Krājiet naudu – «Alfa Romeo 8C Competizione» tuvojas 18

 
18.jūlijs 2007 8:31

Itāļu beidzot nosaucis ilgi gaidītā superautomobiļa "8C Competizione" cenu – Eiropā auto maksās 159 300 eiro.



Tiem kaislīgajiem autobraucējiem, kas vēlas karstasinīgu itāļu auto, ar daudzu gadu gaitā izkoptām sportiskām raksturiezīmēm, bet nav vēlēšanās iegādāties klišejisku un arīdzan salīdzinoši dārgu "Ferrari", tagad ir iespēja izvēlēties alternatīvu – "Alfa Romeo 8C Competizione".



Auto konstruēts, izmantojot cita "Fiat" koncernā ietilpstoša ražotāja – "Maserati" – agregātus, taču reālajā dzīvē spēkrats ir ļoti līdzīgs "Ferrari" modelim "F430", kas maksā par 15 000 eiro vairāk.



Jaunajam "Alfa Romeo" bolīdam uzstādīts 4,7 litru V8 dzinējs, kas attīsta 450 zirgspēku jaudu. Tas ir mazāk kā "F430", taču pilnīgi pietiekami, kaut vai tādēļ, ka diez vai ikdienā 40 zirgspēku atšķirība būtu jūtama.



Kopumā "Alfa Romeo" plāno izlaist tikai 500 "8C Competizione" eksemplārus, turklāt 99 no tiem rezervēti ASV tirgum. Starp citu, tieši šis modelis iezīmēs itāļu ražotāja atgriešanos Amerikā pēc 12 gadu pārtraukuma.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
238646. viesis 18.jūlijs 2007 9:44
0 0 Atbildēt

Nav nevienas salona bildes... Vai tad salona izskatam nav nozīmes? :)

238672. viesis 18.jūlijs 2007 10:56
0 0 Atbildēt

sapņu auto

238674. viesis 18.jūlijs 2007 11:03
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk M6, nemaz nerunājot par F430...

238701. viesis 18.jūlijs 2007 13:10
0 0 Atbildēt

Kur rakstnieks saskatīja līdzību ar F430? Laikam nav pat bildēs ko tādu redzējis. Ja vēl ātruma/dinamikas ziņā šis ar M6 ir konkurenti,tad ekskluzivitātes ziņā m6 paliek tālu iepakaļ jau tādēļ vien ka bundza/salons kā parastam Sestajam. Turklāt visi 8c laikam bija pārdoti jau gadu pirms ražošanas sākuma.

238709. viesis 18.jūlijs 2007 13:37
0 0 Atbildēt

tehniskaja zina vins ir lidzigs Ferrari (dzinejs)

238713. viesis 18.jūlijs 2007 13:39
0 0 Atbildēt

ja runa par exkluzivitati, tad 1maja vieta ir Lancia Thema 8.32-Ferrari, kuras ir uzrazotas 32vas

238730. viesis 18.jūlijs 2007 14:38
0 0 Atbildēt

es man skiet ari dzirdeju kad visi pasutiti tad kada jega kratnaudu tipa no parpircejiem JEB CERET UZ PAPILDUS SERIJU

238732. viesis 18.jūlijs 2007 14:46
0 0 Atbildēt

Te par Japānu, ka šiem paredzētie izpirkti pirms ražošanas uzsākšanas www.egmcartech.com/2007/04/02/al...re-production/

238733. viesis 18.jūlijs 2007 14:49
0 0 Atbildēt
238737. viesis 18.jūlijs 2007 14:57
0 0 Atbildēt

To Ibio.

Sport evo ir sport evo - leģenda. Šitas pagaidām nav nekas un nebūs arī droši vien. Sport evo taisīja lai tas būtu labākais touring auto trasēs (homologācijai) un par tādu arī kļuva. To taisīja lai tas būtu the best visos sportiskajos aspektos, šo taisa tapēc lai vienkārši būtu, nevis lai tas būtu the best, pie tam tas ir Ferrari, nevis Alfa. Tur arī starpība, nevis tajos ciparos, lai arī tam ir jēga, protams.

238769. viesis 18.jūlijs 2007 17:45
0 0 Atbildēt

Edzuli - Tu esi reaali stulbs. Nopietni. Shis auto jau ir buus veel reizes 10 lielaaka legjenda nekaa Sport Evo jebkad ir bijis vai buus. Deelj izlaisto un jau 1.5 gadus izpirkto tikai 500 auto deelj un deelj tehnologjijaam, kas ir saliktas iekshaa + nemaz nerunaajot par nereaalo salona izpildiijumu (ieskaitot kreeslus, kuri kaa viena no alternatiivaam bija domaati nekam citam kaa Ferrari Enzo). Un skanja vien ir ko veerta - salikta kopaa Ferrari, visu ///M un hotroudu skanja vienaa modelii. Ne velti aftermarketaa par sho auto jau tiek reaali piedaavaati 250 tkst. EUR.

Dzintars Dambergs

238818. viesis 19.jūlijs 2007 0:17
0 0 Atbildēt

:D Lai tā būtu :D Cerams kādu atvilksi arī līdz šejienei lai tavi vārdi nebūtu tukšu salmu kulšana /edzulis

238824. viesis 19.jūlijs 2007 2:36
0 0 Atbildēt

Paarsteidzoshi, "ibio" tik labi orienteejas daargaas automashiinaas kaa M6 un Evo kaa arii excluzivaas sporta automashiinaas, kautgan pac brauc ar Renault 21 un Accord universaali. Vairaak taadus spechukus LV interneta plashumos!!!

238841. viesis 19.jūlijs 2007 10:19
0 0 Atbildēt

patiesībā šitam ir Mazo Ratu, nevis dzinējs ;-)

238844. viesis 19.jūlijs 2007 10:21
0 0 Atbildēt

nevis Ferrari dzinējs

238890. viesis 19.jūlijs 2007 12:26
0 0 Atbildēt

Edzuli, runaat nenozimee kult kaut kaadus salmus. Esam jau runaajushi ar ruupniicu, turot rokaa 6 gab. reaalus avansa depoziitus. Iedomaajos, ka Krievijai bija rokaa kaadi 50 depoziiti vismaz. Bet ne viens, ne otrs nevienu nedabuus... Taapat kaa visa Skandinaavija un paareejaa Austrumeiropa. Piemeeram, uz Kataru (ir tur laikam paaris tuukstoshi cilveeki ar naudinju:)) dabuus tikai 1 gab.:) Luuk, ekskluzivitaate.

239122. viesis 21.jūlijs 2007 2:07
0 0 Atbildēt

miskaste

241413. viesis 23.augusts 2007 22:15
0 0 Atbildēt

Es gribēju, bet nevar nekādi dabūt! :(

Mārtiņš...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti