Kamēr autoritatīvā starptautiskā konkursa Car Of The Year žūrija katru gadu nodarbojas ar pasaulē labākā auto markas noskaidrošanu, žurnāls National Enquirer publicējis visu laiku sliktāko auto sarakstu...
Šī pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka līdz Krievijai korespondenti tomēr nav tikuši - pretējā gadījumā sarakta augšgals izskatītos stipri savādāk... Pirmā vieta nešaubīgi tika piešķirta mazlitrāžas Yugo (Krievu "Zapara" Dienvidslāvijas analogs). Sociālistiskās Dienvidslāvijas "atvase" tika ražota no pašām lētākajām detaļām. Arī pati konstrukcija par sevi ir diezgan bēdīga. Vienīgais labums ir apsildāms pakaļējais stikls - stumjot nesalst rokas... Otro vietu ieņem Chevy Vega, kas tika ražots ASV septiņdesmitajos gados. Auto enerģētiskās krīzes laikā tika iecerēts kā konkurents japāņu mazlitrāžniekiem. "Vegas" kaudzēm ceļoja uz izgāztuvēm, jo jau pēc pirmās ekspluatācijas nedēļas, precīzāk - rakāšanās motorā, pircēji centās no tās atbrīvoties. Eļļa no dzinēja lija straumēm, autosalonu strādniekiem nācās nepārtraukti uzslaucīt grīdas. Kāds pat salīdzināja auto ar vienreizējās lietošanas pamperiem: "Jūs to nopērkat, izmantojot pavisam neilgi un uzreiz metat ārā." Ford Pinto, kas parādījās reizē ar Chevy Vega, ieņēma "godpilno" trešo vietu. Šim auto "pielipa" iesauka pulvermuca, jo uzreiz aiz aizmugurējā bufera atrodošās benzīnbāka "solīja" "jauku" sprādzienu pie mazākā trieciena pa auto pakaļpusi. Bez tam, automobīlim bija ļoti šaurs salons un neizturīga konstrukcija. Pinto nevarēja lepoties ar pieprasījumu ne lietotāju ne autozagļu aprindās. Viens no īpašniekiem atzinās: "Es mierīgi atstāju to neaizslēgtu pašos nepiemērotākajos rajonos." Pārējas vietas ieņem sekojoši auto: 4. AMC Gremlin (ASV 1970–1978). "Tipisks lēts traktors". 5. Chevy Chevette (ASV 1976–1987). "66 km stundā - rekords, pēc kura neizbēgami seko vizīte pie mehāniķa". 6. Renault Le Car (Francija 1977–1983). "Var pārvietot vai nu tikai pasažierus, vai tikai bagāžu". 7. Dodge Aspen/Plymouth Volare (ASV 1976–1980). "Auto, kas pēc potenciālo bojājumu skaita pretendē uz rekordu". 8. Cadillac Cimarron (ASV 1982–1988). "Jūs vismaz varat pārbaudīt sava rakstura spēku". 9. Renault Dauphine (Francija 1957–1966). "Neveiksmīga velosipēda un "tačkas" sintēze". 10. VW Bus (Vācija 1950–1979). "Īsta "tačka", kas reizēm spējīga kustēties pati". iAuto- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tieshi taa - tas veevee bus ir tas, kas pulkvezha Mikam - dzeltens braukaa! kaa arii ja no 50taa gada, ta ar daliito stiklu, kas vispaar ir mega kuuuuuul! latvijaa taadu vispaar nau! bet nu ir ideja, ka vareetu kaadu atdziit un restaureet!
bildes te: www.beetle.ee/Ajalugu/sugupuu/Type2.html