Jā, tieši tik, pat nedaudz mazāk ir nepieciešams, lai amerikāņa Bila Dubes "KillaCycle" sasniegtu 100 km/h.
"KillaCycle" sirds ir nevis kāds speciāli būvēts dzinējs, kura darbināšanai tiek izmantots profesionālajā dragreisā izmantotais metanols, bet gan 990 kopā savienotas litija jonu baterijas.
Pārrēķinot zirgspēkos, sistēmas kopējā jauda ir 350 ZS, un, tā kā "KillaCycle" sver 280 kilogramus, bet braucējs vēl aptuveni 70, tad sanāk, ka katram zirgspēkam jākustina vien 1 kilograms svara.
Praksē pierādīts, ka ceturtdaļjūdzi (402,34 metri) elektriskais motocikls spēj veikt 8,168 sekundēs. Paātrinājums līdz 100 km/h ilgst nieka 1,4 sekundes, un tam nepieciešami vien 18 metri ceļa, savukārt klasiskās dragreisa distances finišā motocikla ātrums sasniedz 250 km/h.
Ar šādu dinamiku uz pasaules ātruma rekordiem cerēt gan nevar, taču būtiskākais ir tas, ka tā tiek sasniegta bez jebkāda trokšņa, jo vienīgās "KillaCycle" radītās skaņas ir riepu šalkoņa un dzenošās ķēdes grabēšana.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
te var ievērtēt video www.motozurnals.lv/index.php?a=4&z=200 labs :)