucot raksta īsziņas (+ video) 22

Puiši ir neiecietīgi un bez žēlastības "izjoko" tos, kas braucot pie stūres, raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Jau nākamgad - "Fendt" piesaka elektrisku traktoru (+ foto) 9

Vācijas kompānija "Fendt", kas specializējas lauksaimniecības tehnikas ražošanā, nākamgad laidīs klajā kompaktu elektriskās piedziņas traktoru ar 68 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti