Lasītājs iesaka uzlabot Brīvības / Pērnavas ielu krustojumu 24

 
4.jūlijs 2007 0:00

Lasītājs Ģirts raksta: Padalos ar pieredzi par šo krustojumu. Diemžēl nezinu vai portālam ir spēkos ko mainīt...

Ne visai bieži sanāca agrāk šķērsot Brīvības / Pērnavas / Senču ielu krustojumu, bet gada garumā ir nācies redzēt tur visai biežas avārijas, kur avārijas vaininieks ir braucis no Gaisa tilta puses pa Brīvības ielu pa sarkano. Vēl nesen viens BMW X5 bija smuku avāriju uztaisījis, protams tur arī laikam ātrums bij vainīgs.

No sākuma domāju, kad vainīga pārgalvība, neuzmanība utt., bet tagad kādu nedēļu ikdienā braucot pāri šim krustojumam man šķiet sapratu kur slēpjas vaina. Ja grib braukt taisni pa Brīvības ielu no Gaisa tilta, tad vienīgā izmantojamā josla ir vidējā.

Kreisā josla nogriežas pa kreisi, uz kuras vienmēr ir sastājušās daudz mašīnas un lielākās no tām aizsedz luksoforu pāri krustojumam kreisajā pusē. Tur bieži stāv arī trolejbusi, autobusi, neskaitot busiņus.
Labā malējā joslā nav jēgas kārtoties, jo daudz ir gribētāju, nogriezties pa labi. Kā arī stāv rinda ar trolejbusiem, autobusiem, kuri izbraukuši no Barona ielas pieturas un dodas tālāk pa Brīvības ielu uz centru. Tur atliek nostāties trolejbusam un luksofori labajā pusē gan pirms, gan pēc krustojuma nav redzami.

Rezultātā brīdī, kad būtu jāpievērš īpaša uzmanība luksoforiem, sanāk braukt kā pa tuneli. Redz viņus kādus 100-200m no krustojuma, kamēr vēl deg zaļais. Tad kādu mirkli neredz un pamana jau atkal kad iebrauc jau pašā krustojumā. A ja nu tad jau ir sarkanais?

Manuprāt, risinājums būtu uzstādot tikai vienu papildus luksoforu virs vidējās joslas.

Ģirts, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
237672. viesis 4.jūlijs 2007 0:37
0 0 Atbildēt

Nus bet, ja neredzi kāds ir signāls, nebrauc krustojumā uz labu laimi... Protams vēl viens luksafors tieši virs krustojuma nepatrucētu

237674. viesis 4.jūlijs 2007 1:15
0 0 Atbildēt

Tagad vispār vērojama mode rekonstruēt krustojumus un nelikt papildus luksaforus nedz pa virzienam ielas otrā pusē, nedz virs krusta kaut kur vidū. Apstājies pie baltās svītras un nu meklē kādu spraugu, kur kaut ko ieraudzīt. Baiga ekonomija.

237675. viesis 4.jūlijs 2007 1:22
0 0 Atbildēt

O!

tad nu beidzot i laiks apzīmējumam: Jāņa makaroni...

237676. viesis 4.jūlijs 2007 1:34
0 0 Atbildēt

Jāņa makaroni nav nekāda joka lieta... :D

237679. viesis 4.jūlijs 2007 8:09
0 0 Atbildēt

Jup vajag tur papildus luxoforu

237681. viesis 4.jūlijs 2007 8:40
0 0 Atbildēt

Nezinu, braucu pa to krustojumu gana bieži un ne reizi nav gadījies, ka neredzu luksoforu. Varbūt autoram vēl jālieto paliktnis, lai nav caur stūri jāskatās.

237684. viesis 4.jūlijs 2007 9:24
0 0 Atbildēt

vēl varētu piebremzēt pirms krustojuma - kā arī rakstīts noteikumos, vļe tagad stāv acu priekšā bildīte kur ir jāapstājas, jo nav pārredzams krustojums!

237686. viesis 4.jūlijs 2007 9:33
0 0 Atbildēt

Cika gan esmu pamanījis, šis ir vecā modeļa luksofors, kur sarkanā gaisma iedegās vienlaicīgi ar zaļo gaismu uz šķērsojošās ielas

237687. viesis 4.jūlijs 2007 9:35
0 0 Atbildēt

Sadas vietas riga ir vairakas kur nerdzi luksaforu.

237690. viesis 4.jūlijs 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Papildus luksafors par ļaunu nenāktu, bet neatceros gadījumu, kad nebūtu redzējis kāda gaisma deg.

237692. viesis 4.jūlijs 2007 10:57
0 0 Atbildēt

Atbalstīts. Tas paaugstinās drošību.

237693. viesis 4.jūlijs 2007 11:06
0 0 Atbildēt

Uz Pērnavas un Šaka krustojuma ir vēl smagāk. Braucot no Barona ielas puses luksofors ir tikai iebraucot krustojumā. Otrpus krustojumam luksoforu nav. Rezultātā ja esi kautkāda iemesla dēļ paskrējis garām luksoforam tad vari tikai aizžmiegtām acīm durt tālāk cerot ka "a vosj proņesjot", vai arī stāvēt un gaidīt kad aizmugurē tev kāds sāks taurēt.

Savulak SD plānveidīgi vāca nost dublējošos luksoforus krustojuma pretējā pusē - tā esot mazāki ekspluatācijas izdevumi. Uz mazajiem krustojumiem iespējams ka tas ir pieņemami, bet lielajos krustojumos ar intensīvu satiksmi, lielo transportu (fūres, sabiedriskais transports) un vairākām joslām - tas ir absolūti nepieņemami.

237698. viesis 4.jūlijs 2007 11:50
0 0 Atbildēt

Tuvākajā laikā šis krustojums tiks "uzlabots" SatDepa iemīļotajā veidā - aizliedzot kreisos pagriezienus!

237708. viesis 4.jūlijs 2007 12:25
0 0 Atbildēt

Protams, tas nebūtu slikti. Bet vajag arī mazliet skatīties, ko dara pārējie. Ja nebrauc, tad laikam jau deg sarkanais, ne?

237709. viesis 4.jūlijs 2007 12:29
0 0 Atbildēt

ņe figa pa labo pusi parasti var ātrāk aižmaukt, jo visi jau kārtojas uz vidējo. i lux tad redzams

237719. viesis 4.jūlijs 2007 13:18
0 0 Atbildēt

He he he.. forši, kad "kaut kāda iemesla dēļ iebrauc krustojumā, neredzot luksofora signālu"... cerams, ka tas bija Storma joks, savādāk drusku bail no tādiem aklajiem uz ielām...

Par konkrēto krustojumu - braucu tur vairākas reizes dienā, nu nekad vēl nav bijis, ka nepamanu, kāda gaisma deg... ja kāds nepamana, varbūt labāk aiziet pie acu ārsta, un to luksaforu naudu iztērēt saprātīgākām lietām...

237720. viesis 4.jūlijs 2007 13:30
0 0 Atbildēt

Tas jau nav vienīgais tāds ;)

Bet luksafors tur noderētu, jā :)

237726. viesis 4.jūlijs 2007 14:01
0 0 Atbildēt

Šis ir secinājums radās vadoties no avāriju skaita, kuras novērotas šajā krustojumā. Nepilna gada laikā pats esu redzējis vismaz 7-8 un tādas visai nopietnas. Tad nu lūk mēģināju saprast kāpēc tas tā notiek. Pirmais lēmums bija nepareizi saslēgti luksafori, bet tas nevar būt vienīgais iemesls, jo pa vecam saslēgtu luksaforu skaits Rīgā ir milzīgs. Tātad otrs faktors ir tas, kad krustojums BIEŽI ir nepārskatāms, jo tie kas griežas pa labi stāv rindā, lai palaistu gājējus. Bet pa kreisi stāv, jo papildus sekcija pa kreisi ieslēdzas vēlāk. Protams līdzīgu krustojumu skaits Rīgā ir liels, bet nu uz galvenās pilsētas ielas visam vajadzētu būt paredzētam ar maksimālu drošību.

237736. viesis 4.jūlijs 2007 15:03
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu risinājumam!

237750. viesis 4.jūlijs 2007 17:48
0 0 Atbildēt

Parasti izveelos labo joslu, taa ir briivaaka. Pie mums jau pierasts ka labaa josla parasti paliek briiva...

237765. viesis 4.jūlijs 2007 20:52
0 0 Atbildēt

Esmu PAR papildus luksoforu un PRET luksoforiem, kur visiem kādu laiku deg sarkanais. Tādi luksofori manuprāt ir galvenais iemesls tam, ka ja agrāk cilvēki braukāja max uz dzelteno, tagad mierīgi brauc arī uz sarkano (ar domu „a ko bremzēt, ja pārējie tik un tā stāv) un arī papildus korķu iemesls.

237769. viesis 4.jūlijs 2007 23:51
0 0 Atbildēt

nu jā, viedajiem satdepa stratēģiem vairāk vajadzētu ar galvu domāt par čaka pērnavas krustojumu un iespējamiem kreisā pagrieziena optimizācijas variantiem- bet nu kaķa lāsti debesīs nekāpj :D

p.s. joprojām cepjos par aizliegto čaka uz laboratorijas- jo joprojām nav redzēts, ka minētais būtu patiesi uzlabojis satiksmi šai trases posmā.

237770. viesis 5.jūlijs 2007 7:48
0 0 Atbildēt

atbalstu, vajag papildus luksi augšā pa vidu uz konsoles, kā stacijas laukumā un citur ir.

237775. viesis 5.jūlijs 2007 8:41
0 0 Atbildēt

Doma pareiza, tas pats attiecas uz Brīvības/Matīsa krustojumu, kur bieži abi luksafori ir aizsegti. Tiesa, diez vai tas ir attaisnojums, katru dienu braucot, var sākt skatīties arī laicīgi.... Domāju, ka tas jau sen ir plānā, taču neviens neko nemainīs, līdz nebūs kāda kapitāla pārbūve ieplānota.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 5

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Velosipēda vadītāja apliecība – bērniem jau 10 gadu vecuma. Kā to iegūt? (+ VIDEO) 4

Bērniem, kas pārvietojas ar velosipēdu, nepieciešams nokārtot velosipēda vadītāja apliecību. Šāda apliecība vai augstākas kategorijas apliecība, piemēram, autovadītāja tiesības, nepieciešama arī pilngadīgām personām, kas pārvietojas ar elektroskrejriteni. Kā iegūt velosipēdista apliecību, un kā sagatavoties eksāmenam? Lasīt vairāk

 

Vidzemes šosejas un Ķekavas apvedceļa posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 8

No šodienas atsevišķos Vidzemes šosejas (A2) un Bauskas šosejas Ķekavas apvedceļa (A7) posmos tiks palielināts maksimālais atļautais ātrums, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Ķīnas autotirgus – 2024. gada marta rezultāti un ražīgāko zīmolu TOP-10 2

2024.gada martā Ķīnā pārdoti 1,690 miljoni automobiļu, ar lielu atrāvienu dominējot vienam pašmāju zīmolam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti