Uzsāks Dienvidu tilta 2. kārtas projektēšanu 13

 
27.jūnijs 2007 0:00

Vakar, 26. jūnijā, pēc līguma parakstīšanas par Dienvidu tilta 2. kārtas projektēšanu, būvniecību un nepieciešamo finansējuma piesaisti, tika uzsākta projektēšana Slāvu dzelzceļa pārvadam. Projektēšana ilgs 12 mēnešus, kam sekos būvniecība.

Kā zināms, š.g. 12. jūnijā Rīgas dome pieņēma lēmumu par Daugavas Dienvidu tilta labā krasta pieeju (Dienvidu tilta 2.kārta) projektēšanas un būvniecības līguma un tā izpildei nepieciešamo finansēšanas līgumu slēgšanu.

Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju, kas ir viens no sarežģītākajiem un transporta noslogotākajiem satiksmes mezgliem Rīgā. Lai, realizējot rekonstrukciju, nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkcijas, vispirms tiks uzbūvēts jauns braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta jau esošā pārvada rekonstrukcija. Dienvidu tilta projekta būvniecības otro kārtu plānots pabeigt līdz 2011. gadam.

Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcijai un trīs līmeņu estakādes Slāvu rotācijas aplī izveidei ir ļoti svarīga funkcija – nodrošināt raitu nobraukšanu un uzbraukšanu uz Dienvidu tilta, ko ar pagaidu pieslēgumiem plānots nodot ekspluatācijā 2008.gada beigās.

Salīdzinājums
Ja salīdzina veicamos būvniecības darbus 1.kārtā – Dienvidu tilta un estakāžu izbūvi pāri Krasta un Maskavas ielai (kopējais trases garums 2,5 m) un 2.kārtas - Slāvu dzelceļa pārvada rekonstrukciju, jāuzsver, ka 2. kārta ir darbietilpīgāka un sarežģītāka no darba organizācijas puses.

Par veicamajiem darbiem Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcijā
Kā informē A/s Dienvidu tilts, gan Dienvidu tiltu pār Daugavu, gan Slāvu dzelzceļa pārvadu būvē ar vienu un to pašu paņēmienu, t.i., tilta tēraudbetona laiduma konstrukcija tiek montēta ar garenuzbīdīšanas metodi. Arī estakādes tiks būvētas līdzīgi kā pirmajā kārtā no monolīta dzelzsbetona.

Sākumā tiks uzbūvēts jauns Slāvu dzelzceļa kustības pārvads ar četrām kustības joslām blakus vecajam pārvadam, tad vecais tiks nojaukts, un tā vietā arī tiks būvēts jauns ar četrām kustības joslām – kopā veidojot 8 kustību joslas. Vienlaicīgi tiks izbūvēts gan uzbērumus, gan estakādes, kuru būves laikā būs jāveic divas reizes vairāk betona darbu (apmēram 50 tūkstoši m³ attiecība pret 25 tūkstošiem m³) nekā pirmajā kārtā. Ja tilts pār Daugavu un lielākā daļa estakāžu pirmajā kārtā tiek būvēti slēgta tipa lielā būvlaukumā, tad Daugavas Dienvidu tilta labā krasta pieejas tiks būvētas, tā teikt, „ierobežotos“ apstākļos, nepārtraucot ne dzelzceļa, ne autotransporta kustību, tāpēc noteikti var teikt, ka otrā kārta ir uzskatāma par sarežģītāku būvi no darba organizācijas puses.

Dienvidu tilta projekta būvniecības ģenerāluzņēmējs ir a/s “Dienvidu tilts”, kurā apvienojušās sešas vadošās Latvijas celtniecības kompānijas: SIA “Skonto būve”, a/s “Latvijas tilti”, a/s “BMGS”, SIA “Tilts”, SIA “Rīgas tilti” un SIA “Viadukts”.
 
Visi komentāri
 
237055. viesis 27.jūnijs 2007 0:44
0 0 Atbildēt

ja pirmaa kaarta atnesa zinaamam personaazjam X5 + maaju (vai otraadi) bez liizeem tad kas buus ar otro :? :D

psc.. tikai tagad saaks projekteet... tb korkju samazinaashanos gaidiet (varbuut) peec gadinjiem 3iem..

237060. viesis 27.jūnijs 2007 6:48
0 0 Atbildēt

Tu naivi domā ka tas tikai vienam personāžam atnesa tikai X5 un kaukādu mājeli? :D

Derēja jau arī sākt rakt un celt ceļu arī pārdaugavas pusē līdz Jelgavas šosejai, lai ir kur likties no tilta pārdaugavas pusē... :)

237062. viesis 27.jūnijs 2007 8:02
0 0 Atbildēt

_Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukcijai un trīs līmeņu estakādes Slāvu rotācijas aplī izveidei ir ļoti svarīga funkcija – nodrošināt raitu nobraukšanu un uzbraukšanu uz Dienvidu tilta_

Hehe, raiti varbūt arī uzbrauks, bet kas notiks otrā pusē? Vai par nobraukšanas raitumu arī kāds ir padomājis? :) Vai būs vienkārši T krusts ar luksaforu?

237067. viesis 27.jūnijs 2007 8:31
0 0 Atbildēt

Autoru, autoru - shitam te gara raxtam ??? Neredzu paraxtu :)

A vispaar - perfekts biznesa plaans, ilgu mūžu dienvidu tiltam !!!! Uraaaa !!!

237068. viesis 27.jūnijs 2007 8:41
0 0 Atbildēt

palaidniex: zinu ka ne vienam... vnk info 1000% ir par vienu :P

237069. viesis 27.jūnijs 2007 8:47
0 0 Atbildēt

mūsu tiltu derētu pieteikt Ginesa rekordam - par absurdāko un lielāko tāmi! :)

Millo viadukts tad varētu lepoties tikai ar saviem tehniskajiem parametriem... :D

237072. viesis 27.jūnijs 2007 9:01
0 0 Atbildēt

vel var peiteikties projektētājos? :D

237074. viesis 27.jūnijs 2007 9:14
0 0 Atbildēt

Par 1. kartu - 25000 kubikmetru betona - pec ruduslatvija.lv/be_cenas.html dargakais betons maksa 63.50LVL bez PVN par kubu ~16miljoni LVL bez PVN. Armaturas vel 16 miljoni LVL bez PVN. Asfaltesna un margas, vantis 16miljoni bez PVN. Algas 300 stradajoso 2000 LVL meensi - 600000 x 36 menesi =21 miljons. Projekts 500 000 LVL = 78 miljoni gala cipars. Domaju, ka par tadu piki, ja RD ari man iedotu prieksapmaksu, to tiltu uzceltu un veel LABI nopelnitu :) Bet RD samaksajusi 120 miljonus :)

237097. viesis 27.jūnijs 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Man patik vislabaak , ka zinaas teica , ka pats dargakais tilts pasaulee vot ir ar ko lepoties :)) , bet par to labo dzives sakumu dazaam personaam tas tocna ir zinaams:) , bet visvairaak es cepos par koncertzales celsanu un bibliotekas nevareja neko labaku izdomaat, bet tacu visi grib nopelniit tas jau saprotams:)) Musu valdibaa uz doto bridi seez naudas kaseeji kuri nesaprot vai arii negrib saprast neko:)

237108. viesis 27.jūnijs 2007 10:08
0 0 Atbildēt

nezkāpēc Bibliotēka un koncertzāle ir svarīgāki (ātrāk pieņēmami) likumprojekti nekā 100% iezīvotāju ienākumu deklarēšana ik gadus un "0" deklarācijas datuma pieņemšana visiem valsts iedzīvotājiem...

Neliekas dīvaini?

237144. viesis 27.jūnijs 2007 12:09
0 0 Atbildēt

Trases garums 2,5 m???!!!???

237174. viesis 27.jūnijs 2007 14:13
0 0 Atbildēt

Labaakais apreekjins ir, ka 1m tilta izmaksaashot 700000 :) prieks dzivot shajaa valsti

237180. viesis 27.jūnijs 2007 15:07
0 0 Atbildēt

To: Ideots [?] 27.06.2007 09:23

Tu pajoliņš esi vai - izlasi vēreiz 237074. viesis 27.06.2007 09:14 - viņš runā ka 1 KĀRTA maksāja 120 MIO nevis TREŠĀ!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti