Visjaudīgākais «Porsche 911» iznāk gaismā 21

19.jūlijs 2007 10:34

Vācu ielas sporta automobiļu ražotājs no Štutgartes prezentējis visu laiku jaudīgāko modeļa "Porsche 911" sērijveida versiju – GT2.



Jaunais GT2 veidots, par pamatu ņemot 997. sērijas "Porsche 911" ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Būdams aprīkots ar jau pazīstamo 3,6 litru sešu cilindru opozītmotoru un divām turbībām, kas jaudu uzdzen līdz 530 zirgspēkiem, GT2 spēj paātrināties līdz 100 km/h nieka 3,7 sekundēs. Tātad ātrāk kā 612 zirgspēku superautomobilis "Carrera GT", kura oficiālais paātrinājuma ilgums ir 3,9 sekundes.  GT2 maksimālais ātrums ir 329 kilometri stundā.



Konstruējot šo auto, "Porsche" inženieri īpašu vērību veltījuši svara samazināšanai, piemēram, automobilim ir tikai aizmugurējo riteņu piedziņa, kas nozīmē, ka atkrīt priekšējo riteņu griešanas mehānismi, aizmugurējais klusinātājs un izplūdes sistēmas uzgaļi izgatavoti no titāna, bet bremžu sistēmā izmantoti keramikas kompozītmateriālu/oglekļa šķiedras diski.



Saskaitot šos risinājumus ar pārējām pārdomātajām konstrukcijas niansēm, tiek iegūta 1440 kopējā masa, kas pozitīvi ietekmē ne tikai dinamikas rādītājus, bet arī degvielas patēriņu – "Porsche 911 GT2" vidēji patērē tikai 12,5 litrus benzīna uz 100 kilometriem nobraukuma.



Vācijas tirgū automobilis pārdošanā nonāks novembrī un ražotāja rekomendētā cena ir, rupji rēķinot, 190 tūkstoši eiro.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
238855. viesis 19.jūlijs 2007 10:59
0 0 Atbildēt

turboviks ar automātu tāpat ceļ 3.6 sek.

238857. viesis 19.jūlijs 2007 11:00
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka rīgā jau kāds pārītis šo auto vizinās. :D Latvietis taču negaidīs līdz novembrim :D

238878. viesis 19.jūlijs 2007 11:59
0 0 Atbildēt

Ir jau labs, tik pakaļ velkošā, un tāds piķis!

238884. viesis 19.jūlijs 2007 12:04
0 0 Atbildēt

Klasika, ta klasika, bet es dodu priekšroku FWD vai 4x4 :)

238887. viesis 19.jūlijs 2007 12:15
0 0 Atbildēt

Hm... un kur LV ar šo raķeti lai lido? :/ Pa bruģi blombes pārskaitīt? :D

238889. viesis 19.jūlijs 2007 12:19
0 0 Atbildēt

Nu Porsche ir viens no praktiskaakajiem superkariem, ja nu kas, un plombes nevienam aaraa nekriit.

238891. viesis 19.jūlijs 2007 12:31
0 0 Atbildēt

FWD = bezpiedziņa

238895. viesis 19.jūlijs 2007 12:55
0 0 Atbildēt

Salons gan paraša...

238898. viesis 19.jūlijs 2007 13:14
0 0 Atbildēt

Tu,238891,esi kaut tuvumā pie Porsche salona bijis,ka spried tik kategoriski?Jā,bet kas ir paraša-to gan laikam labi zini.

uusa

238900. viesis 19.jūlijs 2007 13:17
0 0 Atbildēt

Izklausās ļoti labi. Tagad tik vien kā jānopelna pietiekami, lai varu ko tādu atļauties.

238904. viesis 19.jūlijs 2007 13:40
0 0 Atbildēt

Stūre un ātrumkloķis no mana E30 nošikoti :)

238923. viesis 19.jūlijs 2007 14:48
0 0 Atbildēt

Nu kā, 238891.

FWD - priekša velkošā.

Ekstrēmos apstākļos daudz labāk var auto savaldīt. Nekā RWD!

238956. viesis 19.jūlijs 2007 20:44
0 0 Atbildēt

Kas ir E30 ?

arba

238968. viesis 19.jūlijs 2007 22:43
0 0 Atbildēt

Vai tad jaudīgākie no 911 nebija GT3!!!??? Vai arī tos vairs neražo!!!?

238970. viesis 19.jūlijs 2007 22:54
0 0 Atbildēt

e30

238971. viesis 19.jūlijs 2007 22:54
0 0 Atbildēt
238976. viesis 19.jūlijs 2007 23:25
0 0 Atbildēt

gt3 ir mazāk jaudīgais no visiem. Un atmosfēriskais. gt2 jau ir turbo, gt1 ir sazin kas, nav manīts pēdējā laikā, bet nu monstrs tipa lm klasē

238978. viesis 20.jūlijs 2007 8:46
0 0 Atbildēt

FWD ir vieglaak vadiit liidz zinaamai robezjai kad to paarkaapj to vairs nav viegli valdiit, tad vieglaak ir ar RWD. Bet caurmeera laikam jaapiekriit ka videejam autovadiitaajam ir vieglaak braukt ar FWD un nesavaariit ziepes neka ar RWD vai 4WD.

239105. viesis 20.jūlijs 2007 21:42
0 0 Atbildēt

Smags tas aparāts... WALA kāpēc ar FWD vieglāk nekā AWD? AWD lietošanā praktiskāks, mazāk iespēju kaut kur palikt :D Pavasarī sanāca pārliecināties - aizbraucu pie vecvecākiem, noparkojos nevis sēta, bet ārpus sētas, rezultāts - brālēns ar savu A6 dabūja izvilkt, bet bedres līdzināt ciet nācās pašam :D Bet priekšpiedziņa ir noderīga, ja mani, ka nespēsi ierakstīties asākā līkumā, atliek sagriezt riteņus līdz galam un dot grīdā :) Kamēr bembistiem neatliek nekas cits kā ar roķeni samest un tad dot grīdā :D

239128. viesis 21.jūlijs 2007 9:39
0 0 Atbildēt

msh=mudax

239129. viesis 21.jūlijs 2007 9:45
0 0 Atbildēt

"ja mani, ka nespēsi ierakstīties asākā līkumā, atliek sagriezt riteņus līdz galam un dot grīdā "

par sho hipoteezi mana ome jau pirms 10 gadiem smeejaas..

un taadi umniki veel Porsche jaunumus komentee :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford prezentējis Focus visādceļu universālu Active (+ FOTO)

Ford iepazīstinājis ar Focus universāla visādceļu modifikāciju Active, kas iegūs nedaudz augstāku klīrensu un būs piemērots sarežģītākiem ekspluatācijas apstākļiem. Lasīt vairāk

 

Rudens tumšais laiks ceļu satiksmē: Valsts policijas atgādinājums gājējiem un autovadītājiem 5

Diemžēl pašreizējā statistika par situāciju ceļu satiksmē nav iepriecinoša – šogad uz Latvijas ceļiem bojā gājuši jau 133 cilvēki, bet ievainoti 4266. Novembrī vien bojā gājušas jau 12 personas, no kurām pieci ir gājēji. Lasīt vairāk

 

Toyota Prius aprīko ar sešstobru aviācijas ložmetēju (+ VIDEO) 6

ASV radīta visai neparasta tehniska kombinācija, kurā apvienots Toyota Prius hibrīdautomobilis un sešstobru ložmetējs M61 Vulcan no aviācijas iznīcinātāja F16. Lasīt vairāk

 

"Pasažieru vilciens" bijis gatavs pēc svētku uguņošanas pārvadāt 6000 pasažieru, bet izmantot vilcienus vēlējušies 10 000 1

"Pasažieru vilciens" svētdien, 18.novembrī, bijis gatavs pēc svētku uguņošanas pārvadāt 6000 pasažieru, bet izmantot vilcienus vēlējušies vairāk nekā 10 000 cilvēku, tostarp arī Rīgas mikrorajonu iedzīvotāji, aģentūrai LETA atzina "Pasažieru vilciena" pārstāve Agnese Līcīte. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti