Par Jūrmalas šosejas un Beberbeķu «melno» krustojumu 63

 
12.jūlijs 2007 8:16

Lasītājs: Šodien jau atkal dzirdam par smagu avāriju uz Jūrmalas šosejas pie kafejnīcas "Vērdiņš", pēdējā laikā šī vieta pārsteidz ar lielo avāriju skaitu.

Tā kā pašam sanāk braukt šeit katru dienu abos virzienos, gribēju tomēr pievērst uzmanību šim "melnajam" krustojumam - šajā vietā katrā virzienā ir 3 joslas, ir atļauts griezties pa kreisi un apgriezties pretējā virzienā, gan braucot no Rīgas, gan uz Rīgu un atļautais ātrums ir 90km/h, šo visu apvienojot, iegūstam ļoti bīstamu avārijas situāciju veidošanos gandrīz katru dienu, kas pie ātruma >90km/h var būt arī liktenīgas...



Šeit viss būtu atrisināts, ja aizliegtu nogriezties pa kreisi un aizliegtu apgriezties pretējā virzienā (savienotu sadalošo barjeru ~50m garumā), jo apgriešanās pretējā virzienā abos virzienos ir normāli iespējama uz Babītes viadukta un uz Lidostas viadukta 2km attālumā.

Kāpēc jāriskē ar cilvēku dzīvībām dēļ pāris kilometru garāka ceļa?

Varbūt kāds no atbildīgajiem dienestiem varētu tomēr padomāt par šo vietu, jo statistika šeit noteikti ir ļoti "melna".

iAuto lasītājs,
andr1z

Ir reakcija - lasīt šeit »»
 
Visi komentāri
 
238323. viesis 12.jūlijs 2007 9:04
0 0 Atbildēt

Šai idejai būs ļoti daudz pretinieku, kuriem šķitīs, ka šīs pāris papildus minūtes ir nenovērtējams zaudējums un noziegums pret viņu personīgo laiku un automašīnas resursu.

238324. viesis 12.jūlijs 2007 9:04
0 0 Atbildēt

Katru dienu tur braucu pa Jūrmaleni. Šad tad iedomājos par to, ka tik lai neviens no tiem griesties gribētājiem neizgriestu man priekšā.

238325. viesis 12.jūlijs 2007 9:08
0 0 Atbildēt

Eye: un pirmie buus kafejniicas piemekleetaaji regulaarie :D

238326. viesis 12.jūlijs 2007 9:08
0 0 Atbildēt

To apgriešanās vietu jau sen vajadzēja aizmetināt nafig. Viens vienīgs stress un bīstamība.

238327. viesis 12.jūlijs 2007 9:09
0 0 Atbildēt

Starp citu, tai kafejnīcai ir spēcīgi krities reitings, tā kā nekas īpašs nenotiktu, ja to apgriešanās vietu slēgtu (un arī kafejnīcu)...

238331. viesis 12.jūlijs 2007 9:18
0 0 Atbildēt

reiz redzēju kā tur viens fūrinieks no vidējās joslas mauca pa kreisi pie diezgan intensīvas satiksmes rīta pusē. Trīs vieglie meta pa mēmajiem. labi ka tikai melnas švīkas uz asfalta palika, nevis sadauzīti bleķi un asins peļķes

238332. viesis 12.jūlijs 2007 9:29
0 0 Atbildēt

Mjā, krusts nav no tiem patīkamākajiem. Arī sanāk katru darba dienu gar šo vietu braukt un uzdot jautājumu - izleks kāds pirms riteņiem, vai tomēr nogaidīs. Bet, ja nemaldos, tad sen jau bija runa, ka sadalošie dzelži būs pāri krustam, tāpat kā tajā vietā kur agrāk no Imantas (pie FREIBI) varēja izgriezties uz Jūrmalštrās. Ja tā padomā, tad visai bieži sadursmes manītas šai krustojumā.

238334. viesis 12.jūlijs 2007 9:32
0 0 Atbildēt

mja, es tajaa posmaa nekad nebraucu pa malejo kreiso joslu, un tapat ar bailem skatos uz tiem, kuri taisaas tur griezties araa... Lai gan braucu tur reti, regulari redzu tur avarijas...

238335. viesis 12.jūlijs 2007 9:34
0 0 Atbildēt

Lielveikaliem tas nepatiks. Tiem, kas ir aiz lidostas viadukta.

238337. viesis 12.jūlijs 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Tajā beberbeķu ielā dzīvo pāris ietekmīgi (nu vismaz 1) Latvijas cilvēki, lūk arī rezultāts. Priekš viņiem arī ir tas pagrieziens pa kreisi no Rīgas puses!

P.S. Tas cilvēks neesmu es :))))))))

238338. viesis 12.jūlijs 2007 10:02
0 0 Atbildēt

Diezgan bieži griežos no Jūrmalenes uz kafejnīcas pusi, nezinu, pagaidām neviena bīstama situācija nav veidojusies, bet tups vadītājs arī uz vienvirziena ielas izraisīs avāriju. vienīgi tajā posmā uz Jūrmalenes varētu mazliet ierobežot max. ātrumu...

tik pat labi var teikt, ka arī braucot uz Jelgavu ir pārāk daudz tādu krustu...

238340. viesis 12.jūlijs 2007 10:04
0 0 Atbildēt

Bīstams un melns ir nevis krustojums, bet gan cilvēki. Braucu ikdienā, bet ne reizi neko briesmīgu saskatījis neesmu - tajā laikā visdrīzāk brauca šoferu ar smadzenēm.

238341. viesis 12.jūlijs 2007 10:13
0 0 Atbildēt

viennozīmīgi - aiztaisīt ar barjeru un likvidēt šo apgriešanās un kreiso pagriezienu iespēju. neviens svarīgs cilvēks, kurš savu ērtību dēļ tur nogriežas, nav tā vērts, lai gandrīz katru dienu tur būtu bīstamas situācijas dēļ tiem, kas grib taisīt apgriešanās un pa kreisi manevrus. tā tik vēl trūka, lai samazinātu ātrumu šajā posmā! kronis visam ir tie autobraucēji, kas perpendikulāri rauj pāri trim joslām no kafūža puses, lai uzgrieztu virzienā uz Rīgu.

238343. viesis 12.jūlijs 2007 10:19
0 0 Atbildēt

Tur vajadzētu vienkārši ātruma ierobežojumu 50.

238345. viesis 12.jūlijs 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Lieciet mieraa krustojumu.Labaak buutu maacijushies braukt.Visi kam ir bailes no shii krustojuma ir tizlenji un stulbenji.Pirms gadiem 20 uz shosejas atlautais aatrums bija 110 un brauca ar ZAZ,GAZ,VAZ-arii bija avaarijas,bet neviens savu vainu nenoveela uz krustojumu vai celja uztureetaajiem.

238349. viesis 12.jūlijs 2007 10:40
0 0 Atbildēt

NU no taa viedoklja ka pa reizei gadas arii kaads neveiksminieks shajaa vietaa un nokrasho laikam jau tomeer praatiigaak buutu aiztasiit to vietu ciet, bet nu ta kaa vieta zinaama nekaadu sevishkjo biistamiibu neesmu izjutis, vairaak man kretine tie gaajeji un ritenjstuumeeji kas lavieree pa 3 joslu celju starp auto.

Aatrumu samazinaat - incanti kaadeelj, taadeelj, ka ir nejeegas kas nemaak izgriezties, nogriezties utml. man domaat pie 50 km/h vinju iespeejas to izdariit bus veel minimaalaakas tikai tas ka crasha gadiijuma sekas nau tik tragjiskas.

238351. viesis 12.jūlijs 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Un strap citu par to ka ir gana daudz vadiitaaju kas nespeej noveerteet attaalumu lidz pretimbraucosham un aatrumu ar kaadu auto kusts tas ir ne tikai Riigaa, arii paakjos pietiek taadu kas izgriezj priekshaa taa ka gandriiz nekas cits neatliek ka likt pa meemajiem. ( protams es meedzu braukt arii aatraak par 100 km/h)

238353. viesis 12.jūlijs 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Viegli jau bļaut, lai aizliedz šo vietu, ja pašam tā nav vajadzīga.

238355. viesis 12.jūlijs 2007 10:51
0 0 Atbildēt

jaa un padomju laikos bija 10x mazaaka satiksmes intensitaate...

paskatieties cik shadu vietu ir uz baanjiem eiropaa?

238358. viesis 12.jūlijs 2007 10:54
0 0 Atbildēt

Lieciet mieraa krustojumu.Labaak buutu maacijushies braukt.Visi kam ir bailes no shii krustojuma ir tizlenji un stulbenji.Pirms gadiem 20 uz shosejas atlautais aatrums bija 110 un brauca ar ZAZ, GAZ, VAZ-arii bija avaarijas, bet neviens savu vainu nenoveela uz krustojumu vai celja uztureetaajiem.

par šo tik var teikt, ka nebija 110 un arī tāda satiksmes intensitāte. pāris minūtes apbraucot, tiešām neko nemainīs. vismaz dzīvs. tas, ka mēs mākam braukt, nenozīmē, ka visi to māk.

238359. viesis 12.jūlijs 2007 10:55
0 0 Atbildēt

Pats esmu uzrāvies uz gan uz uz subjektiem kuri griežoties pa kreisi izlido man priekšā , gan no tiem kuri kaucinot bremzes un taurējot mēģina apstāties pie mašīnu rindas kas gaida uz kreiso pagriezienu. Līdz šim viss ir bijis kārtibā, bet cik ilgi vēl ?

Un kāds gan sakars ar _manu_ tizlumu vai bailīgumu ?

Un galu galā, braucot pār pārvadu ar auto līkums sanāk pavisam pavisam neliels.

238362. viesis 12.jūlijs 2007 10:58
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu, sen jau vajadzēja šito klapēt ciet un ātrumu palielināt uz 120km/h

238365. viesis 12.jūlijs 2007 11:11
0 0 Atbildēt

Ja dienaa triis reizes jaabrauc tas liikums,tad sapratiisiet,cik tas liels,un 110 bija,droshi zinu.

238367. viesis 12.jūlijs 2007 11:15
0 0 Atbildēt

sekojot "viesu" logjikai vajag nahrenizeet daudzliimenju krustojumus, uz magjistraaleem tipa Juurmalas aatrumu ierobezhot uz 50; lai uzlabotu droshiibu var krustoforus salikt.

un jaanjtaarpus ar feeniem

238370. viesis 12.jūlijs 2007 11:34
0 0 Atbildēt

Nafig to pagriezienu.REFERENDUMU!

238371. viesis 12.jūlijs 2007 11:40
0 0 Atbildēt

Parasts krustojums. Niikuljiem taadas bailes no ikdienas darbiibaam pie savas auto stuures, smiekli naak.

238373. viesis 12.jūlijs 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Tieši tas pats ir uz Daugavpilenes - it īpaši idiotiskā apgriešanās vieta pie Salaspils Tresta - tilts ir pārsimts metri uz vienu pusi, apgriešanās vieta Salaspilī - nepilnu kilometru... Tad visi tie Saulkalnes krustojumi, kur ar minimālu piepūli varētu uztaisīt divu līmeņu krustojumu - tilts taču jau ir...

238380. viesis 12.jūlijs 2007 12:44
0 0 Atbildēt

Pareizi, pareizi!

Kreisie pagriezieni vispār šajā valstī jāaizliedz, ja nav luksofora ar bultu!

Vēl regulāri kāds nejēdz apdzīt - aizliegt apdzīšanu!

Ik pa laikam kāds nesavāc auto - noteikt max ātrumu 50km/h uz jebkura ceļa!

Vispār būtu pēdējais laiks pieskaņot CSN visstulbāko un nemākulīgāko šoferu spējām, lai tad visi muģījas tāpat, kā tie kuriem CSDD tikko izdalījis tiesības.

238355.daunis, kurš uz Jūrmalenes saskata "bāni", varētu reiz sakrāt naudiņu, aizbraukt uz kādu normālu valsti un paprovēt ieraudzīt pa viņu bāņiem planējošus pensionārus ar grūdmusvelcjūs ratiem, divriteņiem un sazinko vēl!

238383. viesis 12.jūlijs 2007 13:17
0 0 Atbildēt

Problēma ir tajā, ka šo vietu atstāja kā vienīgo apgriešanās vietu izņemot apvadceļu. Līdz ar to šeit reizēm sakrājās diezgan liela rinda apgrieztiesgribētāju un tad nu katrs mēģina izlīst cik ātri vien iespējams, dažreiz īsti tā nepadomājot.

Stulbākais tas, ka piemēram no Rīgas braucot. lai tiktu uz Bockmann piekabju nomu ir jābrauc 6 km līkums.

238392. viesis 12.jūlijs 2007 14:10
0 0 Atbildēt

AUtobusu pietura visu sarezgii!!! Ko lai dara civecinji???? kam janokljuust uz autobusu vai maajaas?

238393. viesis 12.jūlijs 2007 14:15
0 0 Atbildēt

varbūt tur labāk uzstādīt luksaforu? :)

vai vēl labāk uzstādīt tur STOP zīmi visām trīs šodejas joslām, lai tas viens vienīgais svarīgais pārcilvēks varetu bez bremzēšanas ikvakaru ierullēt savos Beberbeķos?

Tak pilnigi skaidrs, ka jāklapē ciet! es arii tur regulari lidoju garam un shis krustojums ir 100% iemesls, lai samazinatu atrumu un bailes savilktu visus muskuļus un sagrupetos utt :)

238394. viesis 12.jūlijs 2007 14:17
0 0 Atbildēt

Blakus ir apdzivota vieta un ar kaajaam liidz tiltiem ?? jebsu taisiit uzpariktes lai tiek barjerai paari???

238406. viesis 12.jūlijs 2007 16:10
0 0 Atbildēt

Ja mazliet vairāk draudzējas ar karti, tad uz to pašu Bockmann nebūt nav jāmet 6km līkums...

238416. viesis 12.jūlijs 2007 17:30
0 0 Atbildēt

Katru dienu 2 reizes tur braucu garām, un ir redzētas daudzas avārijas, un apgriezties uz tā viadukta nav tālu. Jau sen bija runas, ka arī šo apgriešanās vietu aizvērs t'apat kā to kas bija pie sky un vēl vienu. Un tad vismaz nebūs jādomā vai tas kurš izgriež uz šoseju, palaidīs vai izbrauks priekšā! Un tad vēl ir tādi kas brauc pāri visām 6 joslām pāri, un ne jau tikai vieglie, bet arī fūres un autobusi - no drošības viedokļa ļoti bīstama vieta.

238417. viesis 12.jūlijs 2007 17:52
0 0 Atbildēt

Ja to apgr.vietu"aizklapeetu",ko normaals vadiitaajs zaudeetu?5.min daargaa laika,lai liidz viaduktam aizbrauktu?Vispaar vajadzeetu aizliegt shaada tipa"kreisos",ja turpat,netaalu ir normaals viadukts,pa kuru var apgriezties(pie Salaspils jau tas pats).Ja viadukta nebuutu,tad vel kaut kaa vareetu saprast...

238418. viesis 12.jūlijs 2007 17:55
0 0 Atbildēt

Puika

Es ar tur savu 2003 gada autiņu likvidēju, kad viens gudrītis no Vērdiņa uz Jūrmalu griezās! Labi, ka bez līķiem, nebūtu visi mašīna piesprādzējušies , sekas būtu smagas!

Satikāmies kreisajā ātrajā joslā! Un tur arī smagie šo super manevru izdara, kas būs, ka kādsa ģimene zem smagā paskries????

Tad varbūt sāks domāt, bet kāmēr nav kaudze līķu tikmēr...........

Vai tik tur kāds biezais nelobē to krustu, vai tik kāds nesaņem stipendiju, jo nu viadukti no turienes uz abām pusēm tikai kilometra atālumā!

238420. viesis 12.jūlijs 2007 18:00
0 0 Atbildēt

Dimbo

Neko tik stulbu nekur Eiropā neredzētu!

Viadukti 1-2 km atālumā, bet grūti uzlikt aizsargbarjeru!

Vienkārši onkas tur pareizie dzīvo un viņiem par godu šī vieta saglabāta!

Rīgas satiksmes departament rullee!

238422. viesis 12.jūlijs 2007 18:11
0 0 Atbildēt

Ximan!

Tie kas te muld ka cilvēki nemāk braukt un tapēc tas krusts ir bīstams, lai nemuld!

Vienkārša lieta avārijas jau parasti izraisa ne tie kas brauc no Rīgas uz Jūrmalu, bet tie kas tur cērt ripā, vai vēl trakāk meiģina no Vērdiņa uz Jūrmalu nogriesties! Un tas notiek rīta stundās, kad nu točen jābūt ar galvu slimam vai jāspēlē krievu rulete lai no Vērdiņa pārkāpjot noteikumus tiktu Jūrmalas virzienā! Braucu katru dienu un bieži no Vērdiņa cenšas nogriesties Jūrmalas virzienā!

Vienkārša lieta vai nu ceļu plānotājiem nav ar galvu viss kārtībā vai kāds liels onka no tuvējā miesta uz viņiem spiež vai pat dod , ko labu! Par to krustu atbild rīgas satiksme, jo krusts ir Rīgā!

Gaidīsm līķus un tad lai atbildīgie taisnojas!

238423. viesis 12.jūlijs 2007 18:13
0 0 Atbildēt

Jautājums!

Vai IAuto nevarētu pajautāt atbildīgajām personām, kapēc šeit saglabāta apgriešanās un kas atbildēs par līķiem jo tādi būs agrāk vai vēlāk!

238429. viesis 12.jūlijs 2007 19:00
0 0 Atbildēt

WALA tiešām, ne tikai ūdensgalvā ir tādi, kas nespēj noteikt attālumu līdz mašīnai? :O Jeb vai otrs variants - cilvēki rēķina, ka tuvojas normāls braucējs ar normālu mašīnu uz 90, nevis opelists vai bembists pa graņķarofku vai ļoti bedrainu asfaltu uz 130 :D

238434. viesis 12.jūlijs 2007 20:24
0 0 Atbildēt

tak nav ko onanēt pie stūres, jāskatās uz ceļa un jāvērtē, nevis jāčīkst, cik bīstami, tad jau vispār labāk sēdēt mājās un rakstīt stulbus komentārus.. man kaut kā ne reizi tur nav gadījies nekas bīstams!

238436. viesis 12.jūlijs 2007 21:07
0 0 Atbildēt

Šad tad sanāk braukt uz PROFU šo to iepirkt. Ja agrāk varēja atpakaļ tikt izbraucot no PROFA uz Zoļuku(300 m tanku poligona cienīga ieliņa), tad tagad tur ķieģelis priekšā un nākas braukt apgriezties uz Vērdiņu. Nez tur ar kāds SVARĪGAIS dzīvo, kuram traucē garām pa ielu braucošās mašīnas? Ja dzīvo pilsētā-rēķinies, ka mašīnas gar māju braukās! Ja ne-tinies un mežu dzīvot:)

238437. viesis 12.jūlijs 2007 21:09
0 0 Atbildēt

Stāsts iz dzīves šajā krustojumā: Līst spēcīgs lietus, braucu (105) uz jūrmalu pa pirmo joslu, pa otro un trešo arī brauc auto. Te no jūrmalas puses braucošais auto griežas pa kreisi virzienā uz to autoplaci kas blakus arbūzu tirgotājiem, samazinu biku ātrumu, taču uzreiz aiz viņa izgriežas vēl viens un arī ripo pāri visām 3 joslām, bet skatos tā dikti lēnām, ja neveiks ātrāk manevru tajā brīdī kad būšu klāt šis būs kāreiz manā joslā. Tā arī ir lieku pa nažiem, labi, ka tur ir vēl iespēja pa labi paņemt citādi dir.ā būtu ar visu dziesmu grāmatu. Dusmīgs pielidoju klāt un sāku abu šo automašīnu vadītājus lamāt, IZRĀDĀS abi āksti viens otru velk šņorē, taisot kreiso pagreizienu tas pirmais tikai paspēj ieraut to otru tikai mazliet un šņore pārtrūkst, līdz ar to tas otrs pāri 3 joslām ripoja knapi kustoties. Es tiem ākstiem bļauju kāpēc līdz lidostas viaduktam nebrauc un vai viņi vispār apzinās kādas varēja būt, sekas, a šie man tikai izveņite ochenj žhaļ čto tak, vot tādas tās lietas tajā grobanajā krustojumā. Sen jau kā vajag vēr to ciet,

238438. viesis 12.jūlijs 2007 21:19
0 0 Atbildēt

Pa baani tak shnjoree nedriikst vilkt? Vai es ko jaucu?

238442. viesis 12.jūlijs 2007 23:16
0 0 Atbildēt

Šito caurumu toč labāk aizklapēt. Apgriezties tak ir kur, citādi tas jau izskatās tāpat kā gājēju pārejas pār 6 joslām bez svetafora. Ik pa laikam ir sanācis tur bremzēties, īpaši jau ar moci - pēdējoreiz es biju 2 joslā, kreisajā autiņš bišķi pirms un otrs kādu gabalu aiz tā - Apgriezties gribētājs tos abus redzēja un rāva pa taisno uz 2 joslu - labi, ka moči arī stājas tikpat fiksi, kā ieskrienas :) un aiz manis uzreiz neviena nebija.. Ideālāka vieta satiksmes organizēšanā ir caurlaižu punkts pie Jūrmalas. Kāds mož varētu aizbraukt un painteresēties, un uztaisīt kādu rakstiņu kā legāli var izbraukt no automātu plača, ja nav lata ko iemest. Vienīgā iespēja ir braukt Jūrmalā zem zīmes

238443. viesis 12.jūlijs 2007 23:42
0 0 Atbildēt

viesi 238442, es esmu darījusi tā, ka ieslēdzu avareijkas un atpakaļgaitā ārā no tā caurlaižu plača :D No problem.

238445. viesis 13.jūlijs 2007 0:07
0 0 Atbildēt

ta nu gan godiigs cilvis, latinja, redz shim neesot...da dragaa taalaak ,nee , pat nebrauc klaat pie taas naudas kaastuves...es parasti maucu , nekad neesmu aptureets..

238446. viesis 13.jūlijs 2007 0:15
0 0 Atbildēt

Jaaklapee ciet, ja cilveeki pie mums buutu uzmaniigi tad vareetu atstaat, bet pie shitaas situaacijas droshaak aizklapeet. Zaudeejums nav liels!

238447. viesis 13.jūlijs 2007 0:17
0 0 Atbildēt

Runa jau nebija par latu. Uz moča tāds nav jāmaksā. :D Tas tikai ir piemērs nejēgā pārdomātam satiksmes mezglam. Tur ir vēl krutāk nekā apgriešanās vieta šosejas vidū. Interesanti, cik par to projektu viņi izlika...

238451. viesis 13.jūlijs 2007 0:53
0 0 Atbildēt

Nu ja runājam pa Jūrmalas šoseju, tad nu pa to gan pārvietojas tik kretīniski un neaprēķināmi... Pēdējā laikā cenšos izvairīties braukt pa to... Pilna trase ar blozgam un ībļiem, kuri satiksmes noteikumus nu noteikti nav lasijuši.. Nav jau brīnums, ka trupaki un dauzīti bleķi tur ir ik pa laikam...

238460. viesis 13.jūlijs 2007 9:50
0 0 Atbildēt

Aizliegt aizliegt to tik makam ja aizliegs apgriezties tad rodas jautajums ka tikt uz jurmalas pusi, ieteksiet braukt lidz mukusalas aplim? :) Uz otru pusi nav tik traki lidostas viadukts utt .

238461. viesis 13.jūlijs 2007 9:59
0 0 Atbildēt

To JPSL: Tavs jautājums ir neskaidrs, tātad, Ja Tu brauc no Jūrmalas un gribi apgreizties brauc līdz lidostas viaduktam, ja brauc uz Jūrmalu, tad uz Babītes viadukta. Par kādu mūkusalas apli Tu runā nesaprotu. Man liekas, ka Tu neesi braucis pa šo šoseju.

238462. viesis 13.jūlijs 2007 10:09
0 0 Atbildēt

Nesaprotu!

Kas jūs te daži galvu saspieduši????

Apgriešanās tajā vietā ir idiotisma kalngals! Es saprotu, ka dažiem ir grūti pabraukt1-2 km uz priekšu līdz viaduktam, bet ja atļautais ātrums ir 90KMh un ir trīs joslas!!!!!!!!!!!!! Nu tad loģiski īsti nava! Protams var jau samazināt ātrumu līdz 50Kmh! un tad vēl varbūt varētu atstāt!~ Tie kas te gvelž par baigi profesionālo braukšanu un ceļu vērošanu lai aizbrauc uz drošas braukšanas skolu un patestē bremzēšanas ceļu garu ma izmaiņas pie 90kmh un pie 50kmh! Gvelzt var, bet nedod dievs jūsu kāds tuvākais tur nositīsies!

Tad jau arī narkotikas varam atļaut brīvi tirgot, katram tak ir galva uz pleciem un tak nepirks!

238463. viesis 13.jūlijs 2007 10:35
0 0 Atbildēt

238461. viesis 13.07.2007 09:59

To JPSL: Tavs jautājums ir neskaidrs, tātad, Ja Tu brauc no Jūrmalas un gribi apgreizties brauc līdz lidostas viaduktam, ja brauc uz Jūrmalu, tad uz Babītes viadukta. Par kādu mūkusalas apli Tu runā nesaprotu. Man liekas, ka Tu neesi braucis pa šo šoseju.

Runa ir ja es no INGARA gribu tik uz jurmalu

238467. viesis 13.jūlijs 2007 11:20
0 0 Atbildēt

nu ta tev jābrauc cauri visai Rīgai un Berģos vari tikt uz apvedceļa. priekš lohiem taisnākais ceļš

238483. viesis 13.jūlijs 2007 14:17
0 0 Atbildēt

238338. viesim

Uz Jelgavenes jau ir pie lielaakaas dlajas krustu 70km/h ziimes, bet tas ka tauta mauc uz 100km/h, to jau ziime neizmainiis

238500. viesis 14.jūlijs 2007 7:49
0 0 Atbildēt

To: JPSL

Kas ir INAGRS nezinu, neesmu tādu ērmu redzējis, izstāsti kur tas precīzi atrodas un es Tev izstāstīšu, kā no tā līdz Jūrmalai aizbraukt, lai nav jārauj ripā pie Vērdiņa.

238501. viesis 14.jūlijs 2007 11:52
0 0 Atbildēt

Krustojums nav patīkams, bet ja māk braukt, tad problēmu tur nav!!!

Pats dienā 2-3 reizes griežos riņķī uz Rīgu tajā vietā un ja man būs dēļ kaut kādiem tizleņiem jābrauc katru reizi par 5 min vairāk es toč kādam rokas noraušu un acis izbakstīšu!! Mācās braukt, dēli! :D

238502. viesis 14.jūlijs 2007 14:51
0 0 Atbildēt

TO mIRROR

Mož priekš tādiem, kā tu vēl varītu uz jūrmalenes kādas 4 tādas vietas iztaisīt, lai var griezt riņķī kad ienāk prātā un lai var fiksi apmest atkal atpakaļ, jo pārdomāji.. :D Nav vajadzīga šitāda vieta uz šosejas - paaugstinātas bīstamības objekts. Ne jau visi ir "braukt iemācījušies", un nav teikts, ka pats kādu tādu tu tur nesatiec kādreiz uz 100 lidojot garām. Nabadziņam redz 5 min ilgāk jau ir pasaules gals.. :D

238513. viesis 16.jūlijs 2007 3:14
0 0 Atbildēt

braucu ikdienaa, vairaak bistamiibas rada kaa jau vkaads mineeja, shitie kas kafiju padzeerushi paari 3joslaam brauc nogriezties. es par lai to vietu aizver ciet, njemot veeraa ka apgiesties ar ir kur.

pie tam esmu personigi parliecinajies, ka sastreeguma stundaas aatraak ir apmest uz babiites viadukta ,nekaa staaveet un gaidiit kameer visi aizbrauks.

238798. viesis 18.jūlijs 2007 21:24
0 0 Atbildēt

Anglos jus uz schtrases nekad neapgriezisieties krustojuma pa labi vai pa kreisi.Siem jau sen ir izdomaati viadukti,jeb ari apli.Pie mums kamer kadi 100 autobrauceji nedabuus galu, nemaz nepadomaas kautko mainiit.Un tie pargalvigie kas te lielaas,uz cik procentiem jus esat parliecinaati sava auto,jo maz kas var gadities veicot pagriezienu pa kreisi,jeb apgriezoties preteejaa virzienaa.Piem:auto noslaapst strauji atlaizot sajugu,vai ari pirmaja atruma iemetas normali,bet otro sajauc ar ceturto.Katrs protams atbild par sevi,bet domaajiet ari par citiem un saviem tuviniekiem.

238979. viesis 20.jūlijs 2007 8:47
0 0 Atbildēt

Bīstamākie šajā nosacītajā "krustā" ir tie, kas šķērso visas sešas braukšanas joslas, lai no vienas Jūrmalas šosejas puses tiktu uz otru. Nesen, viena busiņa dēļ, šajā "krustā" gandrīz nošķīlos, nācās strauji bremzēt un lūgt Dievu, lai aizmugurē braucošajām mašīnām arī izdodas paspēt nobremzēt.

Nepatīk šādas adrenalīna ķeršanas iespējas braucot no un uz darbu.

239337. viesis 23.jūlijs 2007 17:06
0 0 Atbildēt

Butu labak luksaforu tur iestatiijushi, katru reiz naves bailes parnjem kad jatiek paari, neies jau tos ntos km lidz tam tiltam pie skaja :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 8

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 2

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti