Konkursā "Baltic Brand Formula" par spēcīgāko auto zīmolu Latvijā atzīts "Audi". "Audi" vērtējumā ieguva 51,8 punktu, pārliecinoši apsteidzot tuvākos sekotājus – BMW (42,5 punkti) un "Mercedes-Benz" (38,2 punkti).
"Audi" importētājs Latvijā ir Norvēģu uzņēmumu grupas "Moller Group" uzņēmums "Moller Auto Baltic". Uzņēmumu reģistrā tas tika irtverts 2004. gada 24. decembrī, bet faktisko darbību uzsāka jau senāk – kā struktūrvienība citā uzņēmumā. Latvijā "Audi" importētājam šobrīd ir viens dīleris – "Auto Rīga". "Moller Auto Baltic" ir "Audi" importētājs arī Lietuvā."Priecājamies par iegūto balvu un lepojamies, ka "Audi" ar savu "Vorsprung durch Technick" ("Pārākums tehnikā" – "Audi" sauklis) ir pierādījis pārākumu arī konkursā "Baltic Brand Formula". "Audi" ir veiksmīgs zīmols gan Latvijā, gan pasaulē. "Audi" panākumi globālā mērogā ir balstīti uz to, ka zīmola emocionālā esence tiek saprasta un novērtēta katrā tirgū. Šī balva ir atzinība mūsu ilgtermiņa darbam vismaz trīs gadu garumā, tādēļ vēl jo nozīmīgāka visai "Audi" komandai," saka "Audi" importētāja Latvijā un Lietuvā direktors Jans Perijs Voldsets.
Konkursā "Baltic Brand Formula" piedalījās visi nozīmīgākie Latvijas zīmoli, kas tika izvērtēti 20 produktu grupās – starp tām arī auto. Konkurss vērtē nevis komunikāciju formas, bet gan iegūto rezultātu - zīmola vērtību konkrētajā brīdī. Zīmolus vērtē gan ekspertu komisija, gan patērētāji. Kopējā vērtējumā ekspertu viedokļiem ir 30% svars, patērētāju viedokļu pētījumam - 70% svars. Konkurss "Baltic Brand Formula" notiek ceturto gadu un ir pirmais un vienīgais šāda veida pasākums Baltijas valstīs, kura laikā tiek vērtēti un apbalvoti veiksmīgākie zīmolu attīstības projekti.
Audi Latvijā ir palicis dārgs, pateicoties mūsu stereotipiem!!! Citur Audi tirgo par "maizes" cenu!!!