Rallijā «Kurzeme 2007» uzvar Ivars Vasaraudzis

 
16.jūlijs 2007 8:21

Svētdienas pievakarē Sieksātē finišēja LMT Latvijas rallija čempionāta piektais posms, Baltijas kausa izcīņas 3.posms un Ziemeļeiropas zonas rallija čempionāta 3.posms.

Savu dalību sacensībās bija pieteikušas 64 sportistu ekipāžas no Latvijas, Lietuvas, Dānijas, Krievijas, Igaunijas, Lielbritānijas un Somijas. Finišēt izdevās tikai 38 ekipāžām. Divu dienu garumā sportistiem bija jāveic 127 km speciālajos ātrumposmos.

Jau no pirmā ātrumposma vadību uzņēma Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis ar jaudīgo Mitsubishi Lancer WRC. Lai arī pēc pirmās dienas pārsvars pār otro absolūti ātrāko ekipāžu Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis (Mitsubishi Lancer Evo 9) bija nieka 17 sekundes, rallija noslēgumā Vasaraudža ekipāža apsteidza lieliski braucošo N4 grupas līderi par 1 minūti un 30 sekundēm. Trešie rallija absolūtajā vērtējumā finišēja vecmeistars Ivars Caune ar stūrmani Vladimiru Barinovu (Mitsubishi Lancer Evo 8), kuri šoreiz bija atgriezušies pie sava A+ grupas auto.

Kā jau tas tika prognozēts, N4 grupā cīņā par uzvaru iesaistījās liepājnieki Mārtiņš Būčiņš/Renars Francis (Mitsubishi Lancer Evo 9), kuri izcīnīja skaistu uzvaru tikai 3.sacensībā ar savu jauno auto. Otrās vietas ieguvējus N4 grupā, lietuviešus Vytautas Švedas/Žilvinas Sakalauskas (Mitsubishi Lancer Evo 9) Būčiņa ekipāža apsteidza par 20 sekundēm, kas šajā klasē jau ir uzskatāma par lielu laika starpību. Vieni no sezonas līdzšinējiem līderiem Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds (Mitsubishi Lancer Evo 9) izstājās jau pēc pirmā ātrumposma ar sabojātu piekari, tādējādi padarot sacensību vieglāku saviem konkurentiem.

N4 klasē vērojama cīņa ir augstas klases un aizraujoša – pēc 4.ātrumposma 2.vietā atradās Māra Neikšāna ekipāža, kas nākamajā ātrumposma pēdējos kilometros kļūdījās un zaudēja 5 minūtes, cīnoties ar Īvandes mežu grāvjiem. Tālākā cīņa par N4 klases pjedestālu norisinājās starp Aivja Egles, Anda Neikšāna un Vytautas Švedas ekipāžām (visas Mistubishi Lancer Evo 9) – pirms pēdējā ātrumposma šīs ekipāžas atradās 3.5 sekunžu robežās. Uzņemto ātrumu, vietu uz pjedestāla un drošu vadību LMT Latvijas rallija čempionātā zaudēja Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkalis, paviesojoties kādā no grāvjiem un zaudējot konkurentiem vairāk kā 3 minūtes. Savukārt, viens no ātrākajiem Lietuvas rallistiem Švedas veica lielisku finiša spurtu un apsteidza Aivja Egles ekipāžu par 12 sekundēm, finišā izcīnot 2.vietu prestižajā N4 klasē. Kā trešie N4 klasē finišu sasniedza liepājnieki Viktors Lebedevs/Māris Deklaus (Mitsubishi Lancer Evo 9).

Arī cīņa N3 klasē neizpalika bez sportiskām drāmām, kuru rezultātā savu trešo uzvaru pēc kārtas klasē un drošu vadību čempionātā izcīnīja liepājnieks, 2006.gada čempions Dans Leščs ar stūrmani Jāni Vīksnu (Honda Civic Type-R). Pjedestāla pretendenti izstājās viens pēc otra, padarot Lešča ekipāžai uzdevumu vieglāku – 5. ātrumposmā kūleni uzmet Krišjāņa Caunes/Viļņa Vitkovska automašīna (Honda Civic Type-R), 7.ātrumposmā savu 5 (!) izstāšanos tehnisku iemeslu dēļ piedzīvo 16 gadīgā Jāņa Kārliņa ekipāža (Renault Clio), bet punktu cīņai par uzvaru pieliek Arta Štrausa ekipāžas (Renault Clio) izstāšanās motora defekta dēļ rallija pēdējā, 8.ātrumposmā. Jau otro reizi šā gada sezonā šajā gadā kā otrie N3 klasē finišē Arvis Vecvagars/Ainars Kalniņš (Renault Clio), kuri tikai par 4 sekundēm apsteidza 3.vietas ieguvējus, strauji progresējušos liepājniekus Mārtiņu Meldrāju/Gundaru Vītolu (Renault Clio).

AL 2000 klasē uzvaru izcīnīja Egila Īles/Māra Īles ekipāža (VW Polo), apsteidzot Gintaru Ozoliņu/Māri Spēlmani (Toyota Corolla) un Ati Veismani/Džo Labuckas (Honda Civic Type-R).


LMT Latvijas rallija čempionāta 5. posma rallija Kurzeme 2007 rezultāti


Absolūti:

1.    Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis ( Mitsubishi Lancer WRC ) – 1:02:08,02
2.    Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis (Mitsubishi Lancer Evo 9) - + 1:29,50
3.    Ivars Caune/Vladimirs Barinovs (Mitsubishi Lancer Evo 7) - + 1:47,80

N4 klasē:

1.    Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis (Mitsubishi Lancer Evo 9) – 1:03:37,52
2.    Vytautas Švedas/Žilvinas Sakalauskas (Mitsubishi Lancer Evo 9) - + 21,21
3.    Aivis Egle/Normunds Aizkalns (Mitsubishi Lancer Evo 9) - + 28,42

N3 klasē:

1.    Dans Leščs/Jānis Vīksna (Honda Civic Type-R) – 1:09:10,41
2.    Arvis Vecvagars/Ainars Kalniņš (Renault Clio ) - + 1:02,06
3.    Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītos (Renault Clio) - + 1:04,28

A+ klasē:

1.    Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis ( Mitsubishi Lancer WRC ) – 1:02:08,02
2.    Ivars Caune/Vladimirs Barinovs (Mitsubishi Lancer Evo 7) - + 1:47,80
3.    Artūrs Priednieks/Jānis Kirkolvalds (Mitsubishi Lancer Evo 7) + 3:04,33

AL 2000 klase:

1.    Egils Īle/Māris Īle ( VW Polo ) – 1:11:42:37
2.    Gintars Ozoliņš/Māris Spēlmanis (Toyota Corolla) – + 4:09,98
3.    Atis Veismanis/Džo Labuckas (Honda Civic Type-R) - + 4:27,82
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti