Uztici savu auto profesionāļiem! 48

 
4.jūlijs 2002 0:43

Ikviena rezerves daļu tirgotāja reputāciju konkurences piesātinātā auto detaļu tirgū nosaka iekšējā kompānijas filozofija. Būtiski ir tādi veiksmi nesoši un vispārzināmi faktori kā augsta apkalpošanas kultūra, pietāte un vēlēšanās iedziļināties klienta problēmās, atbilstoši nostādīta atbildības pakāpe par paveikto.

Nenoliedzami - KEMI Baltija veiksmes atslēga meklējama niansē, ka mūsu noliktavās “uz vietas” atrodams plašs uzglabājamo rezerves daļu klāsts. Neapstrīdami – ievērības cienīgs ir fakts, ka tie ir visaugstākās kvalitātes produkti, kas tapuši pasaulslavenās kompānijās ar daudzos gadu desmitos uzkrātu oriģināldaļu ražošanas pieredzi un niansēs noslīpētu darba kultūru. Neuzskatām iepriekš nosauktos apstākļus par sekundāriem, taču, kā ļoti būtisku stratēģijas posmu vērtējam kolektīva saliedētību un katra darbinieka lomu uzņēmumā. Mūsu kompānijā darbinieks “nav skrūvīte” vai ”vēl viens ķieģelis sienā”. Esam pārliecināti, ka, pat spītējot darba dunā nereti dzimušajiem strīdiem un konfliktiņiem, mums jāuztur koleģiālas attiecības, jābūt vienotai saimei, ja velāmies nepārtraukti attīstīties, lai, atsperoties no “vienkārši laba vairumtirgotāja un kvalitatīva autoservisa pakalpojumu sniedzēja” goda nokļūtu nozares uzņēmumu virsotnē. Vēlamies būt kā strautiņš, kas vienmēr atrod apkārtceļu ikvienam straumes ceļā aizveltam akmenim. Arī mūsu sapnis, līdzīgi niecīgajai ūdens tērcītei, ir reiz kļūt par upi, kuras varenajā straumē iekļaujas daudzu pieteku ūdeņi. Uzskatām, ka biznesa progress – tas ir ne tikai apgrozījuma, peļņas un citu būtisku “procentu” pieaugums. Augoši uzņēmuma finansiālie rādītāji ir skaitļu valodā izteikta, pareiza biznesa filozofija. Tā ir veiksmīga uzņēmuma vizītkarte, kas izteikta sausos ciparos. Tas ir spogulis arī mūsu attieksmei pret klientu. Uzskatām, ka cilvēks, nokļūstot jebkurā KEMI servisā, jūtas drošs par to, ka darba kvalitāte, ir vienlīdz laba un mums ir pietiekami daudz detaļas tieši viņa automobilim, neatkarīgi no tā markas, izcelsmes vai ražojuma gada.. Jebkurš auto īpašnieks, nokļūstot KEMI, izjūt, ka mūsu uzņēmumā viņu gaida. Tieši šeit iespējami efektīvi tiks risinātas viņa automobilī radušās problēmas, šeit viņam palīdzēs un pārliecinās, ka mūsu klients “nekad nebūs tikai viens no tiem, kas stāv rindā”. Viņš ir KLIENTS, ar kura laiku šajā uzņēmumā rēķinās!” Tāda ir mūsu darbības būtība. Zinām, ka jēdziens”no klienta līdz partnerim – tikai viens solis!” KEMI Baltija gadījumā nav reklāmas sauklis, bet mūsu praksē sakņojies apgalvojums, kas paskaidro, kādēļ cenšamies būt atvērti ikvienam arī tad, ja esam noguruši. Ētika jau kopš Aristoteļa laikiem uztverama kā praktiskā filozofija, kas nozīmē dzīves pamatlīnijas, savas dzīves jēgas īstenojuma izvēli. KEMI Baltija, SIA ētikas pamatā ir rūpes par mūsu klientu. P.S. Aicinām piedalīties mūsu piedāvātajā Goodyear konkursā! Jau pirmajā raksta publicēšanas dienā vairākiem iAuto lasītājiem radās pamatots jautājums, kāpēc mēs pieminam KEMI servisus daudzskaitlī. Šeit ir atbilde! KEMI drīz būs divi autoservisi Rīgā. Piedāvājam jums "superātro" konkursiņu no KEMI: atsūtiet adresi, kur drīz tiks atvērts otrais KEMI Autocentrs! Viens pareizās atbildes autors saņems balvu! Atbildes un komentārus sūtiet: kemi@iauto.lvVēlam veiksmi konkursā! Uzvarētājs tiks paziņots iAuto. Aldis Bite, PR speciālists
 
Visi komentāri
 
29514. viesis 3.jūlijs 2002 16:10
0 0 Atbildēt

Nu manam auto ne atsperes, ne amortinus, ne gaisa filtru ne izputeju kemi nepiedava. nu vismaz tad kad es pie viniem aizbraucu. kataloga jau it ka ir bet ari ne viss, bet katalogos jau ari auto ir tehniska kartiba. un reti ir ta ka nav rinda. tas ka raksta tas serviss ir minets daudzskaitli, tas laikam tads majiens, ka ja negribi stavet rinda ulmana gatve vari braukt uz Shauliem, jo kaut ka neesmu dzirdejis ka kemi ir vel kads serviss Rigaa. un vel man baigi nepatika ka par amortina nomainu jamaksa 8 un par atsperes nomainu atkal 8, kaut gan amortinu nomainit nenonemot atsperi manai masinai nemaz nevar. vareja jau nu piemerot kaut kadu normalaku darba apmaksas shemu.

Redaktors 3.jūlijs 2002 16:17
0 0 Atbildēt

KEMI drīz būs vēl viens serviss Rīgā.

29520. viesis 3.jūlijs 2002 16:26
0 0 Atbildēt

nu tas jau ir labak, citadi tai vecaja jau sen ir pa shauru.

29522. viesis 3.jūlijs 2002 16:32
0 0 Atbildēt

KEMI nav nekadas vainas. Ritoso vini var sataisit.

29528. viesis 3.jūlijs 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Par KEMI veikalu. Lietoju LATTEKO MAESTRO kredītkarti, It kā KEMI piedāva 10% atlaidi, ja norēķinās ar to. Nopriecajos. Pasniedzu kasierei savu karti, viņa aizgaja izsist čeku un nekā bez atlaides. Pavaicaju kā tad tā? Atbildēja, ka par to vajadzēja pabrīdināt iepriekš. Interesanti, kasierei aiz muguras uz sienas stāv reklāma par atlaižu piedāvajumu, bet kad nonāk pie maksāšanas man pašam jāpieprasa atlaide. Šis starpgadījums kolosāli sabojāja manu priekšstatu par KEMI darba stilu.

29529. viesis 3.jūlijs 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Ha KEMI man piedāvāja degvielas sūkni par 120 Ls , bet citur es atradu jaunu tādu pašu BOSCH sūkni par Ls 80. (protams jaunu) Garantijas vienādas.

Kurš ir idiots ....?

29530. viesis 3.jūlijs 2002 17:20
0 0 Atbildēt

Muļķīgs PR gājiens, turklāt reklaamistisks, lai tam ticētu.

29532. viesis 3.jūlijs 2002 17:24
0 0 Atbildēt

pareizi! netici nekam! ved savu auto remontet pie djadjas vanjas un bus labi. viss pa leto. ja gribesi, varesi pat sadzert ar vinu - bus apkalposana labakaja limeni. un bez nekadas reklamas. :)

29564. viesis 4.jūlijs 2002 8:32
0 0 Atbildēt

Samera biezi djada Vanja ari sataisa masinu super, un pa leto. Sada veida servisos vairak nebraucu, jo naudas pleseji p+ kvalitate klibo. Ka tada servisa vecis var kaut ko aizmirst pieskruvet.

29568. viesis 4.jūlijs 2002 8:39
0 0 Atbildēt

Man gan Kemi tīri labi patīk. Laba darba organizācija, pieklājīgs izskats. Tiesa, nav lētākais serviss, turklāt reizēm ir konstatētas sīkas paviršības darbā - reiz man tur pateica, ka amortizators jāmaina, bet es biju ievērojis, ka čalis bija uzbraucis uz stenda maliņas; uzbrauca pareizi un amortizators izrādījās ok.

29581. viesis 4.jūlijs 2002 9:29
0 0 Atbildēt

Nu atvainojiet, piedodiet!!! Gandriiz kaa anekdotee par Anninu, kura nav ma..ka :)))

Biju iebraucis Kemi nopirkt paaris detalas savam auto, kad gribeeju par pirkumu noreekinaaties ar karti, izskatiijaas, ka personaals kaut ko par noreekinu karteem dzird pirmo reizi! Nepietiek ar to, ka man apmeeram 15 minuutes bija jaagaida liidz vini izdomaaja, kaa tad iisti savu naudinu var dabuut no taas kartes! Bet peedeejaas pozitiivisma ieziimes par sho uukji sagraava paardeveeja texts, ka vinsh, tad ja neesot naudas (vinsh laikam dziivo pagaajushaa gadsimta viduu, un par muusdieniigiem bezskaidras naudas noreekiniem neko nav dzirdeejis) neejot uz veikalu iepirkties!

Lai vai kaa shobriid man ir pilniigi skaidrs, ka uz KEMI nekad, NEKAD nebraukshu!!! Man nebuutu pretenziju, ja dzeki buutu atvainoushies, pateikushi - sorry, mees te taa iisti ar karteem neprotam riikoties. Bet, ja man jaajuutas vainiigam par to, ka gribu pie vinie ko nopirkt, tad paldies nee.

Riigaa ir pietiekami daudz citu servisu un veikalu...

29582. viesis 4.jūlijs 2002 9:30
0 0 Atbildēt

varbuut tev karte neriktiigaaa... ar maneejo vinji veikli tika galaa...

29594. viesis 4.jūlijs 2002 10:08
0 0 Atbildēt

Braucu šad tad tur remontēties, galvenokārt tāpēc ka labs darba laiks - nav daudz servisu, kas strādā līdz 22.00. Parasti vedu savas detaļas, jo varu dabūt tās būtiski lētāk. Servisā valda tāds kā haos, reizēm šie aizmirst ko pieskrūvēt un jābrauc atkal, tāpēc man īsti negribētos piekrist raksta virksrakstam. Ja ir iespējams, tad braucu uz citu servisu.

Suns

29596. viesis 4.jūlijs 2002 10:14
0 0 Atbildēt

Jociigi. man Kemi amortinjsh maksaaja 45 Ls, bet vienaa Peernavas ielas uukjiitii taadu pashu man iedeva pa 37 Ls, un kaa izraadiijaas, vinji amortinjus njem no KEMI.

29615. viesis 4.jūlijs 2002 11:17
0 0 Atbildēt

ĶĒMI NOsakums ja uruna pats par sevi, tur mestaram ir jabaksta ar pirkstu : "paskaties īto, vai bukse ok ?, stbilizācijas atsaites nav ļurīgas utt, kas tas par meistaru ? lox kautkās " Varbūt man nepaveicās, bet nu es esmu atradis vienu sakarīgu vietiņu kur remintēties"

29616. viesis 4.jūlijs 2002 11:19
0 0 Atbildēt

Tante, tu gadījumā neiedevi telekarti vai taml.?

29626. viesis 4.jūlijs 2002 11:47
0 0 Atbildēt

ALDI uz ko tu esi parakstiijies, tu tacu taa nedomaa..

29681. viesis 4.jūlijs 2002 14:03
0 0 Atbildēt

UBJu - Tu laikam esi bijis pie vannas remonteeties, kad vinjsh ir bijis paalii, nevis KEMI!

29766. viesis 4.jūlijs 2002 18:59
0 0 Atbildēt

*******ņa kakaja to

29849. viesis 5.jūlijs 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Redaktor, vai šādi raksti labāk neiederas rubrikā "Reklāma"?

29860. viesis 5.jūlijs 2002 13:31
0 0 Atbildēt

ārprāts! reklāma! ko jūs atļaujaties! izvāciet reklāmu!

:)))

muļķīti, ja nebūtu reklāmas, tad Tu par Internetu būtu lasījis tikai fantastikas grāmatās, radio skanētu simfoniskā mūzika, televīzijā rādītu tikai ziņas un dokumentālās filmas, zobus tu tīrītu ar "pomorinu" un brauktu tu ar zaparu. padomā, pirms ko tādu raksti... tiešām, tāds kā joks...

29861. viesis 5.jūlijs 2002 13:40
0 0 Atbildēt

Es jau neesmu pret reklāmu, BET - jāsauc lietas īstajos vārdos. Spriežot pēc tā, ka te tiek organizēti visādi konkursi ar balvām no KEMI, tad šis raksts nav radies nejauši, bet par to ir samaksāts (varbūt barter darījums)! Un to arī vajag norādīt!

29862. viesis 5.jūlijs 2002 13:42
0 0 Atbildēt

kada tev starpiba? negribi, nelasi to rakstu... nu tiesam, ka bernu darzs... tur tacu ir rakstits, kas sagatavojis rakstu: KEMI PR. tev ar to ir par maz? ja butu nedaudz biezaks viesis, tad zinatu, ka saja rubrika gandriz viss ir reklama. bet ja tev interese, cik un ko kemi iauto samaksaja, tad prasi to iauto vai kemi, bet ne jau te publiski nemies, it ka tev butu zel...

29865. viesis 5.jūlijs 2002 13:50
0 0 Atbildēt

protams, ka zheel

29923. viesis 5.jūlijs 2002 16:00
0 0 Atbildēt

ja - es ari vienreiz iebraucu firmas servisa ellju nomainit-un tur tads jauns dzheks man ieleja-pec tam nochekoju-dzheks riktiigi virs max atzimes to ellju pieleja un ja nemaldos tad kadu 10Ls pa darbu panjema !

p.s. vairak uz to kantori nebraukshu.

30218. viesis 9.jūlijs 2002 11:24
0 0 Atbildēt

Mans komentaars ir vienkaarsh!!! KEMI rupji izsakoties ir kretiinu un braakjeeto produkciju bode!!!! Neesmu pircis neko ,bet esmu bijis liidzaas divaam situaacijaam kad nopirktas detaljas nesakriit ar uz mashiinas uztaadiitaas detaljas un vinji pat nemeegjina paliidzeet ,atrunaajoties ar to ka muusu katalogos ir taa un taa jaabuut ,tad rodas jautaajums vai taas detaljas ir vispaar ir licenzeetas firmas ,vai tikai skaists iepakojums numurinjsh ,bet iisteniibaa laikam turpat angaaraa shtancee!! Starpcitu vinji pat detaljas tajaas reizees nenjeema, bet aizsuutiija lai kaads meistars pievirpo ,piebaash kaadu blekjiiti!! Pilniigi riebjaas taada atieksme!!! Varat njemt veeraa manu staastu vai nee, bet ziniet ja kautko vajag nekad uz kemi nebrauciet ar zinaamu auto marku,kodu!! Sirsniigi noveelu panjemt detalju kuru veelaties sanjemt jaunu jau liidzi to pashu veco!!!:):):)

30263. viesis 9.jūlijs 2002 13:17
0 0 Atbildēt

šeit jau tāda kā sūdzību grāmata ir izvērtusies - varbūt arī kādam ir kaut kas labas sakāms, citādi iznāk, ka kemi ir vissliktākais pasaules serviss....

31428. viesis 19.jūlijs 2002 14:25
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu KEMI nodrošināt ātrāku darbu, vai arī klientam sākumā paziņot darba objektīvo laiku, lai nav jānīkst 4h un jāgaida, kamēr 1(!) mehāniķis lēnām ar regulārām pīppauzēm krāmējas ar auto. Vispār darba kvalitāte ir OK.

31560. viesis 22.jūlijs 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Diemžēl par Kemi meistaru kvalitāti........... neko labu nevaru pateikt. Peec trim uzmeshanām no trīs iespējām esmu pilnīgi atteicies no vinju pakalpojumiem...

1. Visas reizes "ljoti neuzkriitoshi" cenšas iesmērēt dažas liekas detaļas.

2. Normālu mašīnu iedod kaut kādam idiņam, kā rezultātā pašam jāstāv klāt un jāmāca skrūvēt.

3. Kad ir salaists viss grīstē, galvenais brigadieries paziņo " ne jau visi ir ģēniji" , tas bija teikts pēc tam kad eļļu mainot fitram nevar uzlikt kārtīgi blīvslēgu un visu motortelpu pied**š ar eļļu.

4. Ne vienu reizi nepamanīju kaut cik tīru mehāniķi, vienmēr nosmulējušies.

E.

31865. viesis 24.jūlijs 2002 0:21
0 0 Atbildēt

Jūsu "kantora" man ir pazīstama gan no iekšas gan fasādes:tur strādā mans draugs un Jūsu bijušie klienti ir mani pašreizējie. PILNĪGS SVIESTS !!!

31866. viesis 24.jūlijs 2002 0:56
0 0 Atbildēt

Ir bijusi darīšana ar šo iestādi. Varu tikai apbrīnot tos , kuri iegriežas tur pēc pirmā apmeklējuma. CIRKS.

31998. viesis 24.jūlijs 2002 23:15
0 0 Atbildēt

Pats saskāris ar KEMI neesmu, taču esmu redzējis automašīnas ar KEMI uzlīmēm kuras tiek labotas (un arī tikai eļļa mainīta ) citos servisos. Uzticiet savu auto profesionāļiem, bet mēs savus auto gan šeit nelabosim, jo ir taču labāki par mums!

32522. viesis 29.jūlijs 2002 11:04
0 0 Atbildēt

Jaa, jaa! Tas ka vini visas cenas nesen paceela apm. par 30% arii ir tikai fakts!!!

32795. viesis 31.jūlijs 2002 10:37
0 0 Atbildēt

man patiik KEMIjo tu es esmu vienmeer atradis to kas man nepieciechams un nav bijis probleemu ne ar vienu no noreekjinu veidiem pat ar atlaideem kas peinaakas ar noreekjimu karteem . vienkarvhi ir jaarunaa nevis tad kad aizeij pie kases tad saac uztreukties buus atklaide vai nee . atlaidi jaaprasa paardeveejam nevis kasiereij . lieciet to aiz auss.paldies KEMI ka tu taads esi es noteikti iegrieziichos arii jaunajaa KEMI servisaa.

32864. viesis 31.jūlijs 2002 20:43
0 0 Atbildēt

viss ir okay ! ko jus vissi varat raudat.

32869. viesis 1.augusts 2002 7:14
0 0 Atbildēt

to; viesis 2002-07-31 10:37:25 - čangali, kur tad tavos varakļānos ir tas kemi? peinaakas...

32974. viesis 1.augusts 2002 18:27
0 0 Atbildēt

amortinhus manam BMW KEMI man nainiija 5h, lai gan saakumaa teica, 1h!

nobira startera ievilceejs, iebraucu pie shiem vakaraa - prasu, vai to suudu var nomainiit, shis uz maniim paskataas lielaam aciim un "mums jau nav starteru" #$%^ normaali nevar pateikt, bet taads leciigs un it kaa es vinham maku nost nhemtu! kretiini tur stradaa

33210. viesis 5.augusts 2002 14:50
0 0 Atbildēt

Biju ĶĒMI, jo karsa motors! Meistars saka, tev ventilaatoors nestraadaa, es saku o.k. Dzeks jau taisaas mest aaraa, a es vinam, pieliec pie straavas pa tiešo un paarbaudi, sis pieliek, hops straadaa! Lohi vini, viniem vienmeer staavu blakus un maacu! Nesaku ka rubiiju labi autinus taadeel arii braucu uz servisu, bet elementaaras lietas jau var iefiskot!!! GOLFISTS KALNS

33244. viesis 6.augusts 2002 9:06
0 0 Atbildēt

Hmm,tur nebraukshu ne pa`kam .Nah tas ir vajadziigs ja pa to pashu praisu var remonteeties tieshaam ar garantiju un parliecibu ka viss bush shtokos.Kemi man pateica ka Mitsubishi dzineja vadibas kompis nav labojams ,tipa tu idits taads -vinju pat nevar attaisiit -peerc jaunu! (pari ls 200).A DTC sataisiija par ls 35 -rulee jau vairaak kaa gadu!

Mamuts

33515. viesis 8.augusts 2002 10:03
0 0 Atbildēt

33542. viesis 8.augusts 2002 12:30
0 0 Atbildēt

Nezinu par KEMI bet biju iebraucis Autofaforītā - tur par zobsiksnas nomaiņu paprasīja 35 Ls, turpat blakus to pašu izdara par 15 Ls - nedaudz ir starpība.

33590. viesis 8.augusts 2002 17:44
0 0 Atbildēt

Tur nav neviena profisionaalja, nu varbuut viens. Visi rajona lohi novaakti. Un ar laiku vinjiem arii nav viss kaartiibaa, tas kas vinjiem ir stunda manaa pulkstenii izskataas vismaz peec divaam

33591. viesis 8.augusts 2002 17:45
0 0 Atbildēt

bet tikuntaa dazreiz iebraucu

33618. viesis 9.augusts 2002 9:09
0 0 Atbildēt

Peec sitadiem komentariem tur braukt negribas...

33639. viesis 9.augusts 2002 10:02
0 0 Atbildēt

KEMI lielākā nelaime ir ļoti mazais rezerves daļu sortiments. Ļoti bieži daudz kā nav vispār, citreiz nopērkamas ir tikai populārāko modeļu rezerves daļas. Pati firma ir OK., patīkami iegriezties veikalā. Servisam gan, manuprāt, cenas nav normālas.

33713. viesis 9.augusts 2002 15:15
0 0 Atbildēt

Price baigi liels! lai smenitj disk sceplenija na vw JETTA `84 poprosili 38LVL - cita servisa ar garantiju nomainiju par 23LVL.

Peec tam man ilgi stastiija pasakas ka JETTA un JETTA GT motori ne ar ko neatshkiras!!! Bet tie atshkiras pat vizuaali!

Taa kaa domajet pashi...

81871. viesis 8.jūnijs 2003 11:15
0 0 Atbildēt

Nedēļu pēc tam, kad nomainīju KEMI bremžu uzlikas, divas riteņu skrūves bija izskrūvējušās un pazudušas. Baigie profesionāļi, nemāk pat rite]nus pieskrūvēt, vienkārši kā krievu laikos ir jāstāv klāt, viss jāpārbauda un ar pirkstu jāiebaksta, kas jādara.

Kristaps

121398. viesis 31.marts 2004 1:06
0 0 Atbildēt

...tur jau nemaz nezstraadaa dzekinji, kuriem patiik stiept...zheel taa ipashniekam, kam piedereeja tas autinjsh...skats bija diezgan beediigs...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti