Meža prospekta un Viestura prospekta krustojumā būs luksofori 32

 
19.jūlijs 2007 9:56

Lai paaugstinātu satiksmes drošību, Meža prospekta un Viestura prospekta krustojumā satiksme turpmāk tiks regulēta ar luksoforiem. Luksofori un regulējamas gājēju pārejas šajā krustojumā jau ir izbūvētas un paredzēts, ka luksoforu signāli sāks darboties no 20.jūlija.

Lai sniegtu plašāku informāciju par izmaiņām šajā krustojumā, aicinām masu mediju pārstāvjus rītdien, 19.jūlijā, doties izbraukumā uz Meža prospekta un Viestura prospekta krustojumu.

„Luksoforu un regulējamu gājēju pāreju izbūve Meža prospekta un Viestura prospekta krustojumā ir būtiska, lai gājēji varētu droši šķērsot brauktuvi pa regulējamu gājēju pāreju, kā arī lai varētu vienmērīgi regulēt pa Meža prospektu un pa Viestura prospektu braucošo transportlīdzekļu satiksmes plūsmu.  Līdz šim pa Meža prospektu braucošajiem transportlīdzekļiem bija ļoti problemātiski veikt manevru uz Viestura prospektu. Šādas augstas satiksmes intensitātes apstākļos, kāda ir šajā krustojumā, arī saskaņā ar valsts normatīviem satiksmes plūsmu ir nepieciešams regulēt ar luksoforu palīdzību,” saka Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizēšanas un kustības drošības nodaļas vadītājs Tālivaldis Vectirāns.

Rītdien plkst.13.40 mediju pārstāvji ir aicināti pulcēties pie Strēlnieku laukuma, kur izbraukuma dalībniekus sagaidīs mikroautobuss.

Izbraukumā piedalīsies pārstāvji no Rīgas domes Satiksmes departamenta, A/s Latvijas valsts ceļi un Ceļu satiksmes drošības direkcijas.
 
Visi komentāri
 
238834. viesis 19.jūlijs 2007 10:02
0 0 Atbildēt

veci makaroni...

238836. viesis 19.jūlijs 2007 10:09
0 0 Atbildēt

Tālivaldi - man šķiet, ka te kaut kas nebūs ok. Luksofors tajā krustojumā samazinās transporta caurlaidību nenormāli un korļki būs daudz daudz lielāki!

Būtu padomājuši par divlīmeņu krustojumu vai vēl ko nedaudz laikmetīgāku. Tad jau varbūt būtu iestādījuši divus kokus, lai veidojas smukas krustceles, ko ne? :))

238843. viesis 19.jūlijs 2007 10:20
0 0 Atbildēt

ir tāda spēle GTA San Andreas, gan jau ka daudzi zin... nu vo, ko es gribu teikt: tajā spēlē ir liels kruts ceļa pārvads ar 4 virzieniem, kur nav nekas jāgaida vai jāpalaiž... vajag tikai izvēlēties pareizo virzienu. Pie mums tādu ceļa būvi nekur neesu redzējis... un subjektīvi tas spēles variants likās labāks par Salu tilta - Krasta ielas variantu... bet nu pie mums te tādu būvi Salu tilta galā moš nevarētu uzcelt dēļ ierobežotas vietas... toties tur nav nekādu apļu, ir tikai liela rādiusa loki, kas ļauj braukt ātrāk, nekā pa apļiem. Nu ja, pie mums jau nav Amerika...

238856. viesis 19.jūlijs 2007 10:59
0 0 Atbildēt

Cerams, ka gaismu ilgumus pieregulēs daudz maz sakarīgi. Bet pamatplūsmai labāk jau nu noteikti no tā nepaliks.

238868. viesis 19.jūlijs 2007 11:28
0 0 Atbildēt

vakar normāli izbraucu, jo dega dzeltenais mirgojošais :)

238874. viesis 19.jūlijs 2007 11:35
0 0 Atbildēt

Kā būs ar tiem, kuri paliks uz sliedēm? :) virzienā sarkandaugava - m-parks, ja degs sarkanā gaisma? Kaut kur jau tika minēta šāda nianse.

238876. viesis 19.jūlijs 2007 11:49
0 0 Atbildēt

nu ja neeesi pircis tiesības, tad palikt uz sliedēm nau nekādu iespēju! :)

238883. viesis 19.jūlijs 2007 12:03
0 0 Atbildēt

A kad tur beidzot vilcienu iedzīs tunelī zem zemes, lai to pārbrauktuvi var nolikvidēt?!

238907. viesis 19.jūlijs 2007 13:48
0 0 Atbildēt

Vienu reizi tur braucu, tas nu bija konkrētākais sviests. Vairākas minūtes gaidīju, lai no Mežaparka pa taisno uz Sarkandaugavu aizbrauktu, kad sapratu, ka neko labāku nesagaidīšu, vienā brīdī devu grīdā kā F1 startā un kaut kā tiku tam krustam pāri. Luksafors jau nu tur derēja gan.

238916. viesis 19.jūlijs 2007 14:26
0 0 Atbildēt

Tas ir kautkāds vājprāts!

Ja to luksaforu nesaskaņos ar dzelzceļa pārbrauktuvi, tur viss būs pilnīgi garām, caurplūde samazināsies visos virzienos (varbūt paliks dažos pīķstundām nevajadzīgos nesamazināsies).

Tas ir vienkārši vājprāts!!! Pirmkārt, mentiem būs medusmaize - visi, kuri paliks uz sliedēm (un tādu būs daudz), otrkārt - saraustīta, sačakarēta, palēnināta satiksme un viss tirzā.

Šobrīd tie, kuri brauc tur taisni no Mežparka uz sliedēm, tur ilgi nemaz nestāv (viņi gan lien priekšā tiem, kas taisa kreiso no Viestura uz Mežparku).

visu tur varēja atrisināt pieliekot vienu joslu, lai no Sarķenes uz mežarku tie brauc pa savu joslu, attiecīgi - viņi netraucētu tiem, kas taisa kreiso no Viesturenes uz Mp. Tāpat sadalīt, lai no Mp netraucēti tiek iekšā uz Viestureni un lai viņiem nelien virsū tie, kas no Sarķenes taisa kreiso uz Viesturu. Un pārējie, kam jādod ceļu - tie tur tāpat ilgi negaida.

Paredzu sastrēgumus uz Brasas tilta un pie Krematorijas.

238946. viesis 19.jūlijs 2007 18:31
0 0 Atbildēt

cilvis vnk nau iepazinies ar situāciju uz vietas, bet gudri stabulē! :)

gan jau pieradīsim, nāks nākošais gudrais sat. dep. jaunievedums , šitas šuds būs jau pagātne

238947. viesis 19.jūlijs 2007 18:32
0 0 Atbildēt

Buus pisec. Un man katru riitu tur jaabrauc :( Un vakaraa atpakalj :(

Vispaar idioti tur ir darbojushies, pagaajusho nedeelju pirms krusta uz Viestura izpleesa apmales pa vidu, noshjuureeja zaali, uzbeera skjembas. Es pat nopriecaajos, tomeer buus vieta kur apgriezties, jo paartaisot krustu, tajaa vairs nevar apgriezties atpakalj uz Vecmiilgraavi.

Peec 2 dienaam uzlika apmales atpakalj, saveda melnzemi un viss. Nolikvideeja, veel neiztaisot. Vispaar tas darbinjsh arii naudu kaut kadu maksaa, un kursh diez bija izplaanojis taisiit apgriezshanos, un kursh paardomaaja?

238950. viesis 19.jūlijs 2007 19:21
0 0 Atbildēt

Luksofors tur iespejams ir ok, ja vien tas kaut kada veida tiek sinhronizēts ar otru luksoforu, kas ir sarkandaugava un parbrauktuves darbu, lai nebutu ta, ka luksofors peksni aptur kustibu, bridi, kad tiek slegta parbrauktuve un par to leni braucosajam transportam nav kur palikt. No otras puses jau tagad sarkandaugavas luksofors satiksmi bremze daudz vairak ka ta parbrauktuve. Ceresim ka saregules pratigi.

Sudigak ir ar apgriezsanos uz viestura prospekta, jo likvidejot ostas ielas krustojumu, neviens satiksmes departamenta nepadomaja par apgriezsanas vietu ierikosanu. Apgriezsanas vieta pie mangalu autobusu pieturas ir kluvusi visai bistama ta tiemesla del, ka vienlaikus kadam auto apgriezoties un autobusam izbraucot no pieturas tiek bloketas abas viestura prospekta joslas (pie tam smagie tur vispar nevar normali apgriezties, jo viniem trauce apgaismes stabs, tapec tur visa celmala ir izbraukata ka trofijreida trase. Savukart pat operativajam transportam, lai tiktu no mangaliem uz centru nakas braukt liekus 3 km lidz milgravim.

238961. viesis 19.jūlijs 2007 21:07
0 0 Atbildēt

ehh riit dosos uz darbu ta jau maniisu kaa tur buus, tacu liekas ka te bus darbins lobzikam un tos luksaforus (pat negribas vinus par lukss saukt) apzageet...

nogriesties pa kreisi no meza prospekta nevar tikai tie kuri neskatas uz celu, tur normali 99% no sarkenes braucosie griezas 2 josla, turklat tagad tur veel josla uzzimeeta, ka jau mioneets tikai fuuras autobusi nu un moska vel kaads griez ieksaa 1 joslaa...

tatad ja nevari pagaidiit kamer tiksi taisni griez pa labi un tad lidz pirmajai apgriesanas vietai un tad jau uz sarkeni, nez reizeem var kko ietaupiit reizem nevar...

man drizaak liekas ka tur kadam svarigajam dibengalam no biezo maju ipasniekiem tas trauceja un tadel taa teikt pa leeto to krustu sajaaja veel vairaak...

atceros laikus kad pa viestura prospektu apstaaties vajadzeeja tikai ja nu tiesaam kadu gajeju palaist vai nu nez, kautvai tie pasi uudens skersli bija prieksaaa....

karoc dzivosim redzeesim un ja bus slikti tad kaadu no satdep atlaist vareetu paluugt taa kolektiivi....

238962. viesis 19.jūlijs 2007 21:19
0 0 Atbildēt

Nu paga, paga, par lielajiem korkiem te bljaava arii, kad tika ieriikots luksafors uz Ziepniekkalna/Bauskas iela .....tagad tas nav korkis, jo stiepjas ne taalaak par Debesmannu, agraak bija daudz taalaak. Jasaka gan, ka saakumaa , peec luksafora ievieshanas, korkis bija joprojaam garsh, bet tad kkaukaa palika iisaaks, un veel iisaaks peec SuperNeto staavvietas izzbuuves, kura atrisinaaja kreiso pagriezienu.

Gan jau ka te buus lidziigi, pablkjaus, pastaavees, citi varbuut atradiis savus masrsrutus un buus OK :)

238972. viesis 19.jūlijs 2007 23:07
0 0 Atbildēt

> robchix [?] 19.07.2007 18:32

Tur apgriešanās nekad nebija plānota. Tās bordjūras noplēsa, jo pāris naktis bija organizēta kustība šķērsojot sadalošo zālienu, tjipa urba, asfaltēja un vēl viskaut ko pa abām joslām vienā virzienā.

Es paredzu, ka palielināsies to fruktu skaits, kas brauc pa meža prospektu, jo būs vieglāk šķērsot šo krustojumu, bet tiem, kas no viestura prospekta brauks, būs iespēja ceļā noklausīties vēl kādu iemīļotu mūzikas disku;) vispaar pii..;)

238980. viesis 20.jūlijs 2007 8:52
0 0 Atbildēt

Njaa tas nu tocna, iedomaajaties joku- paarbrauktuve ciet jo cucina smagais... a visiem sarkanais ;) un korkis kaa ir taa ir...

UN VISPAAR PASAKIET MAN VAI SOVASAR NO RIITIEM KAUT 1 REIZI IR BIJIS JAASTAAV VAIRAAK PAR 2 MINUUTEEM LAI UZTAISIITU KREISO NO VIESTURA UZ MEZA???? NEEEEEE!!!! tad kaada dzimumloceklja peec bija vajadziigs tas luksafors???? taapat jau nekas labaaks nebuus!

238981. viesis 20.jūlijs 2007 8:56
0 0 Atbildēt

aaa un veel ,es domaaju, ka ja rekonstrueetu - reotganizeetu luksaforu Sarkandaugavaa ieguvums buutu lieklaaks, jo tikko kaa atver paarbrauktuvi taa pluuszma uz Sarkandaugavau jau aiziet un..... APSTAAJAS TUR!!!! te jau visa saals sastreegumiem jo taalaak ne uz tilta ielas ne uz Ganiibu dambja luksaforu nav! Tikai tas viens nabags Sarkandaugavaa un arii kas vajadziigs tirm daziem kas tur brauc no Aldara puses...

Mans piedavajums butu likvideet Sarkandaugavas luksaforu, uzcelt gaisa gajeju parvadu tur, bet masinas novadit uz krustojumu Ganibu - nezinu kas ta par ielu bet iet garam Statikam un skat korkju nebuutu!!!!

238982. viesis 20.jūlijs 2007 9:03
0 0 Atbildēt

> 238972. viesis

Par neplaanoto apgriezshanos!

Kaut kaa neredzeeju ka tur pa taam skjembaam kaads buutu braucis. Ja tur buutu domaata kaada paaris dienu braukshana, tad jau buutu bijushas aiztaisiitas arii iznjemto apmalju bedres. Bet nekas tamliidziigs nebija.

Kaut gan nezinu, pa naktiim nebraukaaju, varbuut arii kaada celjinieku mashiina pa turieni braukaaja. Bet ka tur buutu bijusi novirziita satiksme, kaut vai pa nakti.....? Nezinu,nezinu, ziimes nekaadas par satiksmes novirziishanu nebija, apziimeejumi arii ne.

Nu tuuliit doshos aaraa no maajas, redzees, peec idejas jau shodien buutu jaastraadaa, taa kaa buus iespeeja ieveerteet.

239019. viesis 20.jūlijs 2007 11:01
0 0 Atbildēt

Ko juus taa cepaties- korkjis tur bija un droshi vien buus arii turpmaak. Esiet pacietiigi.

Nafig kaut kaadus gaajeeju paarvadus Sarkandaugavas centraa luksofora vietaa? Shogad saak un 2009.gadaa pabeigs Tvaika ielas paplashinaashanu liidz 4 joslaam, pa kurieni tiks novirziita visa satiksme, kas naak no Ganiibu dambja un kam meerkjis ir Vezmiilgraavis, Jaunciems, Carnikava, utt. un no Tvaika ielas buus tilts paar dzelzcelju, kas izies jau uz Viestura prospektu. Juus domaajat, ka no satiksmes celtneem Riigaa tikai Dienvidu tiltu buuvee?

Taa ka nedaudz pacietiibas un viss buus ok.

239035. viesis 20.jūlijs 2007 11:37
0 0 Atbildēt

A par apļveida krustojumiem mūsu tubziki neko nav dzirdējuši? Noliec centrā lielu puķu podu, attiecīgi sakrāso un saliec bortjikus, kā Ķīpenē uz Vanšu tilta uznrauktuves un krustojums gatavs un visiem labi!

239042. viesis 20.jūlijs 2007 12:10
0 0 Atbildēt

170. Aizliegts uzbraukt uz pārbrauktuves, ja:

170.1. aiz tas izveidojies sastregums, kas var piespiest transportlidzekla vaditaju apturet transportlidzekli uz

parbrauktuves;

170.2. uz tas atrodas transportlidzeklis. Ja uz parbrauktuves atrodas avarejis transportlidzeklis, parejiem vaditajiem

jadara viss iespejamais, lai atbrivotu parbrauktuvi no ta.

239057. viesis 20.jūlijs 2007 13:54
0 0 Atbildēt

aha, izbaudīju pirms laiciņa šī jaunā luksofora "priekšrocības" :D:D:D:D rezultāts - stunda, no Ganībju dambja lai tiktu uz Viestura prospektu :(:(:(:( pārpraucot pari dzelceļam no centra, tjipa galvenais aiziet pa labi, bet kā mēs zinām, ja ir luksofors, tad nav galvenā ceļa :) lai nogrieztos pa labi, jāpalaiž tie, kas brauc no Mežaparka taisni un it kā arī tie, kas griežas :D:D:D:D SUPER!!! PALDIES Rīgas domei, mani rīti (katru rītu tur braucu uz darbu) klūs vēl krāšņāki papildus jau mūžīģi ciet esošajai sarkandaugavas pārbrauktuvei vēl ir šis "satiksmi atvieglojošais" luksofors .... idiotisms ...

239087. viesis 20.jūlijs 2007 18:17
0 0 Atbildēt

jepal kad tur korkis no ganibu dambja ielas, saakot no lugazu ielas :[

239089. viesis 20.jūlijs 2007 18:57
0 0 Atbildēt

njefig laist no duntes ielas uz galvenās, un nebūs nekādu korķu :)

239092. viesis 20.jūlijs 2007 19:19
0 0 Atbildēt

Un te sākās lielākās satiksmes problēmas šajā rajonā. To debīlo luksoforu dēļ sastrāgumi visos virzienos ir palielinājušies par 35-40%. Varu teikt droši, ka drosību tas diez vai palielināja, bet nervus sabojāja katram autovādītājam vidēji par -200% - -300%. Ceru, ka satiksmes biroja prāts apgaismosies un šī debīlā kļuda drīz tiks labota.

239094. viesis 20.jūlijs 2007 19:42
0 0 Atbildēt

>239057. viesis

Labriit, kur Tu raavi ka, ja ir luksofors, tad nav galvenaa celja? Ja ir luksofors un tas straadaa, tad jaavadaas peec luksofora, ja tas nestraadaa, vai ir dzeltenaas mirgojoshaas gaismas rezhiimaa, tad jaavadaas peec ziimeem, un ziimes raada ka galvenais celjash nogriezhas pa kreisi.

Un viss.

239110. viesis 20.jūlijs 2007 23:26
0 0 Atbildēt

2 robchix

Tanī momentā, kad svetafors strādā, tad galvenā ceļa zīme nedarbojas, līdz ar to arī sākas triki,

plkst.19.00 jau bija izrubīts tas dranķis un sastrēgumi mazinājās, bet lielais vairums jau arī bija aizbraucis mājās

satdep, kārtējo reizi ir izcēlies - praidisti debīlie

"ibio"

239112. viesis 20.jūlijs 2007 23:54
0 0 Atbildēt

aga mana miiljotaa 3h brauca no centra ar autobusu i tad pie RER kaapa laukaa un es vinju gar aldari savaacu, a tur CP dezhureeja iespeejams ka kaads luurikjis bija pie sargandaugavas kas skatijaas kursh no sliedeem kreiso taisa

239154. viesis 23.jūlijs 2007 0:04
0 0 Atbildēt

man, kā jūrmalniekam lasot textu pacēlās uzacis, bet, aij, tas tak rīgā :D

239429. viesis 24.jūlijs 2007 13:20
0 0 Atbildēt

gaidu kad tur uzcels pārbraucamu tiltu pāri sliedēm vai arī sliedes ielaidīs tunelī, lai nevajadzētu stresot par vilcienu, kas arī sataisa satrēgumu! Viss tupākā vieta ir braukt no vecāķiem vai mīlgrāvaj, sastrēgums veidojas nenormāls!

239740. viesis 26.jūlijs 2007 22:07
0 0 Atbildēt

Tagad ir divas domas:

1) tie "satiksmes drošības organizatori" pilnīgi debiliķi, jo tur satiksme no-uz Vecmīlgrāvi tā jau bija stulba, un tagad vēl stulbāka.

Bet 100% to varēja izdarīt savādāk.

2) tas tika izdarīts priekš biezajiem mežaparka iedzīvotājiem, lai tie normāli varētu izbraukt uz Sarkandaugavu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti