Televīzijas un radiostaciju raidlaiks Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) rīkotās satiksmes drošības kampaņas "Skarbās Jāņu dziesmas" video un audio materiālu demonstrēšanai izmaksājis aptuveni 150 000 latu, aģentūru LETA informēja CSDD sabiedrisko attiecību speciāliste Džoanna Eglīte.
Kā ziņots, projekta izstrāde, videoklipa un audioklipa scenārija izstrādāšana un izgatavošana, ko veica Ērikam Stendzeniekam piederošā reklāmas aģentūra "Zoom!", izmaksāja papildu 11 428 latus.Kampaņas finansēšanai tika izmantoti obligātās civiltiesiskās transportlīdzekļu apdrošināšanas (OCTA) līdzekļi.
"Mēs būtu ļoti priecīgi, ja par braukšanu alkohola reibumā nebūtu aizturēts neviens autovadītājs, tomēr tas, ka šogad Līgo naktī uz autoceļiem nebija bojāgājušo, jau vien ir labs rādītājs, kas apliecina, ka izvēlējāmies iedarbīgu veidu, kā uzrunāt sabiedrību," kampaņas rezultātus vērtēja CSDD direktors Andris Lukstiņš.
Kampaņa "Skarbās Jāņu dziesmas" policistu, ārstu, kapraču, Suitu sievu un politiķu izpildījumā dzēlīgi atgādināja par sekām, kas draud, braucot pie stūres alkohola vai narkotisko vielu reibumā, sacīja Eglīte. Kopā ar Latvijā atzītiem dziesminiekiem tika izveidota arī īpaša "Skarbo Jāņu dziesmu" izlase.
Īpaša aktivitāte bija vērojama no portāla "draugiem.lv" lietotājiem, kur tika radīta speciāla "Skarbo Jāņu dziesmu" sadaļa ar iespēju ikvienam saglabāt savu dziesmu virtuālajā Dainu skapī, ko izmantoja vairāk nekā 4000 portāla lietotāju, sniedzot komentārus, sūtot pašu sacerētas dziesmas, kā arī rakstīja vēstules, izsakot atbalstu kampaņas idejai.
CSDD sola, ka līdz ar kampaņas noslēgumu dzērājšoferu ķeršana un sodīšana Latvijā nebeigsies - policijas reidi notiks visu vasaru. Īpaši aktīvi šoferi tiks pārbaudīti Jūras svētkos, pilsētu svētkos un vietās, kur notiks lielie koncerti un citi pasākumi.
LETA
kaa tur aaisti sanaak? ar nokjertajiem pjanjiem sodos savaacaas tik daudz lai pa nulleem izliistu? :D