2007.gada pēdējos mēnešos CITROËN vairākās Eiropas valstīs uzsāks C4 Sedan tirdzniecību. Jaunais modelis papildinās jau esošo CITROËN C4 modeļu klāstu, ko veido tirdzniecībā pieejamais piecdurvju hečbeks un tīsdurvju Coupe, C4 Coupe by LOEB, kā arī uz C4 bāzes veidotie kompaktklases miniveni C4 Picasso (5-vietīgais) un Grand C4 Picasso (7-vietīgais).
Jaunajā C4 Sedan modelī ir saglabātas daudzas jau ierastās C4 kvalitātes – aprīkojuma, braukšanas baudījuma un drošības jomā, reizē saglabājot izsmalcinātu stilu. Šis modelis iemieso kopējo CITROËN mērķi, piedāvājot saviem klientiem automašīnas, kuras paredzētas vēl ērtākai braukšanai.C4 Sedan modelis tiek ražots Argentīnā, kur šī modeļa tirdzniecība tika uzsākta pavisam nesen, šī gada aprīlī. Netālu no Buenosairesas esošā Palomaras rūpnīca apgādā visu Dienvidamerikas tirgu ar CITROËN automašīnām.
Auto ar izsmalcinātu stilu un plašu salonu
C4 Sedan ir auto ar iespaidīgu personību - stāju, ar ekskluzīvu un modernu dizainu. Tā raksturojošās iezīmes ir klasē labākie salona telpas radītāji visiem pasažieriem, nodrošinot telpu un komfortu, plašu kāju zonu visiem, kuri sēž aizmugurē, kā arī lielais bagāžas nodalījuma izmērs. Iespaidīgā aizmugurējā pārkare piedod automašīnai aizsargājošu un pārliecinošu veidolu. Turklāt bumeranga formā veidotie aizmugurējie lukturi ir saskaņoti ar priekšējo lukturu dizainu.C4 Sedan ir ietilpīgs bagāžas nodalījums, kura lielais vāks nodrošina ātru piekļuvi tam, savukārt attālums starp riteņu arkām ļauj viegli ievietot apjomīgus priekšmetus.
Uz C4 bāzes būvētajam sedanam, lai panāktu maksimāli plašu telpu salona aizmugurē un nodrošinātu lielu un ietilpīgu bagāžas nodalījumu, ir izveidota garāka riteņu bāze.
Veltījums komfortam un labsajūtai – garantēts braukšanas baudījums
Jaunā C4 sedana interjers piedāvā plašu aprīkojuma klāstu ergonomiskai braukšanai, komfortam salonā un funkcionālām ērtībām. Šim modelim ir ergonomiska vadītāja vieta, kas veidota ērtai izmantošanai – stūres rata centrā fiksētas vadības pogas, kas nodrošina svarīgāko komforta funkciju (audio sistēmas, telefona u.c.) un braukšanas palīglīdzekļu (ātruma ierobežotāja un kruīza kontroles) ērtu sasniedzamību.C4 Sedan sēdekļi darbojas kopā ar balstiekārtu, lai novērstu vibrāciju, kas rodas uz nelīdzenas ceļa virsmas. Šajā modelī, tāpat kā visos pārējos CITROËN C4 modeļos, salonā ir pieejams aromatizēts gaisa atsvaidzinātājs, kas pieskaņots automašīnas dizainam un izplata izvēlēto aromātu ar gaisa kondicionēšanas sistēmas starpniecību.
Augstākā līmeņa pasīvā drošība
Veidots uz CITROËN C4 bāzes, jaunais sedans ietver visu to pašu drošības aprīkojumu, kāds ir oriģinālajam modelim. Tās ir iezīmes, kuras padarījušas C4 hečbeku par drošības etalonu kompaktklases segmentā, ko apliecina piecas zvaigznes EuroNCAP sadursmju testos par pasažieru aizsardzību un trīs zvaigznes par gājēju aizsardzību.Uz ceļa jaunais CITROËN modelis jūtas droši, jo C4 Sedan ir aprīkots ar avārijas bremzēšanas palīgsistēmu (EBA) un automātisku avārijas gaismas signālu. Kad vadītājs brauc ar lielāku ātrumu, stūres pastiprinātājs darbojas stingrāk, lai palielinātu drošību, bet, kad brauc ar mazāku ātrumu, darbojas vieglāk, lai nodrošinātu vieglu manevrēšanu.
C4 Sedan ir nostiprināta korpusa struktūra, kas ietver: papildu trieciena enerģijas absorbētāju apakšējā rāmja priekšā, kura uzdevums ir efektīvāk izkliedēt trieciena enerģiju frontālās sadursmes gadījumā. Visās šī modeļa durvīs ir sānu triecienstieņi.
Jaunais CITROËN modelis piedāvā izcilu aizsardzību pret aizdzīšanu un ielaušanos, nodrošinot dzinēja imobilaizeru un retranslatoru, perimetra un tilpuma signalizāciju, neizjaucamu elektriskās bagāžas nodalījuma atslēgu, automātisku aizslēgšanu trīsdesmit sekundes pēc automašīnas aizslēgšanas, ja netiek atvērtas nevienas durvis.
Tāpat kā VW Jetta "grib būt Passat", tāpat arī Citroen C4 "grib būt C5".
Hečbeka versijā C4 man tomēr šķiet skaistāks, un ar savu odziņu, bet sedana versijā tas atgādina visus pārējos tirgū sastopamos jaunos auto.