Renault Modus ar jauno TCE 100 zirgspēku dzinēju 1

 
18.jūnijs 2007 9:02

Renault Modus šobrīd ir pieejams ar jauno TCE (Turbo Control Efficiency) 100 zirgspēku benzīna motoru, ar kuru jau ir aprīkoti arī Clio III un jaunā Twingo GT modeļi.

Šim 1,4 litru modelim ir 1,6 litru motora jauda, bet degvielas patēriņš atbilst 1,2 litru motoram. Jaunais Modus ir kļuvis par standartu šādas jaudas automašīnām degvielas patēriņa un snieguma ziņā, turklāt CO2 izplūdes daudzums nepārsniedz 140g/km. Francijā Modus cena ir sākot no 15,300 EUR.

Jaunais motors ir veidots uz 1,2 16V 75 zirgspēku motora bāzes, un ir aprīkots ar zemas inerces turbo, kas nodrošina minimālu kavēšanos, pateicoties nelielajam turbīnas un kompresora diametram. Nelielais motora tilpums apvienojumā ar mazas inerces turbo ļauj panākt lielu jaudu pie maziem motora apgriezieniem. Jaunajā motorā ir apmēram 30% jaunu komponentu, kas nav iepriekšējā 75 zirgspēku motorā, un tas piedāvā vairākas priekšrocības, piemēram, īpaši nātrija dzesēti vārsti, kas ir sevišķi izturīgi pret karstumu. „Četri vienā” izpūtējs ir speciāli veidots tā, lai optimizētu izplūdes gāzu daudzumu un maksimāli palielinātu enerģijas piegādi turbīnā. Tajā pašā laikā kūleņveida gaisa kustība cilindros veicina degkameras efektivitāti un stabilitāti tukšgaitā.

Jaunais, nelielais motors palīdz Modus, jaunajam Twingo un Clio III sasniegt degvielas patēriņa rekordu, samazinot to līdz 5,9 l/100km, pateicoties zemajiem apgriezieniem tukšgaitā (650 apgriezieni minūtē). Tas padara šīs automašīnas gan ekonomiskas, gan videi draudzīgas.

Ar „CAFE 2008” Renault kompānija ir apņēmusies līdz 2008. gadam pārdot vienu miljonu automašīnu, kam CO2 izplūdes gāzēs nepārsniedz 140g/km. Jaunais TCE 100 zirgspēku motors palīdzēs šo apņemšanos pildīt. Jaunais benzīna motors ir radīts, reaģējot uz prognozēto pieprasījuma pēc maziem benzīna motoriem pieaugumu, kad stāsies spēkā Euro5 standarti.

Kompānija Renault TCE 100 zirgspēku motora radīšanā un attīstībā ir ieguldījusi 80 miljonus Eiro, un tas tiek ražots Francijā – Duvrinas rūpnīcā, kura spēj saražot 13,500 1,2 litru motorus nedēļā.
 
Visi komentāri
 
236197. viesis 18.jūnijs 2007 21:52
0 0 Atbildēt

a kur tur taa baisaa ekonomija sanaak? mana vecaa bora 1,6l pie tikpat zirgiem eeda videeji 7l

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 22

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti