Ikviena rezerves daļu tirgotāja reputāciju konkurences piesātinātā auto detaļu tirgū nosaka iekšējā kompānijas filozofija. Būtiski ir tādi veiksmi nesoši un vispārzināmi faktori kā augsta apkalpošanas kultūra, pietāte un vēlēšanās iedziļināties klienta problēmās, atbilstoši nostādīta atbildības pakāpe par paveikto.
Nenoliedzami - KEMI Baltija veiksmes atslēga meklējama niansē, ka mūsu noliktavās “uz vietas” atrodams plašs uzglabājamo rezerves daļu klāsts. Neapstrīdami – ievērības cienīgs ir fakts, ka tie ir visaugstākās kvalitātes produkti, kas tapuši pasaulslavenās kompānijās ar daudzos gadu desmitos uzkrātu oriģināldaļu ražošanas pieredzi un niansēs noslīpētu darba kultūru. Neuzskatām iepriekš nosauktos apstākļus par sekundāriem, taču, kā ļoti būtisku stratēģijas posmu vērtējam kolektīva saliedētību un katra darbinieka lomu uzņēmumā. Mūsu kompānijā darbinieks “nav skrūvīte” vai ”vēl viens ķieģelis sienā”. Esam pārliecināti, ka, pat spītējot darba dunā nereti dzimušajiem strīdiem un konfliktiņiem, mums jāuztur koleģiālas attiecības, jābūt vienotai saimei, ja velāmies nepārtraukti attīstīties, lai, atsperoties no “vienkārši laba vairumtirgotāja un kvalitatīva autoservisa pakalpojumu sniedzēja” goda nokļūtu nozares uzņēmumu virsotnē. Vēlamies būt kā strautiņš, kas vienmēr atrod apkārtceļu ikvienam straumes ceļā aizveltam akmenim. Arī mūsu sapnis, līdzīgi niecīgajai ūdens tērcītei, ir reiz kļūt par upi, kuras varenajā straumē iekļaujas daudzu pieteku ūdeņi. Uzskatām, ka biznesa progress – tas ir ne tikai apgrozījuma, peļņas un citu būtisku “procentu” pieaugums. Augoši uzņēmuma finansiālie rādītāji ir skaitļu valodā izteikta, pareiza biznesa filozofija. Tā ir veiksmīga uzņēmuma vizītkarte, kas izteikta sausos ciparos. Tas ir spogulis arī mūsu attieksmei pret klientu. Uzskatām, ka cilvēks, nokļūstot jebkurā KEMI servisā, jūtas drošs par to, ka darba kvalitāte, ir vienlīdz laba un mums ir pietiekami daudz detaļas tieši viņa automobilim, neatkarīgi no tā markas, izcelsmes vai ražojuma gada.. Jebkurš auto īpašnieks, nokļūstot KEMI, izjūt, ka mūsu uzņēmumā viņu gaida. Tieši šeit iespējami efektīvi tiks risinātas viņa automobilī radušās problēmas, šeit viņam palīdzēs un pārliecinās, ka mūsu klients “nekad nebūs tikai viens no tiem, kas stāv rindā”. Viņš ir KLIENTS, ar kura laiku šajā uzņēmumā rēķinās!” Tāda ir mūsu darbības būtība. Zinām, ka jēdziens”no klienta līdz partnerim – tikai viens solis!” KEMI Baltija gadījumā nav reklāmas sauklis, bet mūsu praksē sakņojies apgalvojums, kas paskaidro, kādēļ cenšamies būt atvērti ikvienam arī tad, ja esam noguruši. Ētika jau kopš Aristoteļa laikiem uztverama kā praktiskā filozofija, kas nozīmē dzīves pamatlīnijas, savas dzīves jēgas īstenojuma izvēli. KEMI Baltija, SIA ētikas pamatā ir rūpes par mūsu klientu. P.S. Aicinām piedalīties mūsu piedāvātajā Goodyear konkursā! Jau pirmajā raksta publicēšanas dienā vairākiem iAuto lasītājiem radās pamatots jautājums, kāpēc mēs pieminam KEMI servisus daudzskaitlī. Šeit ir atbilde! KEMI drīz būs divi autoservisi Rīgā. Piedāvājam jums "superātro" konkursiņu no KEMI: atsūtiet adresi, kur drīz tiks atvērts otrais KEMI Autocentrs! Viens pareizās atbildes autors saņems balvu! Atbildes un komentārus sūtiet: kemi@iauto.lvVēlam veiksmi konkursā! Uzvarētājs tiks paziņots iAuto. Aldis Bite, PR speciālists- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu manam auto ne atsperes, ne amortinus, ne gaisa filtru ne izputeju kemi nepiedava. nu vismaz tad kad es pie viniem aizbraucu. kataloga jau it ka ir bet ari ne viss, bet katalogos jau ari auto ir tehniska kartiba. un reti ir ta ka nav rinda. tas ka raksta tas serviss ir minets daudzskaitli, tas laikam tads majiens, ka ja negribi stavet rinda ulmana gatve vari braukt uz Shauliem, jo kaut ka neesmu dzirdejis ka kemi ir vel kads serviss Rigaa. un vel man baigi nepatika ka par amortina nomainu jamaksa 8 un par atsperes nomainu atkal 8, kaut gan amortinu nomainit nenonemot atsperi manai masinai nemaz nevar. vareja jau nu piemerot kaut kadu normalaku darba apmaksas shemu.