Pēc sadursmes ar tramvaju auto notriec sievieti ar zīdaini 19

 
8.jūnijs 2007 0:01

Ceturtdien Rīgā, Ganību dambī, automašīna SAAB sadūrās ar tramvaju un pēc sadursmes notrieca sievieti ar zīdaini.

Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja Preses nodaļas vecākā inspektore Linda Neimane informēja, ka ap plkst.10.35 Ganību dambī pagaidām neidentificēts vadītājs, vadot automašīnu SAAB un veicot pagriezienu pāri tramvaja sliedēm, sadūrās ar tramvaju.

Pēc sadursmes automašīna uzbrauca uz ietves, kur notrieca pagaidām neidentificētu sievieti un bērnu ratiņus, kuros atradās aptuveni deviņus mēnešus vecs bērns.
 
Neimane informēja, ka ceļu satiksmes negadījumā cieta sieviete un smagi cieta bērns. Abi cietušie nogādāti slimnīcā.
 
Visi komentāri
 
235339. viesis 8.jūnijs 2007 8:08
0 0 Atbildēt

Dabraukaajaas smerdelis!

235341. viesis 8.jūnijs 2007 9:04
0 0 Atbildēt

tie kreisie pagriezieni uz ganiibu dambja ir vienkaarshi tizli, jo tieshi pirms shiem pagriezieniem vienmeer fuuras noparkojushaas!!!! tur dazreiz negribot var exidentu uztaisiit!!!!

235357. viesis 8.jūnijs 2007 12:08
0 0 Atbildēt

nu jā - mendiem naudas priekš netrafaretētiem volviķiem atrodas, bet normāli savest kārtībā ielu posmus, kaut vai, kā šis minētais - tā, lai būtu luksofori, un arī sliežu šķērsošana būtu normāla, nevis automobiļu tests extremos apstākļos - fu...g latvija :( ( attiecināts uz valsti, nevis zemi )

235359. viesis 8.jūnijs 2007 13:04
0 0 Atbildēt

Biju vakar tuvuma, kad ta avarija notika. Cilveks, kura biroja viesojos, izdzordot troksni, piegaja pie loga un teica: "Atkal jau viens, sonedel tresais". Vai sadi vardi neliek par kaut ko aizdomaties? Ipasi tadiem ka kvatra, kas neko gudraku nespej pateikt. Ja nebutu mate ar bernu pagadijusies nepareiza laika un vieta, neviens joprojam sim krustojumam nekadu uzmanibu nepieverstu.

P.S. Tramvajs pilnigi noteikti neietriecas masina ar 50km/h...

235361. viesis 8.jūnijs 2007 13:26
0 0 Atbildēt
235362. viesis 8.jūnijs 2007 13:27
0 0 Atbildēt

Vispār jau konkrētā modeļa trambulis, ja atrodas normālā teh. stāvoklī, taisnā posmā sotoku var arī "izspiest" . Kādreiz 80-tajos mans brālēns bija mācību instruktors uz trambuļa. Viņam toreiz bija jauns un labs Tatras t-3 vagons. Atceros, Juglā, uz taisnā posma, tukšš tramvajs sotoku paņēma bez problemām. Domāju, ka pa Ganību dambi trambuļi arī parasti mauc uz maximālo - 80-90km/h droši. Bet Prāgā, kur ir modernāks vadu tīkls, tramvaju braukšanas ātrums taisnajos posmos ir vēl lielāks. Būtu labi, ja komentos tālāk iesaistītos kāds zinošs tramvajnieks , un varētu pastāstīt kaut ko konkretāku.

235364. viesis 8.jūnijs 2007 14:37
0 0 Atbildēt

Seene, tur jaabuut idiotam lai tramvaju neredzeetu, kaut vai fuure priekshaa staav!

235369. viesis 8.jūnijs 2007 15:31
0 0 Atbildēt

kvatra, ir jabut lielam idiotam, lai nesaprastu, ka regulari viena vieta notieskosas vienadas avarijas nebut neliecina par to, ka tiesi tur ir savakusies visi idioti, bet ar satiksmes organizaciju viss ir kartiba.

235370. viesis 8.jūnijs 2007 15:31
0 0 Atbildēt

kārtējais "steidzīgais" kuram apkārtējo dzīviibas nav svarīgas, Dievs dod, ka tas bērniņš atveseļojas, un ka viņam nebūtu nekādu komplikāciju.

bet pārējiem "steidzīgajiem" tomēr vajadzētu pārdomāt savu braukšanas kultūru, tas ka Latvijā ceļu policijas nav kā sugas vēl nenozīmē, ka noteikumi nav jāievēro.

235372. viesis 8.jūnijs 2007 15:35
0 0 Atbildēt

Īstenībā tiešām ir jābūt pilnīgi aklam kroplim lai neredzētu tramvaja divus!vagonus! Tādas avārijas parasti notiek tīri šoferu nolaidības pēc, jo ja esi aizņemts runājam pa mobilo, nav brīnums, ka brauc autopilotā un neredzēsi pa okeanu sev priekšā!

p.s.Sābists dabuja to, ko pelnijis!

235374. viesis 8.jūnijs 2007 16:18
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 08.06.2007 13:27

Tu dzīvo akmens laikmetā ar sava brālēna rēgu. Varēji jau nu uzmanigāk palasīt "n" gadus atpakaļ rakstīto par renovētajiem tramvajiem. Tiem tā kā FERARI tiek ierobežots maksimālais braukšanas ātrums 50 - 60 km/h. Kad sākās Tatru renovācija par to visur daudz tika rakstīts. Vai Tav brālēns nebija Ronalds?

235379. viesis 8.jūnijs 2007 16:56
0 0 Atbildēt

235374. viesis 08.06.2007 16:18

Un kura laikmeta pats dzivo? Sanak braukt pa ganibu dambi un 70 diezgan biezi. Un tramvaji iet garam ta ka nemetas... Spidometru esmu ar GPS salidzinajis, tik liela kluda noteikti nav.

235386. viesis 8.jūnijs 2007 21:17
0 0 Atbildēt

Protams, slikti, ka autovadītājs tramvaju nepamanīja, taču tramvaja vadītāji / vadītājas ir viens milzīgs drauds satiksmei. Pašam nācās reiz nokļūt situācjā, kad ziemā neveiksmīgi uzslīdēju uz sliedām un manu auto ar visu iespējamo naidu taranēja tramvajs, kas sāka kustību no pieturas un 20 metrus ieskrējās, skaidri redzot, ka šķērsām sliedēm stāv auto... Tante, kas to tramvaju vadīja, škaidri izteica nožēlu, ka manu auto nav vēl vairāk izārdījusi :( Tā ka šajā šausmīgajā atgadījumā ar Saabu, tramvaju un bērnu ratiņiem arī tramvajs visdrīzāk savas nolaidības dēļ ir līdzvainīgs, jo tramvajnieki parasti neiedziļinās situācijā uz ceļa bet paļaujas tikai uz to, ka viņiem visur ir priekšroka.

235387. viesis 8.jūnijs 2007 21:35
0 0 Atbildēt

tas kurstojums ir anaals, lai visi shitie saabista noreejeeji ar savaam blekja kasteem pameegjina tur izgriezties/nogriezties pa kreisi... es teiktu, ka normaals nelaimes gadiijums deelj tizla krustojuma, un nejau ka tur kaads baigais atmorozkis bijis

235389. viesis 8.jūnijs 2007 21:41
0 0 Atbildēt

ļoti labi zinu šo vietu, kur notika šis šausmīgais crash un varu teikt, ka noteikti abi vainīgi, jo tramvaji tur lido vārdu tiešajā nozīmē kā nenormāli un neņem vērā to, ka tas melnākais punkts tramvaju ceļos. Te avārijas notiek itin bieži katru nedēļu, zinu jo blakus mans ofiss un var redzēt pa logu, ka uzmanību viņi šim krustam nepievērš nekādu.

Ļoti ļoti žēl mazuli. Turies.

Ieteikums satiksmes departamentam: pārceliet beidzot tramvaja pieturu tuvāk pie ši krusta. Tas Jums maksātu nesevišķi daudz, bet tas izglābs daudz nervu un stresa situāciju gan jūsu darbiniekiem, gan neuzmanīgiem auto vadītājiem, jo tramvaja ātrums uzsākot braukšānu no pieturas būs krietni mazāks nekā šajā gadījumā, kad vadītāji cenšas izspiest no tramvaja pēdējo sulu........

235391. viesis 8.jūnijs 2007 23:08
0 0 Atbildēt

var pilnīgi piekrist, ka tie pagriezieni tur ir visai bīstami. Un nemaz nevajag griezties pa kreisi - pietiek no centra puses griezt pa labi, ja labajā joslā stāv fūre. Vai arī pa kreisi, ja virzienā no centra labajā joslā stāv fūre.

235399. viesis 9.jūnijs 2007 18:55
0 0 Atbildēt

to235391. viesis>>Un nemaz nevajag griezties pa kreisi - pietiek no centra puses griezt pa labi, ja labajā joslā stāv fūre. Vai arī pa kreisi, ja virzienā no centra labajā joslā stāv fūre.

======================================

Jā, nu protams, tās fūres tur ir tik lielas kā Ķīnas mūris un tramvajs maziņš kā zapars,kurš lido uz 200... :D

Nevajag tad mesties iekšā pāri sliedēm pilnā klapē, ja neredzi vai ceļš ir brīvs. Vot kas par modi ir izveidojusies pēdējā laikā - visi citi vainīgi, tikai ne pats...... :(

235407. viesis 10.jūnijs 2007 8:11
0 0 Atbildēt

Par tramvaja maksimālo ātrumu - impulsu pārveidotājs atslēdzas pie 48-57 km/st, dažiem vagoniem gan novērojams, ka tikai viens vagons atslēdzas, bet ar otru vēl var pastumties... Bet mums uz tramvaja nav īsta spidometra, tas ir tīri teorētisks spidometrs, kas ātrumu mēra ņemot strāvas spriegumu motoros :-). Inerce tramvajam ir mežonīga, tomēr 18 tonnas viens vagons. Un bleķi jau ar nav no plānajiem. Un kad dienā jau ir izdevies izvairīties no pārdesmit kapitālām avārijas situācijām, tad vienā brīdi jau ir tā līdz kaklam... Diemžēl... Visi taku pieraduši, ka gan jau tas tramvajs nobremzēs. Kā redzat, tad ne vienmēr.

Cik zinu, tad šis krustojums nav vienīgais melnais punkts tramvajam, ir vēl trakākas vietas. Starp citu pat ar luksoforiem, bet gudri cilvēki ceļazīmes neievērojot rada vājprāta situācijas Miera-Senču krusts, Klleistu-Anniņmuižas, Gaujas-Aizsaules, daudzas vietas Ķengaragā utt. Laikam varu turpināt bezgala, bet nav jēgas, jo tāpat tramvaju uzskatīs par agresīvu braucamo. Pamēģinat kādreiz pabraukt tramvajā un paskatīties kā mēs braucam. Varbūt kaut drusku saprašana nāks.

235409. viesis 10.jūnijs 2007 14:38
0 0 Atbildēt

Ble.... Domaaja ka paspees... nepaspeeja maukulis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 21

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti