BMW 1-series tuvojas 28

 
9.jūlijs 2002 8:50

Aizvien tuvāk un tuvāk nāk tā diena, kad no konveijera noripos pirmais BMW 1-Series automobīlis. Tas būs kā tāds starpposms starp BMW Mini un 3.sēriju - īsts "Golfistu" bieds.

BMW sācis pirmos testus uz ceļa savai jaunajai aizmugures piedziņas platformai, uz kuras bāzes tiks būvēta BMW 1.sērija. Kā pirmais šīs sērijas pārstāvis parādīsies piecdurvju hečbeks, kuram vēlāk pievienosies trīsdurvju modifikācija. Vēl nedaudz vēlāk parādīsies arī kupeja un kabriolets. Pēdējie divi modeļi gan piederēs pie BMW 2.sērijas. Kā ziņo Autoweek, pašlaik grūti saprast, kāds tieši izskatīsies šis jaunums, bet pēc silueta spriežot tas stipri neatšķirsies no saviem golfa-klases konkurentiem: VW Golf, Opel Astra, Peugeot 307 un citi. Zināms, ka 1.sērijas ārējais stils - gan priekšpusē, gan aizmugurē, būs līdzīgs nesenajam konceptauto CS1. Auto būs aprīkots ar 1,8 litru 115 Zs jaudīgu četru cilindru dzinēju, bet tomēr būs arī "ņiprākas" versijas - "M" ar 2,0 litru 177 Zs dzinēju, ko, iespējams, sauks par "BMW Z2". Kā stāsta paši BMW pārstāvji, jaunums aizņems nišu starp jauno BMW un BMW 3.sēriju un būs orientēts uz dārgu auto īpašniekiem, kuriem ģimenē vajadzīgs otrs auto. BMW 1.sērijas bāzes versijas cena būs ap 26,000$. iAuto // Autoweek
 
Visi komentāri
 
30166. viesis 9.jūlijs 2002 9:01
0 0 Atbildēt

Fuuuu, dizains atkal garām!!:(

Redaktors 9.jūlijs 2002 9:05
0 0 Atbildēt

Ja Tev jau sētā stāvētu X5, tad šī droši vien būtu samērā jauka "pārmaiņa" - pārsēsties šitādā brīnumā un aizbraukt pēc piena...

30174. viesis 9.jūlijs 2002 9:23
0 0 Atbildēt

Dizainam nav ne vainas, ja uzliek kartigus lietos diskus vismaz uz "17! Vismaz komfortablākam vajadzētu būt par Golfu!

30176. viesis 9.jūlijs 2002 9:30
0 0 Atbildēt

Pedejie divi teikumi vienkarshi pienaglo... it ipashi pedejais cipars......

30178. viesis 9.jūlijs 2002 9:32
0 0 Atbildēt

Z1 buus klaat... Z1 tuvojas... Z1 jau pavisam tuvu... Z1 ir klāt... Z1 aizbrauc garām... ha ha ha

30180. viesis 9.jūlijs 2002 9:33
0 0 Atbildēt

Izklausaas, ka M nodalja netiek liidzi Civic Type-Ram. Tik vien kaa 177 Zs pret 200Zs no 2L dzineeja. BMW baurotaajiem nebuus ko aurot. Baazes cena nevareetu buut tik liela. Par $ 26000 jau var iepirkt 320i, kuram tachu vajadzeetu buut par kaadiem 20% daargaakam.

30181. viesis 9.jūlijs 2002 9:34
0 0 Atbildēt

URĀ tagad arī BMW ir savs golfiņš!!!!!

30195. viesis 9.jūlijs 2002 10:05
0 0 Atbildēt

nu ziniet tas tak kautkāds vecs Kadetts!

30197. viesis 9.jūlijs 2002 10:19
0 0 Atbildēt

Varen' tizli izskataas

30201. viesis 9.jūlijs 2002 10:32
0 0 Atbildēt

lage

26 shtukas zaljo tas nav adekvaati par taadu auto... me maxaatu ne vairaak ka 17000 (baazes modelim ne vairaak par 15000) , un tikai taapee ka tas ir be em vee

reZZZpect

===DeaDMoroZZZ===

30234. viesis 9.jūlijs 2002 12:01
0 0 Atbildēt

Nju teikshu atklaati, peec manaam domaam dizaineriem kautkas smagi miseejies shoreiz :( Vismaz standartaa shis auto nav izskatiigs.. Ieguldiit tuuningaa veel kaadas ~5 USD, un tad jau vareetu buut labs.. tikai tad jau 26+5 sanaak 31$... taakaa par sherpu golfinjam..

Bet taas ir tiaki mnas domas..

30252. viesis 9.jūlijs 2002 12:52
0 0 Atbildēt

Tāds opelīts jau vien ir tikai pa dārgu naudu un BMW zīmīti . Varbūt tas ņiprums to visu attaisnos ??

30280. viesis 9.jūlijs 2002 14:00
0 0 Atbildēt

Nu bet takš tas ir pagaidām tikai izstrādē, un ražotājam nebūtu nekāda tolka tagad parādīt īsto modeli, ja tas parādītos tikai 2004 gadā. Te tak teikts - tiek testēta platforma - tātad augša visa vēl mainīsies.

viesis 2002-07-09 09:33:58 - hondas ražo močus - un to lai arī turpina. Neciešu autoražotājus, kas tik ilgi ir ignorējuši dīzeļdzinējus....

30295. viesis 9.jūlijs 2002 14:37
0 0 Atbildēt

Nu gatavā miskaste uz riteņiem tādus spokus pat korejā vairs neražo attēlā redzamais dizains ir Ladas līmenī. Kauns visai BMW sugai

30340. viesis 9.jūlijs 2002 16:03
0 0 Atbildēt

To viesis, ka raksta par Hondu:

Jaudu noņemt no tilpuma naf problēmu (F1 BMWdzinējam ir tikai 3,0L), bet lai arī tas būtu ilgmūžīgs un varētu braukt arī normalā režīmā nevis ar 4000 apgr, kā tas ir Hondām, jo ar mazākiem apgriezieniem tā pat nekust no vietas, tas gan ir jāmāk.

30351. viesis 9.jūlijs 2002 16:38
0 0 Atbildēt

..diezvai labaaks par manu pirmo golfu..

30356. viesis 9.jūlijs 2002 16:54
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-07-09 16:03:22:

Ar Hondu un maziem/lieliem apgiezieniem viss ir kārtībā - Hondā tiek izmantota VTec sistēma, kuras mērķis (vienkārši izsakoties) ir apvienot triju (dažādi regulētu) dzinēju raksturlīknes. Panākts tas tiek mainot ieplūdes trakta parametrus + vārstu timings. Tā pati ideja, kas BMW Valvtronic vai Toyota VVti. Tikai sākot no 1987 gada.

PS. Sorry, par offtopic.

30368. viesis 9.jūlijs 2002 17:45
0 0 Atbildēt

Tad jau driiz varees redzeet bmw razotaas skritulenes!

30371. viesis 9.jūlijs 2002 17:50
0 0 Atbildēt

Daži laikam te kaut ko nesaprot - rakstā bij teikts, ka vēl nav skaidrs, kā automašīna izskatīsies, un kamēr tā nav izstādīta vai oficiāli no BMW puses prezentēta, tikmēr neviens arī dizainu neredzēs. Šeit jau tas mašīnas dizains ir noslēpts zem liekas speciāli tam izgatavotu dizaina detaļ;u kārtas. Tā visi autoražotāji dara, pirms prezentē īsto modeli, lai nevarētu priekšlaicīgi jkonkurentin redzēt, ks tur būs no dizaina vioedokļa

30375. viesis 9.jūlijs 2002 18:06
0 0 Atbildēt

Lāsites atgriešanās...

30376. viesis 9.jūlijs 2002 18:10
0 0 Atbildēt

kaukaac AARRRPRAACC !!! ...tik tieshaam BMW tik slikti klaajas - vinji ir gatavi razhot jebkaadus meeslus!!!

30387. viesis 9.jūlijs 2002 20:59
0 0 Atbildēt

tiem tur augshaa kuri saspiedushies

nu cik var d*rst un d*rst! 100to reizi saku - shiim ainaam nav nekaada sakara ar reaalo autinja dizainu, #$%^&!!! un iisteniibaa tas dizains buus tiiri ok.... ar aizmuguri tjipa kaa mazajai Alfai..

30461. viesis 10.jūlijs 2002 14:04
0 0 Atbildēt

Viens gan šai pasākumā noteikti priecē BMW fanus, MAZĀKS BMW nebūs jo šī ir pirmā sērija un 0,xxx sērijas jau nu noteikti nebūs. Piekrītat?

30479. viesis 10.jūlijs 2002 16:12
0 0 Atbildēt

******* off. Ja nemāk ģelas darīt, lai sēž savā Bavārijā un kasa pautus. Resnais.

30482. viesis 10.jūlijs 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Varbūt kāds vēl nav redzējis:

www.autoefl.pl/newsarchive.asp?ipn=45

30508. viesis 10.jūlijs 2002 22:03
0 0 Atbildēt

nju nez... kaukaac eerms :}

40907. viesis 26.septembris 2002 15:27
0 0 Atbildēt

40908. viesis 26.septembris 2002 15:28
0 0 Atbildēt

kad bus sie bmw

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti