«Citroen C-Crosser» Latvijā nonāks septembrī 15

 
29.jūnijs 2007 0:23

Jau nākamā mēneša laikā Eiropas tirgū tirdzniecībā būs pieejams jaunais "Citroen" apvidus auto "C-Crosser", kurš tika prezentēts Ženēvas autoizstādē šā gada martā.



"Citroen" turpina paplašināt savu modeļu klāstu, tam pievienojot daudzpusīgu, elegantu augstas veiktspējas apvidus auto ar simpātisku dizainu un teicamiem ekoloģiskajiem parametriem.

Jaunais "Citroen" augstākās klases apvidus auto "C-Crosser", kas pirmoreiz tika demonstrēts Ženēvas autoizstādē 2007.gada martā, Eiropas tirgū būs pieejams jau jūlijā, bet Latvijā tirdzniecībā nonāks šī gada septembrī. Pirmās Latvijā līdz gada beigām pieejamās šī modeļa automašīnas jau tagad ir iespējams rezervēt pie "Citroen" oficiālā importētāja un dīlera Latvijā SIA "Veho".



Saglabājot visas "Citroen" raksturīgās dizaina iezīmes, "C-Crosser" stilā ir ideāli apvienoti apvidus auto spēks, sporta auto dzīvīgums un luksusa klases sedana izsmalcinātība.

Elegants dizains un funkcionāli ērts salons

"Citroen" mehāniķi izmantoja visu savu pieredzi un zināšanas, lai panāktu līdzsvaru starp braukšanas komfortu un stabilitāti uz ceļa. Par "C-Crosser" virsbūves dizainu, kas harmoniski saskan ar pārējiem "Citroen" modeļiem un nepārprotami liecina par piederību šai markai, parūpējās "Citroen" stila centrs.



Jaunais "Citroen" apvidus auto izceļas ar dinamisku profilu un līdzsvarotām proporcijām – aizmugures virzienā plūstošu jumta līniju, augstu viduslīniju un izliektiem spārniem, savukārt sportisko izskatu pasvītro priekšējo lukturu forma.



"C-Crosser" ir vienkāršs un ērts, pateicoties praktiskajai 5+2 sēdvietu konfigurācijai, elektriski nolokāmiem otrās rindas sēdekļiem, daudzām priekšmetu glabāšanas novietnēm un lielajai ietilpībai. Tas ir viegli pielāgojams jebkurai dzīves situācijai un ir jauna alternatīva luksusa segmentā cilvēkiem, kas meklē brauktprieku un daudzpusīgumu automašīnā, kura būtu radīta brīvībai un piedzīvojumiem.

Daudzpusīgums un augstas veiktspējas dzinējs

Uz ceļa "Citroen" jaunais apvidus auto, pateicoties 160 ZS HDi dīzeļdzinējam, kas standartā aprīkots ar kvēpu filtru (DPFS), ir atsaucīgs un dinamisks, apvieno braukšanas komfortu un automašīnas vadības kontroli. "C-Crosser" ir izstrādāts, domājot par minimālu automobiļa kaitējumu dabai, jo tā CO2 izmešu daudzums ir zem 200 g/km (191 g/km ar 16 collu diskiem un 194 g/km ar 18 collu diskiem).



Pateicoties četru riteņu piedziņas transmisijai ar režīmu izvēles sistēmu, "C-Crosser" piemīt dinamiskas un efektīvas gaitas īpašības, savukārt pasažieriem tajā pašā laikā tiek piedāvāts lielisks komforts.



"C-Crosser" kopīgi izstrādāja "PSA Peugeot Citroen" un "Mitsubishi Motors Corporation". Korporāciju nolīgums deva "Citroen" iespēju paplašināt jau esošo modeļu klāstu, proti, 10 vieglo automašīnu modeļus, četrus MPV modeļus un vienu uz furgona bāzes veidotu MPV modeli, ar apvidus auto, kas pilnībā atbilst visām markas prasībām.
 
Visi komentāri
 
237311. viesis 29.jūnijs 2007 7:19
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka būs baudāms auto!

237314. viesis 29.jūnijs 2007 8:35
0 0 Atbildēt

Veel viens auto, kas lielaako ekspluataacijas laiku atradiisies servisaaa. :)

237316. viesis 29.jūnijs 2007 8:56
0 0 Atbildēt

skeptiskajam 237314.viesim

Tur no Citroen ir tikai un vienīgi šilte uz restes un aizmugurē.

Faktiski tas ir jaunā Mitshubishi Outlander klons!

237339. viesis 29.jūnijs 2007 10:52
0 0 Atbildēt

Nezinu, kaut kāds sviests - par kādu markas identitāti var runāt, ja tas ir pilnīgi vienāds ar Outlander...

237343. viesis 29.jūnijs 2007 11:16
0 0 Atbildēt

Kāda jēga šitos pārdot ārpus Francijas? Protams, ka racionāli domājošs ne-francūzis šo modeli izvēlēsies Mitsubishi izpildījumā.

237357. viesis 29.jūnijs 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Ja man būtu jāizvēlas šāds Mitsubishi, Citroen vai Peugeot izpildījumā, izvēlētos tieši Citroen, jo tā izskats ir daudz izteiksmīgāks un personīgi manām acīm tīkamāks

Noteicošs faktors izvēlē būs arī cena, kura, kā noprotams, ne tuvu nav vienāda visiem trijiem kloniem!

Ksnepam

Ja neesi pamanījis, tad cenas VEHO mājaslapā vēl nav ieliktas par C4 Picasso vietīgajai versijai, lai gan pārdošanā šis auto ir jau pāris mēnešus.

Gan jau arī Price list parādīsies šim auto ka'du mēnesi pēc tā prezentācijas Latvijā.

237365. viesis 29.jūnijs 2007 12:32
0 0 Atbildēt

To Ksneps

Vai tur rakstīju no e-pasta ksneps@blabla.lv(com)?! Tel numuru atstāji? Ja šaltai baltai info, nav brīnums, ka neatbildēja, no savas prakses saku!

237366. viesis 29.jūnijs 2007 12:35
0 0 Atbildēt

Cenas no 30 līdz 35 eiro...

un nav vkus i cvet tovarišča ņet :-)

es domāju ka nekādus izcilus pārdošanas rekordus neuzstādīs bet kāds desmits parīgu brauks. jemot vēŗā ka pilnīgi vienāds ar Mitsubishi Outlander tad tkai no pārdevēja prasmes paskaidrot kapēc man šis jāpērk būs arī atkarīgs daudzums uz ielas.

cena ir krietni virs vidējās.

bet jemot vērā ka citi modeļi tirgojas jau sen un nav atjaunināti (feislifts nav bijis ne vienam modelim kopš tie ir tirdzniecībā nec pārdošanas līderim C4 ne C3 kas jau vairāk kā 4 gadus tirgojas, ne C2 kas arī līdzīgu laiku ir tirgošanā)

Kaut ko jaunu vajadzēja un lūdzu ar minimālām izmaksām tiek iekarots jauns tirgus segments un pie viena pārdevēji var ieskapēt ko no vecajiem modeļiem.

237375. viesis 29.jūnijs 2007 13:36
0 0 Atbildēt

a kads tur sakars ar Mitsu.....??.........varbut pavisam neliels, bet kopija, ta toc naw............dzineji Citrona, salons Citrona, dizains Citrona,

237377. viesis 29.jūnijs 2007 14:01
0 0 Atbildēt

Ja 237375. viesis 29.06.2007 13:36

neredz ka tam ir sakars ar Mitsu ieteiktu vērsties pie acu ārsta.Un steidzami.

Pasaki ka ar Peugeot arī nav nekādas līdzības :-)

un vēl ja tu nezini tad tie tiek ražoti uz vienas platformas.

pameklē info netā atradīsi stāstu par izmaksu optimizāciju.

237378. viesis 29.jūnijs 2007 14:03
0 0 Atbildēt

237366. viesis 29.06.2007 12:35

Esi slikti informēts par aktualitātēm Citroen modeļu tirgū!

C3 kā reiz pirms pusotra - diviem gadiem tika veikts feislifts un akurāt šādu jau feisliftotu Ksneps iegādājās savā īpašumā.

C4 feislifts pagaidām vispār nav nepieciešams, jo auto izskatās lielisks un arī pārdošanas rādītāji ir labi tāpat.

Ar C2 ir diezgan līdzīgi.

Citroen Jumper un Jumpy ir jaunā paaudze, arī C5 vēl salīdzinoši nesen tika veikts feislifts.

Picasso tikko parādījās jaunā paudze.

C1 un C6 vispār ir salīdzinoši jauni modeļi, bet C8 LV tirgū praktsiki nav pieprasīts.

237379. viesis 29.jūnijs 2007 14:19
0 0 Atbildēt

C3 izskatās vecs un viss (subjetīvs viedoklis un var man nepiekrist)

C4 piekrītu.

C5 ir diemžēl vecs un drausmīgs lai arī ar jaunām prikšējām lampām.

C2 ir tirgū no 2004 gada un morāli jau ir novecojis! (ATKAL SUBJEKTĪVS VIEDOKLIS)

C1 ir pilnīgi nesaprotams produkts.jo cenu un izmēru ziņā tas ir tuvu C2.Protams ja aceramies ka tas ir vēl viens klons no Toyota Citroen saimes, kas uz vienas platformas ar dažādām lampam tika salikti vienādi auto.bet ja pa lēto lai iet nolēma Citroen un pasaule dabūja C1.

C6 nekomentēšu.( ja ne drausmīgā viduskonsole, tad būtu skaists auto)

Par busiņiem sorre neinteresē jo ja man vajadzēš busu es to izvēlēšos pēc citiem parametriemnekā vieglo.

C8 manuprāt nav pārdots neviens...

ja arī ir tad APSVEICU :-)

237381. viesis 29.jūnijs 2007 14:48
0 0 Atbildēt

237379.viesim

Mani vari neapsveikt par nožēlojamajiem C8 pārdošanas, jo ar Citroen man tikvien tas sakars, ka īpašumā ir bijuši divi Citroeni - C3 un Xsara Picasso.

piekrītu, ka auto izskata atzīšanu par labu vai sliktu esam ir atkarīga no katra subjektīvā viedokļa. Papildinot par C1, tas ir nevien klons Toyota Aygo, bet arī Peugeot 107. Katrā ziņā C2 noteikti ir izsaktīgāks (subjektīvi) un ietilpīgāks.

Runājot par C-Crosser, nedomāju, ka šim modelim būs liela piekrišana LV tirgū, jo cenu apmlitūdā no 30-35 EUR ir plašas iespējas izvēlēties citu SUV klases auto, piemēram, Honda CR-V, kuru uzskatu par skaistāku auto.

Arī jaunos Mitsubishi Outlander ikdienā uz ielas sanāk sastapt ieveŗojami retāk nekā kādreiz iepriekšējās paaudzes Outlander. Var jau būt, ka tas ir sasitīts ar ierobežoto pieejamo auto apjomu. Nezinu.

237403. viesis 29.jūnijs 2007 22:43
0 0 Atbildēt

kautkaadi tizli komenti...

ko var ņemties par patīk/nepatīk - tāpat katram sava gaume - kaut skrien ar galvu sienā...

237418. viesis 30.jūnijs 2007 19:33
0 0 Atbildēt

Atkal kārtējā lielā kaste... Papildus nodokli uz motora tilpumu uzlika, bet aizmirsa uzlikt uz pašmasu/gabarītiem, kaut gan gan jau simts 'gudrajām' galvām pašām patīk ar šitāda veida kastēm braukt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti