Tūninga kompānija "Edo Competition" veikusi uzlabojumus jaunizceptajam "Lamborghini Murcielago LP640". Rezultātā auto izskatās, brauc un skan citādāk kā sērijveida modelis.
Acīmredzot ar 640 ZS jaudu un 660 Nm griezes momentu bijis par maz, tādēļ pirmām kārtām "Edo Competition" meistari veikuši dzinēja tūningu. Uzstādot sporta ieplūdes sistēmu ar sporta gaisa filtru, modificētu izplūdes sistēmu, kā arī pārprogrammējot dzinēja elektronisko vadības bloku, no 6,5 litru V12 agregāta izspiesti vēl 23 zirgspēki, savukārt maksimālais griezes moments pakāpies līdz 675 Nm.
Pateicoties dzinēja tūningam, "Murcielago" spēj 100 km/h sasniegt 3,3 sekundēs un attīsta vairāk nekā 340 km/h maksimālo ātrumu.
Papildus šīm izmaiņām "Edo Competition" meistari piedāvā izplūdes sistēmu ar maināmu skaņas tembru, proti, vadītājs pats var izvēlēties, kā skanēs viņa auto – civilizēti un mierīgi, vai tieši otrādi – tā, lai kaimiņi pamostos.
Līdz ar jaudas pieaugumu nākušas arī nepieciešamās izmaiņas aerodinamikā – "Murcielago LP640" uzstādīts jauna dizaina priekšējais bampers, kas, pieaugot ātrumam, palielina priekšējās ass noslogojumu, kā arī prāva izmēra antispārns aizmugurē uz motora pārsega malas.
Interjera dizaina ziņā katram maksātspējīgajam klientam "Edo Competition" dod iespēju izvēlēties to, kas sirdij tuvāks – ādu, "Alcantara" ādu, zamšādu, alumīnija un oglekļa šķiedras aplikācijas jebkādās kombinācijās. Citiem vārdiem sakot – kas maksā, tas pasūta mūziku.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
Vienkarši ģeniāli..... ( faktiski SPORTA AUTOMAŠĪNAI )... Uzstādot sporta ieplūdes sistēmu ar sporta gaisa filtru, modificētu izplūdes sistēmu....
izklausās pēc cirka.... mm pagarināja... :D :D :D